Interpolis189 ervaringen

Paul
28-11-2019

Inboedelverzekering

Teleurstellend.
Onvriendelijke telefoniste. Welke niet kan en-of wil meedenken met de klant, werkt niet oplossingsgericht maar werkt alleen tegen en beroept zich continu op allerlei randvoorwaarden

Rieks
Rieks
25-11-2019

Wa schade derden

N vriendje van mijn zoon heeft op zijn fiets gereden is daar mee gevallen schade 405 euro bellen met interpolis n kut wijf wemelt de schade af van ja maar u zoon zat ook fout wat the fuck en er word dus niets betaald en wij zitten met de schade en de vader en moeder zitten beetje te lachen achter de schermen fam van oosten slagharen ook klote volk criminelen zijn t maar terug naar interpolis ik zou noooit off t nimmer n verzekering daar afsluiten

Sas
13-11-2019

Totaal geen respect voor klant

Totaal geen respect voor klant
helaas heb ik nu schade waar ze moeilijk over doen. Terwijl het duidelijk niet mijn schuld is. Het ergste vindt ik nog dat je slecht ter woord wordt gestaan, eigenlijk gewoon onbeschoft. Snel weg daar en geen aanrader.

Mo
13-11-2019

Marco
12-11-2019

Verzuimverzekering

Interpolis werkt en denkt absoluut niet mee.

Vuur
07-11-2019

Beste tot nu toe

[NB Bij de meeste negatieve reacties valt mij op hoe slecht men de wet en verzekeringen/verantwoordelijkheden kent.] Zowel zorg-, rechtsbijstand- als opstalverzekering moeten aanspreken. Mijn vader lag 2 jaar terug in het buitenland op sterven na dood in een ziekenhuis. Alles perfect geregeld. Met de rechtsbijstandsverz. mocht ik zelf kiezen wie/wat/hoe. En opstalverzekering: binnen 2 uur elektricien en uur daarna loodgieter in huis om schade te herstellen. Daarnaast word je per stap geïnformeerd en volledig ontzorgd.

Joel
03-11-2019

Mijn Interpolis verijwdert mijn verzekeringen

Op mijn interpolis worden voortdurend mijn verzekeringen verwijderd, wat betekent dat ik niks online kan doen. Heb al een aantal jaar verschillende verzekeringen lopen bij Interpolis, maar online staat er dat ik geen verzekeringen heb. Hierdoor kan ik niks online invullen en ben ik gedwongen om achteraan de telefonische wachtrij te gaan staan. Dit is echt niet meer van deze tijd.

Michel
27-10-2019

Noodnummer niet bereikbaar.

Mijn vrouw moest na een val in Turkije naar het ziekenhuis. Eerst mijn zorgverzekering gebeld, die konden geen betalingsgarantie voor de volledige kosten geven. Daarvoor moest ik mijn reisverzekering bellen. Ik kreeg alleen de automatische beantwoorden aan de telefoon. Ik heb de bijna 2000 euro aan de balie moeten betalen. Dat is niet wat ze beloven.

Richard
21-10-2019

Anuleren

Na 3x tussen afdelingen rond te zijn geslingerd, en in totaal 5-6 weken stilte (om zelf maar keer op keer te vragen wat de status is) blijkt dat door een "systeemfout" mijn aanvraag nooit goed in behandeling genomen is
Ondertussen doodleuk aan de telefoon nog vertellen dat het kwam omdat het "druk" was, terwijl een andere medewerker een aantal dagen ervoor nog toegaf dat de fout lag in het systeem omdat er nooit een vinkje aangegaan was na het indienen van de aanvullende info.

Eindstand werd de reis annulering alsnog afgekeurd omdat er weer een of andere clausule gevonden was waardoor mijn schade buiten de verzekering viel!

Nog nooit zo gefrustreerd geweest met een verzekering waar ik al 12 jaar bij zit en nog nooit iets vergoed heb gekregen. wat een slechte organisatie!

Berthe
10-10-2019

Geweldig en snel!

Alweer even geleden maar geweldig en snel geholpen bij de grote hagelschade binnen en buiten. Nogmaals bedankt!

Joran
08-10-2019

Niet adequaat reageren en je als klant laten stikken

Vanwege een lekkage (waarschijnlijk via het dak) is Interpolis op zijn vroegst van de dag op de hoogte gesteld. Ons werd medegedeeld dat ze de opdracht om het te laten controleren hebben uitgestuurd en dat deze "persoon" binnen twee uur gereageerd moeten hebben.

Uiteraard gebeurd dat niet en aangezien we te maken hebben met slechte weersomstandigheden is een adequate handeling vereist voor deze situatie. Interpolis laat je gewoon stikken.

Ronduit waardeloos. Interpolis is GEEN aanrader.

Mariska
08-10-2019

Super

Erg blij met Interpolis, erg behulpzaam en goede afwikkeling bij schade

Harry
04-10-2019

Waarom een reisverzekering ?

Mijn iPad is "zoekgeraakt" tijdens de securitycheck op Schiphol en niet teruggevonden. Volgens de medewerkster heb ik niet op mijn dure spullen gelet en was er geen reden voor vergoeding. Ik vraag mij af of een reisverzekering wel nut heeft.

Va
04-10-2019

Teleurstellend.

Onvriendelijke telefoniste. Welke niet kan meedenken met de klanten, werkt niet oplossingsgericht.
Hier betaal je dan maandelijks een bedrag voor. Dit is geen waar voor mijn geld.
Kortom teleurstellende service. We stappen dan ook binnenkort over naar een andere verzekeraar.

Jils
24-09-2019

Geen geld terug bij doorlopende reisverzekering

Ik was mijn EarPods kwijt geraakt tijdens een vriendenweekend in Praag. Vervolgens wordt het niet vergoed omdat zij vinden dat ik meerdere keren per dag moet controleren of ik deze EarPods nog in bezit heb. Ik gebruik die oordopjes alleen tijdens het reizen dus tijdens de vakantie gewoon in mijn koffer.

Coen
09-09-2019

Top

Airpod verloren op vakantie. Gebeld, korte wachttijd, schade gemeld en binnen twee dagen teruggebeld. ‘Ik ga het direct naar u overmaken’, topservice!

Theo
07-09-2019

Ongeval in huis

Mijn moeder op leeftijd woont nog alleen en is s'avonds gevallen. Ze heeft bijna een dag op de grond gelegen en bloede flink. Vloerbedekking was doordrenkt en niet meer schoon te krijgen. Interpolis gebeld of dat dit verzekerd is, dus ja. Alles binnen een kwartier geregeld. Krijgen we de volgende dag ook nog een mooie bos rozen met een kaartje van beterschap. Moet zeggen. TOP, dikke pluim voor interpolis

Georg
31-08-2019

Steeds duurder.

Schade vrije jaren worden niet meer in premie Auto verlaging maar in premie verhoging verrekend.

Gerard
12-08-2019

Zeer slecht!

Al jaren een doorlopende dure reisverzekering bij Interpolis. Heb ik een keer schade want telefoon en e-reader verloren, willen ze niet vergoeden omdat er geen aangifte bij lokale politie is gedaan. Ja, dat was nog al makkelijk met een overstap op het vliegveld van Seoul die al krap was. Ik heb de verzekering gelijk opgezegd!

Robin
08-08-2019

Laptop verzekeren wassen neus

Mijn laptopscherm was gebroken tijdens mijn reis.
Laptop was ongeveer 1200 euro reparatie 300 euro.
Interpolis kijkt naar de dagwaarde minus 25% afschrijving per jaar, minus eigen risico. Oftewel nog geen 70 euro. Claim nooit wat en betaal al tig jaar premie voor niets dus.Lekker beroepen op kleine lettertjes die ze in de afgelopen jaren hebben aangepast. Zeer slechte ervaring dus.

Meer Interpolis reviews
Welk cijfer geef jij Interpolis?