Zeer nare ervaring. Een ster is het nog niet waard voor de klantenservice! Op de website wordt reclame gemaakt voor een gratis nachtlampje bij een bestelling. Dit vond ik een leuke actie. Ik heb een bestelling geplaatst en de zogenoemde kortingscode toegevoegd en deze werd geactiveerd en succesvol toegepast. Een dag later ontvang ik mijn bestelling maar zonder nachtlampje. Ik neem met de webshop contact op en vraag waar mijn nachtlampje is. Zij vertelde dat dit alleen geldt voor bestellingen vanaf 50 euro. Ik geef aan dat de kortingscode voor het gratis lampje succesvol is geactiveerd en toegepast, dus als dit een voorwaarde zou zijn dan zou die kortingscode toch ook niet werken? Immers staat het nachtlampje ookop de factuur dat het geleverd moet worden. Dit bedrijf weigert te leveren wat er op de factuur staat en negeert mijn mails waarin ik aangeef dat ze verplicht zijn de te leveren wat er op de factuur staat. Het is immers niet mijn fout dat de kortingscode succesvol is toegepast
Geen aanrader om te bestellen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar,.
Ik heb 19/9 pampers besteld en nadien was het windstil.
Op basis van de verschillende negatieve recensies (die ik achteraf heb gelezen) vermoed ik dat het gewoon een soort van dropshipping opertie is. Dat ze pas in een West Europees land hun bestelling plaatsen van zodra ze een bestelling ontvangen.
Babydrogist is de slechtste winkel ooit! Het gaat om de bestelling van april 2022, 2 maanden geleden dus. Ik moest een maand wachten voordat ik een retourformulier/retourlabel kreeg en ik moest meer dan 3x een email naar hun sturen om dat te vragen en geen reacties tot ik een email van hun promotie kreeg van hun manager daar heb ik op gereageerd en toen kreeg ik pas aandacht wanneer ik haar email beantwoorden en nog erger het is nu al een maand geleden dat ze mijn retourzending hebben ontvangen en tot nu toe krijg ik nog steeds geen terugbetaling (op de email stond dat ik binnen 14 dagen de terugbetaling zou krijgen maar blijkbaar dat is gewoon onzin), en niemand van hen zeg iets. Email heb ik ook al gestuurd maar nog steeds geen reactie. Ik heb nog nooit zo'n slechte winkel meegemaakt en deze behandeling is echt erg slechtste. Ze zijn bezig met promotie en nieuwsbrieven maar over retour en terugbetaling zeggen ze niks š”
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Top bedrijf, ik koop altijd mijn spullen daar!
Goedkope Oostblok luiers ontvangen, die stinken en snel door lekken. Wanneer je op de website besteld staat er in de titel, op de foto, in de 1e omschrijving dat het gaat om de baby dry luier. Je drukt op de bestel knop en krijgt een order bevestiging waar ook baby dry op staat, maar volgens de klantenservice had ik door moeten scrollen naar de 2e omschrijving onder de bestelknop om daar te lezen dat het om de ACTIVE baby dry luiers gaat. Pakket open moeten maken omdat ik de luiers nodig had, helaas kan de klantenservice niks voor me betekenen, of jawel ā¬3,00 korting op mijn volgende bestelling⦠maar die gaat er niet komen. Gevraagd of ze het aan willen passen op de website want dit is misleiding en oplichting, ze geven aan nog geen klachten te hebben gehad en er misschien naar te kijken als er meer klachten komenā¦. Ga maar is op internet zoeken en lees reviews over dit bedrijf. ik geloof niet dat ze nog niet eerder een klacht hierover ontvangen hebben
Blijf maar spam van deze winkel krijgen. 4x afgemeld voor de nieuwsbrief via de link. Op een gegeven moment zelfs gebeld (!) maar nog steeds 3 emails per week van deze tent.
Ik heb voor groot aantal luiers besteld op 25 juni. Nog steeds niets ontvangen. Volgens hun lag het probleem aan DHL ennwas het pakket daar kwijt. Hebben ze vervolgens opnieuw een pakket verstuurd dit keer via dpd. Sturen ze mij delviry of proof met verkeerde naam en verkeerde adres. Sindsdien reageren ze niet meer op mijn mail en berichten via facebook. Oplichters zijn het
Ik heb 380 luiers besteld met het merk Pampers Premium Protection maat 4. Vervolgens krijg ik een andere type luier uit Polen met Active erop en totaal niet het plaatje en de type Pampers die ik heb aangekocht. Heel het pakketje retour gestuurd met heel veel moeite vanwege de hoeveelheid. Vervolgens liegt de klantenservice dat ik luiers heb gestolen met een pakje van 19 luiers. Een absolute leugen. Ze hebben geen respect voor hun klanten, ze liegen om geld te kunnen stelen zonder enige onderbouwing, je moet erachteraan rennen. Dit is een website die ik mijn ergste vijand nog niet eens zou aanraden. Bespaar jezelf het verdriet, de moeite en de misleiding en bestel bij een betrouwbare webshop die respect hebben voor hun klanten en je niet probeert te ontfratsen van je geld. Voor mij een absolute nachtmerrie en een laatste keer.
Inmiddels heb ik al twee weken terug de mededeling dat mijn pakket retour is, maar geld staat nog altijd niet op mijn rekening.
Luiers besteld bij babydrogist.nl, snel geleverd. Keurige klantenservice bij vragen!