Jacqueline
16-08-2023

Reisverzekering.

Online schade gemeld, hierop volgde een mail met aanvullende vragen. Omdat er vragen gesteld werden welke reeds online beantwoord waren, toch maar gebeld.

Lang in de wacht gestaan. Dossiernummer doorgegeven, echter nog vele aanvullende en dezelfde vraagstelling als online beantwoord.

Na uitleg werd horloge belast met 86% afschrijving Ivm het niet kunnen overhandigen van een bonnetje.

29euro werd uitgekeerd.

Daar betaal je al jaren een flinke premie voor.

Geen ervaring met andere reisverzekeraars, maar t valt erg tegen.

29-08-2017

Reispolis/interpolis/rabobank

U claimt heel weinig zei de schadebehandelaar, klopt liefs niet want schade is nimmer leuk. Na eerdere nare ervaring met Interpolis met een waterschade 5 jaar geleden (schade 4500,- aan laminaat, eerste aanbod dagwaarde 500,-) na eenhalf jaar juridische strijd uiteindelijk 90% betaald. Het is om te janken!

Nu op reis door Europa een horloge kwijtgeraakt (€ 179,- 2014) een cadeau Eerst afschrijven naar dagwaarde, dan de integriteit van de klant ter discussie (wánt niet zorgvuldig!) en dan uit coulance € 63,- bieden, waar ik héél blij mee mocht zijn. Kennelijk is het staand beleid niet om de klant centraal te stellen, maar proberen links of rechtsom, zo weinig mogelijk uit te keren, want anders worden de polissen te duur. aldus de behandelaar Marktplaats.nl is betrouwbaarder

Luuk
09-12-2016

Top service

Ik ben niet zo van de reviews, maar werd door Interpolis zo positief verrast. Aardig wat problemen gehad in een niet westers land. Veel schade en kosten gemaakt. Echter binnen 24 uur nadat ik de uiterst vriendelijke dame had gesproken aan de telefoon. Kreeg ik al een mail dat het geld voor de kosten en nieuwe spullen al overgemaakt is! Top top top!

15-08-2016

Bagage gestolen uit de auto voor het hotel in Milaan

Bij het overnachtingshotel nabij Milaan is onze auto 's middags opengebroken en zijn de koffers gestolen. Wij waren in het hotel om in te checken en even naar de kamer wat te drinken/eten na een lange reis vanuit Nederland ('s nachts doorgereden). Dezelfde middag ontdekken wij nog de schade toen we de koffers wilden ophalen. Vreselijke ervaring, want je hebt meteen geen kleding voor 2 weken vakantie. Dan denk je nog dat je goed bent verzekerd bij Interpolis (vaste klant en 20 jaar premie betaald). Niet dus. Geen uitkering omdat de koffers in de auto (met geblindeerde achterramen) toch mogelijk zichtbaar zijn. En niet onder een rolhoes, wat niet kan met een gezin. Staat in de kleine lettertjes is ons verteld.

De afwikkeling van de schade is zeer zakelijk en er is geen enkele coulance (net zoals hun slogan 'glashelder' - nee). Waardeloze verzekeraar. We gaan maar snel op zoek naar een andere verzekeraar.

Ellen
02-09-2015

Reisverzekering je hebt er niks aan

Wij zijn naar het WK hip-hop geweest met onze dochter.

Helaas is haar rugzak daar gestolen met haar Beats koptelefoon en haar Beats Pill. Iemand heeft tijdens de prijsuitreikingen op alle tassen gepast helaas heeft er toch iemand de kans gezien om haar tas mee te nemen. De tas is de volgende dag wel terug gevonden maar natuurlijk zonder alle waardevolle spullen. Nu krijg je bij die ... Interpolis maar de helft terug! Ja u heeft met de vakantie ook al uw ketting opgegeven. Ja hallo wat denken hun dat ik fraudeer het werd dan niet zo letterlijk gezegd maar wel met een omweg wat klote bedrijf zeg. Ik ga daar mijn reisverzekering op zeggen wat heb je daar nu aan. Ze willen gewoon overal onderuit komen.

Germaine
28-08-2015

Nooit meer Interpolis

Ik heb een reisverzekering afgesloten bij Interpolis en schade aan E-reader opgetreden in koffer zeggen ze doodleuk een E-reader moet je in de handbagage vervoeren en wordt dus niet vergoed.

07-08-2015

Pluim voor Interpolis

in relatief korte periode twee keer moeten claimen op reisverzekering. Op zich al vervelend genoeg maar Interpolis heeft me beide keren positief verrast..Geen gezeur met formulieren doorverbinden of terugbellen. Maar beide keren alles letterlijk met één telefoontje geregeld. Dus ik dacht: tijd voor een pluim...

08-04-2015

Het is GLASHELDER , als het even kan keren we NIET uit., de bonussen voor ons we

Mijn verhaal niet eens aangehoord , er werd me meteen verteld dat mijn claim ( annuleringsverzekering )

niet in behandeling werd genomen. Dat is dan in ieder geval duidelijk ( GLASHELDER )