Aon reviews

1.3
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden20202019
Lid
Gerrit
04-10-2021

Hierbij mijn (onze) ervaringen:

=======================

op verzoek van mijn buurvrouw in jn2021 haar verzekering opgezegd per mail. In februari 2021 een brief verstuurd dat zij haar teveel betaalde premie terug vroeg (nieuwe periode pert 1 juni 2021)

Hete betreft hier een verzekering voor een keuken (eigenaarsaandeel). De premie is ca 30 euro. Omdat de incasso door ons sis gestorneerd konden zij de nieuwe premie niet meer innen.

Nu sturen ze ons (mijn buurvrouw) aanmaningen en dreigen met een incassobureau. Ik bevestig hiermee dat AON een onbetrouwbare, rigide verzekeringsmij. is die het alleen gaat om geld te vangen, zelfs zonder enige service te verlenen. Wij gaan nu juridische hulp inschakelen lm van deze ballentent af te komen. N.B. Zij hebben de verzekering inmiddels gestopt en toch moet er worden betaald? Het is echt van de zotte.

Ante
01-10-2021

Ik had een autoverzekering. Deze heb ik op 22 juli opgezegd voor 1 augustus. Ik heb een bevestiging ontvangen dat ze de opzegging hebben binnengekregen. Het is nu 1 oktober en mijn verzekering loopt nog steeds. Ik heb begin september gebeld en ze hadden achterstanden, maar mijn opzegging was binnengekomen. Met een week zou het geregeld zijn. 1 oktober en er wordt gwn weer afgeschreven. Als ze geld moeten innen zijn ze wel thuis, maar zich aan de afspraak houden en opzeggen ho maar. Een klote bedrijf is het. Door dit gezeik heeft mijn nieuer verzekeraar ook nog steeds geen bevestiging van de schadevrije jaren. Blijf weg bij aon.

Selina
Selina
02-08-2021

Herstel budget

Uiteindelijk geen uitkering omdat je niet in het ziekenhuis bent geweest maar bij de huisarts, behandeling is het zelfde 6 tot 8 weken niet kunnen werken. Maar dat maakt geen verschil.

Ook zijn er maar 2 mederwekers die iets van deze verzekering afweten, daardoor ook nog verkeerd voorgelicht. Hele slechte Ervaringen zal niemand deze verzekering als zzp aanraden!

Cor
Deze klacht is opgelost
23-07-2021

Een 0 kan niet jammer

Reageren niet op mails

Bellen is vrijwel onmogelijk

Alleen op chat is iemand aanwezig en zegt standaard . ik regel het .ik geef het door aan juiste afdeling maar daarna wederom geen enkele reactie

En ondertussen rijd ik volgens RDW in onverzekerde auto

Snel weg wezen bij aon als dat lukt natuurlijk

Amber
01-07-2021

Discriminerend, verdient niet eens 1 ster.

Ik wilde een verzekering afsluiten bij Aon, specifiek een autoverzekering i.v.m. met korting omdat ik bij een bedrijf werk die aangesloten is bij Aon. Ging ik online een formulier invullen om de verzekering af te kunnen sluiten, maar telkens kwam ik er niet door, heb daarna gebeld en gechat met iemand om mij verder te helpen met het probleem.

Het blijkt dat ik, als 21 jarige met een auto die volgens hun mening, een te hoog vermogen heeft voor mijn leeftijd, geen autoverzekering kon afsluiten omdat "dit een te groot risico is voor de verzekeraar" volgens de persoon waarmee ik contact had. Persoonlijk vind ik dit echt belachelijk en discriminerend. Heb dit ook duidelijk kenbaar gemaakt aan degene waarmee ik contact had met als reactie: "Helaas zijn dit onze acceptatierichtlijnen." Als reactie op dit belachelijk antwoord reageerde ik met: "Wordt eens tijd dat die acceptatierichtlijnen worden aangepast en jonge volwassenen meer vertrouwen krijgen." In wat voor auto verwacht u dat ik in ga rijden? Eentje die zeker max 45km per uur kan of op het fietspad mag rijden? Of een oud blik? Zo loopt uw firma alleen maar toekomstige klanten mis. Misschien moet u uw acceptatierichtlijnen aanpassen, heeft u nooit gehoord dat jonge mensen de toekomst zijn? Welnu uw manier van handelen en verzekeren heeft op deze manier zeker geen toekomst.

In ieder geval, na de reviews te hebben gelezen van Aon, kan ik al voorspellen dat u uw huidige klanten waarschijnlijk zult kwijtraken met uw ouderwets en discriminerende bedrijfspolicy, en zeker geen toekomstige klanten krijgt op deze manier. Ben blij dat ik me uiteindelijk toch niet heb aangesloten bij zo'n ouderwets, laks en discriminerend verzekeraar.

Robin
25-06-2021

Duur en slecht bereikbaar

De premie van mijn AON autoverzekering steeg zonder enige uitleg met meer dan 10%. Uiteraard overgestapt naar een andere verzekeraar, maar zo makkelijk kom je nog niet van AON af. Telefonisch nauwelijks bereikbaar en een bandje zegt dat je ook contact kunt opnemen via een chat. Die is echter nergens te vinden en bestaat volgens mij helemaal niet. Na 5x opnieuw proberen en bijna een halfuur wachten eindelijk gelukt om op te zeggen, wat een opluchting! Ik ben blij dat ik er nooit een schade heb hoeven claimen na deze ervaring en alle horror verhalen hier.

Nico
Nico
06-06-2021
Deze klacht is opgelost

Caravanverzekerin

Ik probeer sinds 9 april 2021 mijn caravan verzekering te wijzigen i.v.m aanschaf andere caravan

Div. tefoontjes en mails aan gewaagd,helaas tot op heden betaal ik nog steeds de premie van mijn oude caravan? Wat een slecht bedrijf is dat,ik zou deze verzekeringsmaatschappij ook niemand aanraden

Heb vandaag 6 juni 2021 hun laten weten,dat ik deze verzekering per direct te willen stoppen.

Ben benieuwd naar hun reactie

Paul
30-03-2021

Misleiding

Ze veranderen extra zorg pakketten ineens dat de grootste kostenposten voor hun door de verzekerde zelf betaald worden. Zo werd bij mij ineens podotherapie uit het extra pakket gehaald, zonder dat dit gecommuniceerd is. Tevens maken ze hun pagina zo complex dat het heel veel tijd kost om de juiste info te vinden. Hierdoor haken mensen af en kunnen ze hun zakken verder vullen.

Frank
23-03-2021

Treurig

Treurige dienstverlening. Jaren verzekerd geweest bij meeus zonder problemen, nadat het is overgenomen door aon is het een vreselijke verzekering geworden. Heel slecht bereikbaar ook online en duurt lang voor je reactie krijgt hoormiddelen premie stijgt +20% door Corona veel uitkeringen.

Marco
18-03-2021

Zelfde ervaring als de meeste hier

Volledig onbereikbaar. Schade afhandeling duurt weken. Dure premie. Dit bedrijf is waarschijnlijk bedrijfscultuur de reviews in het verenigd koninkrijk zijn hetzelfde.

Erik Arentz
18-03-2021

Overlijden

In december 2020 is de man van mijn moeder overleden agv corona. Mijn moeder inmiddels 88 jaar oud.

Ik ben bezig mijn moeder te helpen met het afwerken van de administratie die voor een deel op de naam van haar man stond.

Hierbij ook de inboedelverzekering die liep bij AON. Eind december 2020 heb ik hen gebeld om het overlijden van de man van mijn moeder bij hen kenbaar te maken.

Tevens heb ik gemeld dat er een rekening op naam van de man van mijn moeder, die dus al overleden was op dat moment. ontvangen was. De dame die ik aan de telefoon had, wist me te melden dat de verzekering nooit meer was geindexeerd en dat mijn moeder en haar man nooit voor brand verzekerd waren.

Hierop meteen een goedkopere verzekering afgesloten bij AON, nooit meer over de factuur van de voorgaande verzekering gesproken, want alles was immers geregeld.

Afgehandeld denk je dan :)

Nou nee niet echt. Mijn moeder bleef brieven ontvangen, op naam van haar inmiddels overleden man, dat de oude verzekering zou worden afgesloten en dat haar man , die inmiddels overleden was, zou worden geroyeerd uit de verzekeringen. Echt heel fijnzinning. Verder bleef de betaling verplichting bestaan en zou er eventueel een deurwaarder komen. Er moest en zou ca 240 euro moeten worden over gemaakt (voor de oude inmiddels opgezegde verzekering, want die had nog een paar dagen door gelopen na het overlijden van de man van mijn moeder)

Uit deze brieven hadden we ook kunnen lezen, het staat dus echt nergens vermeld in die brieven, dat mijn moeder 225 euro terug zou krijgen. Het gaat dus om een bedrag van 15 Euro.

Tevens stond er in die brieven dat mijn moeder en haar man op de oude verzekering wel voor brand waren verzekerd.

Eerst denk je nog ik heb net met AON gebeld, e.e.a zal wel lang elkaar heen zijn gegaan. Het komt wel goed. Helaas, jammer, leuk gedacht. Wederom ontving mijn moeder een brief geaddresseerd aan haar overleden man. En weer van de AON, wederom werd er gerefereerd aan het bedrag dat betaald moest worden en alle dreigementen van royeren (dat terwijl we ook bevestiging hebben gehad dat de verzekering al is afgesloten) en deurwaarders.

Nou nogmaals gebeld, net als de eerste keer letterlijk driekwartier in de wacht ( voor 15 Euro).Netjes uitgelegd dat het niet zo fijn is om dergelijke brieven te krijgen, geadresseerd aan de overleden man als je die dus net verloren bent en dat het gaat om een bedrag van 15 euro. Dat we alles al haden doorgegeven en afgemeld, Maar nee . ik moest toch echt begrijpen dat het bedrag openstaat en dat er toen ca 1,5 week gebruik is gemaakt van die oude verzekering.

Je denkt nog dat de boodschap nu toch duidelijk over gekomen moet zijn. Maar nee. Deze week wederom een brief gericht aan een inmiddels overleden iemand. Dat de verzekeing nu echt is stop gezet maar dat de betalings verplichting echt in stand blijft.

We hebben besloten om het geld maar over te maken en hopen dat we nu van dit bedrijf en deze mensen verlost zijn. De nieuwe afgesloten inboedel verzekering bij de AON gaan we opzeggen. Ze zien ons daar nooit meer terug.

Aysegul
12-03-2021

Om van te huilen

Vreselijke dienstverlening. Jaren verzekerd geweest bij meeus zonder problemen, nadat het is overgenomen door aon is het een vreselijke verzekering geworden. Heel slecht bereikbaar en totaal niet oplossingsgericht.

Janneke
09-03-2021

Al tientallen jaren een tevreden klant van IAK (nu AON)

Altijd prima geholpen. Soms is er iets niet meteen duidelijk en moet het uitgezocht worden. Maar uiteindelijk is wordt alles naar tevredenheid opgelost! We hebben ervaringen met zorg-, schade- en reisverzekering. Zelfs toen we voor iets niet verzekerd bleken te zijn, zijn we toch geholpen. Heel fijn!

Ilse
03-03-2021

Waardeloos

Maand geleden heb ik gevraagd om mijn polissen te ontvangen om te zien of we nog voldoende verzekerd zijn, want online kan ik deze niet inzien, omdat we via mijn werkgever een pakket hebben? Heb ze toen een keer aan de lijn gehad en vervolgens het verkeerde ontvangen en zijn ze verder onbereikbaar, reageren niet op vragen, telefoon wordt niet opgenomen, vragen via contactformulier worden niet beantwoord. Belachelijk het gaat hier om verzekeringen!

Rogier
05-01-2021

Absurd slecht

Telefonisch onbereikbaar, reageert heel laat en zeer ontoereikend op emails, komt afspraken niet na, heeft administratie niet op orde, is veel te duur, voert aanpassingen niet door. Totaal absurd en onprofessioneel bedrijf.

Andre
09-11-2020

Om te huilen

Ik had alles verzekerd in mijn IAK pakket. Toen AON dat overnam geen 1 autoverzekering ineens met 10 % omhoog. Die heb ik toen opgezegd bij AON. Dat was in mei. Nu is het november en nog steeds sturen ze mij aanmaningen en dreigingen dat alle dekking op mijn andere verzekering vervalt omdat ik niet zou hebben betaald. Er klopt geen barst van hun administratie. Tig keer gemaild en gebeld. Na 41 jaar IAK haal ik nu alles weg bij AON.

Volstrekt WAARDELOOS.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Maurice
Maurice
Deze klacht is opgelost
06-10-2020

Waardeloos

Toen het nog IAK verzekeringen was, was alles super. Nu is het AON en het is verschrikkelijk. De service.De prijs die alsmaar duurder wordt. Ik ben inmiddels overgestapt, ben stukken beter verzekerd, want die verzekering van AON sloeg nergens op. En ben een heel stuk minder premie verschuldigd. Maar nu het opgezegd is en de maand opzegtermijn heb uitgezeten, schrijven ze doodleuk gewoon de premie weer af. WAARDELOOS bedrijf!

Toon
Toon
23-06-2020

Veel betalen, niets ervoor terugkrijgen AON

Een grote oplichtersbende, verzeker een auto, en een dag later bericht dat het is afgewezen. Ik zou teveel voertuigen voor de hobby hebben. Ik heb samen met mijn vrouw 2 auto’s, en ik heb 2 motoren waarvan er 1 in onderdelen in de schuur ligt.

Heb nergens kunnen vinden dat er een limiet zit op het aantal auto’s. Is ook niet belangrijk, alle voertuigen gaan naar een andere verzekeringsmaatschappij, alsook andere verzekeringen die bij AON zitten.

M.Yilmaz
11-05-2020

Onbruikbaar.

Onbruikbaar, niet betrouwbaar, niet te vertrouwen.

Bart
Bart
27-02-2020

Slecht bereikbaar en vooral zeer traag

Na overname Meeus door Aon is de service eigenlijk volledig verdwenen. Slecht te bereiken, geen reactie op e-mail, afspraken niet nakomen. Herhaaldelijk fouten maken. Een opzegging van autoverzekering werd pas na 6 maanden afgehandeld.

Meer Aon reviews