09-10-2023

Ik ben al.10 jaar klant en ik heb nog nooit een schade ingediend. Nu valt de apiegel in de badkamer vam de muur en raakt het handdoekrek de kraan en badmeubel beschadigd.

Wordt NIET vergoed want dan had je de allrisk verzekering moeten nemen.

Stelletje boeven zijn het! Als je een keer wchade hebt buiten je wchuld om dekken ze niks. Je kam beter liegen .maar dat zit niet in mijn aard

Buddy
08-02-2023

OPLICHTING! Opgepast!

verzekeraar FBTO zegt dat een vogel mijn paneel kapot heeft gemaakt. Durven ze zonder aantonen met 100% te beweren.

Marjan
27-07-2020

Vrieser kapot

Geweldig geholpen vandaag, al 23 jaar bij fbto tot nu toe 3 x schade gehad. Vandaag binnen 24 uur geholpen. Dankjewel ???

Angelique
17-04-2019

Inboedelverzekering

Mijn zoontje had een kop thee over de laptop gegooid per ongeluk.

Laptop kon niet meer gemaakt worden helaas.

Schade €599 euro.?

Gelukkig alles binnen een dag geregeld en weer een dag later stond het geld op de rekening. Top!

Daniel
08-12-2017

Inboedel verzekering FBTO / Inbraakschade

Toen ik op vakantie was, is er bij mij ingebroken. Heel veel kleding gestolen en apparatuur. Nu heb ik een inboedelverzekering van FBTO. Ik heb dus direct hun opgebeld en 2 weken later kwam er een schade-expert. Schadebedrag was ongeveer 20.000 euro. Ik heb dus heel veel recensies gelezen en was best geschrokken van de reacties. Ik las dat FBTO heel moeilijk was met uitbetalen. Ik heb dus voor de zekerheid een Contraschade-expertise ingeschakeld. Dit houdt in dat hun alles voor mij gaan regelen en dat het contact vanaf dan alleen maar tussen schade-expert en Contraschade-expertise is. Ik werd wel op de hoogte gehouden door de schade-expert per mail. Ik heb heel wat bonnetjes ingeleverd en waar ik geen bon van had kreeg ik de dagwaarde. Nu is het zo dat ik na 6 weken ongeveer 16.000 euro kreeg van FBTO. Dus mensen die lopen te klagen, ik weet het niet hoor. Of die betalen niet netjes hun verzekeringsgeld of er is wat anders mee. Ik was heel negatief toen ik alle recensies las, maar niks is minder waar. FBTO is een top verzekering, sowieso de woon en inboedelverzekering. Dus niet alles geloven wat je leest. Ik ben ieder geval blij dat FBTO mij goed heeft geholpen. Een dikke 10 van mij!

Frieda
25-07-2017

Ik raad Fbto af

Zeer slechte ervaring

Ik betaalde per jaar 195 euro Voor niets

Inbraak in me schuur dure motorcrosser weg Kreeg het niet uitbetaald Werd gezegd omdat ik geen bon meer van had .Wel had ik van de crosser de sleutels.werd gezegd dat het niet genoeg bewijs was .Werd steeds door de klantenservice aan de lijntje gehouden en niet teruggebeld . Ben op zoek naar een andere inboedelverzekering.

02-07-2011

Pakketkorting

Omdat ik zo'n beetje al mijn verzekeringen bij FBTO heb afgesloten ben ik sindskort ook met mijn woon en inboedelverzekering overgestapt naar FBTO. Omdat ik nu meerdere verzekeringen bij de FBTO heb uit staan krijg ik pakketkorting ofzoiets. In iedergeval scheelt dat mij weer een paar procenten. mijn fbto ervaring is dus alleen gebasseerd op afsluiten en niet claimen.

Marlies
06-03-2011

Top afgehandeld

bijna al mijn verzekeringen heb ik bij fbto zitten omdat ik dan pakketkorting krijg ofzo. maar ik ging de inboedelverzekering berekene bij andere verzekeraars en die waren toch nog iets goedkoper. echter ben ik door luiheid niet overgestapt. toen er vorige week was ingebroken in de garage en mijn fiets weg was moest ik dus deze claim indienen bij foto. en ik moet zeggen: dit hebben zijn top afgehandeld. dus al met al ben ik blij dat ik niet ben overgestapt. dan maar een paar euro per maand meer, ik zit goed.

03-07-2009

Toen ik op mijzelf ging wonen moest ik natuurlijk ook een inboedelverzekering gaan afsluiten. Maar ik heb de ballen verstand van verzekeren dus moest ik advies vragen aan een verzekeringsadviseur. Deze maakte een lijstje van 4 verzekeraars die het beste bij mij wensen paste. Toen heb ik bij die 4 een offerte aangevraagd zodat ik kon kijken wie de goedkoopste was. En deze bleek de FBTO te zijn. Mijn vraag was eigenlijk een uitgebreide inboedelverzekering, en deze bood de FBTO me dus aan tegen een lage premie.

Het aanvragen ging heel erg eenvoudig online. Binnen een werkweek was mijn verzekering geregeld. Nu heb ik me verzekering een paar maanden en nog geen problemen gehad. Wat mij betreft is FBTO top.