Carl
27-08-2023

Nou ik wil dit ff kwijt.

Een ongelukje. Een brandgaatje in mijn 7 weken oude hoekbank.

Centaal beheer gebeld waar ik mijn inboedelverzekering heb, en dit was resultaat.

Wij willen U 170€ vergoeden. Een meubelmaker is te duur om te sturen. Ik zei 😡😡😡170€?

Als antwoord kreeg ik. Ja maar U kunt er toch nog op zitten. 😳. Dat was het dus.

Ik zei nog. Dus als ik een nieuwe auto koop met een all risk verzekering, ik rij er een deuk in. De kosten zijn bijvoorbeeld 2000€. Dan willen jullie mij straks laat zeggen 500€ geven, want ik kan er toch nog in rijden. 😂😂😂.

Gelukkig lost de leverancier het op.

Dus mensen. Een advies. Geen verzekering bij Centraal beheer.

Ilyas Kilic
26-09-2022

Een ingediende klacht op 10 augustus is nog steeds niet in behandeling genomen. Zo traag en moeizaam allemaal. Als ik wist had ik nooit voor Centraal beheer gekozen. Je zou denken dat ze professioneel bezig zijn, maar dat klopt niet. Heel jammer voor reputatie van Centraal Beheer.

Petra
07-09-2022

Al jaren lang trouwe klant en nu is mijn zoon tegen zijn deur gevallen en is deze uit de schanieren en door gescheurd. Geprobeert te maken maae geen resultaat. Aangezien het een huishuis is en ik wel een hiirdersbelang verzekering heb is het toch niet verzekerd aangezien ik deze deuren niet zelf geplaatst heb. De woningbouw wilt dat ik deze deur zelf betaal en dit lijkt mij echt iets voor de verzekering.

Helaas gaan ze niet betalen.

Na 2 jaar geleden een fikse dubbele premie verhoging omdat de verzekering die ik had niet meer aangeboden wordt ga ik nu echt overstappen. Dit was de druppel.

Carol
18-05-2022

Kan 0 sterren ook?

Waardeloze verzekeraar. Ze geven zichzelf een 8,9 voor klantenbeoordeling, maar dat is makkelijk als je jezelf punten mag geven. Bij mij scoren ze iig niet hoog. Tel. onbereikbaar, vergoeden nooit wat door te schermen met de kleine lettertjes. Na 30 jaar ellende ga ik weg bij deze uitknijpers. Ze moeten zich schamen voor hun slechte service en schadevergoedingen, waar je bijna nooit recht op schijnt te hebben! Ik had veel eerder weg moeten gaan!

Nb. een schade ( door lekkage ) die ik bij ze gemeld heb en volledig door hun klusteam afgehandeld zou worden. Terwijl er NIKS afgehandeld is, ontvang ik wel een mail met een enquete hoe ik de afhandeling heb ervaren. Nou 2 mei gemeld, na 2 weken nóg steeds niks vernomen! Ze mogen echt de pot op van mij. WAARDELOOS!

Marja
01-04-2022

Had een hoge pet op van Centraal Beheer ivm vlotte afhandeling autoschade in het verleden. Maar wat een enorme teleurstelling nu ik voor de eerste keer een schade heb aan mijn inboedel door wateroverlast. Op alle mogelijke manieren heb ik offertes ingediend, maar krijg geen enkele reactie. Net een klacht ingediend, maar ook daarop verwacht ik geen reactie. Elke dag krijg ik te horen dat de wachttijd aan de telefoon langer dan een uur is. Neem dan meer mensen in dienst zou ik zeggen. Wat een deceptie. Een kleine troost om te lezen dat ik niet de enige ben die zo wordt behandeld.

Arzu
25-03-2022

Als je een verzekering wilt afsluiten staan ze in de rij en max 5 minuten heb je iemand aan de lijn.

Heb je een vraag, schade melden? Ik probeer al precies een week elke dag 3x 60 minuten per keer in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen. Al een week krijg ik te horen dat de wachttijd langer dan een uur is. Onzin geloof er nu niks meer van. Kan toch niet. Elke werkdag 8 uur pwr dag wachttijden zo lang en niemand aan de lijn kunnen krijgen. Wij gaan alles binnenkort oversluiten, zijn er nu echt klaar mee.

Silvia
27-12-2021

Vandaag met Centraal beheer inboedelverzekering gebeld over waterschade door lekkage CV ketel aan matras en zwaartedeken van onze autistische zoon en wil echt groot compliment achterlaten voor de snelle en nette afhandeling. Bedankt Centraal beheer. Echt ontzettend goed en snel geholpen.

Renee
07-12-2021

Vorig jaar is mijn vloer vervangen na waterschade. Centraal beheer heeft dit opgepakt met tussenbedrijf Parket Tree en heeft Ten Dam vloeren te Purmerend uitgekozen als bedrijf.

Lang verhaal kort; vloer trok krom, Parket tree gaf aan dat het de schuld was van de stukadoor (vloer is gelegd voor het stuccen) en daarmee was de kous af. Er kwam niemand langs. Ik heb weken lang geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice. Stond minimaal 30 minuten in de wachtrij en belde tijdens mijn werk. Klachtencoördinator zou mij terug bellen, moet nog gebeuren (we zijn maanden verder). Zeer niet-klantvriendelijk en daarom stap ik over naar een andere verzekeraar.

Ingrid
19-05-2021

Verkeerd voorgelicht door C.B.

In 2020 woonden wij tijdelijk in een chalet ivm woningnood. Hiervoor had ik het adres veranderd, om te voorkomen dat wij niet verzekerd waren ingeval van brand of lekkage. In oktober kregen wij een vast adres en toen heb ik het adres gewijzigd uiteraard. Nu blijkt dat wij vanaf oktober tm heden, mei 2021, premie betaald hebben voor het chalet en dat het nieuwe huis dus al die tijd niet verzekerd is geweest.! Alleen het post adres is veranderd. Dit had ik graag willen weten, lijkt me toch logisch dat je huidige inboedel is verzekerd en niet de inboedel van je vorige adres. Ik heb per vandaag deze woonverzekering stopgezet. Ik ben ontzettend kwaad, tevens hadden wij een slechte ervaring met de afhandeling van schade aan een auto. Auto stond stil op een parkeerplaats, andere auto rijdt achteruit, tegen onze auto aan. Afhandeling: allebei voor de helft schuldig omdat we vergeten waren 1 kruisje aan te vinken. Kortom, zodra we weg kunnen gaan we weg bij Centraal Beheer.

Eef
21-08-2020

All Risk is lang niet altijd All Risk

Voor de inboedelverzekering gekozen voor Centraal Beheer ivm de All Risk Dekking.BIj de reclame uitingen staat dat bijna alles wordt gedekt, zelf als je dingen laat vallen. Als voorbeeld geven ze nog dat als je aan het verven bent en je een pot verf op je vloer laat vallen dit gedekt is. Ik was de deur van mijn koelkast aan het stellen en deze viel naar beneden, deur kapot en vloer beschadigd. Wat denk je? Geen dekking omdat er in de kleine lettertjes staat dat als je aan het onderhoud van je woning bezig bent er geen dekking is. Verven van je woning is blijkbaar geen onderhoud. Let dus op mensen met afsluiten van deze verzekering bij Centraal Beheer

Guy
31-07-2020

Premie opstal en inboedel 150% verhoogd (zonder overleg)

Nadat we een nieuw huis hadden gekocht en tijdelijk met 2 huizen zaten heb ik CB gebeld ivm de inboedel en opstal. Er kwam een redelijk premie voorstel.

Na verkoop oude huis kwam er bij de premievervaldatum een nieuwe polis. De premie was 250% van de oude polis (verhoging 150%). CB gebeld, men gaf aan dat het geen fout was maar een nieuwe premie berekening. Klacht ingediend via Consumentenbond forum. Klacht werd vrijwel direct als afgehandeld vermeld (alleen met mij niet afgehandeld). Conclusie CB en Consumentenbond werken ook samen, zonder zaken op te lossen. Een paar weken later werd ik na mailing gebeld door een CB "product specialist". Mijn vraag: leg eens uit hoe dit kan. Antwoord: hij had het geval bekeken, er was een nieuwe premie berekening en de meeste klanten hadden een verlaging gehad (hahaha) en sommige waaronder ik een kleine verhoging. Tweede vraag: is jullie software niet zo slim omdat te melden zodat jullie klanten dit vooraf kunnen uitleggen. Antwoord: nee.

Ik heb opgezegd ivm premieverhoging en een verzekering gevonden die het gewoon weer voor de oude premie doet.

Twee weken later werd ik door de consumentenbond gebeld met de vraag of ze mijn verhaal in hun clubblad mochten gebruiken. Onvoorstelbaar wat een ethiek bij de heren verzekeraars en consumenten behartigers.

Oscar
27-06-2020

Schade herstel van een inbraak.geduld is een schone zaa

Inbraak was vervelend, zeker bij een 80er jatten inwoner van ons appartementencomplex, wij konden kiezen in natura of in eigen beheer met een eigen risico van € 250,00. Ok. Q-build. Ging het doen, ramen ingemeten besteld, paste niet, terug naar de werkplaats, glas kwijt, kwam later en gemonteerd paste de sluiting niet, zonwering zatook nog vastm ander bedrijf erbij om het op te lossen, uiteindelijk na ruim 3 maanden was het zover dat de schilder kon komen, deze heeft het perfect afgewerkte het ziet er weer keurig uit. Het heeft bij elkaar net geen 4 maanden geduurd, pfffff.

Louisa
30-03-2020

Schade aan bankstel

Ik belde centraal beheer, ik heb namelijk BPPD, en ik werd duizelig en viel hard op mijn bankstel, dus doorgezakt, ik had een inboedel allrisk verzekering zonder eigen risico, het bankstel was van augustus 2016, krijg je 10,00 uitbetaald, daar heb ik geen nieuwe bank voor. En de vrouw die me te woord stond die snauwde maar door. Wat een walgelijk bedrijf. Denk je goed verzekerd te zijn met allrisk Raad mensen aan om je eigen daar ook niet laten te verzekeren.

02-02-2020

Schade

We hebben vorig jaar 2 keer schade gehad de eerste keer was een keukenbrand en de 2e keer een lekkage beide keren zijn wij door Centraal Beheer goed geholpen. alles is netjes afgehandeld. Hulde aan Centraal Beheer.

Nick
11-01-2020

Telefoon

Al een paar maanden telefoon verzekering voor schade buitens huis, telfoon is kapot gegaan maar we krijg niks vergoed omdat de dagwaarde €90 was volgens hun, terwijl de telefoon nog voor €250 word aangeboden op markplaats.WAARDELOOS!

05-01-2020

Willekeurige vergoeding

Door een toeval heb ik twee keer exact dezelfde schade, namelijk een zoutpotje valt op mijn inductiekookplaat en een jaar later weer, (idd dom). Tot mijn grote verbazing is er de eerste keer wel volledige dekking en de tweede keer wordt niets vergoed. Polis is niet gewijzigd en Centraal Beheer geeft als enige commentaar dat het niet vergoed wordt.

Wim Looijmans

14-08-2019

Geweldige service!

Centraal beheer heeft onze verloren iphones in korte tijd vergoed op basis van de voorwaarden van onze verzekeringen. Fantastisch snelle service, en afspraken zijn nagekomen. Een dikke pluim!

Henry
15-06-2019

CB niet aan te raden bij honden bv

Heeft u huisdieren? Neem dan geen verzekering bij CB. Ik heb een all-risk inboedelverzekering en daarmee dacht ik all-risk verzekerd te zijn, maar dit is niet het geval. Mijn hond heeft recent de bank beschadigd en ik dacht dit te kunnen verhalen op mijn verzekering. Ik declareer nooit iets maar dit was toch de moeite.

Helaas, huisdieren vallen niet onder de verzekering want die zijn onberekenbaar. tja kinderen toch ook?

Hiervoor ook een autoschade gehad waarbij ze zich achter allerlei dingen verschuilen. Autoruit ingeslagen en navi gestolen, maar de krassen die de inbrekers achterlaten worden niet vergoed. Net zoals de software die op de navigatie stond, want die is te oud (2015).

Ik ben er wel klaar mee en verhuis met mijn verzekeringen.

Yvonne
28-03-2019

Misleid

Vandaag 27 maart voor de 3de keer contact met CB. Ik heb een allrisk inboedelverzekering. Maar van CB mag je niet stofzuigen. Ik heb bij het stofzuigen mijn bank van 1 week oud beschadigd. Ik heb gezegd dat die iets verschoven is, dat valt niet onder de dekking. Net of ik met het hele bankstel aan de haal ga. Dus heb je een allrisk verzekering bij CB, ga dan vooral niet stofzuigen.

Mirel
10-01-2019

Absurde premie verhoging inboedelverzekering studentenkamer

Wij zijn al meer dan 30 jaar klant bij Centraal Beheer, tot tevredenheid moet ik zeggen ik wordt altijd netjes te woord gestaan. Nu krijg ik net de nieuwe polis van de Inboedelverzekering waaruit blijkt dat het polis bedrag voor de studentenkamer van mijn dochter verhoogd is van € 41,85 naar € 72,10 per jaar, een verhoging van 30,25 per jaar! Echt belachelijk gewoon. Ik heb gebeld met Centraal Beheer en daar werd mij verteld dat er een herberekening gemaakt is van de oppervlakte van de verzekerde objecten. Mijn dochter heeft een studentenkamer van 11 m2 waar een bed, buro en kast in staan, hoe kan dat premiebedrag in hemelsnaam zo verhoogd worden? De medewerkster van CB gaf het advies om niet alleen naar het premiebedrag te kijken maar ook naar de dekking. Die is inderdaad hoog nl € 35.000. Dit bedrag staat overigens vast en ik kan niet voor een lager bedrag kiezen. Nu denk ik dat de waarde van haar totale inboedel nog geen € 3000 bedraagt dus wat heb ik aan zo'n hoge dekking, ik heb liever een reële premie. Verzekering dus opgezegd en overgestapt naar een (veel) goedkopere concurrent.

Meer Centraal Beheer Inboedelverzekering reviews