3.9van de 10

Interpolis223 ervaringen

Aanbevolen66
Neutraal4
Afgeraden153
Filter

reviews

Jolanda
29-06-2021

Inboedel verzekering dekt schade niet

Mobiele telefoon uit broekzak gevallen van het dak van ons huis, dus inboedel verzekering gebeld, schijnt dat het dak van je huis niet onder inboedel valt, je moet een speciale buiteschade verzekering hebben. en nog veel meer excuses om onder het betalen uit te komen. Jammer, maar ik ga terug naar mijn oude verzekeraar

Jody
24-06-2021

Zeer deskundige en fijne verzekeraar!

Zeer deskundige en fijne maatschappij om te verzekeren! Heb recent mijn zonnebril verloren op vakantie en deze gedeclareerd bij de reisverzekering. Het declareren zelf gaat snel en ontzettend eenvoudig via de app of je inlogaccount. Het bedrag stond dezelfde dag nog op de rekening na een kort gesprekje met een medewerker. De medewerkers zijn attent en ontzettend vriendelijk.

Noor
21-04-2021

Geschil met garage van mijn auto

Op 03-02 kreeg ik pech op de weg en ben ik via anwb bij de eerste garage naar toegebracht die er in de buurt was. Na een week bleek de garage niet vakkundig te zijn geweest en heeft meer schade aan mijn auto toegebracht. Had een rechtsbijstandsverzekering bij interpolis dus schakelde Achmea in. Jammer genoeg konden ze mij niet helpen omdat de garage niet bij de focwa is aangesloten. Toen interpolis gebeld .De letterlijke woorden van interpolis: sorry mevrouw maar in de kleine letters staat het genoteerd. Wie gaat nou alle polisvoorwaarden lezen als je pech hebt en bij min 5 aan de kant staat, en naar de eerste de beste garage naar toe wordt gebracht. Ik voel mij zwasr in de steek gelaten door interpolis en beeindig al mijn verzekeringen daar. Want als het erop aankomt dan ben je dief van je eigen portemonnee en betaalt premie voor niets

Mike
12-04-2021

Interpolis en GEEN Raborekening?

Op zich vond ik het een goede verzekeringsmaatschappij, totdat Rabobank “mee ging regeren”.

Als niet Rabobankklant wordt je beknot in muteer mogelijkheden. Om te kunnen muteren moet je een Raborekening hebben. Heb je die niet dan moet je de Rabobank bellen voor vragen en mutaties. Wanneer het om verzekeringsinhoudelijke vragen gaat, moet de Rabobank medewerk(st)er “even” ruggespraak houden met Interpolis.

Per e-mail dingen regelen is alleen mogelijk nadat je schade hebt gemeld, wat wel via een app of online kan. Je krijgt dan meestal via een e-mail met bijlage antwoord waar je meestal op kunt reageren. De reactie hierop komt dan weliswaar vaak van een andere medewerk(st)er. Afhankelijk of je een juist antwoord krijgt, kan het maar zo zijn dat je met 3 tot zelf 4 verschillende medewerk(st)ers te maken krijgen.
KORTOM: Loopt over te veel schijven wat onnodig veel tijd (en op den duur ergernis) kost. Meerdere keren hier een klacht over ingediend en aangegeven wat niet prettig is. Helaas alleen excuses van medewerksters die niets kunnen veranderen.
Uiteindelijk ben ik na 30 jaar overgestapt naar Centraal Beheer die (nog) niet door een bank is overgenomen of gefuseerd. Zij hebben een goede app en een toegankelijke website voor hun klanten. Wat is dit een verademing.

CONCLUSIE: Geen Rabobankrekening, weet waar je aan begint!

Monique
11-03-2021

Slechte verzekeringsmaatschappij

Wanneer je schade hebt welke dan ook ze hebben altijd wel een reden om onder betalen uit te komen. Neem nooit een verzekering bij Interpolis want je trekt altijd aan het kortste eind! Ook bellen ze nooit terug en zit er ongeschoold personeel die de meest lompe dingen zeggen.

Maurice
Maurice
04-03-2021

Rechtsbijstand Interpolis

Deze ochtend stond ik al ruim een uur in de wacht. Op een gegeven moment kies ik voor de optie om teruggebeld te worden. Ik krijg een dame aan de lijn die mij verteld dat ik tussen de 5 a 10 werkdagen terug wordt gebeld. Het gaat hier om een accuut juridisch geschil. En deze rechtsbijstand denkt dat het wel 5 tot 10 werkdagen kan wachten? Wat een grap dit Interpolis rechtsbijstand! Maurice Tromp

Ton
25-12-2020

Brandschade woning

Vorige week is ons huis afgebrand. Dag na de brand heeft de verzekeringsexpert ons huis als onherstelbaar beoordeeld en ons het vertrouwen gegeven dat alles netje geregeld gaat worden. Met dank aan de verzekeringsexpert gaan wij met een gerust gevoel de kerstdagen in.

Henk
05-12-2020

Zwakzinnige verzekeraar

Wat een losers werken er hier, hebben 4 weken nodig om een simpele auto verzekering te beoordelen (voor een oud ding overigens). Vervolgens geen enkel bericht, 4 weken lang. Trieste bedoeling hoor.

Gerhard-Jan
16-11-2020

Probeer maar eens geld terug te krijgen

Heb een verzekering opgezegd en krijg nog 159 euro terug, dit is bevestigd door Interpolis, ze hebben alleen het geld naar een verkeerde rekening overgemaakt, dit weten ze al meer dan een maand en hebben beloofd het recht te zetten, ze hebben alleen niet gezegd in welk jaar .

Kelly
01-09-2020

Zeer slechte ervaring

Zeer slechte ervaring. Onze vloer is helemaal kapot gegaan door het gebruik van een elektrische kinder motor. Uiteraard hadden wij niet in de gaten dat het schade veroorzaakte. Het kwaad was al geschoten. Netjes de verzekering gebeld, maar volgens hun is dit schade door normaal gebruik. Dus kunnen ze er niks aan doen. Ook een tijd geleden hebben wij schade gemeld van ons zonnescherm. Touw was geknapt. Wij hebben aangegeven dat we dit huis nog maar net hebben en daardoor zagen hun een reden om het af te wijzen. Reden was, dat wij het huis van een ander hebben gekocht en ze daardoor niet de oorzaak weten. Terwijl die gewoon heeft gefunctioneerd. Kortom, slechte zaak! Zeker geen aanrader dus! Premie betalen, maar oplossen, nee!

Leon
27-08-2020

Komen afspraken niet na

Al jaren klant bij Interpolis (verschillende verzekeringen). Nooit iets gedeclareerd maar helaas is mijn fiets omgevallen en de fietsnavigatie kapot. Ik heb een inboedelverzekering All risk (waar bij staat ook bij vallen en omstoten). Willen niets uitkeren. Nou hier klopt niets van en dit is misleidend. Ga binnenkort op zoek naar andere verzekeringen. waardeloos bedrijf!

John
19-08-2020

Treurige verzekeraar

Tijdens mijn bezoek aan de dierenarts in veghel werd het plotseling noodweer, helaas was mijn zonnescherm nog uitgedraaid.
Bij thuiskomst bleek een stelblok gebroken en een knikarm verbogen, gelukkig goed verzekerd bij interpolis (dacht ik).
Na een discussie van een uur over de oorzaak, wind (niet verzekerd onder windkracht 7) of wateroverlast (wel verzekerd), of het zonneschermscherm op foto nu wel of niet nat was en na eindeloos overleg met anderen kwam de beslissing.
"het zonnescherm is 10 jaar oud en afgeschreven, de vergoeding bedraagt nog maar 10% van de aanschafprijs, € 120 wordt naar uw rekening overgemaakt"
Dank u wel interpolis!
Kosten reparatie € 475,- ( knikarm plus stelblok
€ 310,- voorrijdkosten € 65,- twee werkuren € 100,-) trek ik de riante vergoeding van € 120,- hiervan af kan ik zelf € 375,- ophoesten om het zonnescherm te laten repareren.
Als alles in en rond mijn huis ouder dan 10 jaar is afgeschreven, dan kan ik deze verzekering maar beter óók maar afschrijven.

Anne
Anne
11-08-2020

Alles om niet uit te hoeven keren

Al jaren klant, in al die jaren tot 2020 maar 2 keer een schade ingediend. Deze zijn destijds netjes afgehandeld. Nu in 2020 helaas 2 keer pech op vakantie. 1 claim is 100% afgewezen op basis dat ik blijkbaar niet goed op mijn spullen pas. 1 claim (aansprakelijkheid) nog in behandeling, proberen ze onderuit te komen en te leggen bij de gedupeerde. Terwijl ik zelfs op foto heb wat er gebeurd is.
Ik ga een andere verzekering zoeken. Jammer was jaren tevreden over interpolis maar blijkbaar is er iets gewijzigd in hun beleid en protocol. Je betaalt voor niks.

Wil
11-08-2020

Waardeloos maatschappij

Ze doen er alles aan om declaraties niet te vergoeden. Eerst komen ze met een reden daarna weer een andere reden en daarna weer iets anders. Elke keer proberen ze iets anders om er onderuit te komen.

Echt een waardeloos verzekeringsmaatschappij! Na vele jaren wordt het tijd om het op te zeggen.

Remko
22-06-2020

We gaan ons per direct uitschijven

Door PTSS ontstane schade is na een jaar nog steeds niet vergoed door Interpolis, ondanks alle bewijs van artsen. Na 22 jaar ga we per direct naar een andere verzekeraar.

Hans
20-06-2020

Verzekering afsluiten drama

Mijn zoon heeft een nieuwe scooter gekocht. Is zakelijk klant bij interpolis. Hij krijgt op vrijdagmiddag 1500 u kenteken en meldcode door van scooter bedrijf. Ok dan even snel verzekeren bij interpolis. Volgende dag zaterdag ophalen dus moet de scooter verzekerd zijn. Op het moment van bellen naar de rabobank rijden wij bij Gorinchem a27 richting Breda.na heel lang wachten wordt er opgenomen. Na weer heel lang wachten zakelijk verzekeren niet mogelijk. Dan maar particulier verzekeren. Na heel lang wachten ik ga u doorverbinden.inmiddels in Breda gearriveerd nog steeds niemand aan de lijn. Tenslotte maar opgehangen. Scooter verzekerd via independer in 5 minuten klaar met bevestiging .

Wiel
Wiel
19-06-2020

Kortsluiting orgel

Mijn orgel is door kortsluiting in brand geraakt Interpolis keert niet uit . heb al meer dan 55 jaar premie betaald ,,alles in een polis'' en zelden iets geclaimd Interpolis wil alleen premie innen maar niet uitkeren W.S

Alex
11-05-2020

Na 20 jaar klant nu zeer ontevreden

Al meer dan 20 jaar klant van interpolis echter gezien laatste contacten met intepolis erg ontevreden over klantvriendelijkheid en de afhandeling van schades. Ze geven vaak niet huis. Ook rechtsbijstand (digitaal dossier opmaken maar reageren niet of nauwelijks).

Pieta
23-04-2020

Annulerings verzekering blijkt niets waard !?

Annuneleringsverzekering blijkt niets waard!

Rog
16-04-2020

Interpolis zakt door het ijs

Na een aantal Jaren goede ervaringen met Interpolis (overigens betaal je daar echt iets meer voor). Zakken ze nu echt door het ijs.
Reisverzekering en annulerings deel is niets meer waard. Men is nu in staat alles in de tijd weg te managen, ontmoedigen zodat je er maar bij neerlegt.
De polis voorwaarden worden verdraaid, men is in staat om de tekst, geheel anders uit te leggen, en zeggen door leuk, ja zo zien wij het.
Er blijft niet anders over om deze club juridisch aan te pakken om je gelijk te halen.
heel bijzonder, juist nu moet je laten zien dat je glashelder bent, inplaats van matglas met heel veel smoesjes.
Nederland ga tot het gaatje met uw gelijk halen.
want wat hier gebeurd kan echt niet!

Meer Interpolis reviews
Welk cijfer geef jij Interpolis?
12345
67
8910

AfradenAanraden