De communicatie van 4x6sofa.com wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij klanten tevreden zijn over het nakomen van afspraken en de algemene communicatie (38%). Echter, er is een klein percentage van de klanten dat ontevredenheid uit over deze aspecten, wat wijst op enkele incidentele gevallen waarin de communicatie en het nakomen van afspraken niet aan de verwachtingen voldeden (15%).
De klantenservice van 4x6sofa.com wordt hoog gewaardeerd, met specifieke complimenten voor het meedenken met de klant, de vriendelijkheid van de medewerkers en de algemene service (45%). Hoewel er een zeer klein percentage van de klanten is dat niet tevreden is over de service en klantenservice, lijkt dit niet representatief voor de algemene klantbeleving (7%).
Wat betreft de prijzen, ervaren klanten 4x6sofa.com als betaalbaar en zijn ze tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding van de producten (23%). Dit suggereert dat de klanten vinden dat ze waar voor hun geld krijgen en dat de kosten in lijn zijn met de kwaliteit van de aangeboden sofa's.