Levi
20-02-2024

Ik heb zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Ze laten je rustig 40 minuten wachten en de klantenservice is allesbehalve klantvriendelijk. Tenzij je iets wilt afsluiten, want als het gaat om het melden van schade, houden ze aan het lijntje en duurt het zeer lang.

Ik ben al een jaar bezich met een schaden die een paar weken zou duren. Maar ze beweren telkens dat ze de gegevens niet hebben, ondanks dat ze wel bevestigingen sturen.

Wanneer ik vraag of mijn zaak kan worden doorgestuurd naar een andere afdeling en of ze me kunnen doorverbinden, zeggen ze nee omdat die afdeling het te druk heeft.

Ik sta dan al 40 minuten in de wacht en het duurt nog eens 20 minuten voordat ze eindelijk begrijpen wat mijn zaak is en wat er aan de hand is. Slechte survis en kan dit bedrijf niet aanraden.

Ze doen aan de telefoon ook alsof ze mee leven maar doen vervolgends niks. En laten het zelfde probleem oppakken door iemand anders.

09-02-2024

Ik adviseer de Interpolis klanten eens goed naar de premie te kijken

Een alles in een polis afgesloten

Premie opbouw

Premie verzekering 118,10

Dienstverlening rabo. 23,71

Netto maandpremie. 141,81

ASS belasting. 28,93

Premie per maand 170,74

Kosten Rabo per jaar 631,68

Kan overalgoedkoper

Geen kosten Rabo en daardoor ook een lagere ass belasting

Auke
18-04-2023

Ik ben al 20 jaar klant. Nooit iets via de verzekering geclaimd. Elke maand keurig betaald. Nou heb ik 3 december 2022 per ongeluk een raampje ingetikt bij mijn schoonouders namens sinterklaas. Nu (18-04-2023) nog steeds bezig om het te verhalen op mijn aansprakelijkheidsverzekering. Via de app keurig alle gegevens en uitleg toegestuurd. Krijg ik na 20 keer bellen à 60 min. in de wacht een mail dat ik de informatie van het voorval incl. foto’s via de mail moet toesturen. Waarvoor is die app eigenlijk bedoelt? Ik ga overstappen naar een verzekering die wel de moeite neemt om iets voor je te doen. Wat voel ik mij genaaid! Ondertussen is de schade vergoedt door de verzekering van mijn schoonouders. Die doen gelukkig niet moeilijk. Gaat om 350 euro voor het vervangen van een raam. Interpolis de groeten!

Amine
08-05-2017

Oplichters

Mijn zoontje was aansprakelijk voor een schade bij de buren ongeveer 150 euro, bel ik met Interpolis de man aan de telefoon was zo brutaal om mij van alles en nog wat te vragen bijv hoe kan een kleine kind (6jaar) een bal over een schutting schoppen van 1,8m hoog. Ik heb opgehangen en al mijn verzekeringen ergens anders ondergebracht ( na 10 jaar bij Interpolis en nooit schade gehad). De buren hadden mij ook al gewaarschuwd dat Interpolis een slechte verzekering is. Uiteindelijk zelf de schade betaald aan de buren.

Wietse
15-02-2016

Zeer slechte afhandeling schademelding

Ik heb mijn verzekeringen al ca. 20 jaar via Interpolis lopen. Altijd netjes premie betaald. Nu heb ik recent een schade gemeld omdat onze hond een deur van kennissen had vernield, waarschijnlijk uit angst voor vuurwerk met oud en nieuw. De melding hebben we 4 januari jl. bij Interpolis gedaan (aansprakelijkheidsverzekering).

Inmiddels is het half februari, we zijn 4 telefoontjes en 4 vragenbrieven verder, waarin Interpolis de gedupeerden onder meer aanraadt de schade te claimen bij hun eigen inboedelverzekering. Hier lusten zelfs de honden geen brood van.. Ik schaam mij vooral ten opzichte van de gedupeerden. Dit proces koste erg veel tijd vooral voor hun (brief na brief) er lijkt geen klantgevoel en vooral geen daadkracht aanwezig bij de schade afhandeling van Interpolis. Als ik dit vooraf had geweten, had ik mijn verzekeringen hier niet afgesloten.

07-08-2015

Schade

Gisteren tv laten vallen en gebeld en gelijk geregeld perfecte service

Dukes
09-02-2015

Waardeloos!

Een goede vriendin van mij had mijn stofzuiger laten vallen. Zij aanspraak gedaan op haar verzekering. Kreeg zij te horen dat ik het maar zelf moest gaan verhalen bij mijn verzekeraar.(Interpolis) En vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Maar betalen, nee hoor. Wij hadden al het gevoel dat we werden opgelicht door Interpolis omdat bij het verlengen van de verzekering bij beide de premie behoorlijk verhoogd was.Waren zogenaamd verkeerd ingedeeld bij het soort huishouden.Mensen let op,ga niet in zee met Interpolis! Zee lichten je op waar je bij staat. Als het er op aankomt zijn ze er niet voor je.Alles is er op gericht om niet uit te betalen. Interpolis is een schande voor verzekeringsland! Jullie zijn gewaarschuwd!

Vugts
30-12-2014

Triest

Door vergeetachtigheid na ernstige ziekte kraan open laten staan veel schade en dus heel veel werk.

eerlijk gezegd .geen begrip ondanks dat ik ernstig ziek was geweest een lange periode en de vergeetachtigheid hier de boosdoener was.bedankt interpolis dat jullie mij in de kou hebben laten staan in een periode die toch al zo eelendig was eerlijkheid duurt dus wel erg lang want de ziekteperiode kostte al veel geld dan kan dit er ook nog wel bij en wij maar betalen voor mensen die een goede smoes bedenken zo ben ik niet opgevoed en doe er dus niet aan mee ik dacht dat eerlijkheid beloond werd nou bij jullie niet triest dat het zo gaat!

07-11-2013

Heeft een vermogensbeheerder voor mij een verzameling verzekeringen afgesloten bij interpolis dacht alles goed verzekerd te hebben is de huisgenoot niet meeverzekerd. Erg ontevreden hierover. Ook jammer dat je die niet extra KUNT meeverzekeren. Ik heb ook al mijn verzekeringen bij Interpolis maar dat duurt ook niet lang meer.De alles in een polis is hierdoor misleidend want het is niet alles in een want anders was mijn huisgenoot ook wel meeverzekerd.....

11-04-2013

Aansprakelijkheidsverzekering: Zeer slecht ervaring , heb een TV schade gemaakt bij tegenpartij. Na 1 week komt expeer en wordt de schade bekeken, na paar weken hoor je niks.

uiteindelijk zelf contact opgenomen met interpolis, en beloofde ze me dat ze gaat met tegenpartij contactopnemen en deel van de schade vergoeden!! Na 2 weken bel ik weer terug voor de stand van de zaak en wordt gezegd dat ze niks vergoeden en tegenpartij gaan we ook zo bellen.. en toen word ik helemaal para wat denk je zo een bewoordeling na 3 maanden gedulte hebben dan nog krijg je dit te horen.

Behandelaar viatelefoon niet lief, ging ze alleen zeggen wat moet zij zeggen en sterke nog ze ging ophagen terwijl ik aan het praten was niet normaal!

Ik heb sowieso klacht ingediend maar ja bij wie komt het trecht en hoeveeel maanden gaat weer duren ben je al de klacht vergeten dus naar mij mening interpolis krijg van mij een zware dikke 0!

06-03-2013

W.A slechte ervaring met Interpolis

Ik als klant was/ben aansprakelijk gesteld voor schade heb het opgeven aan interpolis

voor me wa tegenpartij heeft exper over de vloer gehad men had haar laten tekenen voor schadebedrag.

Maar bijna 12 weken verder weten ze hun standpunt nog niet dus waar ik schade heb veroorzaakt die zitten nog steeds met de schade te kijken zeer slechte service en geen duidelijkheid tegen over de klant of tegenpartij

13-07-2011

Al een lange tijd ben ik verzekerd bij interpolis. Aanspraak doen op verzekering is er simpel. Nu wou ik een wa verzekering afsluiten maar werd ik als vaste klant gewoon geweigerd bij interpolis. Ze zeggen dat ik de afgelopen 5 jaar te veel claims heb ingediend. De helft van deze claims waren niet eens door mijn schuld maarja interpolis wil niet wijken. Al met al heb je dus gewoon pech als je veel hebt geclaimt, eigen schuld of niet. Daarom ga ik voortaan lekker al mijn verzekeringen verspreiden over meerdere verzekeraars. En nu dan maar op zoek naar een verzekeraar voor mijn wa... Reactie van Woody: "Ik wil graag een reactie geven op Ruud. Ruud spreekt negatief over Interpolis omdat deze hem weigert voor een WA verzekering omdat hij de afgelopen 5 jaar teveel claims heeft ingediend. Citaat: "De helft van deze claims was niet eens mijn eigen schuld". Kan iemand mij vertellen waarom je iets bij je eigen verzekering (in dit geval Interpolis) claimt als het niet je eigen schuld is? Dan wordt er toch geclaimd bij de verzekeraar van de veroorzaker? Grappige frustratie die in een paar regels wordt ontkracht."