Al maanden bezig om autoverzekering op te zeggen. Vrijwaringsbewijs hebben ze al maanden geleden ontvangen en al tig keer gebeld erover. Nog steeds hebben ze niets gedaan.
Beter gezegd, we zijn er achtergekomen dat de auto die we al jaren niet meer hebben dat we daar nog steeds voor betalen.
Nu we een andere autoverzekering hebben genomen, zijn we er achtergekomen wat een zooitje het daar is en ze daar gewoon helemaal niets doen.
Neem hier geen verzekering!
Ze zijn niet eens 1 ster waard. na dat ik een ongeluk had gehad is er van Aon alleen maar chaos. Je krijgt een link van schadegarant.nl maar 95% is niet bekent met Aon. belde Aon zelf weer en werd van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige medeleven of compassie van aon
Kreeg zelf eerder meer vragen dan antwoorden, en er was zoveel onduidelijk. na bijna een hele dag kwijt te zijn met alleen al Aon te bellen wordt me auto weg gesleept maar naar waar vertellen ze je niet, en ook niet of er kosten bij komt kijken.
en als antwoord geven ze je dat alles bij de doseerbeheerder ligt en dat ik moet wachten tot ik wordt gebeld en hopelijk antwoorden op 10000 vragen krijg.
Totaal geen communicatie, het bedrijf was niet bij machte om mijn schadevrije jaren op te vragen en wijzigde de polis en premie eenzijdig. Zelf navraag bij de Lease Maatschappijen moeten doen en alle gegevens gekregen over mijn schadevrije jaren en deze opgestuurd, met het verzoek om de gewijzigde polis en premie weer terug te zetten en het teveel betaalde a € 107,89 terug te storten.
Alles is gegaan via "mijn AON", AON geeft gewoon geen reactie en zelfs chatten met een adviseur lukt niet. Krijg ook geen bericht via email als er iets wijzigt, ontoelaatbaar.
Mega goed bedrijf! Als je een keer schade hebt en je wil het liefst niet geholpen worden moet je hier een verzekering nemen. Ze laten je gewoon in de steek!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb mijn laatsten van totaal 7 verzekeringen bij AON opgezegd per 1 augustus. Toen kreeg ik een royementsverklaring en een factuur waarop ik een bedrag terug zou krijgen. Daarna kreeg ik een mail dat ik toch nog moest betalen. Later gevolgd door een factuur met een twee maal zo hoog bedrag. Eind september kreeg ik een brief dat de dekking van verzekering is beeindigd wegens niet betalen. (?) Begin oktober kreeg ik een mail om mijn wachtwoord te wijzigen (?) Op al mijn mails krijg ik geen reactie. Kortom: Totaal waardeloos!
De ene na de andere administratieve blunder.
Aanmaningen sturen over nooit ontvangen facturen.
E-mail beantwoorden na 3 maanden.
De ene na de andere fout en dan ook nog uiterst onbeschoft reageren.
Wetsovertreders, eisen dat je betaalt terwijl ze de voorwaarden hebben veranderd. ja aan me hoela, ik heb het recht de boel dan te beëindigen.
Inkompletete CLOWNS zijn het
Uitkeringsgeld blijft achterwegen. AON doet er alles aan om maar niet uit te keren. Klantenservice is al 3 keer op de hoogte gebracht van mijn ongenoegen. Krijg automatisch bericht terug dat ze er spoedig op terug komen. Na maanden, nog steeds geen terug koppeling. Ben met een medewerkster ( Ida Smidt ) al maanden bezig om het af te handelen. Alles word afgewend naar de verzekeraar. Aon schuilt dat zij alleen maar bemiddelen. Ze bemiddelen helemaal niet, strijken alleen maar geld op en nemen geen verantwoording. Als dit achter de rug is ga ik een overstap maken naar een andere partij ((heb meer dan 10 verzekeringen bij Aon lopen) Zal ze compleet een rotzorg roesten! Wees gewaarschuwd. groet, René Roks
Hierbij mijn (onze) ervaringen:
=======================
op verzoek van mijn buurvrouw in jn2021 haar verzekering opgezegd per mail. In februari 2021 een brief verstuurd dat zij haar teveel betaalde premie terug vroeg (nieuwe periode pert 1 juni 2021)
Hete betreft hier een verzekering voor een keuken (eigenaarsaandeel). De premie is ca 30 euro. Omdat de incasso door ons sis gestorneerd konden zij de nieuwe premie niet meer innen.
Nu sturen ze ons (mijn buurvrouw) aanmaningen en dreigen met een incassobureau. Ik bevestig hiermee dat AON een onbetrouwbare, rigide verzekeringsmij. is die het alleen gaat om geld te vangen, zelfs zonder enige service te verlenen. Wij gaan nu juridische hulp inschakelen lm van deze ballentent af te komen. N.B. Zij hebben de verzekering inmiddels gestopt en toch moet er worden betaald? Het is echt van de zotte.
Ik had een autoverzekering. Deze heb ik op 22 juli opgezegd voor 1 augustus. Ik heb een bevestiging ontvangen dat ze de opzegging hebben binnengekregen. Het is nu 1 oktober en mijn verzekering loopt nog steeds. Ik heb begin september gebeld en ze hadden achterstanden, maar mijn opzegging was binnengekomen. Met een week zou het geregeld zijn. 1 oktober en er wordt gwn weer afgeschreven. Als ze geld moeten innen zijn ze wel thuis, maar zich aan de afspraak houden en opzeggen ho maar. Een klote bedrijf is het. Door dit gezeik heeft mijn nieuer verzekeraar ook nog steeds geen bevestiging van de schadevrije jaren. Blijf weg bij aon.
Uiteindelijk geen uitkering omdat je niet in het ziekenhuis bent geweest maar bij de huisarts, behandeling is het zelfde 6 tot 8 weken niet kunnen werken. Maar dat maakt geen verschil.
Ook zijn er maar 2 mederwekers die iets van deze verzekering afweten, daardoor ook nog verkeerd voorgelicht. Hele slechte Ervaringen zal niemand deze verzekering als zzp aanraden!
Ik wilde een verzekering afsluiten bij Aon, specifiek een autoverzekering i.v.m. met korting omdat ik bij een bedrijf werk die aangesloten is bij Aon. Ging ik online een formulier invullen om de verzekering af te kunnen sluiten, maar telkens kwam ik er niet door, heb daarna gebeld en gechat met iemand om mij verder te helpen met het probleem.
Het blijkt dat ik, als 21 jarige met een auto die volgens hun mening, een te hoog vermogen heeft voor mijn leeftijd, geen autoverzekering kon afsluiten omdat "dit een te groot risico is voor de verzekeraar" volgens de persoon waarmee ik contact had. Persoonlijk vind ik dit echt belachelijk en discriminerend. Heb dit ook duidelijk kenbaar gemaakt aan degene waarmee ik contact had met als reactie: "Helaas zijn dit onze acceptatierichtlijnen." Als reactie op dit belachelijk antwoord reageerde ik met: "Wordt eens tijd dat die acceptatierichtlijnen worden aangepast en jonge volwassenen meer vertrouwen krijgen." In wat voor auto verwacht u dat ik in ga rijden? Eentje die zeker max 45km per uur kan of op het fietspad mag rijden? Of een oud blik? Zo loopt uw firma alleen maar toekomstige klanten mis. Misschien moet u uw acceptatierichtlijnen aanpassen, heeft u nooit gehoord dat jonge mensen de toekomst zijn? Welnu uw manier van handelen en verzekeren heeft op deze manier zeker geen toekomst.
In ieder geval, na de reviews te hebben gelezen van Aon, kan ik al voorspellen dat u uw huidige klanten waarschijnlijk zult kwijtraken met uw ouderwets en discriminerende bedrijfspolicy, en zeker geen toekomstige klanten krijgt op deze manier. Ben blij dat ik me uiteindelijk toch niet heb aangesloten bij zo'n ouderwets, laks en discriminerend verzekeraar.
De premie van mijn AON autoverzekering steeg zonder enige uitleg met meer dan 10%. Uiteraard overgestapt naar een andere verzekeraar, maar zo makkelijk kom je nog niet van AON af. Telefonisch nauwelijks bereikbaar en een bandje zegt dat je ook contact kunt opnemen via een chat. Die is echter nergens te vinden en bestaat volgens mij helemaal niet. Na 5x opnieuw proberen en bijna een halfuur wachten eindelijk gelukt om op te zeggen, wat een opluchting! Ik ben blij dat ik er nooit een schade heb hoeven claimen na deze ervaring en alle horror verhalen hier.
Ik probeer sinds 9 april 2021 mijn caravan verzekering te wijzigen i.v.m aanschaf andere caravan
Div. tefoontjes en mails aan gewaagd,helaas tot op heden betaal ik nog steeds de premie van mijn oude caravan? Wat een slecht bedrijf is dat,ik zou deze verzekeringsmaatschappij ook niemand aanraden
Heb vandaag 6 juni 2021 hun laten weten,dat ik deze verzekering per direct te willen stoppen.
Ben benieuwd naar hun reactie
Ze veranderen extra zorg pakketten ineens dat de grootste kostenposten voor hun door de verzekerde zelf betaald worden. Zo werd bij mij ineens podotherapie uit het extra pakket gehaald, zonder dat dit gecommuniceerd is. Tevens maken ze hun pagina zo complex dat het heel veel tijd kost om de juiste info te vinden. Hierdoor haken mensen af en kunnen ze hun zakken verder vullen.
Treurige dienstverlening. Jaren verzekerd geweest bij meeus zonder problemen, nadat het is overgenomen door aon is het een vreselijke verzekering geworden. Heel slecht bereikbaar ook online en duurt lang voor je reactie krijgt hoormiddelen premie stijgt +20% door Corona veel uitkeringen.
Volledig onbereikbaar. Schade afhandeling duurt weken. Dure premie. Dit bedrijf is waarschijnlijk bedrijfscultuur de reviews in het verenigd koninkrijk zijn hetzelfde.
In december 2020 is de man van mijn moeder overleden agv corona. Mijn moeder inmiddels 88 jaar oud.
Ik ben bezig mijn moeder te helpen met het afwerken van de administratie die voor een deel op de naam van haar man stond.
Hierbij ook de inboedelverzekering die liep bij AON. Eind december 2020 heb ik hen gebeld om het overlijden van de man van mijn moeder bij hen kenbaar te maken.
Tevens heb ik gemeld dat er een rekening op naam van de man van mijn moeder, die dus al overleden was op dat moment. ontvangen was. De dame die ik aan de telefoon had, wist me te melden dat de verzekering nooit meer was geindexeerd en dat mijn moeder en haar man nooit voor brand verzekerd waren.
Hierop meteen een goedkopere verzekering afgesloten bij AON, nooit meer over de factuur van de voorgaande verzekering gesproken, want alles was immers geregeld.
Afgehandeld denk je dan :)
Nou nee niet echt. Mijn moeder bleef brieven ontvangen, op naam van haar inmiddels overleden man, dat de oude verzekering zou worden afgesloten en dat haar man , die inmiddels overleden was, zou worden geroyeerd uit de verzekeringen. Echt heel fijnzinning. Verder bleef de betaling verplichting bestaan en zou er eventueel een deurwaarder komen. Er moest en zou ca 240 euro moeten worden over gemaakt (voor de oude inmiddels opgezegde verzekering, want die had nog een paar dagen door gelopen na het overlijden van de man van mijn moeder)
Uit deze brieven hadden we ook kunnen lezen, het staat dus echt nergens vermeld in die brieven, dat mijn moeder 225 euro terug zou krijgen. Het gaat dus om een bedrag van 15 Euro.
Tevens stond er in die brieven dat mijn moeder en haar man op de oude verzekering wel voor brand waren verzekerd.
Eerst denk je nog ik heb net met AON gebeld, e.e.a zal wel lang elkaar heen zijn gegaan. Het komt wel goed. Helaas, jammer, leuk gedacht. Wederom ontving mijn moeder een brief geaddresseerd aan haar overleden man. En weer van de AON, wederom werd er gerefereerd aan het bedrag dat betaald moest worden en alle dreigementen van royeren (dat terwijl we ook bevestiging hebben gehad dat de verzekering al is afgesloten) en deurwaarders.
Nou nogmaals gebeld, net als de eerste keer letterlijk driekwartier in de wacht ( voor 15 Euro).Netjes uitgelegd dat het niet zo fijn is om dergelijke brieven te krijgen, geadresseerd aan de overleden man als je die dus net verloren bent en dat het gaat om een bedrag van 15 euro. Dat we alles al haden doorgegeven en afgemeld, Maar nee . ik moest toch echt begrijpen dat het bedrag openstaat en dat er toen ca 1,5 week gebruik is gemaakt van die oude verzekering.
Je denkt nog dat de boodschap nu toch duidelijk over gekomen moet zijn. Maar nee. Deze week wederom een brief gericht aan een inmiddels overleden iemand. Dat de verzekeing nu echt is stop gezet maar dat de betalings verplichting echt in stand blijft.
We hebben besloten om het geld maar over te maken en hopen dat we nu van dit bedrijf en deze mensen verlost zijn. De nieuwe afgesloten inboedel verzekering bij de AON gaan we opzeggen. Ze zien ons daar nooit meer terug.
Vreselijke dienstverlening. Jaren verzekerd geweest bij meeus zonder problemen, nadat het is overgenomen door aon is het een vreselijke verzekering geworden. Heel slecht bereikbaar en totaal niet oplossingsgericht.