Interpolis reviews

3.8
Levi
20-02-2024

Ik heb zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Ze laten je rustig 40 minuten wachten en de klantenservice is allesbehalve klantvriendelijk. Tenzij je iets wilt afsluiten, want als het gaat om het melden van schade, houden ze aan het lijntje en duurt het zeer lang.

Ik ben al een jaar bezich met een schaden die een paar weken zou duren. Maar ze beweren telkens dat ze de gegevens niet hebben, ondanks dat ze wel bevestigingen sturen.

Wanneer ik vraag of mijn zaak kan worden doorgestuurd naar een andere afdeling en of ze me kunnen doorverbinden, zeggen ze nee omdat die afdeling het te druk heeft.

Ik sta dan al 40 minuten in de wacht en het duurt nog eens 20 minuten voordat ze eindelijk begrijpen wat mijn zaak is en wat er aan de hand is. Slechte survis en kan dit bedrijf niet aanraden.

Ze doen aan de telefoon ook alsof ze mee leven maar doen vervolgends niks. En laten het zelfde probleem oppakken door iemand anders.

09-02-2024

Ik adviseer de Interpolis klanten eens goed naar de premie te kijken

Een alles in een polis afgesloten

Premie opbouw

Premie verzekering 118,10

Dienstverlening rabo. 23,71

Netto maandpremie. 141,81

ASS belasting. 28,93

Premie per maand 170,74

Kosten Rabo per jaar 631,68

Kan overalgoedkoper

Geen kosten Rabo en daardoor ook een lagere ass belasting

13-09-2023

Ongelooflijk slechte verzekering.

Ik ben chronisch ziek en kan niet werken aantoonbaar.

Ze zijn continu alleen maar op zoek naar manieren om niet te hoeven betalen.

Krijg bv een brief waarin je 2 werkdagen hebt om te reageren en als je die mist dan ben je uitkering kwijt.

Ze bellen ook steeds en als je 2x niet bereikbaar bent dan is dat een reden om de uitkering te stoppen.

Jacqueline
16-08-2023

Reisverzekering.

Online schade gemeld, hierop volgde een mail met aanvullende vragen. Omdat er vragen gesteld werden welke reeds online beantwoord waren, toch maar gebeld.

Lang in de wacht gestaan. Dossiernummer doorgegeven, echter nog vele aanvullende en dezelfde vraagstelling als online beantwoord.

Na uitleg werd horloge belast met 86% afschrijving Ivm het niet kunnen overhandigen van een bonnetje.

29euro werd uitgekeerd.

Daar betaal je al jaren een flinke premie voor.

Geen ervaring met andere reisverzekeraars, maar t valt erg tegen.

Wendy
11-08-2023

Telefoon was gevallen kapot, gebeld en binnen een uur stond het geld op de rekening, super service.

Auke
18-04-2023

Ik ben al 20 jaar klant. Nooit iets via de verzekering geclaimd. Elke maand keurig betaald. Nou heb ik 3 december 2022 per ongeluk een raampje ingetikt bij mijn schoonouders namens sinterklaas. Nu (18-04-2023) nog steeds bezig om het te verhalen op mijn aansprakelijkheidsverzekering. Via de app keurig alle gegevens en uitleg toegestuurd. Krijg ik na 20 keer bellen à 60 min. in de wacht een mail dat ik de informatie van het voorval incl. foto’s via de mail moet toesturen. Waarvoor is die app eigenlijk bedoelt? Ik ga overstappen naar een verzekering die wel de moeite neemt om iets voor je te doen. Wat voel ik mij genaaid! Ondertussen is de schade vergoedt door de verzekering van mijn schoonouders. Die doen gelukkig niet moeilijk. Gaat om 350 euro voor het vervangen van een raam. Interpolis de groeten!

Henri
26-01-2023

Een cliënt van interpolis rijdt achter op mijn auto

Er komt een expert zonder verstand van gerestaureerde oudere auto's terwijl ik dat duidelijk had aangegeven

Expert kortaf auto totaal los en je krijgt 2000 euro met behoud

Dat het een auto in nieuw staat is boeit hem totaal niet

De auto uiteindelijk kunnen maken met gebruikte delen maar kost nu 2500 euro

Contact met interpolis gehad maar is niet hun probleem had ik maar geen oudere auto moeten rijden want zijn dit consequenties

Schadeloos stellen gaat niet gebeuren dus

Hun cliënt brengt mij schade toe en kost mij geld

Hoe glashelder kun je zijn toch

Ik noem het een oplichters bende

Huib
29-12-2022

Ondanks pechhulp verzekerd, dekking niet gekregen omdat roadguard werd ingeschakeld welke van Achema is. Net als Interpolis welke ook van Achema is.

Interpolis probeert alle mazen in het contract te vergroten en kapot te maken.

Tevens 2 uur aan de lijn gehangen door extreem slechte klantenservice.

Saskia
21-06-2022

Snelle afhandeling, vriendelijk en begrip vol. Duidelijk in wat ze voor je kunnen betekenen, erg te vreden over interpolis

Dries
04-05-2022

Ik ben van links door een scooter aangereden en heb getuigen. Ik kon er niks aan doen. De dader reed door maar de politie vond hem! Hij weigerde daarna een formulier in te vullen.

Daarna zoveel onbegrip bij Interpolis, verkeerde informatie , tegenstrijdige informatie, het bos ingestuurd. Ik ben ook nog all risk verzekerd. Alsof ik een crimineel ben.

Nog nooit vertoond!

René
07-01-2022

Al een aantal malen schade afgehandeld

Soms zijn ze slecht bereikbaar

Maar afhandeling altijd 👍

Sietske
08-09-2021

Waterschade

Zeer slecht, na het melden van waterschade mogen we het zelf niet oplossen maar moet er perse een expert komen en kan niet eerder dan 3 weken te moeten wachten. We hebben het er toch zelf uitgehaald omdat het te lang wachten is. Wederom contact gehad, ze blijven vol houden dat er toch verplicht een expert moet komen. Belachelijk omdat je nog nooit eerder een claim hebt ingediend. Je kan toch niet 3 weken met die schade in je huis zitten?

27-07-2021

Al sinds 1998 verzekert via de Rabobank bij Interpolis.Betaal 35euro per maand,niet veel,maar dacht toch goed gedekt te zijn tegen inbraak,brand,wateroverlast.Ook rechtsbijstand,aansprakelijksverzekering en bromfietsverzekering bij hun ondergebracht.Drie en twintig jaar premie betaald kom ik uit op een bedrag van meer dan 9500euro.Deed ik op 6 juli een melding van een ondergelopen schuur doordat het riool het water niet meer aankon; gevolg dat enkele elektrische gereedschappen onder het water stonden en dus niet meer te gebruiken zijn.Twee maal uitgebreid de situatie gemaild maar geen reactie.Ook gebeld,een wachttijd van 15 minuten maar na die wachttijd nog geen persoon aan de lijn.Nu schat ik de schade van mijn elektrische machines op nog geen 2000 euro aangezien ik ze in 2011 heb gekocht maar het feit dat je niets hoort,want ik zou binnen 10 werkdagen bericht ontvangen,vind ik schandalig.Ik hoop dat de mensen in Limburg na al die wateroverlast meer geluk hebben bij Interpolis

Jolanda
29-06-2021

Inboedel verzekering dekt schade niet

Mobiele telefoon uit broekzak gevallen van het dak van ons huis, dus inboedel verzekering gebeld, schijnt dat het dak van je huis niet onder inboedel valt, je moet een speciale buiteschade verzekering hebben. en nog veel meer excuses om onder het betalen uit te komen. Jammer, maar ik ga terug naar mijn oude verzekeraar

Jody
24-06-2021

Zeer deskundige en fijne verzekeraar!

Zeer deskundige en fijne maatschappij om te verzekeren! Heb recent mijn zonnebril verloren op vakantie en deze gedeclareerd bij de reisverzekering. Het declareren zelf gaat snel en ontzettend eenvoudig via de app of je inlogaccount. Het bedrag stond dezelfde dag nog op de rekening na een kort gesprekje met een medewerker. De medewerkers zijn attent en ontzettend vriendelijk.

Noor
21-04-2021

Geschil met garage van mijn auto

Op 03-02 kreeg ik pech op de weg en ben ik via anwb bij de eerste garage naar toegebracht die er in de buurt was. Na een week bleek de garage niet vakkundig te zijn geweest en heeft meer schade aan mijn auto toegebracht. Had een rechtsbijstandsverzekering bij interpolis dus schakelde Achmea in. Jammer genoeg konden ze mij niet helpen omdat de garage niet bij de focwa is aangesloten. Toen interpolis gebeld .De letterlijke woorden van interpolis: sorry mevrouw maar in de kleine letters staat het genoteerd. Wie gaat nou alle polisvoorwaarden lezen als je pech hebt en bij min 5 aan de kant staat, en naar de eerste de beste garage naar toe wordt gebracht. Ik voel mij zwasr in de steek gelaten door interpolis en beeindig al mijn verzekeringen daar. Want als het erop aankomt dan ben je dief van je eigen portemonnee en betaalt premie voor niets

Mike
12-04-2021

Interpolis en GEEN Raborekening?

Op zich vond ik het een goede verzekeringsmaatschappij, totdat Rabobank “mee ging regeren”.

Als niet Rabobankklant wordt je beknot in muteer mogelijkheden. Om te kunnen muteren moet je een Raborekening hebben. Heb je die niet dan moet je de Rabobank bellen voor vragen en mutaties. Wanneer het om verzekeringsinhoudelijke vragen gaat, moet de Rabobank medewerk(st)er “even” ruggespraak houden met Interpolis.

Per e-mail dingen regelen is alleen mogelijk nadat je schade hebt gemeld, wat wel via een app of online kan. Je krijgt dan meestal via een e-mail met bijlage antwoord waar je meestal op kunt reageren. De reactie hierop komt dan weliswaar vaak van een andere medewerk(st)er. Afhankelijk of je een juist antwoord krijgt, kan het maar zo zijn dat je met 3 tot zelf 4 verschillende medewerk(st)ers te maken krijgen.

KORTOM: Loopt over te veel schijven wat onnodig veel tijd (en op den duur ergernis) kost. Meerdere keren hier een klacht over ingediend en aangegeven wat niet prettig is. Helaas alleen excuses van medewerksters die niets kunnen veranderen.

Uiteindelijk ben ik na 30 jaar overgestapt naar Centraal Beheer die (nog) niet door een bank is overgenomen of gefuseerd. Zij hebben een goede app en een toegankelijke website voor hun klanten. Wat is dit een verademing.

CONCLUSIE: Geen Rabobankrekening, weet waar je aan begint!

11-03-2021

Slechte verzekeringsmaatschappij

Wanneer je schade hebt welke dan ook ze hebben altijd wel een reden om onder betalen uit te komen. Neem nooit een verzekering bij Interpolis want je trekt altijd aan het kortste eind! Ook bellen ze nooit terug en zit er ongeschoold personeel die de meest lompe dingen zeggen.

Maurice
04-03-2021

Rechtsbijstand Interpolis

Deze ochtend stond ik al ruim een uur in de wacht. Op een gegeven moment kies ik voor de optie om teruggebeld te worden. Ik krijg een dame aan de lijn die mij verteld dat ik tussen de 5 a 10 werkdagen terug wordt gebeld. Het gaat hier om een accuut juridisch geschil. En deze rechtsbijstand denkt dat het wel 5 tot 10 werkdagen kan wachten? Wat een grap dit Interpolis rechtsbijstand! Maurice Tromp

25-12-2020

Brandschade woning

Vorige week is ons huis afgebrand. Dag na de brand heeft de verzekeringsexpert ons huis als onherstelbaar beoordeeld en ons het vertrouwen gegeven dat alles netje geregeld gaat worden. Met dank aan de verzekeringsexpert gaan wij met een gerust gevoel de kerstdagen in.

Meer Interpolis reviews