Arjan
17-07-2023

Diep triest. Je meldt een schade voor aansprakelijkheid en hoort nooit meer iets. Je vraagt een nieuwe verzekering aan en je hoort ook niets. Dus dan bel je maar wachttijden zijn > 40 minuten en onvriendelijk te woord gestaan.vovendien wordbje gevraagd allerlei gegevens in te toetsen / in te spreken die je vervolgens wederom bij contact moet doorgeven. Daarvoor betaal ik geen premie toch? App werkt ook niet: als je op 13 juli schade meldt, staat er 10 juli als aangiftedatum. Teksten zijn niet inzichtelijk en documenten uploaden werkt niet. Nu besloten het zelf maar te betalen. Maar vraag blijft waarvoor je premie betaald

14-09-2022

Is telefonisch niet te bereiken, of je moet bereid zijn meer dan 20 minuten in de wacht te staan.

Zo ga je niet met je klanten om!

AMC
21-07-2022

Walgelijk bedrijf. Ze hebben snel vooroordelen en stellen op basis van hun vooroordelen, vragen die een gigantische inbreuk op je privacy zijn. Hondsbrutaal als je het mij vraagt. Ik ben permanent diep teleurgesteld in ze. Mij zijn ze in ieder geval kwijt, tot nooit meer.

Ian
25-01-2022

Zeer zwakke maatschappij. Al mijn verzekeringen opgezegd en raad het iedereen in mijn netwerk actief af ooit met deze partij in zee te gaan. Een heel ingestudeerd verhaal waarom ze mijn laptop die door kortsluiting stuk ging en pas 2 jaar oud was niet zouden vergoeden. Als mijn koelkast erop gevallen zou zijn zouden ze het wel vergoed hebben. Dat zou in de kleine lettertjes staan.

Ik betaalde meer dan 25 euro premie per maand voor verschillende verzekeringen en was al jarenlang klant. De kosten voor de laptopreparatie bleken achteraf 59 euro te zijn. Zeer slechte partij.

Els
08-05-2021

Afhandeling schade

Na ruim 20 jaar verzekerd te zijn bij Centraal Beheer hebben we voor de eerste keer een schade die we willen claimen via de WA verzekering. De afhandeling is niet naar tevredenheid verlopen, er is een klein bedrag uitgekeerd wat totaal niet dekkend is! Zij bepalen het bedrag en sluiten direct het dossier. Daarna een mail gestuurd naar Centraal Beheer, maar geen reaktie. Wij hebben nu al onze verzekeringen opgezegd. Zoveel geld uitgeven aan reclame, maar afwikkeling is bijzonder teleurstellend.

Joop
05-10-2019

Eigen Risico na 8 weken nog niet terug gestort

In augustus was er een caravan los geschoten van een trekhaak.de caravan reed in de achterkant dan mijn geparkeerde auto.

Schuldvraag zo klaar als een klontje, auto laten repareren, moest wel het eigen risico ad 300€ zelf voorschieten, echter na 8 weken heb ik nog steeds mijn eigen risico niet terug terwijl dit mij een uit gemaakte zaak lijkt!

Slechte afhandeling kwa tijdspanne!

02-11-2018

Aansprakelijkheidsverzekering

Al mijn hele leven klant bij CB met diverse verzekeringen en wilde onlangs een schade aan een deur van een vorige huurhuis melden. Tot mijn grote verbazing wordt deze niet gedekt. Ik schrok hier enorm van omdat ik hiervan nooit op de hoogte was gebracht toen ik het huurhuis betrok. Ik wordt verwezen naar de algemene voorwaarden. Ik heb hier 2 over gebeld maar tot 2x toe waren de werknemers niet behulpzaam en zelf arrogant. Goedemiddag meneer. tuutuutuut. ik overweeg dus maar alles over te hevelen naar een ander verzekeraar.

David
07-06-2017

Boevenbende of verzekeringsmaatschappij van list en bedrog

Jij mag het zeggen.

Die ene keer in je leven dat je ze nodig hebt, geven ze niet thuis. Na aan een wat warrige medewerker mijn verhaal gedaan te hebben, gaf deze aan dat het niet door zijn afdeling wordt vergoed. Vervolgens werd ik met de 'juiste' afdeling doorverbonden, maar uiteraard werd ik er op gewezen dat in de kleine letters 'toevallig' staat dat deze vorm van schade niet onder de verzekeringen valt die wij hebben afgesloten. Het bizarre is dat we 2 maanden voor dit geval contact hebben gehad met Centraal Beheer om ervoor te zorgen dat we zo goed mogelijk verzekerd zouden zijn: opstal, inboedel, aansprakelijkheid enz. Ons werd van alles beloofd, maar puntje bij paaltje is het 1 grote boevenbende.

Kwestie: onze dochter heeft met stift op de muren getekend. De eigenaar van het huis wil de muren weer in oude staat herstellen. Voor de herstelkosten van ongeveer € 300,- zijn wij verzekerd, maar niet bij Centraal Beheer, want zij verzinnen 1 of andere list waarmee ze zichzelf vrijpleiten.

Frederique
12-08-2016

Centraal Beheer Achmea cq Firma List & Bedrog

Wij wisten niet dat wij 3 jaar geleden een verzekering afsloten bij de Firma List & Bedrog!

Wij wisten niet dat de dames en heren van het callcenter opgeleid worden in misleiding, onverschilligheid en aantoonbaar liegen.

Wij wisten niet dat het indienen van een klacht feitelijk bedoeld is de minderwaardige praktijken van deze Firma te maskeren.

Wij wisten niet dat bij deze Firma 10 werkdagen, bijna 2 jaar blijken te zijn.

Wij wisten niet dat de voorwaarden van 1 verzekering op zovele manieren door deze Firma geinterpreteerd konden worden.

Wij wisten niet dat het mogelijk zou zijn zo behandeld en ernstig benadeeld te worden als wij zijn door de Firma.

Wij weten nu niet meer waar wij terecht kunnen om de door ons ervaren praktijken van de Firma aan de kaak te stellen, zodat de Firma stopt met haar laaghartige praktijken. Dan is het wellicht mogelijk dat de Firma gewoon een gerespecteerde verzekeringsmaatschappij wordt, waar wij ruim 2 jaar geleden dachten mee in zee te gaan.

Rowan
16-09-2015

Claim aansprakelijkheidsverzekering niet uitbetaald

Sinds de aankoop van onze woning in 2008 is onze woning, inboedel en aansprakelijkheid via CB verzekerd. Onlangs heeft 1 van onze kinderen per ongeluk een kast bij een famlielid beschadigd.

We hebben een claim ingediend. Eerst hebben we zelf moeten zoeken naar een meubelhersteller die dit kon herstellen, vervolgens een offerte opgevraagd. (daar ben je wel even mee bezig). Daarna dit ingediend. Het bedrag is een kleine 600 euro. Volgens de telefoniste was de kast al afgeschreven (gekocht in de jaren 90') en geen aankoopbon meer.

In mijn optiek heeft afschrijving hier niets te maken, het moet gewoon hersteld worden... klaar! Niet dus volgens CB.

10-12-2011

Na 20 jaar verzekerd te zijn bij Centraal Beheer voor een 4-tal verzekering, diende ik voor de eerste keer een claim in en wel op mijn aansprakelijksverzekering ter hoogte van 900,-. De juffrouw aan de telefoon vond dat de bewijsmaterialen (foto's e.d.) niet de juiste waren en gaf mij vanaf het eerste moment het gevoel dat ik aan het frauderen was. Aan het eind van het gesprek gooide ze ook nog de hoorn op de haak!!!!!

Na een klacht te hebben ingediend werd hieraan ook nog eens slecht gevolg gegeven.

Ik ga nu al mijn verzekeringen bij Centraal Beheer beëindigen.