Aon Autoverzekering reviews

1.0
Erwin
31-01-2024

Het meest slechte verzekeraar waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Ze zijn overgegaan van Iak waar ik alles verzekerd had en werd Iak nou wat een berg zooi heb ik hier van gehad,ik was dubbel verzekerd kreeg brieven dat ik niet verzekerd was en erna kreeg ik weer s geld terug.

Ze zien niet alles van de verzekeringen en na emigratie en uitschrijven van alle verzekeringen halen ze nog steeds geld van mijn rekening wat ik dan weer storneer.

De mensen zijn vriendelijk maar wat een kut beleid hebben ze.

Saja
28-08-2023

Ze zijn niet eens 1 ster waard. na dat ik een ongeluk had gehad is er van Aon alleen maar chaos. Je krijgt een link van schadegarant.nl maar 95% is niet bekent met Aon. belde Aon zelf weer en werd van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige medeleven of compassie van aon

Kreeg zelf eerder meer vragen dan antwoorden, en er was zoveel onduidelijk. na bijna een hele dag kwijt te zijn met alleen al Aon te bellen wordt me auto weg gesleept maar naar waar vertellen ze je niet, en ook niet of er kosten bij komt kijken.

en als antwoord geven ze je dat alles bij de doseerbeheerder ligt en dat ik moet wachten tot ik wordt gebeld en hopelijk antwoorden op 10000 vragen krijg.

Ger
28-08-2023

Totaal geen communicatie, het bedrijf was niet bij machte om mijn schadevrije jaren op te vragen en wijzigde de polis en premie eenzijdig. Zelf navraag bij de Lease Maatschappijen moeten doen en alle gegevens gekregen over mijn schadevrije jaren en deze opgestuurd, met het verzoek om de gewijzigde polis en premie weer terug te zetten en het teveel betaalde a € 107,89 terug te storten.

Alles is gegaan via "mijn AON", AON geeft gewoon geen reactie en zelfs chatten met een adviseur lukt niet. Krijg ook geen bericht via email als er iets wijzigt, ontoelaatbaar.

Jip
18-07-2023

Mega goed bedrijf! Als je een keer schade hebt en je wil het liefst niet geholpen worden moet je hier een verzekering nemen. Ze laten je gewoon in de steek!

Ante
01-10-2021

Ik had een autoverzekering. Deze heb ik op 22 juli opgezegd voor 1 augustus. Ik heb een bevestiging ontvangen dat ze de opzegging hebben binnengekregen. Het is nu 1 oktober en mijn verzekering loopt nog steeds. Ik heb begin september gebeld en ze hadden achterstanden, maar mijn opzegging was binnengekomen. Met een week zou het geregeld zijn. 1 oktober en er wordt gwn weer afgeschreven. Als ze geld moeten innen zijn ze wel thuis, maar zich aan de afspraak houden en opzeggen ho maar. Een klote bedrijf is het. Door dit gezeik heeft mijn nieuer verzekeraar ook nog steeds geen bevestiging van de schadevrije jaren. Blijf weg bij aon.