17-01-2024

Bril ging kapot tijdens reis in VS op 13 januari. Was nog druk bezig bonnen te regelen voor het dossier, als onderbouwing en op 17 januari stond het maximale bedrag (niet zo veel vanwege afschrijving) al op rekening. Klasse.

19-08-2022

Op terugreis uit het buitenland stil komen te staan met pech op de parkeerplaats Bruggelen op de A1. In eerste instantie maar de ANWB gebeld voor een eerste diagnose. ANWB was snel ter plaatse en auto moet op transport. Afgesproken met de ANWB eerst de reisverzekering te benaderen. Vanaf hier begint het gedoe. Alarmcentrale centraal beheer gebeld. doorverbonden omdat ik bij binnenland zit, dit moet afgehandeld worden bij "buitenland". Enorme wachttijd dus na een half uur maar opgegeven. Pechhulp alarmnummer Nederland van centraal beheer gebeld. Kunnen niks voor mij betekenen omdat pechhulp onderdeel van de reisverzekering is. Ik word doorverbonden met de alarmcentrale. Uiteindelijk contact met Eurocross. Hier het hele verhaal gedaan, mevrouw geeft aan dat ze niks kan betekenen maar moet doorverbinden. Uiteindelijk 40 minuten in de wacht gestaan en maar opgegeven. ANWB gebeld en die heeft het met transport en vervangend vervoer opgelost terwijl dit daar niet geregeld was.

Raad eens
18-07-2022

Ik heb al jaren een reis/annuleringsverzekering en tot mijn tevredenheid . Laatste beroep op annulering was na een ongeluk,waardoor wel op vakantie zou kunnen gaan , maar dat mijn plannen daar om veel te wandelen niet door kon gaan. Dat heb ik uitgelegd en daarom werden toch al mijn reis en verblijfkosten en parkeerkosten vergoed en ook die van mijn zus,omdat ik alle boekingen had gedaan. Ze vroegen niet eens naar de reisverzekering van mijn zus, hoewel mijn zus daar bij haar verzekering een beroep op kon doen.

Enig minpuntje is dat na een online melding ze niet snel reageren maar na mijn telefoontje werd het direct afgehandeld

Rick
27-07-2021

Bij verlies geeft reisverzekering opeens niet thuis

In de metro ben ik op reis in het buitenland mijn headset verloren (duur dingetje). Ik geef al mijn gegevens en situatiebeschrijving door aan de telefoniste/supportmedewerker. Na 3 keer mailcontact en een telefoongesprek komt de telefoniste tot de conclusie dat ik het niet verloren ben maar heb laten liggen in de metro. Ze heeft suggestief vragen gesteld waarna ze deze conclusie trok. Ik voelde woede en kon niet echt meer iets terugzeggen en voel me totaal in de steek gelaten door deze verzekering. Het ging om 350 euro. Ik heb geen ervaring met andere reisverzekeringen, maar ik weet dat ik totaal versteld stond van deze handelswijze. Ik raad Centraal Beheer bij niemand aan.

Guido
28-10-2020

Centraal Beheer: Zeer starre, oncoulante en onvriendelijke schade afhandeling

30 jaar verzekerd geweest bij Centraal Beheer met een uitgebreid verzekeringspakket (8 verzekeringen). Nu bij een reisschade een meningsverschil over een bedrag van € 18.35 (18 euro en 35 cent). Zeer starre, harde, klantonvriendelijke, niet coulante benadering van de afdeling klachtenbehandeling. Men laat je liever al je polissen opzeggen, met een totale premie van ruim € 2400,- per jaar dan dat men overweegt om enige coulance toe te passen voor een bedrag van € 18.35. Men past gewoon een korting op een schadeuitkering toe omdat de leeftijd van een gestolen product, een gewoon gebruiksproduct onvoldoende is bewezen. Er is geen aankoopnota meer aanwezig! Ik ben hierdoor het vertrouwen in Centraal Beheer volledig kwijtgeraakt. Je vraagt je dan af hoe de opstelling van Centraal Beheer zal zijn bij een eventuele volgende schade, als het niet om zo’n flutbedrag gaat. Ik moet er niet aan denken dat ik dan, naast alle ellende die een gebeurtenis met zich meebrengt, weer zo’n discussies zou moeten voeren met iemand die zich niet kan/wil inleven in een situatie. De keuze is aan u of u daar wel op zit te wachten. De slogan van Centraal Beheer “ Hulp nodig, we staan altijd voor u klaar. “ geldt blijkbaar niet voor alle medewerkers van Centraal Beheer.

Even Apeldoorn bellen. misschien liever niet!

Familie
24-06-2020

Annuleren hartoperatie

Wij hebben onze vakantie al een half jaar geleden geboekt en een aanbetaling gedaan. Nu staat onverwachts mijn moeder op de wachtlijst voor een open hartoperatie. Heb net Centraal Beheer gebeld wat te doen als dit in onze vakantie valt (er is een wachtlijst waar we geen invloed op hebben) tot mijn verbazing valt dit niet onder de annuleringsverzekering. Echt slecht dit is een risicovolle operatie en kan dan echt niet op vakantie.

Henny
12-06-2020

Annuleringsverzekering

Zeer slechte ervaring met annuleringsverzekering Centraal Beheer.

Vanwege ernstige hartklachten bij mijn vrouw en diverse ziekenhuisonderzoeken kon onze vakantie helaas niet doorgaan.

Omdat de reisorganisatie ons de mogelijkheid gaf de vakantie naar een andere datum te verplaatsen weigerde Centraal Beheer onze kosten te vergoeden.

We vragen ons nu af wat het nut van deze verzekering is?

Verplaatsen naar een andere datum kan in de regel bij elke reisorganisatie.

Een verzekering afsluiten is dus weggegooid geld.

Gert
18-04-2020

Reisverzekering is top !

Hebben onze vakantie voortijdig moeten beëindigen, en de schade ingediend bij Centraal Beheer. Binnen 2 weken was onze schade 100% vergoed.

Top service!

Michaela
17-04-2020

Bedankt

Ik had voor de 2de keer een schade gemeld bij mijn doorlopende reisverzekering.De schade heb ik 2 dagen geleden gemeld en ik had vandaag!al het geld op mijn rekening.Supersnel en zonder veel poespas geholpen.

Bedankt!

Amanda
26-03-2020

Ze maken van een noodsituatie een annulering situatie

Sluit nooit een reisverzekering af bij deze waardeloze maatschappij, zeer teleurgesteld. Zeker niet wanneer je vast zit door een pandemic in Peru. In de voorwaarden staat dat tijdens noodsituaties mensen opgehaald worden, denk aan een tsunami of orkaan. Maar wanneer er een dodelijk virus uitbreekt in een land met zwakke medische support dan vallen ze terug op een annuleringsverzekering. Ik annuleer mijn reis niet, dit is een NOODSITUATIE.

Joost
02-03-2020

Geen reactie en de kleine lettertjes

Na de melding van de schade nooit meer iets gehoord. Goed begin is het halve werk.

Er zelf achteraan, 2x gebeld, 2 verschillende redenen waarom een adapter van 50 euro niet verzekerd zou zijn. Ik blijf met het gevoel achter dat de helpdesk getraind is getraind om rustig te blijven en je schadegeval te ontlopen.

Treurig gewoon. Volgende keer zonder het verzekeren van mijn laptop op vakantie, scheelt 4 euro ;-)

Renske
04-12-2019

Belachelijke "verschil" tussen verliezen of vergeten.

Vanwege een zoals de medewerker dat noemde "technisch verschil" in de term verliezen of vergeten, kan ik geen aanspraak maken op mijn reisverzekering.

Absoluut absurd. Niet aan beginnen dus. Waarschijnlijk had het niet eens uitgemaakt wat ik had gezegd, ze verzinnen wel iets waardoor je er geen aanspraak op kunt maken.

Marloes
26-08-2019

Sluit vooral geen reisverzekering af

Laat je vooral niet misleiden door de inleidende tekst; “Onbezorgd op vakantie. Met bagagedekking is schade, diefstal of verlies verzekerd.”

Voor onze huwelijksreis een kortlopende reisverzekering afgesloten. In 12 dagen tijd zouden we door een deel van Italië trekken. Vanwege de route besloten we een kleinere auto te huren gezien er plaatsen zijn waar je alleen met een kleine auto comfortabel kunt rijden en we maar met zijn tweeën op pad zijn.

De fiat 500 die we meegekregen voldeed dan ook aan alle wensen.

Tijdens een kort bezoek aan het strand is onze huurauto op professionele wijze opengebroken en volledig leeggehaald. Met niets meer dan een handdoek en zwemkleding stonden we dan in Italië bij de auto. Na contact gezocht te hebben met Achmea wordt ons doodleuk verteld dat ze niets kunnen doen omdat er ook spullen zichtbaar op de achterbank lagen en we er dus niet alles aan gedaan hebben om onze spullen veilig op te bergen. Dat de auto op slot was en we aan een drukke weg stonden pal naast een hotel maakt verder niets uit. Los van het feit dat het portier aan de bestuurderskant overduidelijk braaksporen vertoond. Dus een weggegooide premie, weg spullen en weg onbezorgde vakantie als gevolg.

Voor een bezoek aan het strand heb je volgens Achmea blijkbaar met twee personen minstens een bus nodig. Je kunt natuurlijk ook gewoon je koffer gebruiken als ligbed op het strand mocht je de auto te groot vinden, bespaart je meteen de huur van een ligbed.

Wij zullen in ieder geval na de reis onze overige verzekeringen ergens anders gaan onderbrengen, wij hebben al genoeg dieven gezien!

Marjolein
30-07-2019

Dure reisverzekering & slechte service

Mijn man en ik zijn een jaar op reis en daarom een dure reisverzekering bij CB afgesloten. We hebben in de afgelopen maanden 2 claims moeten indienen ivm verlies van persoonlijke bezittingen, maar die claims staan al maanden open. Elke keer komen ze weer met het verzoek om informatie op te sturen, vaak ook van informatie die je al eerder gestuurd had. Ik heb wel 5 keer uitgelegd wat er gebeurd is en alle bewijzen en bonnetjes meegestuurd. Vervolgens vragen ze die nogmaals, dus dan moet je ze weer opzoeken en dan een overzicht te maken van de datum en prijs, terwijl dat de eerste keer niet gevraagd werd en bovendien deze info op de bonnen en afschriften staan. Zo is er elke keer wel wat. Aan de telefoon waren ze vrij netjes, maar als je op basis daarvan de informatie stuurt, komt ook dan daarna weer een verzoek voor nadere info. Bijzonder slechte service en uitermate frustrerend.

Patricia
06-06-2019

Trouwe klant zijn, maar als je na 8 jaar hulp nodig hebt verstoppen ze zich voor enige hulp. Wij zijn met spoed terug naar Nederland gevlogen voor medische hulp voor onze zoon. Wij hadden mega veel kosten anders gemaakt in het buitenland waar zij voor hadden opgedraaid. Ipv meedenken en tegemoet komen in het betalen van de tickets verschuilen ze zich achter de annuleringsverzekering. In plaats van dat we de vakantie halverwege afbreken en niet annuleren. Het is wat anders als we nog in Nederland waren en de reis echt daadwerkelijk annuleerden. Ik raad Centraal Beheer af.

Anja
16-05-2019

Even Apeldoorn bellen? Vergeet het maar.

Reisverzekering bij Centraal Beheer? NIET DOEN. We dachten goed verzekerd te zijn, maar toen de portemonnee van mijn echtgenoot gestolen bleek, toonden zij zich niet thuis. Een portemonnee valt onder Bagage en als je die niet apart verzekerd

( wat bij de meeste instanties er standaard inzit ) moet je dat bij CB apart verzekeren. Zorg ervoor dat je de polisvoorwaarden HEEL GOED doorleest, want je wordt op het verkeerde been gezet. Betaal je al jaren veel geld aan diverse verzekeringen, hypotheek etc. en dan zijn ze ineens niet thuis. Ze zijn veel duurder dan andere maatschappijen en nog durven ze dan "Nee, je krijgt niets" te zeggen. Ga naar een andere verzekeraar op zoek want Centraal Beheer wil graag innen, maar uitbetalen ho maar. En dat voor een luttel bedragje van €200. Klantvriendelijk? Echt niet. Voor mij geen Centraal Beheer meer!

Erwin
13-05-2019

Top verzekeraar CB

Twee maal reis geannuleerd ivm ziekte echtgenote,

en telkens spreekt men eerst de bezorgdheid uit over de zieke reiziger en daarna wordt meteen alles telefonisch afgehandeld en uitbetaald, zo ook met mijn autoverzekeringen en woon en inboedel. kortom een TOP VERZEKERAAR. alle lof voor alle medewerkers.

gr Erwin Maes Stramproy

Jellie
04-04-2019

Centraal Beheer, wat een Prachtbedrijf !

Wij hebben alle verzekeringen al jaren naar volle tevredenheid bij CB lopen.

In verband met het overlijden van mijn man, moest ik onze annuleringsverzekering aanspreken.

Er werd door de mw-ster Sandra Bosch heel empathisch gereageerd en het bedrag werd gelijk overgemaakt (ik moest de nota voor alle zekerheid bewaren).

Dat vond ik al een verademing tov andere bedrijven (waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?).

Tot mijn grote verrassing ontving ik ook nog een prachtige bos bloemen van haar.

Ongekend, wat een geweldige, mensgerichte verzekeraar!

Zo maak je het verschil!

Mvgr

Jellie Cam-van Bussel

Kick
29-12-2018

Reis verzekering

Reisverz.

Goede dag

Wij zijn 24-11-2018 tot 24-12-2018 naar Granganaria op vakantie ge gaan met onze scootmobiel, Halve wegen de vakantie was onze accu weg uit de scootmobiel, dus daar zit je mooi mee .Dus maar een scootmobiel gehuurd en onze eigen scootmobiel naar de reparateur gebracht. Die kon de originele accu wel in holland of duitsland bestellen voor ons maar dat ging een bedrag van boven de 500 euro kosten, maar als ik er voor koos om twee bromfiets accu's er in te laten bouwen was dat 160. euro ,dus wij maar eieren voor ons geld gekozen, hij zou binnen 3 dagen klaar zijn dat werden er 4 .Maar gelukkig konden we ons geluk niet op dat hij weer reed, Bij thuis komst zij mijn vrouw me na drie dagen je moet die verz. eens bellen waarschijnlijk krijg je het vergoed dus ik belde en vertelde ons avontuur En inderdaad we waren er voor verz. mijn reparatie & mijn scootmobiel huur werden vergoed op basis van wederzijds vertrouwen ik moest wel de nota 21 dagen bewaren in grote lijnen helemaal TOP van Centraal Beheer. Goede Jaar Wisseling Fam de Graaf Zoetermeer

Nancy Bre
17-12-2018

Waardeloos! Zou zeker geen REISVERZEKERING afsluiten bij centraal beheer!

Had al eerder vernomen dat centraal beheer een onprofessionele bedrijf was, maar heb het nu wel zelf met beide ogen helaas mogen meemaken! voordat ik op vakantie ging, heb ik een doorlopend reisverzekering afgesloten en ervoor gezorgd dat ik goed gedekt was medisch (i.v.m ziekte van chrohn), en als antwoord kreeg ik terug, ja hoor mevrouw gaat u maar met een gerust hart op vakantie! nauw mooi niet! onderweg in het vliegtuig kreeg ik namelijk al flinke pijn in mijn buik. Aangekomen op mijn bestemming, heb ik het nog een dag aangekeken met de pijn, volgende dag spoedeisende hulp, maar zei konden niet veel voor mij betekenen omdat de dokters niet erg bekend waren met mij ziekte. Mijn zus heeft uit nederland contact gehad met centraal beheer, en die hebben vervolgens mij gebeld. Nauw simpel gezegd, konden ze niks voor mij betekenen, en als ik graag terug wou komen naar nederland, dat ik het even maar uit mijn eigen zak moest betalen, en in nederland even alle bewijzen opsturen, en dan lossen zij het op. Nauw ik boos heb ik een ticket terug gekocht. Om het verhaal klein te maken, mijn vakantie was 3 weken maar ben met 4 dagen terug gekomen. En heb vervolgens contact opgenomen met centraal beheer, en netjes alle bewijzen opgestuurd! 15 dagen later nog helemaal niks! geen contact geen mail geen niks! en als je naar de klantenservice bel, geven ze aan van ohhh heeft u een schade lopen in verband met een reisverzekering? en dan heb ik het verhaal van mijn verloren camera's niet eens bijgevoegd! dit is duidelijk een bedrijf die niet denkt aan zijn klanten nee, maar alleen maar aan maandelijks incasseren! per direct mijn verzekering bij hun opgezegd, van mijn moeder en zorg er nog voor dat heel mijn familie en vrienden bij hun kappen!

Meer Centraal Beheer Reisverzekering reviews