Interpolis147 ervaringen

Mar
28-01-2019

Waarschuwing eigen bijdrage!

Sinds dit jaar zijn er bij de inboedel verzekering nieuwe voorwaarden bij Interpolis: bij "plotselinge gebeurtenissen" (zijn ze dat niet bijna allemaal?), geldt nu een eigen bijdrage van €100,-!
In alle eerlijkheid, dat kan ik nog aanvaarden bij schadebedragen vanaf bv €1000,-. Mijn schade was echter net iets boven de €200,-, waardoor ik de schade voor de helft zelf betaal. Waarvoor ben ik dan verzekerd? Dit valt onder het uitkleden van je klanten. Schandalig! Voor mij straks geen Interpolis meer.

Sjoerd
09-01-2019

Ook Interpolis preventiewinkel een ramp

Bestel iets in de preventiewinkel van Interpolis en je kan er een maand op wachten terwijl het op voorraad staat!

Verder is het dacht ik verboden bij de AVG wet om nog om een geboortedatum te vragen bij het doen van een aankoop.

Na het lezen van de andere ervaringen is het mij echt duidelijk dat zij hun zaken NIET op orde hebben!

Medewerker wilde mij tegemoet komen met een kortingsbon, maar ik heb géén vertrouwen in dit bedrijf!

Steven
09-01-2019

Dieven

20 jaar nooit wat gedeclareerd en nu na een brand zit ik al een jaar op geld te wachten.

Jos
Jos
27-12-2018

Interpolis Dieven

Jarenlang premie betaald en nooit gedeclareerd maar op het moment dat er wordt ingebroken in je auto op vakantie in het buitenland komen ze aan met allerlei onzinnige polisvoorwaarden waardoor er niets wordt uitgekeerd.

Chris
21-12-2018

Glasharde onzin

Twintig jaar betalen om zonder enige rede afgewezen te worden. Zonder documentatie, zonder schadeformulier, gewoon telefoon. Schande. Dit een klantenservice? Dit glashelder? Oplichters

Arno
20-12-2018

Fantastiche service en hulp

Jarenlang verzekerd en (gelukkig) nooit gebruik van hoeven maken. Nu helaas een paar kwesties achter elkaar. Super snelle afhandeling, vriendelijk en effectief geholpen. Alle schade snel en vakkundig hersteld. En als “kroon” op de geweldige ervaring kregen wij ook nog een prachtig boeket als steuntje voor alle vervelende zaken en schades. Wij waren sprakeloos! Een fantastische verzekeringsmaatschappij die de klant centraal stelt en precies het juiste doet om de klant van dienst te zijn. TOP!

Herman
21-11-2018

Interpolis? Glashard

Aantoonbaar letselschade aan oog na ongelukje in een discotheek. Tegenpartij aansprakelijk gesteld. Interpolis zegt doodleuk dat "je dat risico nu eenmaal loopt in een discotheek" en weigert iedere uitkering. Kleineren en premie innen, dat kunnen ze. Ben er meteen opgestapt.

Karim
19-11-2018

Schade

Mijn ervaring met dit bedrijf is niets anders dan positief.
Kundig, vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.
Heb sinds ik klant ben al meerdere schades gemeld, en altijd correct behandeld.
Dat wil niet zeggen dat alle claims werden vergoed, maar als dat wel het geval was, dan is de afhandeling ook nog eens zo geregeld.
Super bedrijf,
Geef ze een 10+

Marcel
23-10-2018

Niet doen.

Ik was een aantal jaren verzekerd bij Interpolis (Zilveren kruis Achmea) Altijd keurig mijn premie betaald, en weinig gedeclareerd. In 2017 ging mijn rechter gehoor aanzienlijk achteruit. Na onderzoek bleek, dat ik een brughoektumor in mijn hoofd had. Deze was de oorzaak van de achteruitgang van het gehoor. In overleg met "Beter Horen" en op advies van deze audicien heb ik gekozen voor hoortoestellen van het merk Phonak. (Beter Horen werkt nota benen samen met Zilveren kruis) Toen er eenmaal een verzoek werd ingediend voor een bijdrage van toestellen in categorie 5, was Zilveren Kruis niet thuis. Er waren allerlei belemmeringen. Er waren net twee hoortesten uitgevoerd, maar toch moest er op mijn kosten opnieuw een hoortest worden uitgevoerd. De kans op vergoeding van de gekozen toestellen werd in een telefoongesprek eigenlijk al meteen gereduceerd naar nul. Werkelijk een onbegrijpelijke, achterlijke behandeling. Ik heb in december 2017 mijn verzekering opgezegd.

Ilse
Ilse
12-10-2018

Top service zoals het hoort!

Al een aantal keer ongelukkige schade gehad aan apparaten. Medewerkers zijn begripvol, handelen vlot en zijn vooral heel duidelijk in de afhandeling. Dit keer waterschade aan telefoon door een dom foutje bij de toiletten en ik wist niet of dit te declareren was. Inboedelverzekering kan nogal ingewikkeld zijn in studentenhuizen en dit is mij volledig helder uitgelegd. Zoals geïnstrueerd ben ik bij een telefoonreparateur langs gegaan, total loss verklaring ontvangen. Twee uur na mijn eerste telefoontje had ik weer een behulpzame medewerker aan de lijn. Huidige nieuwwaarde vergoed gekregen en dit stond de volgende dag al op mijn rekening. Medewerking moet altijd van twee kanten komen bij dit soort zaken en met Interpolis is het altijd heel soepel verlopen zonder gedoe

Felix
02-10-2018

Doe het niet!

In de 25 jaar dat ik verzekerd was via Interpolis heb ik 3 keer iets gepoogd te claimen. Telkens was er wel weer een lullig klein lettertje waardoor de in de folders zo prachtig voorgestelde dekking toch niet gold. Deze club is echt niet van plan iets voor haar clienten te betekenen, behalve het innen van de premies. Daarbij moet je elk jaar verplicht via de rabobank afsluiten, anders kan het niet. En die rekenen daarvoor dan weer 44 euro 'administratiekosten'. Waarvoor is onduidelijk. Er zijn veel goedkopere en betere verzekeringen. Trap hier niet in.

Leendert
25-09-2018

Glasschade

Het glazen spatscherm in mijn badkamer vliegt als ik de deur open uit de scharnieren en valt in duizenden stukjes uiteen op de badkamervloer. Gelukkig is al het glas in mijn woning verzekerd, denk ik. Interpolis denkt er anders over. Had ik de deur uit mijn handen laten vallen of was hij gebroken doordat ik er tegenaan liep, dan was het wel gedekt. Als de deur er uit valt echter niet. Dan zou het wel eens een productfout kunnen zijn.

Nick
Nick
18-09-2018

Waardeloos!

Betaal je jarenlang voor je reisverzekering met alle mogelijke dekkingen; wordt één keer je telefoon gestolen en valt deze niet onder de garantie omdat ik 'beter had moeten opletten omdat het om een waardevol item' gaat. Gelijk opgezegd. Waardeloos!

Matthijs
Matthijs
14-09-2018

LET OP ! Controleer nieuwe premie ! stijging 37 procent !°

Nieuwe auto verzekering polis ontvangen in september 2018. Dit is een onderdeel van de alles in 1 polis. Vage toelichting over andere manier van premieberekening door toepassen actuele autoschade cijfers.verwerken in de premie. Nergens dat het duurder geworden is. Dit doen ze wel bij bijv woonhuis verzekering .Ik heb gelukkig al vele jaren geen autoschade gehad. Ik vergelijk min of meer toevallig de premie met die van vorig jaar. Ik kon het niet geloven. Een stijging van 37 procent! Gebeld en het klopt zeggen ze. Zijn er meer klanten van interpolis deze ervaring hebben? Ik ga natuulijk naar een andere verzekeraar.

Rob
17-08-2018

Telefoon gevallen

In de vakantie is de iphone van mijn zoon gevallen dit gemeld via mijn interpolis. Na onze vakantie 16-08 telefonisch contact gehad en 17-08 geld al op mijn rekening voor de reparatie. Echt aardig en goed geholpen zoals het hoort

Jan-Jelle
06-08-2018

Telefoon gestolen in het buitenland

Mijn telefoon was gestolen in het buitenland, maar interpolis heeft me zo snel en goed geholpen met het afhandelen hiervan!

Jane
01-08-2018

Gewoon een goede verzekering

Al heel wat jaartjes verzekerd bij Interpolis, gelukkig hebben we ze niet vaak nodig, maar tot nu toe zijn alle schades, conform de polisvoorwaarden, al dan niet afgewikkeld. Snel en duidelijk, ook als iets niet onder de dekking viel!

Suzanne
31-07-2018

Schademelding macbook snel afgehandeld

Dankzij mijn buiten de deur verzekering is mijn macbook verzekerd. Dit kwam handig uit toe ik het scherm kapot hielp (domme eigen schuld). Na een kort gesprek wist ik snel hoeveel vergoed werd en kan ik (hopelijk) snel weer verder met mijn scriptie. Ben erg tevreden tot nu toe!

Justin
31-07-2018

Doorlopende reis en annuleringsverzekering

Al járen een doorlopende reis en annuleringsverzekering van Interpolis. We hebben 4 kaartjes met korting gekocht voor Walibi met een vaste bezoekdatum. Nu breekt mijn zoon zijn duim en moet daaraan geopereerd worden. Walibi heeft hij niets meer aan en daar gaan we dus ook niet meer naartoe. Ik dacht dan bel ik Interpolis want daar ben ik voor verzekerd. Er werd me namelijk bij aanschaf van de verzekering ook verzekerd dat dit ook voor dagjes uit geld.

Niet dus. De mevrouw die me hielp was sneller klaar met zeggen waar het wel voor geld als waar het niet voor geld. Je hebt er werkelijk niets aan. Ze zei letterlijk dat ik beter marktplaats kon proberen. Ze vroeg ook nog of ze het adres moest spellen!

Al met al een dure verzekering die nagenoeg niets dekt. Opzeggen!

Jannie
19-07-2018

Nooit een verzekering bij Interpolis afsluiten!

Mijn vriend wilde een reis annuleren ivm n doodzieke zus en plotselinge zorg voor bedlegerige en demente moeder. Hij kreeg niets vergoed, de zus was (nog) niet dood. Ik heb via mijn eigen verzekering wel alles vergoed gekregen. nooit met Interpolis in zee gaan, je denkt dat je bent verzekerd, maar je brengt alleen je geld weg

Meer Interpolis reviews
Welk cijfer geef jij Interpolis?