11-06-2017

Ik ben behandeld als een fraudeur

Al heel mijn leven all risk verzekerd geweest bij inter polis .

enkele maanden geleden is mijn auto in de nacht beschadigd over de hele zij kant en voor kant .

In het kort: auto naar de garage gebracht expert gekomen die zegt dat het 3 schades zijn ik krijg maar een schade uit betaald .

echt schandalig waarom zou ik oude schades op geven ik ben zuinig op mijn auto .

Nu zelf veel kosten gehad.

08-05-2017

Oplichters

Mijn zoontje was aansprakelijk voor een schade bij de buren ongeveer 150 euro, bel ik met Interpolis de man aan de telefoon was zo brutaal om mij van alles en nog wat te vragen bijv hoe kan een kleine kind (6jaar) een bal over een schutting schoppen van 1,8m hoog. Ik heb opgehangen en al mijn verzekeringen ergens anders ondergebracht ( na 10 jaar bij Interpolis en nooit schade gehad). De buren hadden mij ook al gewaarschuwd dat Interpolis een slechte verzekering is. Uiteindelijk zelf de schade betaald aan de buren.

03-05-2017

Zielig

Ik zit 10 jaar bij de Interpolis en heb vorig jaar voor het eerst pas gebruik gemaakt, toen mijn Galaxy te pletter viel op het dakterras. Volgens de Interpolis hoorde dit niet bij mn huis, dus ik was niet verzekerd. En nu mn Macbook door kortsluiting is stukgegaan komen ze met een verhaal waar ik allang niks meer van begrijp, maar het komt erop neer dat ik op een bedrag van €1100 een bedrag van rond de €50 tegemoet kan zien en dat wordt je dan vertelt met een blijdschap alsof je de lotto hebt gewonnen. Schaamteloos

José
16-04-2017

Topervaring

Heb nu twee keer ervaring met Interpolis gehad, en ik moet zeggen dat ik perfect geholpen ben. Een keer met mijn auto. Expert kwam en we hebben samen een vergoeding bepaald. Twee dagen later stond het geld op mijn rekening. Andere keer een geschil met de huurstichtingen na overlijden van schoonvader. Interpolis opgebeld.En zij hebben deze zaak overgenomen en opgelost met de verhuurder. Zelf niets aan hoeven doen. Voor mij geen andere verzekering dan Interpolis !

16-04-2017

Bedrijfsbus geslolen net 15 mnd oud

Na diefstal te hebben gemeld zou de schade van 22500 euro na 30 dagen uitgekeerd worden indien de bus niet terug gevonden zou worden. Helaas ze komen aan met kleine regeltjes en betalen dus niets een grote oplichters bende dus dat Interpolis. Jaren bij hun verzekerd en ook het uitgebreide pakket. Hoop dat ze snel naar de haaien gaan. Premie betalen en is er war dan geven ze niet thuis.

24-03-2017

Ontzettend tevreden

Wij zijn ontzettend blij met deze verzekering. Nadat erbij ons was ingebroken en veel spullen verdwenen waren kreeg al in eerste instantie een super lieve dame aan telefoon. Nadat ik aangegeven heb wat er allemaal weg was hadden wij binnen 24 uur het geld al op de rekening. Wat een top team zit daar! Lief en meelevend!

19-03-2017

Wel premie innen maar niets betalen als er iets is.

Wij betalen 5000 euro per jaar aan Interpolis verzekeringen we hebben een schade ,waar wij geheel buiten staan, en dan kan je het bekijken Interpolis wijst alles van de hand, sturen een expert van Dekra om zo goedkoop mogelijk van je af te zijn .Een schande dat dat mogelijk is in 2017 door andere aangericht, buitenom onze schuld. En wij worden keihard gepakt. moderne oplichters praktijken zijn dat daar,witte boord crimineelen.

28-02-2017

Waardeloze maatschappij, serieus waar!

Ik ben all-risk verzekerd voor 197 euro per maand. Medio augustus 2016 krijg ik een aanrijding met een tegenpartij, hij zit fout en zijn verzekeringmaatschappij erkent het. Mijn eigen verzekering (Interpolis) wil toch een onderzoek starten omdat het bedrag van 7200 euro aan de hoge kant ligt. Er volgt een onderzoek, de auto wordt onderzocht, telefonisch interview en uiteindelijk komt er iemand bij mij thuis langs (2,5 uur persoonlijk interview). Er blijkt niets aan de hand te zijn. Interpolis geeft aan dat zij het geld zullen overmaken (in november). Continu achteraan gaan en uiteindelijk wordt het schadebedrag pas medio januari 2017 overgemaakt. De huurkosten heb ik nog steeds niet ontvangen. We zitten inmiddels bijna in maart, ik wordt van kastje naar de muur gestuurd. Dit allemaal terwijl ik niet eens fout zit, all-risk verzekerd ben, 197 euro per maand betaal. Waardeloze verzekeringmaatschappij. Wel innen, maar nooit of met moeite uitkeren, zelfs niet wanneer het een verhaalbare schade is. Woorden schieten mij te kort, echt waardeloos. Wij zijn inmiddels overgestapt naar een ander maatschappij.

23-02-2017

Toekenningsbesluit nodig

Bij opvragen van toekenningsbesluit nodig bij een hypotheek aanvraag, was binnen een par dagen geregeld en in huis. Zéér goede service en met respect behandeld aan telefoon. Meer dan tevreden!

28-01-2017

Plotseling een verhoging van mijn woonhuisverzekering van Euro 200,-

Ik heb al 20 jaar niets geclaimd. De verzekeringsman van de Rabobank gebeld, die was het er ook mee eens dat het niet goed gecommuniceerd was, die gaf mij groot gelijk om het op te zeggen. Ik betaal nu de helft bij Inshared!

28-01-2017

Autoschade betaling

Eerst na een week moeten bellen wanneer de schade betaald wordt! Zelfde dag bevestiging ontvangen dat binnen 5 dagen betaald wordt en nu na 11 dagen nog niets ontvangen!

23-01-2017

Waardeloze soepzooi

Ik ga er weg want ik tot 2 maal toe slechte ervaringen met interpolis. Het gaat werkelijk financieel gezien over bijna niets maar als ze dwars kunnen liggen dan doen ze dat. Ze manipuleren te telefoon gesprekken zodanig dat je uiteindelijk niets krijgt. Zeeeeeer frustrerend

28-12-2016

Heel slecht. tot twee keer toe

Tot twee keer toe slecht behandeld. Eerste keer: dame dacht dat om een vaststelling overeenkomst was. Niet tekenen was het advies maar het was geen vaststelling overeenkomst het was een behoud bonus potentieel verlies euro 43.500,-.

Dan het vaststelling overeenkomst; Mevrouw was op vakantie en kwam na 12 werkdagen erop terug.

Glas helder niet doen, ben ca.15 jaar aan het betalen hier voor!

Wij zijn zeer ontevreden!

23-12-2016

Water schade

Slechte service na 2,5 week pas expert over de vloer 1 van eerste vragen was of we plannen hadden voor nieuwe badkamer. Ging over lekkage . met vochtmeter gemeten natte wand en vloertegels niet gek in douche oorzaak slechte voegen en kit . Tegelzetter er bij gehaald alles eruit oorzaak lekke afvoer . Schade ruim €500,__ geen enkele vergoeding . Hadden foto's en filmpjes moeten maken . Eerste schade in 20 jaar verzekerd zijn bij Interpolis , Interpolis glashelder en keihard lekker andere verzekeraar zoeken en geen energie meer aan verspillen.

13-12-2016

Waterschade

Na 40 jaar verzekerd te zijn geweest ga ik nu op zoek naar een andere verzekering. Ze hanteren de regels zeer strak en gaan voorbij aan het feit dat ik alles heb gedaan om verdere schade te voorkomen. Zeer teleurstellend Interpolis.

09-12-2016

Top service

Ik ben niet zo van de reviews, maar werd door Interpolis zo positief verrast. Aardig wat problemen gehad in een niet westers land. Veel schade en kosten gemaakt. Echter binnen 24 uur nadat ik de uiterst vriendelijke dame had gesproken aan de telefoon. Kreeg ik al een mail dat het geld voor de kosten en nieuwe spullen al overgemaakt is! Top top top!

29-11-2016

Top service

Helaas verkeerde voorlichting gekregen bij schade maar nog nooit is een klacht zo netjes opgelost. Ook eerdere ervaringen Interpolis niets dan goeds!

Nico
12-11-2016

INTERPOLIS OVERSLAAN!

INTERPOLIS.BETER NIET! Kwaliteit van verzekering leer je pas kennen als ze moeten uitkeren. 20 jaar lang premie betaald. Nooit iets geclaimd. Heb je ze nodig voor een diefstal van 850 euro en dan wordt je afgescheept met 120,- euro.Kansloze club die vanaf hoofdkantoor je schade beoordelen. Mijn adbies.Alle allesin1 polissen die via een bank worden afgesloten skippen.zorg voor een goede tussenpersoon die je helpt met je verklaring zodat je zeker bent van een uitkering als het eens echt nodig is!

07-11-2016

Bijzonder glashelder!

Mijn vrouw viel thuis plotseling voor over met als gevolg vele verwondingen en de bril onherstelbaar beschadigd. Interpolis gebeld en mij bijzonder fijn te woord gestaan! Een dag later het geld op de rekening voor een nieuwe bril! BIJZONDER!

24-10-2016

Afhandeling waterschade

Heb waterschade door defecte boiler , laminaatpakket ziet er niet uit , officiele offerte in gediend , alleen laten we alles doen door een ervaren bedrijf omdat we dit zelf niet meer kunnen. helft van de offerte werdt betaald , offerte was tehoog .de uithaal en afvoerkosten van het laminaat vonden wij ook erg duur , maar helaas kunnen wij hieraan niets doen .na een telefonisch gesprek met een dame die zich schadeexpert mag noemen bij het glasheldere interpolis zakte mijn broek nog verder af ! laminaat dat al ongeveer 5 ligt kon volgens haar nog welweer gedeeltelijk worden gebruikt , ten eerste is dit laminaat niet meer tekoop en ten 2de heb je altijd toch kleurverschil , of ben ik nu dom ? ben al wel 60 jaar geweest .ik zit nu te wachten op een ECHTE EXPERT , zal ook wel in het belang van het GLASHELDERE interpolis werken . mijn advies , vertrekken ook al heb je meer als 25 jaar GEEN schade , je wordt GENAAID !

Meer Interpolis reviews
Welk cijfer geef jij Interpolis?