05-09-2017

Premie met 30% omhoog

Ik werd aangenaam verrast met een mail dat mijn autoverzekering premie met 30% wordt verhoogd. Reden zou zijn dat iemand die nu dezelfde verzekering afsluit meer betaalt dan mij. Vreemde gang van zaken.

01-07-2017

Waardeloze verzekeringsmaatschappij

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens hulp bij vanuit Inshared. Ik kan niemand persoonlijk spreken en wordt als een soort crimineel behandeld alsof ik bewust mijn verzekering verkeerd zou hebben afgesloten. Klantgerichtheid, probleemgericht werken en persoonlijke service staat bij Inshared kennelijk niet hoog in de prioriteitenlijst. De verzekering is lekker goedkoop maar als je de verzekering nodig hebt laat Inshared het afweten! Een waardeloze verzekeringsmaatschappij die kennelijk iedereen accepteert als klant maar klanten ook daadwerkelijk willen helpen is kennelijk te veel gevraagd! Sluit NOOIT een verzekering af bij Inshared!

01-06-2017

In de aap gelogeerd

Na het lezen van verschillende reviews dacht ik met Inshared de beste autoverzekering af te sluiten tegen een redelijk prijs. Het was een maandelijks bedrag van €63,-.

Toen Inshared mijn schadevrije jaren niet konden achterhalen heb ik een verklaring van leasemaatschappij laten zijn waarin 3 schadevrije jaren bleek. Van Inshared kreeg ik te horen dat dat voldoende was.

Een maand later bleek toch de premie naar €185,- (!) te zijn opgehoogd. Toen ik ze wees op de eerdere mail kreeg ik te horen dat het een "typfout" was en dat ze er toch echt niets aan kunnen doen dat ik nu drie keer de premie moet betalen.

Ik heb per direct opgezegd!

04-05-2017

Voor 450,- pm geen telefonische klantenservice!

Totaal verontwaardigd dat ik telefonisch niet verder geholpen kan worden bij mijn vragen. Laat staan opzegging van polis. Ik betaal 450,- per maand om mijn sportwagen te verzekeren, maar een antwoord op mijn vraag of ik z.s.m mijn polis kan opzeggen wordt vermeden. "wij zijn een online verzekering, dus wij doen niet aan telefonisch contact" was het schandalig en belachelijk antwoord. Duur en slechte hulp, ik zeg NIET verzekeren hier!

21-02-2017

Waardeloze schade verhaal servivce

Ik ben aangereden door een andere auto die mij verzuimde voorrang te verlenen. Deze kwam met 2 verhalen. Een situatieschets en een onderbouwing. Beide kwamen niet overeen, maar in beide gevallen was het duidelijk dat de tegenpartij fout zat. Ik zit nu met Inshared een gevecht te hebben om te bewijzen dat ik voorrang had. Ik heb de correspondentie gezien tussen Inshared en Unive (de tegenpartij) en de communicatie is echt 2 zinnen met amper inhoud. de verkeersontwerper verantwoordelijk voor het kruispunt zegt ook tegen dat ik voorrang had, maar Inshared doet er alles aan om niks voor elkaar te krijgen. Ze weten het beter, kunnen het niet juist onderbouwen en maken mijn leven zuur ondanks dat ze er zijn om mij te helpen. Waardeloos. Ze zijn er gewoon niet als je schade hebt. Misschien wel als je schuldig bent, want dat kost ze weinig moeite, dus doen ze maar al te graag.

27-09-2016

Draaikonten

Ik heb een klapband gehad van de caravan op de snelweg in het buitenland. Eerst Inshared gebeld en die vertelden me dat ik goed verzekerd was ik kon alles regelen en in Nederland zou alles netjes afgehandeld worden. Nu terug in Nederland trekken ze zich ineens terug en stellen ze dat caravan niet onder de dekking valt. Dit terwijl het duidelijk in hun eigen polisvoorwaarden staat. Maar dat interpreteer ik niet juist volgens hen.

11-08-2016

Eigen voorwaarden gelden niet voor INSHARED

Verhaal simpel lease auto 4 schadevrije jaren. Ik stop met het prive rijden van mijn lease auto en koop een prive auto. Verzeker deze via inshared, geef 4 jaar op. Deze worden niet geaccepteerd omdat het niet in roy data staat. Mail gestuurd antwoord inshared... ik kan mij schadevrijejaren niet meenemen. Jaar later kijk ik eens op de site en zie dat ze er zelfs mee promoten stuur uw overzicht in en wij kijken hoeveel schadevrije jaren u krijgt. Ik weer mail gestuurd met een kopie van hun eigen voorwaarden en een brief van de lease maatschapij met mijn schadevrije jaren. Antwoord wederom nee en hetzelfde verhaal met roydata. Ik een bel verzoek via de site ingestuurd en ik zou dan de vogende dag terug gebeld worden. Nou je raad het al niet terug gebeld. Je kunt ze niet breieken en ze houden je aan het lijntje zodat je stopt met het gelijk halen tereijl je dit hebt. Volgende hstap is nu mijn rechtsbstand in geschakeld en dit is de moedermaatschapij van dit bedrijf hihih lol ACHEMA. BENIEUWD of ze hun eigen voorwaarden nu wel hanteren en ik mijn teveel betaalde premie nou eens terug krijg en de gemaakte uren vergoed krijg.

VERZEKER JE NIET BIJ INSHARED

04-08-2016

Bijna 9% premieverhoging!

Betaalde altijd net onder de 30 euro per maand voor de de Toyota Aygo, nu een verhoging vanaf 26 juli 2016 naar 33.71. Sorry hoor maar op zo'n bedrag een absurde verhoging van bijna 9%.

Snel iets anders opzoeken!

23-06-2016

Inshared keert niet uit, reden: spullen horen niet in auto te liggen

lekker makkelijk wel in verzekeringsvoorwaarden benemen dat spullen in auto verzekerd zijn ,echter als het tot uitkeren komt dan niet thuisgeven. met als reden dat spullen niet in je auto horen te liggen.

wat een bagger maatschappij, direct overstappen dus naar een andere verzekeraar!

30-05-2016

Valse informatie

Ik heb sinds 2 maanden auto verzekering er lopen, maar waarvan ze even het incasso bedrag verdubbelen, ze beweren mail gestuurd te hebben waarvan nu weer de bijlage. 1. nooit mail ontvangen 2. ook nu geen bijlages. 3. wil opzeggen, helaas auto staat niet in het rijtje van opzeggen verzekering. 4. Mail gestuurd en dan krijg je over twee dagen reactie, antwoord je daarop, krijg je weer over twee dagen reactie. Waardeloos, lokken met goedkope premies,

24-03-2016

Auto diefstal

Slachtoffer van woninginbraak met braaksporen. Autosleutels en handtas met alle papieren weggenomen en auto gestolen. All Risk verzekering bij Inshared. Alle bewijzen voorhanden: politierapporten, foto's, forensich onderzoek rapporten. Expert van Inshared geeft akkoord voor uitbetaling van de dagwaarde. Inshared wijst de claim alsnog af en betaalt niets. Reden: De tenaamstellingscode van de auto (die nota bene in hun dossier aanwezig is) kan niet overlegd worden omdat deze bij de gestolen autopapieren zat. Anderszins de tenaamstellingscode opvragen via RDW is van rechtswege verboden, ook de dealer mag volgens de wet de code niet afgeven. Inshared: boeven! Pas op!

15-02-2016

Te trage afhandeling autoschade.

9 Maanden terug een schade aan mijn auto gemeld na een aanrijding. M.i. is tegenpartij schuldig. All risk verzekerd maar nog geen cent gezien. Men zou er met de tegenpartij nog niet uit zijn. Waarom niet alvast uitbetaling met aftrek eigen risico? Ook vreemd dat je niet de ruimte krijgt je schade vast te laten stellen bij een schadehersteller anders dan Inshared aangeeft. Komt voor mij overigens in dit geval wel gunstig uit. :-) Maar nu betreft het hier een relatief kleine schade.Ik heb meerdere verzekeringen bij Inshared maar ga ze met deze ervaring daar toch weghalen. Ik moet er niet aan denken een grote schade aan mijn woning te krijgen en maanden zonder oplossing te zitten.

29-01-2016

We all benefit, yes sure

Mijn nieuwe auto verzekerd bij InShared. Helaas snel schade door iemand die achterop reed. Het is al vervelend genoeg als je nieuwe auto door iemand anders beschadigd raakt, maar als je dan met InShared aan de slag gaat, dan wordt het pas echt vervelend.

Met tegenzin een ruim een half uur in de auto gezeten om bij de ABS Autoherstel aan te komen, de voorgeschreven hersteller zelfs als de tegenpartij schuld heeft.

Expertise door de medewerker van ABS, dat alle gespoten delen niet vervangen hoefde te worden, maar dat met wat plamuur en wat spuitwerk het wel klaar was.

Natuurlijk niet akkoord met de methode want plamuur op een dorpel bij de kofferbak is het begin van nog meer ellende. Na contact gehad met InShared zou er een expert komen, echter geen vervangend vervoer inbegrepen, dus voor eigen rekening. Afgesproken met InShared dat ik bij de expertise zou zijn, ABS weigert dit omdat de auto een hele dag nodig is. Vervangend vervoer mag je dan ook zelf betalen.

Na weer contact met InShared gevraagd of ik ook een expertise mocht laten doen bij een andere erkende schadehersteller. Het antwoord is nee, want ABS rekent met korting op het uurloon en korting op onderdelen. InShared betaalt je nooit meer dan dat, terwijl je weet dat geen andere partij het daarvoor kan maken.

Als een andere herstellen bij wijze van spreke 100 euro meer vraagt voor dezelfde reparatie, dan mag je het daar natuurlijk laten herstellen, de 100 euro zijn dan voor je eigen rekening.

Je hoopt altijd dat je eigen verzekering aan je kant staat, maar helaas is dat niet zo. De verzekering van de tegenpartij was uiteindelijk bereidwilliger dan mijn eigen verzekeraar.

Als je dit meemaakt en je bent niet schuld, ga je snel afscheid nemen van InShared.

Kortom, als je een wat duurdere, jongere auto hebt, dan is InShared wellicht een van de slechtste keuzes die je kunt maken want ze zullen alleen op de goedkoopst mogelijk manier de schade proberen weg te werken. Kwaliteit komt niet voor in het woordenboek.

05-01-2016

Bedroevend slechte service

Schade aan auto, 50/50 verzekerd. Maar ik moet eerst een eigen risico betalen van 250 euro. Totdat de tegen partij heeft uitbetaald. Niet te bereiken alleen online via email. Baal enorm, en ga dus weg bij inshared. De prijs heeft mij geleid tot deze verzekering, maar de bereikbaarheid en slechte afhandeling vind ik erg belangrijk.

27-01-2015

Top geholpen

Ongeluk met de auto. Veel schade. Claim ingediend bij Inshared en ben daarna goed en snel geholpen. Auto is inmiddels totalloss verklaard en Inshared heeft het bedrag uitgekeerd. Ik koos voor inshared vanwege de lage premie. Nu blijf ik er vanwege de service! Hopelijk wordt mijn premie na dit ongeval niet hoger

22-01-2015

Teleurstellend op basis van de prijs

Via Independer bij Inshared terecht gekomen met 12 schade vrije jaren een premie voorspiegeling van €51,- een week later bericht van Inshared dat mijn schadevrije jaren zelfs nog een jaar hoger lag dus 13 t.o.v. 12. Dat zou dan een positief effect hebben verwacht je, maar wat schetst de verbazing Inshared schrijft momenteel €73,00 per maand af. Ik voel me dus aardig genept want misschien krijg ik het aan het einde terug, voor nu speel ik voor bank en schiet ik geld voor (dan verwacht ik ook rente). Nee voor mij geen Inshared meer, dit voelt een beetje als valse voorwendselen. Tevens een bericht dat de polisvoorwaarden worden aangepast, nadat ik al heb afgesloten dat voelt als het wijzigen van de spelregels tijdens het spel.

13-01-2015

Zeer goede service van Inshared!

Onlangs heb ik wat problemen gehad met de verzekering en het opzeggen van een verzekering.
Naar een paar mailtjes met InShared werd dit helemaal opgelost en nu is alles prima geregeld.

Op mijn e-mailtjes werd heel snel gereageerd.

Ga zo door!

En nog bedankt!

Willem

19-12-2014

Teleurstellend

Inshared heeft tot 2 x maal toe de premie van de autoverzekering verlaagd als ik dezelfde auto bij hen verzeker. Zij vertellen dit echter niet aan hun bestaande klanten. Een klacht van mijn kant werd afgedaan met het feit dat zij dit niet voor alle klanten in de gaten kunnen houden. Bij premieverhogingen kunnen ze dit wel, niet bepaald fair.

07-10-2014

Teleurgesteld In InShared autoverzekering

Zeer verbaasd en hoogst teleurgesteld, dat de premie van de autoverzekering van InShared met 8% PER JAAR wordt verhoogd, dit na het bereiken van de leeftijd van 70 jaar. Na 6 jaar is dit een premieverhoging van MEER DAN 50%! InShared zou deze premieaanpassing beslist moeten herzien, daar de meeste verzekerden hiervan niet op de hoogte zijn met de verhoging van 8% PER JAAR!

14-08-2014

Top maatschappij

Als verzekerde bij Inshared heb ik schade gehad. Schade aangemeld bij inshared. Ik zocht een telefoonnummer maar die kon ik niet vinden. Daarom heb ik het online geregeld. Achteraf best makkelijk en snel gepiept. Ze hebben contact met me opgenomen en ik wacht nu de rest van de afhandeling af. maar zoals het er nu uitziet verloopt alles gladjes! Was maar afwachten omdat ik minder betaal dan mijn oude maatschappij, you never know.

Meer InShared reviews
Welk cijfer geef jij InShared?