Merrel
09-09-2022

Recent mijn autoverzekering opgezegd. Te veel betaalde premie zouden ze 10 juli terug betalen tot heden niet ontvangen. Mail die je stuurt worden pas na 2 dagen beantwoord en de word dan gezegd we zullen het door sturen. Ze hebben geen telefonische klantenservice dus je kan ze alleen mailen. Heel slecht nooit meer ga ik een verzekering afsluiten bij hun.

Jaro
24-08-2022

Mijn eerste auto verzekerd. Piepklein ongelukje gehad, waarbij mijn eigen auto total loss was (oud en lage dagwaarde) en de bumper van m'n voorganger een deuk had: meteen van 1 naar -4 schadevrije jaren! En nu kan ik m'n nieuwe auto niet meer verzekeren omdat ze niet lager gaan dan -2 schadevrije jaren. Geprobeerd te bellen, te mailen, maar alles wat ik terugkrijg is een mail van 1 zin. Wat een schandalige omgang met je eigen klanten! Ik sta machteloos en voel me in m'n reet genomen door dit kakbedrijf. Je bent toch verdomme een verzekeraar! wat een tragiek dat dit gewoon kan

Stephan
11-02-2022

Prima verzekering totdat je een schade meld. Er is nauwelijks contact te krijgen en shades worden verre van adequaat opgepakt. Ik wacht al 2 maanden op de behandeling van een schade!

Robert
06-01-2022

Verhogen de premie met meer dan 10% onder het mom van meer schades. Best bijzonder na een corona jaar en omdat alle het jaar ervoor nog geld terug kregen vanwege minder schades. Je bent dus een dief van je eigen portomonee. Verder is de schadeafhandeling een drama. Parkeerschade doordat iemand deur tegen mijn auto aangooide. Ondanks dat dader bekend was wacht ik nu al 4 maanden op uitsluitsel

Yyo
06-12-2021

Top! Altijd duidelijk en snel. Klantgerichte houding.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Marcel
15-09-2021

De goedkoopste autoverzekering die ik kon vinden voor onze auto. Net afgesloten dus geen ervaring met schade afhandeling en dergelijke.

Sam
09-05-2021

Hopeloos en onpersoonlijk

Zeer slechte verzekering. Mijn vriendin heeft mijn auto geleend en een klein ongelukje mee gehad- een miniscuul gaatje in de bumper van een andere auto gereden.

Inshared heeft hiervoor 15 jaar ( ja, je leest het goed, vijftien jaar!) van mijn no claim afgepakt! 15 jaar opgebouwde no claim zomaar verdwenen vanwege een gaatje van nog geen 1 cm. En zelf was ik niet eens in de buurt maar 5 duizend km verderop.

Geen overleg, geen coulance, geen begrip of gesprek maar een automatisch aangemaakte besluit. Waardeloos.

WeDontBenefit
08-03-2021

Auto gestolen weigeren uitbetaling

Natuurlijk is het al vervelend als je auto is gestolen.nu word het nog een stukje vervelender als je bij inshared verzekerd bent. Na veel formulieren ingevuld te hebben en contact met hun eigen schade expert van de firma dekra die mij een schade bedrag noemde is het nu 21 dagen geleden en kreeg ik dus een mail van inshared. Wij kunnen niets uitkeren want omdat u niet te kennen heeft gegeven van wie u het voertuig heeft gekocht en geen betaal bewijs hebben. Ik heb het voertuig van een particulier gekocht en contant voldaan. Ik ben de wettelijke eigenaar van het voertuig, eigen expert geeft een schade bedrag op. En inshared houd vol dat ze geen vergoeding doen omdat er geen schade bedrag berekend kan worden volgens hun. Inshared.doe het niet. Betaal niet aan deze schurken

Marnix
29-05-2020

Geen actie en geen contact

Als je alleen premie wilt betalen is Inshared een prima verzekeraar. Maar wacht.Als er iets is geven ze niet thuis. Je kunt mailen en dan krijg je binnen 5 dagen een bericht. Nou, vergeet het maar. Ik heb een schade gehad en ik heb het schadebedrag wat uitgekeerd was terugbetaald om mijn schadevrije jaren te houden. Zij moeten mij een bericht sturen dat de schademelding in Roy data is teruggedraaid. Daar ben ik nu al even mee bezig. IGeen zaken doen met deze prutsers.

Cemile
17-05-2020

Bagger verzekering!

Een tijdje terug is onze auto in brand gestoken. Schade expert heeft de auto total loss verklaard en de dagwaarde bepaald.

Inshared heeft een onderzoek laten doen naar de brand en ook die heeft het afgehandeld.

Schade expert heeft het rapport opgestuurd naar Inshared.

Ik heb meerdere malen naar Inshared gebeld om naar de stand van zaken te vragen.

Je krijgt absoluut geen juiste informatie! En er werd botweg gezegd dat ik niet elke dag hoef te bellen, want dat versnelt het proces niet.

Ik heb gevraagd naar de behandelaar maar die was zogenaamd niet bereikbaar.

Ik heb twee keer een terug belverzoek ingediend en ze horen binnen twee werkdagen terug te bellen. We zijn al een week verder en nog steeds niet teruggebeld!

Nu geven ze aan dat ze wachten op een technisch rapport om de schade te behandelen. Ik heb contact met de schade expert opgenomen, hij zegt dat zij het dossier hebben opgestuurd en afgesloten.

Inshared liegt keihard tegen je en houden je aan het lijntje!

Het zijn oplichters! Zeker niet aan te raden om wat voorbverzekering dan ook bij hun af te sluiten! BAGGER verzekering!

Suzanne
22-01-2020

Afhandelen schade duurt tergend lang

Begin november hebben we een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total loss is geraakt. We hebben nu 3 maanden later tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug gekregen van de dagwaarde van de auto. Daarnaast is het contact zeer sumier. Er wordt traag gereageerd op mails. Contact verliep prima voor een tegenpartij die ook schade had waarbij inshared gegevens van ons wilden hebben, maar ons eigen deel duurt verschrikkelijk lang. Geen aanrader deze verzekering. Ga als het is afgehandeld overstappen.

Yvonne
Yvonne
06-08-2019

Boevenpraktijken

Ik ben verzekerd met mijn auto bij inshared, allrisk verzekering met verhaalsrechtsbijstand, nu heeft mijn partner een ongeval gehad met onze auto, de fusiekogel is eruitgeschoten waardoor het wiel is losgekomen en de auto over het wegdek is gegaan. ( auto is 4 dagen geleden gekeurd, en heeft 3 maande geleden onderhoudsbeurt met nieuwe remschijven blokken en banden gehad) Politie is terplaatse gekomen en gaven aan je hoeft je niet druk te maken u bent allrisk verzekerd. Wat blijkt nu de verzekering gooit het op de algemene voorwaarden en geeft niet thuis, en de verhaalsrechtsbijstand om het bij de garage te verhalen doen ze ook niet want dat valt er ook niet onder alleen als je een ongeluk hebt met een andere bestuurder. Dus geen all risk maar all niks, en verhaalsrechtsbijstand is ook een lachertje lekker klantvriendelijk, zeker geen aanrader?

Lara
17-07-2019

Waardeloze verzekering!

Altijd netjes betaald bij Inshared, nooit problemen veroorzaakt.

Vorige maand mijn auto aangereden bij mijn werk op de parkeerplaats, gemeld bij Inshared en aangifte gedaan. Nu komt Inshared met een reden dat mijn gegevens niet juist zijn en omdat ik dat destijds "verkeerd" heb ingevuld, stoppen zij mijn verzekering direct en wordt niets van mijn schade vergoed.

Inshared heeft diep gegraven om een reden te zoeken, zodat zij mij niet hoefde uit te betalen voor de schade aan mijn auto. Belachelijk onprofessioneel! Nooit meer Inshared!

Cian
05-06-2019

Tegen de wet gehandeld en zeer slechte communicatie met opzet

Naast dat ik nooit een antwoord op mijn emails of vragen via de formulier ontvang, behandelen ze klanten aan de telefoon alsof het probleem altijd bij de klant ligt.

Er was iemand tegen mijn auto aangereden in het buitenland terwijl het geparkeerd stond. Dit is dan ook aangegeven via Eurocross, hun partner voor het buitenland. Normaal zorgen zij voor alle informatie toevoer naar de verzekeraar, maar dit keer gaf inshared constant aan dat ze van niets wisten, waardoor ik meerdere keren alle informatie en documenten opnieuw naar hun moest sturen. Hierdoor zijn er op meerdere keren meer kosten gemaakt en heeft het allemaal veel langer geduurd dan gehoeven. (auto stond erg lang bij de garage, omdat zij wachten op de toezegging van de inshared, terwijl zij nooit de informatie hadden ontvangen, en ik alsnog het op moest sturen) hierdoor is er erg veel vertraging opgelopen waar ze tot nu toe nog steeds geen erkenning aan willen geven.

Doordat de dader niet bekend is, kan de verzekeraar bij niemand het geld verhalen, dus proberen ze zoveel mogelijk bij de klant te verhalen. Ook al ben ik all risk verzekerd, en heb ik nooit eigen risico moeten betalen (hier heb ik ook nooit toezegging aangegeven in mijn verzekerings pakket bij het bestellen), moest ik opeens al het geld voorschieten bij de garage in het buitenland en werd er maar 2/3 van het bedrag uitbetaald, ookal was mij dit aan de telefoon beloofd. En als ik vraag aan hun om het opgenomen telefoongesprek mij te toe testuren, wordt mij verteld dat ze niet zullen doen, zonder reden te geven. Ookal zijn ze wettelijk verplicht dit te doen en te bewijzen.

Ook hebben zij mij meerdere keren gemaild waarbij de informatie die er instond niet klopten, zo gaven zij aan dat het een nederlandse schade was, ipv een buitenlandse schade, daar heb ik meerdere keren over terug gebeld en gemaild, maar nooit op gereageerd, alleen dat als ik het gelezen heb accepteer ik het. Dit kan toch niet wettelijk zo zijn? vooral als ik juist direct aangeef dat hun informatie niet klopt.

Als laatste gesprek met hun, werd mij verteld dat het geen nut had om mij een antwoord te geven was omdat ik onderbrak, maar dat is vooral omdat zij meerdere foutieve argumenten gebruikte en dus moest laten weten dat heel van hun informatie niet klopten net als alle andere fouten die er zijn gemaakt.

Ik heb hierdoor veel te veel kosten gehad en tijd hier aan moeten besteden dat ik eerlijk kan zeggen dat de verzekeraar Inshared meer een blokkade en een probleem is wanneer dingen zoals dit gebeuren dan dat zij er zijn om je te helpen. Eurocross daarentegen waren erg hulpzaam, naast de problemen van de miscommunicatie, maar mij werd ook later aangegeven dat Eurocross wel degelijk de informatie hadden doorgestuurd, de verzekaar was dus daadwerkelijk verkeerd bezig en handelen deze zaken met de meest verkeerde intenties.

Zeer onproffessioneel en alleen uit om zo min te hoeven helpen of zo min mogelijk uit te betalen. (let ook op hoe zij communiceren met diegen de de schade beoordeeld, want ze hebben ook de buitenlandse garage gebeld om de monteur een bepaalde kant op te sturen en dus de resultaat naar hun positie te sturen. Wat letterlijk tegen de wet is!

Paul
Paul
26-04-2019

Goede ervaringen tot nu toe

Op 19 april 2019 j.l. reed laatst iemand gewoon weg van het tankstation zonder goed te kijken(spiegels etc) tegen mijn auto aan .Schade formulier ingevuld en doorgestuurd naar Inshared . Heb de camara beelden ook doorgestuurd naar inshared staat nu in het dossier van hun, en ga ervan uit dat ik ze het toppie oplossen ,ik was ieder geval niet de schuldige! Binnen kort als dit is opgelost is even kijken of ik mijn andere verz. ook bij hun afsluit.

Albert
04-06-2018

Keurig geregeld

Vragen over mijn auto verzekering werden snel en vriendelijk beantwoord. Verder is de premie goed.

Eric
26-02-2018

Misleidende offertes

Zonder kenteken (wel juiste type) offerte voor 38 euro om dan een paar weken later met kenteken 58 euro te vragen.

Natuurlijk gevraagd hoe dat zit: dat doen we altijd zo, soms is de echte premie lager. Ja, ja.

Dick
03-01-2018

Leeftijdsdiscriminatie bij Inshared

Als je 70 jaar bent geworden wordt automatisch de premie verhoogd met ongeveer € 3 per maand. Staat nergens in de voorwaarden. Rij al ruim 40 jaar schadevrij. Dit is discriminatie en dus in strijd met artikel 1 van de grondwet. Inshared stoort zich daar niet aan! Zij leven schijnbaar boven de wet.

Maikel
05-09-2017

Premie met 30% omhoog

Ik werd aangenaam verrast met een mail dat mijn autoverzekering premie met 30% wordt verhoogd. Reden zou zijn dat iemand die nu dezelfde verzekering afsluit meer betaalt dan mij. Vreemde gang van zaken.

Charlotte
01-07-2017

Waardeloze verzekeringsmaatschappij

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens hulp bij vanuit Inshared. Ik kan niemand persoonlijk spreken en wordt als een soort crimineel behandeld alsof ik bewust mijn verzekering verkeerd zou hebben afgesloten. Klantgerichtheid, probleemgericht werken en persoonlijke service staat bij Inshared kennelijk niet hoog in de prioriteitenlijst. De verzekering is lekker goedkoop maar als je de verzekering nodig hebt laat Inshared het afweten! Een waardeloze verzekeringsmaatschappij die kennelijk iedereen accepteert als klant maar klanten ook daadwerkelijk willen helpen is kennelijk te veel gevraagd! Sluit NOOIT een verzekering af bij Inshared!

Meer InShared Autoverzekering reviews