Aon reviews

1.3
Positief3%
Neutraal0%
Negatief97%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid
Louis
25-03-2024

Mijn Accu van de e-bike is gestolen

Blijkt dat de accu niet verzekerd is

Ofschoon in de polis staat dat de fiets of een onderdeel daarvan verzeker is

Waardeloos

Roos
02-02-2024

Mijn moeder blijft post ontvangen aan mij (8 maanden geleden) OVERLEDEN vader en wel nu een aanbod voor een nieuwe verzekering.

Eerder al negatieve review's geschreven, maar eerlijk verwijderd omdat ik dacht dat alles opgelost zou zijn.

Elke keer wordt mijn moeder geconfronteerd met post van Aon aan haar OVERLEDEN echtgenoot en elke keer doet u haar verdriet 😔

Ik hoop dat u mijn moeder nig flink gaat verblijden en flink excuus zult maken ‼️

Erwin
31-01-2024

Het meest slechte verzekeraar waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Ze zijn overgegaan van Iak waar ik alles verzekerd had en werd Iak nou wat een berg zooi heb ik hier van gehad,ik was dubbel verzekerd kreeg brieven dat ik niet verzekerd was en erna kreeg ik weer s geld terug.

Ze zien niet alles van de verzekeringen en na emigratie en uitschrijven van alle verzekeringen halen ze nog steeds geld van mijn rekening wat ik dan weer storneer.

De mensen zijn vriendelijk maar wat een kut beleid hebben ze.

Angelique
03-10-2023

Al maanden bezig om autoverzekering op te zeggen. Vrijwaringsbewijs hebben ze al maanden geleden ontvangen en al tig keer gebeld erover. Nog steeds hebben ze niets gedaan.

Beter gezegd, we zijn er achtergekomen dat de auto die we al jaren niet meer hebben dat we daar nog steeds voor betalen.

Nu we een andere autoverzekering hebben genomen, zijn we er achtergekomen wat een zooitje het daar is en ze daar gewoon helemaal niets doen.

Neem hier geen verzekering!

Saja
28-08-2023

Ze zijn niet eens 1 ster waard. na dat ik een ongeluk had gehad is er van Aon alleen maar chaos. Je krijgt een link van schadegarant.nl maar 95% is niet bekent met Aon. belde Aon zelf weer en werd van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige medeleven of compassie van aon

Kreeg zelf eerder meer vragen dan antwoorden, en er was zoveel onduidelijk. na bijna een hele dag kwijt te zijn met alleen al Aon te bellen wordt me auto weg gesleept maar naar waar vertellen ze je niet, en ook niet of er kosten bij komt kijken.

en als antwoord geven ze je dat alles bij de doseerbeheerder ligt en dat ik moet wachten tot ik wordt gebeld en hopelijk antwoorden op 10000 vragen krijg.

Ger
28-08-2023

Totaal geen communicatie, het bedrijf was niet bij machte om mijn schadevrije jaren op te vragen en wijzigde de polis en premie eenzijdig. Zelf navraag bij de Lease Maatschappijen moeten doen en alle gegevens gekregen over mijn schadevrije jaren en deze opgestuurd, met het verzoek om de gewijzigde polis en premie weer terug te zetten en het teveel betaalde a € 107,89 terug te storten.

Alles is gegaan via "mijn AON", AON geeft gewoon geen reactie en zelfs chatten met een adviseur lukt niet. Krijg ook geen bericht via email als er iets wijzigt, ontoelaatbaar.

Jip
18-07-2023

Mega goed bedrijf! Als je een keer schade hebt en je wil het liefst niet geholpen worden moet je hier een verzekering nemen. Ze laten je gewoon in de steek!

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Andre
07-10-2022

Ik heb mijn laatsten van totaal 7 verzekeringen bij AON opgezegd per 1 augustus. Toen kreeg ik een royementsverklaring en een factuur waarop ik een bedrag terug zou krijgen. Daarna kreeg ik een mail dat ik toch nog moest betalen. Later gevolgd door een factuur met een twee maal zo hoog bedrag. Eind september kreeg ik een brief dat de dekking van verzekering is beeindigd wegens niet betalen. (?) Begin oktober kreeg ik een mail om mijn wachtwoord te wijzigen (?) Op al mijn mails krijg ik geen reactie. Kortom: Totaal waardeloos!

Monique
Deze klacht is opgelost
29-08-2022

Helaas kan geen 0 kiezen! Maar wat een drama maatschappij is dit! Al 3x een mail gestuurd om een leerlingverzekering op te zeggen. Ze reageren gewoon niet! Hoe moeilijk kan het zijn! Blijf ver weg bij deze bende! Tijd voor Kassa, Consumtenbond etc. om hier eens een keer actie op te ondernemen, gezien alle slechte reviews!

JaBa
03-07-2022

De ene na de andere administratieve blunder.

Aanmaningen sturen over nooit ontvangen facturen.

E-mail beantwoorden na 3 maanden.

De ene na de andere fout en dan ook nog uiterst onbeschoft reageren.

Wetsovertreders, eisen dat je betaalt terwijl ze de voorwaarden hebben veranderd. ja aan me hoela, ik heb het recht de boel dan te beëindigen.

Inkompletete CLOWNS zijn het

Rene
10-06-2022

Uitkeringsgeld blijft achterwegen. AON doet er alles aan om maar niet uit te keren. Klantenservice is al 3 keer op de hoogte gebracht van mijn ongenoegen. Krijg automatisch bericht terug dat ze er spoedig op terug komen. Na maanden, nog steeds geen terug koppeling. Ben met een medewerkster ( Ida Smidt ) al maanden bezig om het af te handelen. Alles word afgewend naar de verzekeraar. Aon schuilt dat zij alleen maar bemiddelen. Ze bemiddelen helemaal niet, strijken alleen maar geld op en nemen geen verantwoording. Als dit achter de rug is ga ik een overstap maken naar een andere partij ((heb meer dan 10 verzekeringen bij Aon lopen) Zal ze compleet een rotzorg roesten! Wees gewaarschuwd. groet, René Roks

Gerrit
04-10-2021

Hierbij mijn (onze) ervaringen:

=======================

op verzoek van mijn buurvrouw in jn2021 haar verzekering opgezegd per mail. In februari 2021 een brief verstuurd dat zij haar teveel betaalde premie terug vroeg (nieuwe periode pert 1 juni 2021)

Hete betreft hier een verzekering voor een keuken (eigenaarsaandeel). De premie is ca 30 euro. Omdat de incasso door ons sis gestorneerd konden zij de nieuwe premie niet meer innen.

Nu sturen ze ons (mijn buurvrouw) aanmaningen en dreigen met een incassobureau. Ik bevestig hiermee dat AON een onbetrouwbare, rigide verzekeringsmij. is die het alleen gaat om geld te vangen, zelfs zonder enige service te verlenen. Wij gaan nu juridische hulp inschakelen lm van deze ballentent af te komen. N.B. Zij hebben de verzekering inmiddels gestopt en toch moet er worden betaald? Het is echt van de zotte.

Ante
01-10-2021

Ik had een autoverzekering. Deze heb ik op 22 juli opgezegd voor 1 augustus. Ik heb een bevestiging ontvangen dat ze de opzegging hebben binnengekregen. Het is nu 1 oktober en mijn verzekering loopt nog steeds. Ik heb begin september gebeld en ze hadden achterstanden, maar mijn opzegging was binnengekomen. Met een week zou het geregeld zijn. 1 oktober en er wordt gwn weer afgeschreven. Als ze geld moeten innen zijn ze wel thuis, maar zich aan de afspraak houden en opzeggen ho maar. Een klote bedrijf is het. Door dit gezeik heeft mijn nieuer verzekeraar ook nog steeds geen bevestiging van de schadevrije jaren. Blijf weg bij aon.

Selina
02-08-2021

Herstel budget

Uiteindelijk geen uitkering omdat je niet in het ziekenhuis bent geweest maar bij de huisarts, behandeling is het zelfde 6 tot 8 weken niet kunnen werken. Maar dat maakt geen verschil.

Ook zijn er maar 2 mederwekers die iets van deze verzekering afweten, daardoor ook nog verkeerd voorgelicht. Hele slechte Ervaringen zal niemand deze verzekering als zzp aanraden!

Cor
Deze klacht is opgelost
23-07-2021

Een 0 kan niet jammer

Reageren niet op mails

Bellen is vrijwel onmogelijk

Alleen op chat is iemand aanwezig en zegt standaard . ik regel het .ik geef het door aan juiste afdeling maar daarna wederom geen enkele reactie

En ondertussen rijd ik volgens RDW in onverzekerde auto

Snel weg wezen bij aon als dat lukt natuurlijk

Amber
01-07-2021

Discriminerend, verdient niet eens 1 ster.

Ik wilde een verzekering afsluiten bij Aon, specifiek een autoverzekering i.v.m. met korting omdat ik bij een bedrijf werk die aangesloten is bij Aon. Ging ik online een formulier invullen om de verzekering af te kunnen sluiten, maar telkens kwam ik er niet door, heb daarna gebeld en gechat met iemand om mij verder te helpen met het probleem.

Het blijkt dat ik, als 21 jarige met een auto die volgens hun mening, een te hoog vermogen heeft voor mijn leeftijd, geen autoverzekering kon afsluiten omdat "dit een te groot risico is voor de verzekeraar" volgens de persoon waarmee ik contact had. Persoonlijk vind ik dit echt belachelijk en discriminerend. Heb dit ook duidelijk kenbaar gemaakt aan degene waarmee ik contact had met als reactie: "Helaas zijn dit onze acceptatierichtlijnen." Als reactie op dit belachelijk antwoord reageerde ik met: "Wordt eens tijd dat die acceptatierichtlijnen worden aangepast en jonge volwassenen meer vertrouwen krijgen." In wat voor auto verwacht u dat ik in ga rijden? Eentje die zeker max 45km per uur kan of op het fietspad mag rijden? Of een oud blik? Zo loopt uw firma alleen maar toekomstige klanten mis. Misschien moet u uw acceptatierichtlijnen aanpassen, heeft u nooit gehoord dat jonge mensen de toekomst zijn? Welnu uw manier van handelen en verzekeren heeft op deze manier zeker geen toekomst.

In ieder geval, na de reviews te hebben gelezen van Aon, kan ik al voorspellen dat u uw huidige klanten waarschijnlijk zult kwijtraken met uw ouderwets en discriminerende bedrijfspolicy, en zeker geen toekomstige klanten krijgt op deze manier. Ben blij dat ik me uiteindelijk toch niet heb aangesloten bij zo'n ouderwets, laks en discriminerend verzekeraar.

Robin
25-06-2021

Duur en slecht bereikbaar

De premie van mijn AON autoverzekering steeg zonder enige uitleg met meer dan 10%. Uiteraard overgestapt naar een andere verzekeraar, maar zo makkelijk kom je nog niet van AON af. Telefonisch nauwelijks bereikbaar en een bandje zegt dat je ook contact kunt opnemen via een chat. Die is echter nergens te vinden en bestaat volgens mij helemaal niet. Na 5x opnieuw proberen en bijna een halfuur wachten eindelijk gelukt om op te zeggen, wat een opluchting! Ik ben blij dat ik er nooit een schade heb hoeven claimen na deze ervaring en alle horror verhalen hier.

Nico
06-06-2021
Deze klacht is opgelost

Caravanverzekerin

Ik probeer sinds 9 april 2021 mijn caravan verzekering te wijzigen i.v.m aanschaf andere caravan

Div. tefoontjes en mails aan gewaagd,helaas tot op heden betaal ik nog steeds de premie van mijn oude caravan? Wat een slecht bedrijf is dat,ik zou deze verzekeringsmaatschappij ook niemand aanraden

Heb vandaag 6 juni 2021 hun laten weten,dat ik deze verzekering per direct te willen stoppen.

Ben benieuwd naar hun reactie

Paul
30-03-2021

Misleiding

Ze veranderen extra zorg pakketten ineens dat de grootste kostenposten voor hun door de verzekerde zelf betaald worden. Zo werd bij mij ineens podotherapie uit het extra pakket gehaald, zonder dat dit gecommuniceerd is. Tevens maken ze hun pagina zo complex dat het heel veel tijd kost om de juiste info te vinden. Hierdoor haken mensen af en kunnen ze hun zakken verder vullen.

Frank
23-03-2021

Treurig

Treurige dienstverlening. Jaren verzekerd geweest bij meeus zonder problemen, nadat het is overgenomen door aon is het een vreselijke verzekering geworden. Heel slecht bereikbaar ook online en duurt lang voor je reactie krijgt hoormiddelen premie stijgt +20% door Corona veel uitkeringen.

Meer Aon reviews