Musthaves.nl20 ervaringen

Cary
20-05-2021

Misleidend product fotografie en onflexibele klantenservice

Pas op!

Musthaves.nl verkoopt producten met vage productomschrijvingen met misleidende fotografie. Nadat ik (2) zeepdispensers had gekocht die niet wit van kleur waren op basis van de productfotografie op hun site, stemde ik ermee in om 1 van hen terug te sturen en de verzendkosten te betalen via postnl. Bij ontvangst van de 2e onjuiste kleur waren ze niet bereid om de verzendkosten te betalen om het product terug te sturen om het juiste witte kleurproduct te claimen. Vreselijke en onflexibele klantenservice gezien de situatie.

Fap
26-02-2021

Geen omruiling mogelijk dure design stoelen

2 krukken besteld in een te hoge versie. Ze waren bedoeld voor aan ons kookeiland. 75 cm was te hoog en we hadden 65 cm nodig. Dit direct gemeld toen de vervoerder nog voor de deur stond. Ze waren niet bereid om ze om te ruilen voor een lage variant.

Aangezien we al vaker bij hen besteld hadden was dit gedaan op ons zakelijk adres. Het afleveradres stond op het prive adres en toch zagen zij het als een zakelijke bestelling. Door 1 typefout vanwege bestelhistorie. Zakelijke bestelling willen ze niet omruilen. Terwijl wij dit voor prive gebruik op ons huisadres hebben besteld.

Zeer klantvriendelijk! NOT. dure design krukken .ze wilde ze -40% terug nemen dat was alles wat ze konden doen. En voor ons hoefden ze niet retour slechts omgeruild. Musthaves.NOOOOOOOOIT MEEEER.

Erwin
21-07-2020

Slecht

Nooit zal ik hier nog iets bestellen
Nooit zal ik hier nog iets bestellen. 3 Lampen besteld. Op de site werd een levertijd van 1-2 weken aangegeven. Na 2 keer bellen kreeg ik 1 lamp opgestuurd, dit was een maand later. Vervolgens na 2 maanden de rest nog niet binnen. Ze konden er ook niets aan doen. Het bedrijf is gewoon een doorgeefluik, ze hebben niets op voorraad. Het ergste vind ik nog dat diezelfde lampen op de site nog steeds worden aangeboden met een levertijd van 1-2 weken. Pure misleiding. Toen ik dit telefonisch aankaartte gaven ze aan dat ze dit niet aan konden passen. Tsja.
Lampen bij Flinders besteld, de volgende dag in huis.
Voor mij nooit meer Musthaves

Bianca
03-04-2020

Slechte klachten afhandeling

Eind januari een nieuwe collectie fijn geweven truitje gekocht voor mijn dochter.
Half maart kwamen wij er achter dat deze aan de achterkant op de naad behoorlijk heeft los gelaten na 1 keer dragen.
Het is te zien dat truitje er verder nog als nieuw uit ziet. Wij dachten als we het kunnen laten maken voor paar euro dan laten we dit gewoon doen, maar meneer zei je blijft dit ten alle tijden zien als ik dit moet gaan maken. Is echt een productie fout!
Toen toch de melding via via Facebook gemaakt en verwacht het met ze op te lossen.
Kregen we als optie om te laten maken voor 7,50 of shop tegoed
Ik heb aangegeven dit niet terecht te vinden bij een truitje wat maar 1 keer is gedragen. Heb ook meerdere duidelijke foto's gestuurd. Kreeg als antwoord reclamatie termijn van 2 maanden zou verstreken zijn.
Het truitje wordt nog steeds aangeboden via facebook.het is niet dat die uit de collectie is.
Ik heb duidelijk aangegeven het niet eens met de oplossing te zijn, maar helaas blijven ze bij hun standpunt. Ze konden hem niet omruilen of retour nemen. Is echt weg gegooid geld!
Ik vind dit echt een hele slechte service!
Zal mensen ook zeker afraden om daar aankopen te doen. Je zou zeggen goedkoop is duurkoop, maar zo'n goedkoop truitje was het niet eens.
Jammer dat ik hier geen foto's kan laten zien anders hadden jullie hier ook kunnen oordelen.

Sofie
Sofie
12-03-2020

Oplichting?

Ik heb een poef besteld waarvan de kleur anders bleek dan beschreven. Ik heb deze retour gestuurd waarvoor ik zelf de retourkosten heb betaald.

Zij hebben aangegeven dat de poef beschadigd terug ontvangen is en daarmee de restwaarde nihil werd geacht. Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd waarin ik bewijs wilde van de vastgestelde schade. Na meerdere keren dit te hebben opgevraagd kreeg ik 3 wazige foto's waarop niks te zien was.

Vervolgens heb ik een kennis contact laten opnemen om langs te gaan in het filiaal om de schade te bekijken, echter was dit niet mogelijk omdat ze de poef al hadden laten vernietigen?

Ze weigeren dus een retour, kunnen geen foto's aanleveren van de schade en vernietigen dan het product maar willen wel dat ik het alsnog betaal.

Tim
24-01-2020

Goedkoop = duur & miskoop

Gebrekkig product geleverd, klantenservice is bot en kortaf. Wacht al 7weken op een oplossing.

Nooit meer!

Greetje
Greetje
01-10-2019

Poef niet om op te zitten

Poef gekocht, binnen 3 weken kapot. Reactie: poef is niet om op te zitten

Mariaa
Deze klacht is opgelost
25-09-2019

Slechte service

Besteld 21 sep maar tot op heden niets ontvangen alles op voorraad krijg traceercode maar dhl zeg is vooraankondiging reageren nergens op dus als pakket ooit nog ook kunnen ze t gelijk mee retour nemen

Eric
08-07-2019

Tevreden van Musthaves

Al een paar aankopen gedaan hier met correcte en snelle levering.
Recent armband van mijn activity tracker stuk en binnen de 3 dagen gratis een nieuwe toegestuurd gekregen.
Tevreden klant!

Mj
15-04-2019

Klantenservice is een ramp

Heb nu 7x een email gestuurd, omdat mijn horloge niet na behoren functioneert. En ik er niets aan heb. Nou komt het: 7x het antwoord lees uw instructie! Heb steeds terug gemaild dat het daar niets mee te maken heeft, en hoor dan niks meer totdat ik de volgende email stuur en krijg dar weeeeer dit antwoord en zo 7x en heb nog niets dan een horloge Smart Fit die niet werkt!

Christa
13-03-2019

Hey band app werkt niet

Heb smartfit 360 maar app is niet meer te downloaden.tevens is mijn horloge de bluetooth kwijt ? heb deze nog maar een week.hoop dat jullie dit snel kunnen verhelpen

Mark
Mark
14-02-2019

Nooit bestellen! Je bent gewaarschuwd!

NOOIT BESTELLEN!
Bij deze webshop Musthaves.nl 2 dingen besteld.
Een vloerkleed en een Salontafel op 4 januari.
verwachte levertijd zou 5 werkdagen zijn.

Nabestelling geplaatst te hebben, kreeg ik automatisch een orderbevestiging. Toen werd het stil.

Na 5 dagen
Gebeld en het vloerkleed maar geannuleerd omdat het nog langer ging duren. Kon hem elders de volgende dag in huis krijgen voor hetzelfde geld.

Na 14 dagen eindelijk de Salontafel van Wooods ontvangen.
Binnen 14 dagen na ontvangst kwam dezelfde Salontafel in de aanbieding met 20% korting bij Musthaves. Was namelijk geabonneerd op de nieuwsbrief. Gelijk een mailtje gestuurd naar Musthaves.nl met de vraag of ik gebruik kon maken van de aanbieding, aangezien leverdatum binnen 14 dagen was en ik liever geen dief van mijn portemonnee ben.

Het was nee, blablabla voorwaarden dit en voorwaarden dat.
Daarop heb ik gemaild dat ik het product gratis kon retourneren binnen 30 dagen na ontvangst en dat ik daar graag gebruik van wil maken. Nee, de retour voorwaarden waren recent gewijzigd waardoor producten boven de 100 euro gratis konden geretourneerd worden, de oude voorwaarden waren dat de kosten á 39,50 door mijzelf moesten worden betaald.

Je kunt begrijpen dat ik op meerdere vlakken een slechte ervaring heb met deze webshop. Het niet houden aan leverafspraken, het verschuilen achter allerlei voorwaarden om maar niet een terugbetaling te hoeven doen van de korting á 20%.

Gennaro
Gennaro
21-01-2019

Slechtste service ooit

Getracht iets te bestellen, uiteindelijk betaald en plotsweg na enkele weken te horen krijgen dat de tafel uitverkocht is. zonder wat te laten weten! Slechtste webshop ooit en concurrentieverstorend!

Jacqueline
03-10-2018

Betreft klachten

Ik heb helaas een beschadigd artikel thuis gekregen. Aangegeven dat ik graag hiervoor een nieuwe wilde en geen geld terug. Het duurde een aantal dagen voor ik reactie kreeg, graag wilde ik nog wat kwijt en ook dat nam weer een paar dagen in beslag. Weer erbij vermeld dat ik een nieuw kledingstuk ervoor terug wilde en geen geld terug. Mijn beschadigde kledingstuk terug gestuurd, krijg ik nu weer een mail dat mijn geld word terug gestort, weer vermeld dat ik dat niet wil.maar dat ik hetzelfde maar dan een onbeschadigd kledingstuk ervoor terug wil. Inmiddels gaat dit allemaal zo langzaam op deze manier dat ik hierdoor ook nog kans maak dat het kledingstuk inmiddels uitverkocht raakt. Al met al duidelijk dat ze van elkaar niet weten wat de klant heeft aangegeven,slordig en heel jammer ,voor toch een leuk concept. ?

Lindsey
26-09-2018

Bestelling?

Besteld op maandag 24 september voor 22.30 uur. Adverteren met prachtige slogan, voor 22.30 uur besteld, volgende dag in huis. Klopt dus niets van! het is nu woensdag 26 september en hoor en zie maar niets van ze! Website ziet er prachtig uit, kleding ziet er leuk uit maar teleurstellend en voel me bijna opgelicht, dat tot op heden nog niets heb vernomen van ze! Wacht nog 1 dag en dan proberen om geld terug te krijgen! Dit is echt bizar!

L.
16-09-2018

Nog steeds geen geld retour ontvangen

Ik heb meer dan 3 weken geleden een gedeelte van mijn bestelling retour gestuurd (en hier ook nog eens € 6,95 voor betaald), maar ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik heb al verschillende malen met de klantenservice hierover gemaild en iedere keer krijg ik een ander antwoord (storing in het systeem, drukte etc) zij geven aan dat zij al twee keer opdracht hebben gegeven om het geld naar mij over te maken, maar dan is het toch wel heel vreemd dat ik nog steeds geen geld retour heb ontvangen? en dan hebben ze ook nog op hun website staan dat het geld uiterlijk binen 14 dagen wordt terug betaald. Zo ga je niet met klanten om.

Bertine
01-08-2018

Moeten betalen voor kadokaart

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Cadeaukaart is niet geleverd maar bedrijf houdt mij hiervoor verantwoordelijk. Ik moet 50,00 voor de cadeaukaart betalen. Daarnaast is het bedrijf vergeten mijn retour door te zetten naar Afterpay, waardoor ik een herinnering kreeg plus herinneringskosten. De herinneringskosten van 26,00 komen nog bovenop de 50,00 van de cadeaukaart. Ik mag dus 76 euro betalen voor een cadeaukaart, omdat dit bedrijf fout op fout maakt.

Daarnaast heb ik zelf overal achterna kunnen bellen en wordt er niet adequaat gecommuniceerd. De direct leidinggevende krijg ik niet te spreken, hij laat het een random service medewerker opknappen.

Al met al: slechte ervaring. Zeer onprofessioneel.

Jocelyn
23-07-2018

Na bijna 1 maand wacht ik nog steeds op mijn bestellin

Ik wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling. Contact gezocht en er is aangegeven dat DHL een storing heeft. Contact gezocht met DHL die aangeeft geen storing te hebben maar het pakket nog niet ontvangen heeft van musthaves. Waardeloos dit dus! Ik heb geen vertrouwen meer in musthaves en wil graag mijn geld retour!

Annet
31-05-2018

Goede service

Ik had een aantal shirts en setje besteld. En er stond dat vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis. Maar helaas dat was niet zo. Heb via Facebook een bericht gestuurd, kreeg al snel een antwoord en ze zouden een uitzondering maken. (Omdat er een pre order bij zat klopte het dus niet van vandaag voor 22.30 uur besteld.Morgen in huis ) hebben ze mijn bestelling gesplitst en kwam het dus volgende dag wel binnen. En 2 dagen erna was mijn bestelling compleet. Dus super service en ben blij met mijn nieuwe setjes

Wilma
30-04-2018

Hoezo vandaag bestellen , morgen binnen.

Ik heb 4 jurkjes besteld en netjes de bevestiging via mail binnen. Maar daarna werd het stil. ik had er één voor m’n verjaardag besteld en kreeg maar niets binnen. Uiteindelijk een mail gestuurd waar mijn bestellingen bleven en kreeg weer netjes een bevestiging met de mededeling dat mijn mail binnen 48 uur beantwoord zou worden. Maar helaas. ik wacht nog steeds en heb ook nog geen één van de 4 jurkjes ontvangen. Ik kan nu helaas mijn eerste ervaring met deze webshop niet positief beschrijven.

Welk cijfer geef jij Musthaves.nl?