Wij wisten niet dat wij 3 jaar geleden een verzekering afsloten bij de Firma List & Bedrog!
Wij wisten niet dat de dames en heren van het callcenter opgeleid worden in misleiding, onverschilligheid en aantoonbaar liegen.
Wij wisten niet dat het indienen van een klacht feitelijk bedoeld is de minderwaardige praktijken van deze Firma te maskeren.
Wij wisten niet dat bij deze Firma 10 werkdagen, bijna 2 jaar blijken te zijn.
Wij wisten niet dat de voorwaarden van 1 verzekering op zovele manieren door deze Firma geinterpreteerd konden worden.
Wij wisten niet dat het mogelijk zou zijn zo behandeld en ernstig benadeeld te worden als wij zijn door de Firma.
Wij weten nu niet meer waar wij terecht kunnen om de door ons ervaren praktijken van de Firma aan de kaak te stellen, zodat de Firma stopt met haar laaghartige praktijken. Dan is het wellicht mogelijk dat de Firma gewoon een gerespecteerde verzekeringsmaatschappij wordt, waar wij ruim 2 jaar geleden dachten mee in zee te gaan.
Sinds de aankoop van onze woning in 2008 is onze woning, inboedel en aansprakelijkheid via CB verzekerd. Onlangs heeft 1 van onze kinderen per ongeluk een kast bij een famlielid beschadigd.
We hebben een claim ingediend. Eerst hebben we zelf moeten zoeken naar een meubelhersteller die dit kon herstellen, vervolgens een offerte opgevraagd. (daar ben je wel even mee bezig). Daarna dit ingediend. Het bedrag is een kleine 600 euro. Volgens de telefoniste was de kast al afgeschreven (gekocht in de jaren 90') en geen aankoopbon meer.
In mijn optiek heeft afschrijving hier niets te maken, het moet gewoon hersteld worden... klaar! Niet dus volgens CB.
Na 20 jaar verzekerd te zijn bij Centraal Beheer voor een 4-tal verzekering, diende ik voor de eerste keer een claim in en wel op mijn aansprakelijksverzekering ter hoogte van 900,-. De juffrouw aan de telefoon vond dat de bewijsmaterialen (foto's e.d.) niet de juiste waren en gaf mij vanaf het eerste moment het gevoel dat ik aan het frauderen was. Aan het eind van het gesprek gooide ze ook nog de hoorn op de haak!!!!!
Na een klacht te hebben ingediend werd hieraan ook nog eens slecht gevolg gegeven.
Ik ga nu al mijn verzekeringen bij Centraal Beheer beëindigen.