Wendy
11-08-2023

Telefoon was gevallen kapot, gebeld en binnen een uur stond het geld op de rekening, super service.

Saskia
21-06-2022

Snelle afhandeling, vriendelijk en begrip vol. Duidelijk in wat ze voor je kunnen betekenen, erg te vreden over interpolis

Wesley
26-07-2017

Tas met kostbare spullen gestolen.

Mijn tas werd uit mijn handen getrokken door 3 jongens. Gelijk aangifte gedaan bij de politie en nadien Interpolis gebeld. Ik werd heel vriendelijke te woord gestaan door de mevrouw aan de telefoon. Ze hielp me goed en dacht mee, heel erg fijn omdat ik de laptop en camera dagelijks nodig heb die in de tas zaten. Nu word het gelukkig allemaal vergoed. Ik ben Interpolis heel erg dankbaar.

DJ
03-05-2017

Zielig

Ik zit 10 jaar bij de Interpolis en heb vorig jaar voor het eerst pas gebruik gemaakt, toen mijn Galaxy te pletter viel op het dakterras. Volgens de Interpolis hoorde dit niet bij mn huis, dus ik was niet verzekerd. En nu mn Macbook door kortsluiting is stukgegaan komen ze met een verhaal waar ik allang niks meer van begrijp, maar het komt erop neer dat ik op een bedrag van €1100 een bedrag van rond de €50 tegemoet kan zien en dat wordt je dan vertelt met een blijdschap alsof je de lotto hebt gewonnen. Schaamteloos

Nico
12-11-2016

INTERPOLIS OVERSLAAN!

INTERPOLIS.BETER NIET! Kwaliteit van verzekering leer je pas kennen als ze moeten uitkeren. 20 jaar lang premie betaald. Nooit iets geclaimd. Heb je ze nodig voor een diefstal van 850 euro en dan wordt je afgescheept met 120,- euro.Kansloze club die vanaf hoofdkantoor je schade beoordelen. Mijn adbies.Alle allesin1 polissen die via een bank worden afgesloten skippen.zorg voor een goede tussenpersoon die je helpt met je verklaring zodat je zeker bent van een uitkering als het eens echt nodig is!

07-11-2016

Bijzonder glashelder!

Mijn vrouw viel thuis plotseling voor over met als gevolg vele verwondingen en de bril onherstelbaar beschadigd. Interpolis gebeld en mij bijzonder fijn te woord gestaan! Een dag later het geld op de rekening voor een nieuwe bril! BIJZONDER!

Mariska
10-09-2016

Inbraak

Na inbraak in mijn studentenwoning werd alles vergoed. Snel afhandeling, medewerker hielp zeer goed mee denken. Door de schrik vergeet je snel een aantal zaken (denk aan OV kaart aanvragen/nieuw id kaart) Medewerker hielp zeer goed meedenken. Kreeg echt alles vergoed. Ben zeer tevreden!

20-08-2016

Waterschade iPhone 6

In Frankrijk ben ik 3 weken geleden de rivier in gegaan met mijn telefoon nog in de zak van mijn zwembroek. Dit telefonisch doorgegeven aan Interpolis. Ik heb een alles in 1 verzekering, inclusief een buiten-de-deur-verzekering. Ik werd afgewimpeld met U bent onvoorzichtig geweest, dan keren wij niet uit Dan kan je dus simpel gezegd alle schades laten vallen onder onvoorzichtigheid.

Bij Independer word dit gewoon wel gedekt. Binnenkort ga ik dus al mijn verzekeringen opzeggen bij Interpoils.

Een zeer ontevreden binnenkort ex-klant

31-05-2016

Hopeloos, ongevoelig bedrijf.

Hun credo: Geld is het enige wat voor ons teltl!

Nog nooit een claim gedaan en nu naar ruim 20 jaar toch maar eens mijn inboedelverzekering aangesproken.

De zoon struikelt en stoot de iPad van de tafel op de grond. iPad defect.

Uitkering Interpolis: ong. 30 Euro voor een iPad van 479,- Euro. Reactie Interpolis: "na vier jaar is de iPad afgeschreven en keren wij 10% van de huidige waarde uit."

Goh... als al mijn apparatuur ouder is dan 4 jaar (dus afgeschreven) gaat de premie dan naar beneden want bij een schade keren jullie bijna niets uit, Interpolis?

Wat een onpersoonlijk en ongevoelig bedrijf!

Moo
27-01-2016

Zeer slecht echt niet glashelder

Schaden aan smartphone gehad dus gebeld met interpolis ze zeggen je bent er voor verzeker ja maar je hebt al wel eens eerder schaden geclaimd voor de zelfde telefoon (Iphone 6) dus omdat ze niet weten of het om een nieuwe schaden gaat of al bestaande schaden willen ze het niet vergoeden

Ik moet eerst een nota en of gebroken stukken van de vorige schaden tonen dan pas kan het mij vergoed worden de vorige notta en gebroken stukken heb ik allang niet meer en nergens in een overeenkomst of voorwaarden van interpolis staat dat ik notta's van eventuelen verholpen schades moest bewaren.

DUS BEN IK EEN NIET SERIEUS GENOMEN KLANT VAN EEN VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ.

Marjo
05-12-2015

Prima!

Prima geholpen bij jas die was verbrand. Meteen geld uitgekeerd. Nu kapotte mobiel, nog niet eens een jaar oud. Maandag bellen, hoop dat het vergoed wordt.

M lyklema
25-10-2015

Premie verdubbelt zich

Het ene jaar 98 Europa het volgende jaar 180 Euro. Zonder aankondiging vooraf. Dat noem ik niet glashelder. Waarom? U heeft eigenlijk al die jaren te weinig betaald mevrouw. Uw buurt is een risicovolle buurt voor inbraken. Huh? Nou niet dat u in een achterbuurt woont hoor maar er wordt vaak ingebroken daar. ....tja....Opzeggen en wegwezen dan maar.

Robert van de Merwe
07-10-2015

Uitsluitend positieve ervaring met schadeafhandeling bij Interpolis.

Zowel bij claims inboedelverzekering als bij autoschade correct geholpen en binnen enkele dagen schadebedrag bijgeschreven op mijn Raborekening.

M peeters
28-08-2015

Inbraakschade

september2014 was ik op vakantie bij terug komst bleek er zijn ingebroken....diverse spullen waren uit huis verdwenen.....schade 6000 euro.

expert geweest....politie aangifte gedaan.alles is bij Interpolis terecht gekomen.

Nu bijna 1 jaar later.....is dat nog steeds niet afgehandeld omdat Interpolis denk aan fraude terwijl tijdens de inbraak ik aan kan tonen dat ik op vakantie was.

bellen mailen......geen gehoor altijd een uitvlucht.

wat de reden ook is ik ga hier nooit mee akkoord.....ben al 20 jaar verzekerd in die 20 jaar kleine schade door waterleiding opgegeven.

S.Heeres-Manshande
28-07-2015

Plotseling meer betalen i.v.m. met verhuizing ?

Mijn man heeft een inboedelverzekering bij Interpolis.Wij zijn vorige week verhuisd naar een eensgezinswoning.Opeens moeten we 76,00 euro meer gaan betalen omdat de inbraakkans wel eens groter kan zijn.Nu hebben we hiervoor in Amsterdam Nieuw West gewoond waar elke dag wel ingebroken werd,geen verhoging,daarna wat later bleek een van de gevaarlijkste flats in Purmerend waar ook veel gestolen werd,geen verhoging.Nu wonen we in een zeer rustige wijk en we moeten opeens meer betalen,zonder overleg werd het van onze rekening gehaald,en het is trouwens een huurhuis dus als er iets met het huis gebeurd betaald de woningbouwvereniging in de meeste gevallen.

Willem power
27-05-2015

Ik ben verzekerd voor meer dan 50.000 inboedel en kan bij schade max 1500 euro vergoed krijgen .

Dat staat in de kleine letters en werden bevestigd door hun .

Bij hun ook alleen de bonus telt , de klant kan stikken .

Als mijn huis afbrand verzekerd voor 300.000 krijg ik een tentje als uitkering .

Jaar in jaar uit premie verhoging uitkering en uitkeren niet .

Ontkennen en liegen en bedriegen .Rabo als tussenpersoon die spelen het spel mee , hun dochter .

Zeliha
06-02-2015

Waardeloze verzekering

Op 3 november 2014 is er bij mij thuis ingebroken, ik heb direct interpolis op gebeld.

Gelukkig had ik nog veel foto's van alles wat weg was, je zou denken dat dat handig zou zijn, maar nee hoor interpolis doet nog steeds niks!

Ik heb alle stukken meerdere malen aangeleverd bij de verzekering, ook heb ik veel gebeld en gemaild met de behandelaar.

Er is een expert thuis gestuurd, en de sieradendeskundige is ingeschakeld.

Maar hier had interpolis ook geen genoegen aan, gewoon om het bedrag niet uit te keren wordt er steeds wat verzonnen.

Uiteindelijk is er een 2e expert langs geweest, dat is inmiddels ook aal paar weken geleden!

Ook is er voor de 2e keer een sieradendeskundige ingeschakeld, ook al weken terug maar tevergeefs zonder reactie!

Iedere keer als ik bel met de behandelaar hoopt ze deze week meer duidelijkheid te hebben, ieder keer het zelfde liedje wat ik hoor als ik bel.

Nu, 3 maanden verder wil interpolis het contante geld niet vergoeden terwijl in de polis staat dat er max. 1250 euro vergoedt zal worden, mooi verkoop plaatje dus.

ook heeft de behandelaar de dossier nu na 3 maanden afgedragen aan iemand anders die nog de dossier mort doornemen en een besluit moet nemen..

Ook wordt er niet meer gereageerd op mijn mail, en als ik bel wordt ik verzocht nog geduld te hebben..

Ik raad niemand aan zich bij interpolis te verzekeren, er zijn genoeg verzekeraars die wel weten om te gaan met hun verzekerden.

Patricia
15-04-2014

Teleurstellend

Vanwege onderhoud ( schuren en lakken) aan onze houten vloer, hebben we onze meubels tijdelijk opgeslagen in een tent( 4x8 m) in onze achtertuin. Toen deze tent de lucht in vloog ivm plotselinge windstoten, en het begon te regenen, zijn onze meubels nat geworden. Helaas valt deze schade niet onder de dekking, terwijl we waarschijnlijk alle meubels moeten vervangen ! Enorm teleurgesteld over tegenallende polisvoorwaarden !

27-02-2014

Mijn dochter had een glas water omgegooid over mijn iPhone en externe harde schijf, ik kon de volgende dag bij de iCentre langs voor een nieuw toestel en mij harde schijf werd ook vergoed zonder dat ik maar ook iets hoefde op te sturen.

Ik ben tevreden.

Jenny Donkervoort.
03-01-2014

Zeer tevreden. Door een ongeluk (door mijn zoon) is mijn telefoon onbruikbaar en het glas en de telefoon waren op meerdere plaatsen gebroken. Mijn zoon gooide hem namelijk van een betonnen trap naar beneden. Helaas kon deze na na vraag niet meer gerepareerd worden. Ik vulde die zelfde dag een schade formulier in en kreeg meteen de volgende dag bericht via de mail of ik nog even contact wilde op nemen. Mevrouw keek even hoe het met mijn polis stond en wat de nieuw waarde van mijn telefoon op dit moment is (want hij was nog geen 3 maand oud). Het minimale bedrag (helaas 100,00 minder dan het bedrag wat ik heb gevonden) werd vergoed! Het bedrag staat meteen de volgende dag op mijn rekening en ik kon meteen dezelfde dag een nieuwe telefoon bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Met een kleine bijbetaling heb ik de volgende dag een nieuwe telefoon in huis. En dan te bedenken dat ik binnen 3 dagen (want 1 januari waren ze dicht waarschijnlijk bij Interpolis) een nieuwe telefoon in handen heb. Van mij krijgt de Interpolis dus een dikke 10 en ben ik blij dat ik zo goed verzekerd ben. Ik kan op ze vertrouwen! Een zeer tevreden klant van Interpolis! Galshelder! (Al was mijn telefoon dat niet meer).

Meer Interpolis Inboedelverzekering reviews