Het bestelproces op de website van Bader.nl wordt als positief ervaren (2%). Dit duidt erop dat klanten het gemakkelijk en gebruiksvriendelijk vinden om aankopen te doen op de site.
Fijn bedrijf. Op rekening betalen. Mooie Duitse degelijke spullen. Chapeau.
Goede service. Betalingen worden prima bijgehouden. Tegoeden worden prima bijgehouden.
Betalingsproces.
Gemakkelijke bestelwijze.
Behandeling. Afhandeling. Bestelling.
Mooie webshop.
Producten zijn heel goed. Mooi. Van goede kwaliteit. Duurzaam. Redelijk geprijsd. Mogelijkheden om in termijnen te betalen.
Bestelling en betaling gelukt.
Handig. Duidelijk.
Goede keuze. Gemakkelijke betaalvoorwaarden. Gratis verzending.
Hopeloos ouderwets. Langzaam. Slecht taalgebruik. Te weinig details. Te weinig foto's. Geen zoom mogelijkheid. Sortering werkt niet goed. Terug naar vorige pagina werkt niet goed. Te kleine wensenlijst. Niet van deze tijd. KLANTENSERVICE PRIMA. Qualiteit ook meestal goed.
Duidelijk. Ruime keus.
Makkelijk te bestellen. Duidelijk.
Geen achteraf betalingsoptie.
Moeizame bestelprocedure. Problemen met overmaken. Weigering van e-mailadres.
Makkelijk en snel bestellen. Ruime keus assortiment.
Duidelijk. Grote keuze.
Duidelijk. Tevreden.
Gemakkelijke bestelling.
Duidelijk. Snel bestellen.
Makkelijk te gebruiken. Duidelijk.
Goede verzending. Betalingsgemak van 3 maanden.
Duidelijk omschreven. In termijnen betalen.
Snel bestelproces. Welkomstkorting.
Duidelijk.
Bestellen ging vlot. Hopelijk verloopt de levering ook vlekkeloos.
Eenvoudig bestellen. Makkelijke volgorde.
Hulp. Vlot. Duidelijk.
Moet een bestelling meteen betalen. Op retour geld mag je 30 dagen wachten. Té gek voor woorden. Bestel hier nooit meer.