Mi
14-10-2021

Vriendelijke afhandeling van een lastig schadegeval. InShared heeft hier uiteindelijk zeer netjes op geacteerd.

Verschrikkelijke dekking van aansprakelijkheidsverzekering. Je kan net zo goed niks afsluiten.

Michelle
24-12-2019

Vreselijk

Wij zijn vorig jaar overgestapt naar Inshared grootste fout ooit. Wij zijn van die mensen die nooit schade hebben en uitgerekend vorig jaar dus 3 x. Luifel door stormschade afgebroken. Na meerdere malen contact, lang wachten tot schade werd opgepakt en uiteindelijk bepaalden zij dat de luifel te oud was ( zonder dit aan ons te hebben gevraagd ) en we niks vergoed kregen. 3 maanden geleden lekkage dak schade gemeld. Vorige week zijn ze langs geweest om het te repareren. Met excuses voor de late reactie ze waren het vergeten! Vorige week mijn partner door ongeluk een dure spijkerbroek van collega kapot gemaakt. Eigen risico 100 euro! Belachelijk. Mijn advies ga voor een verzekering met zo min mogelijk adders onder het gras. Je betaald een hoop premie maar moet uiteindelijk nog een boel zelf betalen als je schade hebt. En lang wachten tot je schade word opgepakt.

07-08-2018

Aansprakelijkheidsverzekering

Telefonisch niet bereikbaar. Geen adequate antwoorden/reactie op mail. Enkel standaard antwoorden. Sluit hier geen verzekering af!

Deborah
30-07-2015

Waardeloze verzekering

Ik heb de tv van mijn moeder laten vallen nu paar weken later blijfb inshared zeuren om een bon die er niet meer is en is contact betaald dus ook geen bank afschrift meer van betalen Ho maar duurt eeuwig zonder resultaat

J. van der Knaap
08-12-2014

'Wij denken oplossingsgericht met u mee'

Pony's blijken bij Inshared geen huisdieren te zijn en als de eigenaar van de pony's wettelijk aansprakelijk is dekken zij die schade niet.

N. steliatos
26-09-2014

Goedkoop, tot je iets hebt

inshared is goedkoop. Zonder meer. Maar op het moment dat je een schade hebt geven zij niet thuis. Dan blijk je gewoon bijna nergens voor gedekt te zijn. Antwoord van Inshared: 'had u maar de polisvoorwaarden moeten lezen'. Feitelijk heeft mevrouw daar natuurlijk gelijk in ware het niet dat ik de verzekering niet afgesloten heb. Ik kwam er pas later bij. Dat ze zonder meer maar gewoon die aanname deed irriteerde me. Erg onvriendelijke dame.

Het komt er op neer dat we standaard verzekerd zijn tegen hetgeen dat moet. NIet meer, niet minder. Inshared is bijzonder slecht te bereiken en ze lezen ook bijzonder slecht. In mijn geval ging het over mijn telefoon die door mijn dochter kapotgemaakt is. Zij schrijven vervolgens een antwoord dat het wel vervelend is dat de telefoon van mijn dochter kapot is...! Ze is 2, oud genoeg voor een telefoon blijkbaar.

Afhandeling: onvriendelijk en ongeinteresseerd.

Weinig pro-actieve houding. Niet aan het werk om klanten verder te helpen.

Ik ben me nu aan het orienteren op een andere verzekering want ik betaal toch liever ietsje meer zodat ik een wat vriendelijkere organisatie tegenover me heb en vooral een die bereikbaar is.

18-02-2014

Ben vanaf 4-2011 bij jullie verzekerd, heb ruitschade gehad, werd een bedrijf ingeschakeld zonder enige ervaring, ruit opgemeten, verkeerde maat! Bedrijf 2 kwam na 6 weken, en die heeft het netjes opgelost. Wel 125 euro eigen risico!

Nu (Februari 2014) heeft mijn hond een dure afstandsbediening van 150 euro stuk gebeten bij vrienden. Ik schade melden, u word teruggebeld binnen 2 dagen.

Niks gehoord, ik zelf bellen, krijg ik te horen dat jullie alleen de dagwaarde uitkeren.

Dus als ik het goed begrijp moet ik nu een afstandsbediening voor een paar tientjes op marktplaats gaan zoeken

Zegt de klantenservice: Ja dan had u de polisvoorwaarden maar beter moeten lezen!

Een verzekering gaat om vertrouwen! (zoals jullie zelf zeggen) En het vertrouwen is nu een beetje weg inshared!