Marcel
15-09-2021

De goedkoopste autoverzekering die ik kon vinden voor onze auto. Net afgesloten dus geen ervaring met schade afhandeling en dergelijke.

Sam
09-05-2021

Hopeloos en onpersoonlijk

Zeer slechte verzekering. Mijn vriendin heeft mijn auto geleend en een klein ongelukje mee gehad- een miniscuul gaatje in de bumper van een andere auto gereden.

Inshared heeft hiervoor 15 jaar ( ja, je leest het goed, vijftien jaar!) van mijn no claim afgepakt! 15 jaar opgebouwde no claim zomaar verdwenen vanwege een gaatje van nog geen 1 cm. En zelf was ik niet eens in de buurt maar 5 duizend km verderop.

Geen overleg, geen coulance, geen begrip of gesprek maar een automatisch aangemaakte besluit. Waardeloos.

WeDontBenefit
08-03-2021

Auto gestolen weigeren uitbetaling

Natuurlijk is het al vervelend als je auto is gestolen.nu word het nog een stukje vervelender als je bij inshared verzekerd bent. Na veel formulieren ingevuld te hebben en contact met hun eigen schade expert van de firma dekra die mij een schade bedrag noemde is het nu 21 dagen geleden en kreeg ik dus een mail van inshared. Wij kunnen niets uitkeren want omdat u niet te kennen heeft gegeven van wie u het voertuig heeft gekocht en geen betaal bewijs hebben. Ik heb het voertuig van een particulier gekocht en contant voldaan. Ik ben de wettelijke eigenaar van het voertuig, eigen expert geeft een schade bedrag op. En inshared houd vol dat ze geen vergoeding doen omdat er geen schade bedrag berekend kan worden volgens hun. Inshared.doe het niet. Betaal niet aan deze schurken

Marnix
29-05-2020

Geen actie en geen contact

Als je alleen premie wilt betalen is Inshared een prima verzekeraar. Maar wacht.Als er iets is geven ze niet thuis. Je kunt mailen en dan krijg je binnen 5 dagen een bericht. Nou, vergeet het maar. Ik heb een schade gehad en ik heb het schadebedrag wat uitgekeerd was terugbetaald om mijn schadevrije jaren te houden. Zij moeten mij een bericht sturen dat de schademelding in Roy data is teruggedraaid. Daar ben ik nu al even mee bezig. IGeen zaken doen met deze prutsers.

Cemile
17-05-2020

Bagger verzekering!

Een tijdje terug is onze auto in brand gestoken. Schade expert heeft de auto total loss verklaard en de dagwaarde bepaald.

Inshared heeft een onderzoek laten doen naar de brand en ook die heeft het afgehandeld.

Schade expert heeft het rapport opgestuurd naar Inshared.

Ik heb meerdere malen naar Inshared gebeld om naar de stand van zaken te vragen.

Je krijgt absoluut geen juiste informatie! En er werd botweg gezegd dat ik niet elke dag hoef te bellen, want dat versnelt het proces niet.

Ik heb gevraagd naar de behandelaar maar die was zogenaamd niet bereikbaar.

Ik heb twee keer een terug belverzoek ingediend en ze horen binnen twee werkdagen terug te bellen. We zijn al een week verder en nog steeds niet teruggebeld!

Nu geven ze aan dat ze wachten op een technisch rapport om de schade te behandelen. Ik heb contact met de schade expert opgenomen, hij zegt dat zij het dossier hebben opgestuurd en afgesloten.

Inshared liegt keihard tegen je en houden je aan het lijntje!

Het zijn oplichters! Zeker niet aan te raden om wat voorbverzekering dan ook bij hun af te sluiten! BAGGER verzekering!

Suzanne
22-01-2020

Afhandelen schade duurt tergend lang

Begin november hebben we een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total loss is geraakt. We hebben nu 3 maanden later tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug gekregen van de dagwaarde van de auto. Daarnaast is het contact zeer sumier. Er wordt traag gereageerd op mails. Contact verliep prima voor een tegenpartij die ook schade had waarbij inshared gegevens van ons wilden hebben, maar ons eigen deel duurt verschrikkelijk lang. Geen aanrader deze verzekering. Ga als het is afgehandeld overstappen.

Yvonne
Yvonne
06-08-2019

Boevenpraktijken

Ik ben verzekerd met mijn auto bij inshared, allrisk verzekering met verhaalsrechtsbijstand, nu heeft mijn partner een ongeval gehad met onze auto, de fusiekogel is eruitgeschoten waardoor het wiel is losgekomen en de auto over het wegdek is gegaan. ( auto is 4 dagen geleden gekeurd, en heeft 3 maande geleden onderhoudsbeurt met nieuwe remschijven blokken en banden gehad) Politie is terplaatse gekomen en gaven aan je hoeft je niet druk te maken u bent allrisk verzekerd. Wat blijkt nu de verzekering gooit het op de algemene voorwaarden en geeft niet thuis, en de verhaalsrechtsbijstand om het bij de garage te verhalen doen ze ook niet want dat valt er ook niet onder alleen als je een ongeluk hebt met een andere bestuurder. Dus geen all risk maar all niks, en verhaalsrechtsbijstand is ook een lachertje lekker klantvriendelijk, zeker geen aanrader?

Lara
17-07-2019

Waardeloze verzekering!

Altijd netjes betaald bij Inshared, nooit problemen veroorzaakt.

Vorige maand mijn auto aangereden bij mijn werk op de parkeerplaats, gemeld bij Inshared en aangifte gedaan. Nu komt Inshared met een reden dat mijn gegevens niet juist zijn en omdat ik dat destijds "verkeerd" heb ingevuld, stoppen zij mijn verzekering direct en wordt niets van mijn schade vergoed.

Inshared heeft diep gegraven om een reden te zoeken, zodat zij mij niet hoefde uit te betalen voor de schade aan mijn auto. Belachelijk onprofessioneel! Nooit meer Inshared!

Cian
05-06-2019

Tegen de wet gehandeld en zeer slechte communicatie met opzet

Naast dat ik nooit een antwoord op mijn emails of vragen via de formulier ontvang, behandelen ze klanten aan de telefoon alsof het probleem altijd bij de klant ligt.

Er was iemand tegen mijn auto aangereden in het buitenland terwijl het geparkeerd stond. Dit is dan ook aangegeven via Eurocross, hun partner voor het buitenland. Normaal zorgen zij voor alle informatie toevoer naar de verzekeraar, maar dit keer gaf inshared constant aan dat ze van niets wisten, waardoor ik meerdere keren alle informatie en documenten opnieuw naar hun moest sturen. Hierdoor zijn er op meerdere keren meer kosten gemaakt en heeft het allemaal veel langer geduurd dan gehoeven. (auto stond erg lang bij de garage, omdat zij wachten op de toezegging van de inshared, terwijl zij nooit de informatie hadden ontvangen, en ik alsnog het op moest sturen) hierdoor is er erg veel vertraging opgelopen waar ze tot nu toe nog steeds geen erkenning aan willen geven.

Doordat de dader niet bekend is, kan de verzekeraar bij niemand het geld verhalen, dus proberen ze zoveel mogelijk bij de klant te verhalen. Ook al ben ik all risk verzekerd, en heb ik nooit eigen risico moeten betalen (hier heb ik ook nooit toezegging aangegeven in mijn verzekerings pakket bij het bestellen), moest ik opeens al het geld voorschieten bij de garage in het buitenland en werd er maar 2/3 van het bedrag uitbetaald, ookal was mij dit aan de telefoon beloofd. En als ik vraag aan hun om het opgenomen telefoongesprek mij te toe testuren, wordt mij verteld dat ze niet zullen doen, zonder reden te geven. Ookal zijn ze wettelijk verplicht dit te doen en te bewijzen.

Ook hebben zij mij meerdere keren gemaild waarbij de informatie die er instond niet klopten, zo gaven zij aan dat het een nederlandse schade was, ipv een buitenlandse schade, daar heb ik meerdere keren over terug gebeld en gemaild, maar nooit op gereageerd, alleen dat als ik het gelezen heb accepteer ik het. Dit kan toch niet wettelijk zo zijn? vooral als ik juist direct aangeef dat hun informatie niet klopt.

Als laatste gesprek met hun, werd mij verteld dat het geen nut had om mij een antwoord te geven was omdat ik onderbrak, maar dat is vooral omdat zij meerdere foutieve argumenten gebruikte en dus moest laten weten dat heel van hun informatie niet klopten net als alle andere fouten die er zijn gemaakt.

Ik heb hierdoor veel te veel kosten gehad en tijd hier aan moeten besteden dat ik eerlijk kan zeggen dat de verzekeraar Inshared meer een blokkade en een probleem is wanneer dingen zoals dit gebeuren dan dat zij er zijn om je te helpen. Eurocross daarentegen waren erg hulpzaam, naast de problemen van de miscommunicatie, maar mij werd ook later aangegeven dat Eurocross wel degelijk de informatie hadden doorgestuurd, de verzekaar was dus daadwerkelijk verkeerd bezig en handelen deze zaken met de meest verkeerde intenties.

Zeer onproffessioneel en alleen uit om zo min te hoeven helpen of zo min mogelijk uit te betalen. (let ook op hoe zij communiceren met diegen de de schade beoordeeld, want ze hebben ook de buitenlandse garage gebeld om de monteur een bepaalde kant op te sturen en dus de resultaat naar hun positie te sturen. Wat letterlijk tegen de wet is!

Paul
Paul
26-04-2019

Goede ervaringen tot nu toe

Op 19 april 2019 j.l. reed laatst iemand gewoon weg van het tankstation zonder goed te kijken(spiegels etc) tegen mijn auto aan .Schade formulier ingevuld en doorgestuurd naar Inshared . Heb de camara beelden ook doorgestuurd naar inshared staat nu in het dossier van hun, en ga ervan uit dat ik ze het toppie oplossen ,ik was ieder geval niet de schuldige! Binnen kort als dit is opgelost is even kijken of ik mijn andere verz. ook bij hun afsluit.

Albert
04-06-2018

Keurig geregeld

Vragen over mijn auto verzekering werden snel en vriendelijk beantwoord. Verder is de premie goed.

Eric
26-02-2018

Misleidende offertes

Zonder kenteken (wel juiste type) offerte voor 38 euro om dan een paar weken later met kenteken 58 euro te vragen.

Natuurlijk gevraagd hoe dat zit: dat doen we altijd zo, soms is de echte premie lager. Ja, ja.

Dick
03-01-2018

Leeftijdsdiscriminatie bij Inshared

Als je 70 jaar bent geworden wordt automatisch de premie verhoogd met ongeveer € 3 per maand. Staat nergens in de voorwaarden. Rij al ruim 40 jaar schadevrij. Dit is discriminatie en dus in strijd met artikel 1 van de grondwet. Inshared stoort zich daar niet aan! Zij leven schijnbaar boven de wet.

Maikel
05-09-2017

Premie met 30% omhoog

Ik werd aangenaam verrast met een mail dat mijn autoverzekering premie met 30% wordt verhoogd. Reden zou zijn dat iemand die nu dezelfde verzekering afsluit meer betaalt dan mij. Vreemde gang van zaken.

Charlotte
01-07-2017

Waardeloze verzekeringsmaatschappij

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens hulp bij vanuit Inshared. Ik kan niemand persoonlijk spreken en wordt als een soort crimineel behandeld alsof ik bewust mijn verzekering verkeerd zou hebben afgesloten. Klantgerichtheid, probleemgericht werken en persoonlijke service staat bij Inshared kennelijk niet hoog in de prioriteitenlijst. De verzekering is lekker goedkoop maar als je de verzekering nodig hebt laat Inshared het afweten! Een waardeloze verzekeringsmaatschappij die kennelijk iedereen accepteert als klant maar klanten ook daadwerkelijk willen helpen is kennelijk te veel gevraagd! Sluit NOOIT een verzekering af bij Inshared!

Den
28-06-2017

Inshared niet aan beginnen

Mijn ervaring met Inshared is niet positief te noemen.

Een aantal punten waardoor ik geen verzekering bij hun af zou sluiten: - 1. Mijn eerste schadegeval met de auto in 27 jaar, naar mijn inzien nog steeds niet mijn schuld. Ik ga in 1 keer van 27 schadevrije jaren naar 10 schadevrije jaren, - 2. Een premieverhoging uit de hoge hoed, ik moet opeens 5,50 euro per maand meer gaan betalen. Reden, omdat nieuwe klanten meer als mij betalen voor hun verzekering vonden ze het wel zo eerlijk dat dit gelijk getrokken zou worden, dus ik kan meer gaan betalen. Ik lees dat anders, hun willen gewoon meer premie ontvangen, -3. Ze zijn telefonisch totaal niet te bereiken, alles gaat per email. Dus je kunt geen discussie aan gaan met ze, -4. Enkele jaren geleden waren ze echt een stuk goedkoper dan andere verzekeringsmaatschappijen omdat je polissen etc online staan. Tegenwoordig zijn ze even duur of zelfs duurder dan een normale verzekeraar die je gewoon aan de telefoon kunt krijgen.

Pieter
23-06-2017

Schade afhandeling is super slecht bij verhaal tegenpartij.

Inshared doet niet haar best bij verhaal op tegenpartij. Al bijna 11 maanden verder en nog geen uitkering. Ze reageren niet op vragen. Bellen heeft geen zin er is nooit iemand aanspreekbaar met kennis van zaken. Ze leunen erg op ondersteuning van Achmea. Erg bureaucratisch allemaal. Spreken tegen wat er in de voorwaarden staat. Jij moet ze daarop wijzen. Echt te gek voor woorden. Als er een reactie is dan vaak weer ontwijkende antwoorden of smoesjes. We zijn er mee bezig; er is wat fout gegaan; we moeten antwoord afwachten van collega ( Achmea); Er is wat binnen maar kan nog noet zeggen hoe of wat. Etc etc.

Mensen wees gewaarschuwd.

Ronald
12-06-2017

Inshared nooit doen!

Had mijn auto 7 jaar all risk verzekerd bij Inshared,tot dat mijn dochter een ongeluk kreeg met mijn auto. De auto was totaal los. Ik werd gebeld door de taxateur dat ik goed verzekerd was en dat ik 4800 voor de auto terug zou krijgen. Vervolgens werd mij verzocht om de auto van de hand te doen aan een handelaar voor een bedrag van 1500 zodat de verzekering 1500 minder hoefde uit te betalen. Nou prima opgelost zou je zeggen tot dat ik na weken weer wat hoorde van Inshared. De schade was voor mij zelf ,want de auto stond op mijn dochter haar naam. Ik heb geprobeerd om uit te leggen waarom de auto in 2012 op haar naam is gezet ivm hoge parkeer tarieven op een adres waar ze tijdelijk verbleef en geregeld de auto meenam. Een parkeerkaart kon alleen op haar naam staan als ook de auto op haar naam zou staan. Ik heb daar verder nooit geen aandacht meer aan besteed ik betaalde tenslotte de verzekering en het is een familielid voorzag geen problemen. Ook in de voorwaarden van 2010 toen ik mijn auto verzekerd heb bij Inshared mocht de auto op een andere familielid staan Echter ziet Inshared dat anders. Je mag dus wel jaren de premie betalen,maar uitbetalen bij schade is er bij Inshared niet bij. Heb geprobeerd het uit te leggen maar je krijgt niemand aan de lijn alles gaat via de mail. Ze nemen totaal niet de moeite om er uit te komen maar houden zich vast aan het niet te hoeven betalen. Kortom neem een verzekering met een agentschap ,want dit is een walgelijk bedrijf.

Wessel
01-06-2017

In de aap gelogeerd

Na het lezen van verschillende reviews dacht ik met Inshared de beste autoverzekering af te sluiten tegen een redelijk prijs. Het was een maandelijks bedrag van €63,-.

Toen Inshared mijn schadevrije jaren niet konden achterhalen heb ik een verklaring van leasemaatschappij laten zijn waarin 3 schadevrije jaren bleek. Van Inshared kreeg ik te horen dat dat voldoende was.

Een maand later bleek toch de premie naar €185,- (!) te zijn opgehoogd. Toen ik ze wees op de eerdere mail kreeg ik te horen dat het een "typfout" was en dat ze er toch echt niets aan kunnen doen dat ik nu drie keer de premie moet betalen.

Ik heb per direct opgezegd!

Janou
04-05-2017

Voor 450,- pm geen telefonische klantenservice!

Totaal verontwaardigd dat ik telefonisch niet verder geholpen kan worden bij mijn vragen. Laat staan opzegging van polis. Ik betaal 450,- per maand om mijn sportwagen te verzekeren, maar een antwoord op mijn vraag of ik z.s.m mijn polis kan opzeggen wordt vermeden. "wij zijn een online verzekering, dus wij doen niet aan telefonisch contact" was het schandalig en belachelijk antwoord. Duur en slechte hulp, ik zeg NIET verzekeren hier!

Meer InShared Autoverzekering reviews