Communicatie wordt door de meerderheid van de klanten als positief ervaren, waarbij de interactie met Babydrogist.nl als duidelijk en behulpzaam wordt beschouwd (9%). Er zijn echter ook klanten die minder tevreden zijn over de communicatie en verbetering wensen (5%). De bereikbaarheid van het bedrijf is voor sommige klanten een aandachtspunt, waarbij ze moeite ervaren om in contact te komen met de klantenservice (2%).
Professioneel. Snel. Duidelijk. Scherp in prijs. Prima contact.
Snelle service. Bedankt.
Goede communicatie over de bezorging. Kortingsacties voor trouwe klanten.
Goedkoopste prijzen. Super service. Snel antwoord bij elke vraag. Snelle levering na contact opnemen.
Snelle bezorging. Duidelijke communicatie. Exacte producten.
Fijne website. Goede communicatie.
Snelle reactie. Heldere communicatie. Nauwkeurige levering. Continue te volgen.
Bestelling niet aangekomen. Langdurig wachten. Geen reactie op onderzoek. Verdere stappen ondernemen. Frustratie.
Niet bereikbaar via telefoon. Geen reactie op tickets. Geen terugbetaling.
Fijne en snelle afwikkeling. Nieuwsbrieven. Leuke aanbiedingen.
Snelle verzending. Snel antwoord via mail.
Zelf allerlei stappen moeten doen om pakket te retourneren. Bedrijf maakt een leveringsfout. Pakket is retour gekomen. Nog steeds niks vernomen of het juiste product ontvangen. Slecht geregeld. Een dikke 2 weken verder.
Zelf allerlei stappen moeten doen om pakket te retourneren. Geen reactie na retourzending. Slecht geregeld.
Ontbrekend item in bestelling. Geen reactie op e-mail.
Aanbiedingen kloppen niet. Verkeerde product geleverd. Slechte bereikbaarheid. Slechte reactietijd.
Vlotte site. Duidelijk. Goed. Vlugge levering.
Verkeerd geleverd. Geen antwoord op mail. Bestellingen kwamen juist toe.
Opmerkingen worden niet gelezen. Dubbele actiecodes kunnen niet worden gebruikt.
Snelle bezorging. Duidelijke communicatie. Hele goede prijs.
Niet ontvangen. Niet op voorraad. Klantenservice. Communicatie.
Dpd maakt er soms een potje van. Nette prijs. Snel verstuurd.
Snelle levering. Duidelijke informatie.
Snelle reactie op e-mail.
Verkeerde product ontvangen. Slechte klantenservice. Te veel e-mails nodig gehad.
Correcte levering. Duidelijke communicatie. Tevreden over afhandeling.
Geen normaal contact met klantenservice. Geen goede luiers. Geen oplossing. Zal dit niet aanraden. Niet zelf een keer bestellen.
Product kapot aangekomen. Geen reactie op klacht. Tweede keer mail voor beoordeling. Deksel van de pot vaseline is kapot. Niet blij.
Geen antwoord gekregen op mijn vraag. Geen 50% korting toegepast. Prijzen zijn vrij goed. Bestelling altijd op tijd bezorgd.
Geen pakket ontvangen. Onzekerheid over levering. Geen reactie na telefonisch contact. Dringende behoefte aan bestelde luiers.