Babydrogist.nl5 ervaringen

Thijs
18-04-2021

Spam, ondanks herhaaldelijk verzoek

Blijf maar spam van deze winkel krijgen. 4x afgemeld voor de nieuwsbrief via de link. Op een gegeven moment zelfs gebeld (!) maar nog steeds 3 emails per week van deze tent.

Audi
Audi
07-07-2020

Luiers niet ontvangen

Ik heb voor groot aantal luiers besteld op 25 juni. Nog steeds niets ontvangen. Volgens hun lag het probleem aan DHL ennwas het pakket daar kwijt. Hebben ze vervolgens opnieuw een pakket verstuurd dit keer via dpd. Sturen ze mij delviry of proof met verkeerde naam en verkeerde adres. Sindsdien reageren ze niet meer op mijn mail en berichten via facebook. Oplichters zijn het

JaJa
28-02-2020

Klantonvriendelijk en bedriegend

Ik heb 380 luiers besteld met het merk Pampers Premium Protection maat 4. Vervolgens krijg ik een andere type luier uit Polen met Active erop en totaal niet het plaatje en de type Pampers die ik heb aangekocht. Heel het pakketje retour gestuurd met heel veel moeite vanwege de hoeveelheid. Vervolgens liegt de klantenservice dat ik luiers heb gestolen met een pakje van 19 luiers. Een absolute leugen. Ze hebben geen respect voor hun klanten, ze liegen om geld te kunnen stelen zonder enige onderbouwing, je moet erachteraan rennen. Dit is een website die ik mijn ergste vijand nog niet eens zou aanraden. Bespaar jezelf het verdriet, de moeite en de misleiding en bestel bij een betrouwbare webshop die respect hebben voor hun klanten en je niet probeert te ontfratsen van je geld. Voor mij een absolute nachtmerrie en een laatste keer.

Inmiddels heb ik al twee weken terug de mededeling dat mijn pakket retour is, maar geld staat nog altijd niet op mijn rekening.

Bart van de Ven
25-07-2019

Goedkoop & Snel geleverde luiers

Luiers besteld bij babydrogist.nl, snel geleverd. Keurige klantenservice bij vragen!

Jort
08-07-2019

Vriendelijke klantenservice

Wist niet precies wat ik hebben moest. Klanteservice even opgebeld en erg proffessioneel en vriendelijk verdergeholpen. Toppers!

Welk cijfer geef jij Babydrogist.nl?