Musthaves.nl8 ervaringen

Jacqueline
03-10-2018

Betreft klachten

Ik heb helaas een beschadigd artikel thuis gekregen. Aangegeven dat ik graag hiervoor een nieuwe wilde en geen geld terug. Het duurde een aantal dagen voor ik reactie kreeg, graag wilde ik nog wat kwijt en ook dat nam weer een paar dagen in beslag. Weer erbij vermeld dat ik een nieuw kledingstuk ervoor terug wilde en geen geld terug. Mijn beschadigde kledingstuk terug gestuurd, krijg ik nu weer een mail dat mijn geld word terug gestort, weer vermeld dat ik dat niet wil.maar dat ik hetzelfde maar dan een onbeschadigd kledingstuk ervoor terug wil. Inmiddels gaat dit allemaal zo langzaam op deze manier dat ik hierdoor ook nog kans maak dat het kledingstuk inmiddels uitverkocht raakt. Al met al duidelijk dat ze van elkaar niet weten wat de klant heeft aangegeven,slordig en heel jammer ,voor toch een leuk concept. 😕

Lindsey
26-09-2018

Bestelling?

Besteld op maandag 24 september voor 22.30 uur. Adverteren met prachtige slogan, voor 22.30 uur besteld, volgende dag in huis. Klopt dus niets van! het is nu woensdag 26 september en hoor en zie maar niets van ze! Website ziet er prachtig uit, kleding ziet er leuk uit maar teleurstellend en voel me bijna opgelicht, dat tot op heden nog niets heb vernomen van ze! Wacht nog 1 dag en dan proberen om geld terug te krijgen! Dit is echt bizar!

L.
16-09-2018

Nog steeds geen geld retour ontvangen

Ik heb meer dan 3 weken geleden een gedeelte van mijn bestelling retour gestuurd (en hier ook nog eens € 6,95 voor betaald), maar ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik heb al verschillende malen met de klantenservice hierover gemaild en iedere keer krijg ik een ander antwoord (storing in het systeem, drukte etc) zij geven aan dat zij al twee keer opdracht hebben gegeven om het geld naar mij over te maken, maar dan is het toch wel heel vreemd dat ik nog steeds geen geld retour heb ontvangen? en dan hebben ze ook nog op hun website staan dat het geld uiterlijk binen 14 dagen wordt terug betaald. Zo ga je niet met klanten om.

Bertine
01-08-2018

Moeten betalen voor kadokaart

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Cadeaukaart is niet geleverd maar bedrijf houdt mij hiervoor verantwoordelijk. Ik moet 50,00 voor de cadeaukaart betalen. Daarnaast is het bedrijf vergeten mijn retour door te zetten naar Afterpay, waardoor ik een herinnering kreeg plus herinneringskosten. De herinneringskosten van 26,00 komen nog bovenop de 50,00 van de cadeaukaart. Ik mag dus 76 euro betalen voor een cadeaukaart, omdat dit bedrijf fout op fout maakt.

Daarnaast heb ik zelf overal achterna kunnen bellen en wordt er niet adequaat gecommuniceerd. De direct leidinggevende krijg ik niet te spreken, hij laat het een random service medewerker opknappen.

Al met al: slechte ervaring. Zeer onprofessioneel.

Jocelyn
23-07-2018

Na bijna 1 maand wacht ik nog steeds op mijn bestellin

Ik wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling. Contact gezocht en er is aangegeven dat DHL een storing heeft. Contact gezocht met DHL die aangeeft geen storing te hebben maar het pakket nog niet ontvangen heeft van musthaves. Waardeloos dit dus! Ik heb geen vertrouwen meer in musthaves en wil graag mijn geld retour!

Annet
31-05-2018

Goede service

Ik had een aantal shirts en setje besteld. En er stond dat vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis. Maar helaas dat was niet zo. Heb via Facebook een bericht gestuurd, kreeg al snel een antwoord en ze zouden een uitzondering maken. (Omdat er een pre order bij zat klopte het dus niet van vandaag voor 22.30 uur besteld.Morgen in huis ) hebben ze mijn bestelling gesplitst en kwam het dus volgende dag wel binnen. En 2 dagen erna was mijn bestelling compleet. Dus super service en ben blij met mijn nieuwe setjes

Wilma
30-04-2018

Hoezo vandaag bestellen , morgen binnen.

Ik heb 4 jurkjes besteld en netjes de bevestiging via mail binnen. Maar daarna werd het stil. ik had er één voor m’n verjaardag besteld en kreeg maar niets binnen. Uiteindelijk een mail gestuurd waar mijn bestellingen bleven en kreeg weer netjes een bevestiging met de mededeling dat mijn mail binnen 48 uur beantwoord zou worden. Maar helaas. ik wacht nog steeds en heb ook nog geen één van de 4 jurkjes ontvangen. Ik kan nu helaas mijn eerste ervaring met deze webshop niet positief beschrijven.

Marjan
07-06-2017

Fantastische service!

Wij bestelden 6 tuinstoelen bij Musthaves. Op de dag van levering bleek onverwacht dat we niet thuis konden zijn. Dit was geen enkel probleem, de stoelen werden op een ander adres bezorgd. Bij het uitpakken van de stoelen bleken twee van de zes stoelen beschadigd te zijn; bij een stoel een stukje uitgebroken en een scheurtje en bij een tweede stoel een scheurtje. Na dit gemeld te hebben krijgen wij nu twee nieuwe stoelen geleverd. Het mailverkeer verloopt bijzonder vlot en de toon is uitermate vriendelijk. Een uitmuntende service.

Welk cijfer geef jij Musthaves.nl?