26-04-2019

Goede ervaringen tot nu toe

Op 19 april 2019 j.l. reed laatst iemand gewoon weg van het tankstation zonder goed te kijken(spiegels etc) tegen mijn auto aan .Schade formulier ingevuld en doorgestuurd naar Inshared . Heb de camara beelden ook doorgestuurd naar inshared staat nu in het dossier van hun, en ga ervan uit dat ik ze het toppie oplossen ,ik was ieder geval niet de schuldige! Binnen kort als dit is opgelost is even kijken of ik mijn andere verz. ook bij hun afsluit.

Albert
04-06-2018

Keurig geregeld

Vragen over mijn auto verzekering werden snel en vriendelijk beantwoord. Verder is de premie goed.

26-02-2018

Misleidende offertes

Zonder kenteken (wel juiste type) offerte voor 38 euro om dan een paar weken later met kenteken 58 euro te vragen.

Natuurlijk gevraagd hoe dat zit: dat doen we altijd zo, soms is de echte premie lager. Ja, ja.

Dick
03-01-2018

Leeftijdsdiscriminatie bij Inshared

Als je 70 jaar bent geworden wordt automatisch de premie verhoogd met ongeveer € 3 per maand. Staat nergens in de voorwaarden. Rij al ruim 40 jaar schadevrij. Dit is discriminatie en dus in strijd met artikel 1 van de grondwet. Inshared stoort zich daar niet aan! Zij leven schijnbaar boven de wet.

Maikel
05-09-2017

Premie met 30% omhoog

Ik werd aangenaam verrast met een mail dat mijn autoverzekering premie met 30% wordt verhoogd. Reden zou zijn dat iemand die nu dezelfde verzekering afsluit meer betaalt dan mij. Vreemde gang van zaken.

Charlotte
01-07-2017

Waardeloze verzekeringsmaatschappij

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens hulp bij vanuit Inshared. Ik kan niemand persoonlijk spreken en wordt als een soort crimineel behandeld alsof ik bewust mijn verzekering verkeerd zou hebben afgesloten. Klantgerichtheid, probleemgericht werken en persoonlijke service staat bij Inshared kennelijk niet hoog in de prioriteitenlijst. De verzekering is lekker goedkoop maar als je de verzekering nodig hebt laat Inshared het afweten! Een waardeloze verzekeringsmaatschappij die kennelijk iedereen accepteert als klant maar klanten ook daadwerkelijk willen helpen is kennelijk te veel gevraagd! Sluit NOOIT een verzekering af bij Inshared!

Den
28-06-2017

Inshared niet aan beginnen

Mijn ervaring met Inshared is niet positief te noemen.

Een aantal punten waardoor ik geen verzekering bij hun af zou sluiten: - 1. Mijn eerste schadegeval met de auto in 27 jaar, naar mijn inzien nog steeds niet mijn schuld. Ik ga in 1 keer van 27 schadevrije jaren naar 10 schadevrije jaren, - 2. Een premieverhoging uit de hoge hoed, ik moet opeens 5,50 euro per maand meer gaan betalen. Reden, omdat nieuwe klanten meer als mij betalen voor hun verzekering vonden ze het wel zo eerlijk dat dit gelijk getrokken zou worden, dus ik kan meer gaan betalen. Ik lees dat anders, hun willen gewoon meer premie ontvangen, -3. Ze zijn telefonisch totaal niet te bereiken, alles gaat per email. Dus je kunt geen discussie aan gaan met ze, -4. Enkele jaren geleden waren ze echt een stuk goedkoper dan andere verzekeringsmaatschappijen omdat je polissen etc online staan. Tegenwoordig zijn ze even duur of zelfs duurder dan een normale verzekeraar die je gewoon aan de telefoon kunt krijgen.

23-06-2017

Schade afhandeling is super slecht bij verhaal tegenpartij.

Inshared doet niet haar best bij verhaal op tegenpartij. Al bijna 11 maanden verder en nog geen uitkering. Ze reageren niet op vragen. Bellen heeft geen zin er is nooit iemand aanspreekbaar met kennis van zaken. Ze leunen erg op ondersteuning van Achmea. Erg bureaucratisch allemaal. Spreken tegen wat er in de voorwaarden staat. Jij moet ze daarop wijzen. Echt te gek voor woorden. Als er een reactie is dan vaak weer ontwijkende antwoorden of smoesjes. We zijn er mee bezig; er is wat fout gegaan; we moeten antwoord afwachten van collega ( Achmea); Er is wat binnen maar kan nog noet zeggen hoe of wat. Etc etc.

Mensen wees gewaarschuwd.

12-06-2017

Inshared nooit doen!

Had mijn auto 7 jaar all risk verzekerd bij Inshared,tot dat mijn dochter een ongeluk kreeg met mijn auto. De auto was totaal los. Ik werd gebeld door de taxateur dat ik goed verzekerd was en dat ik 4800 voor de auto terug zou krijgen. Vervolgens werd mij verzocht om de auto van de hand te doen aan een handelaar voor een bedrag van 1500 zodat de verzekering 1500 minder hoefde uit te betalen. Nou prima opgelost zou je zeggen tot dat ik na weken weer wat hoorde van Inshared. De schade was voor mij zelf ,want de auto stond op mijn dochter haar naam. Ik heb geprobeerd om uit te leggen waarom de auto in 2012 op haar naam is gezet ivm hoge parkeer tarieven op een adres waar ze tijdelijk verbleef en geregeld de auto meenam. Een parkeerkaart kon alleen op haar naam staan als ook de auto op haar naam zou staan. Ik heb daar verder nooit geen aandacht meer aan besteed ik betaalde tenslotte de verzekering en het is een familielid voorzag geen problemen. Ook in de voorwaarden van 2010 toen ik mijn auto verzekerd heb bij Inshared mocht de auto op een andere familielid staan Echter ziet Inshared dat anders. Je mag dus wel jaren de premie betalen,maar uitbetalen bij schade is er bij Inshared niet bij. Heb geprobeerd het uit te leggen maar je krijgt niemand aan de lijn alles gaat via de mail. Ze nemen totaal niet de moeite om er uit te komen maar houden zich vast aan het niet te hoeven betalen. Kortom neem een verzekering met een agentschap ,want dit is een walgelijk bedrijf.

Wessel
01-06-2017

In de aap gelogeerd

Na het lezen van verschillende reviews dacht ik met Inshared de beste autoverzekering af te sluiten tegen een redelijk prijs. Het was een maandelijks bedrag van €63,-.

Toen Inshared mijn schadevrije jaren niet konden achterhalen heb ik een verklaring van leasemaatschappij laten zijn waarin 3 schadevrije jaren bleek. Van Inshared kreeg ik te horen dat dat voldoende was.

Een maand later bleek toch de premie naar €185,- (!) te zijn opgehoogd. Toen ik ze wees op de eerdere mail kreeg ik te horen dat het een "typfout" was en dat ze er toch echt niets aan kunnen doen dat ik nu drie keer de premie moet betalen.

Ik heb per direct opgezegd!

Janou
04-05-2017

Voor 450,- pm geen telefonische klantenservice!

Totaal verontwaardigd dat ik telefonisch niet verder geholpen kan worden bij mijn vragen. Laat staan opzegging van polis. Ik betaal 450,- per maand om mijn sportwagen te verzekeren, maar een antwoord op mijn vraag of ik z.s.m mijn polis kan opzeggen wordt vermeden. "wij zijn een online verzekering, dus wij doen niet aan telefonisch contact" was het schandalig en belachelijk antwoord. Duur en slechte hulp, ik zeg NIET verzekeren hier!

Robbert
21-02-2017

Waardeloze schade verhaal servivce

Ik ben aangereden door een andere auto die mij verzuimde voorrang te verlenen. Deze kwam met 2 verhalen. Een situatieschets en een onderbouwing. Beide kwamen niet overeen, maar in beide gevallen was het duidelijk dat de tegenpartij fout zat. Ik zit nu met Inshared een gevecht te hebben om te bewijzen dat ik voorrang had. Ik heb de correspondentie gezien tussen Inshared en Unive (de tegenpartij) en de communicatie is echt 2 zinnen met amper inhoud. de verkeersontwerper verantwoordelijk voor het kruispunt zegt ook tegen dat ik voorrang had, maar Inshared doet er alles aan om niks voor elkaar te krijgen. Ze weten het beter, kunnen het niet juist onderbouwen en maken mijn leven zuur ondanks dat ze er zijn om mij te helpen. Waardeloos. Ze zijn er gewoon niet als je schade hebt. Misschien wel als je schuldig bent, want dat kost ze weinig moeite, dus doen ze maar al te graag.

Arjen
27-09-2016

Draaikonten

Ik heb een klapband gehad van de caravan op de snelweg in het buitenland. Eerst Inshared gebeld en die vertelden me dat ik goed verzekerd was ik kon alles regelen en in Nederland zou alles netjes afgehandeld worden. Nu terug in Nederland trekken ze zich ineens terug en stellen ze dat caravan niet onder de dekking valt. Dit terwijl het duidelijk in hun eigen polisvoorwaarden staat. Maar dat interpreteer ik niet juist volgens hen.

Bolke
11-08-2016

Eigen voorwaarden gelden niet voor INSHARED

Verhaal simpel lease auto 4 schadevrije jaren. Ik stop met het prive rijden van mijn lease auto en koop een prive auto.

Verzeker deze via inshared, geef 4 jaar op. Deze worden niet geaccepteerd omdat het niet in roy data staat. Mail gestuurd antwoord inshared... ik kan mij schadevrijejaren niet meenemen. Jaar later kijk ik eens op de site en zie dat ze er zelfs mee promoten stuur uw overzicht in en wij kijken hoeveel schadevrije jaren u krijgt. Ik weer mail gestuurd met een kopie van hun eigen voorwaarden en een brief van de lease maatschapij met mijn schadevrije jaren. Antwoord wederom nee en hetzelfde verhaal met roydata. Ik een bel verzoek via de site ingestuurd en ik zou dan de vogende dag terug gebeld worden.

Nou je raad het al niet terug gebeld. Je kunt ze niet breieken en ze houden je aan het lijntje zodat je stopt met het gelijk halen tereijl je dit hebt.

Volgende hstap is nu mijn rechtsbstand in geschakeld en dit is de moedermaatschapij van dit bedrijf hihih lol ACHEMA. BENIEUWD of ze hun eigen voorwaarden nu wel hanteren en ik mijn teveel betaalde premie nou eens terug krijg en de gemaakte uren vergoed krijg.

VERZEKER JE NIET BIJ INSHARED

04-08-2016

Bijna 9% premieverhoging!

Betaalde altijd net onder de 30 euro per maand voor de de Toyota Aygo, nu een verhoging vanaf 26 juli 2016 naar 33.71. Sorry hoor maar op zo'n bedrag een absurde verhoging van bijna 9%.

Snel iets anders opzoeken!

Roger
23-06-2016

Inshared keert niet uit, reden: spullen horen niet in auto te liggen

lekker makkelijk wel in verzekeringsvoorwaarden benemen dat spullen in auto verzekerd zijn ,echter als het tot uitkeren komt dan niet thuisgeven. met als reden dat spullen niet in je auto horen te liggen.

wat een bagger maatschappij, direct overstappen dus naar een andere verzekeraar!

Cobie
30-05-2016

Valse informatie

Ik heb sinds 2 maanden auto verzekering er lopen, maar waarvan ze even het incasso bedrag verdubbelen, ze beweren mail gestuurd te hebben waarvan nu weer de bijlage.

1. nooit mail ontvangen

2. ook nu geen bijlages.

3. wil opzeggen, helaas auto staat niet in het rijtje van opzeggen verzekering.

4. Mail gestuurd en dan krijg je over twee dagen reactie, antwoord je daarop, krijg je weer over twee dagen reactie.

Waardeloos, lokken met goedkope premies,

Sylvia
24-03-2016

Auto diefstal

Slachtoffer van woninginbraak met braaksporen. Autosleutels en handtas met alle papieren weggenomen en auto gestolen. All Risk verzekering bij Inshared. Alle bewijzen voorhanden: politierapporten, foto's, forensich onderzoek rapporten. Expert van Inshared geeft akkoord voor uitbetaling van de dagwaarde.

Inshared wijst de claim alsnog af en betaalt niets.

Reden: De tenaamstellingscode van de auto (die nota bene in hun dossier aanwezig is) kan niet overlegd worden omdat deze bij de gestolen autopapieren zat. Anderszins de tenaamstellingscode opvragen via RDW is van rechtswege verboden, ook de dealer mag volgens de wet de code niet afgeven.

Inshared: boeven! Pas op!

15-02-2016

Te trage afhandeling autoschade.

9 Maanden terug een schade aan mijn auto gemeld na een aanrijding. M.i. is tegenpartij schuldig. All risk verzekerd maar nog geen cent gezien. Men zou er met de tegenpartij nog niet uit zijn. Waarom niet alvast uitbetaling met aftrek eigen risico? Ook vreemd dat je niet de ruimte krijgt je schade vast te laten stellen bij een schadehersteller anders dan Inshared aangeeft. Komt voor mij overigens in dit geval wel gunstig uit. :-) Maar nu betreft het hier een relatief kleine schade.Ik heb meerdere verzekeringen bij Inshared maar ga ze met deze ervaring daar toch weghalen. Ik moet er niet aan denken een grote schade aan mijn woning te krijgen en maanden zonder oplossing te zitten.

Roy
29-01-2016

We all benefit, yes sure

Mijn nieuwe auto verzekerd bij InShared. Helaas snel schade door iemand die achterop reed. Het is al vervelend genoeg als je nieuwe auto door iemand anders beschadigd raakt, maar als je dan met InShared aan de slag gaat, dan wordt het pas echt vervelend.

Met tegenzin een ruim een half uur in de auto gezeten om bij de ABS Autoherstel aan te komen, de voorgeschreven hersteller zelfs als de tegenpartij schuld heeft.

Expertise door de medewerker van ABS, dat alle gespoten delen niet vervangen hoefde te worden, maar dat met wat plamuur en wat spuitwerk het wel klaar was.

Natuurlijk niet akkoord met de methode want plamuur op een dorpel bij de kofferbak is het begin van nog meer ellende. Na contact gehad met InShared zou er een expert komen, echter geen vervangend vervoer inbegrepen, dus voor eigen rekening. Afgesproken met InShared dat ik bij de expertise zou zijn, ABS weigert dit omdat de auto een hele dag nodig is. Vervangend vervoer mag je dan ook zelf betalen.

Na weer contact met InShared gevraagd of ik ook een expertise mocht laten doen bij een andere erkende schadehersteller. Het antwoord is nee, want ABS rekent met korting op het uurloon en korting op onderdelen. InShared betaalt je nooit meer dan dat, terwijl je weet dat geen andere partij het daarvoor kan maken.

Als een andere herstellen bij wijze van spreke 100 euro meer vraagt voor dezelfde reparatie, dan mag je het daar natuurlijk laten herstellen, de 100 euro zijn dan voor je eigen rekening.

Je hoopt altijd dat je eigen verzekering aan je kant staat, maar helaas is dat niet zo. De verzekering van de tegenpartij was uiteindelijk bereidwilliger dan mijn eigen verzekeraar.

Als je dit meemaakt en je bent niet schuld, ga je snel afscheid nemen van InShared.

Kortom, als je een wat duurdere, jongere auto hebt, dan is InShared wellicht een van de slechtste keuzes die je kunt maken want ze zullen alleen op de goedkoopst mogelijk manier de schade proberen weg te werken. Kwaliteit komt niet voor in het woordenboek.