BEN reviews

2.6

Egbert
22-11-2021

Wordt hier geen klant Zeer Zeer slechte…

Wordt hier geen klant Zeer Zeer slechte klantenservice

Geen bereik Nul ,Nul

En als je van je contract af wilt gaan ze moeilijk doen

En overal maar geld voor vragen

En als wilt overstappen willen mijn 06 niet vrijgeven

Ja Ja Joost Joost Je heb mooie praatjes maar er komt niets van terecht 1 grote bende bij Ben nu al 14 dagen bezig om van Ben af te komen maar ze blijven moeilijk doen beloven beloven beloven niets komt er van terecht

Harold
19-11-2021

Na 2 maanden nog steeds niet bereikbaar. Het antwoord van BEN is dat mijn telefoon niet goed meer is. De sim werkt ook niet in de telefoon van mijn werk of echtgenoot, maar hier heeft BEN lak aan.

Na het uitproberen in een nieuwe telefoon blijft het antwoord van BEN “het ligt aan uw telefoon”.

Wat een slechte en onvriendelijke service hier!

Farida
19-11-2021

Zeer ontevreden! Ik probeer al een aantal maanden een nieuwe simkaart te krijgen en tot op heden nog niets ontvangen! Meerdere keren gebeld en steeds word er beloofd een nieuwe toe te sturen en dit is nog steeds niet gebeurd. Helaas betaal ik nu voor een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken!

Armando
29-07-2021

Slechtste provider die er bestaat

In 2019 mijn volledige abonnement afbetaald en nu sta ik (2021) nog steeds bij het bkr en preventel geregistreerd alsof ik een schuld bij hun heb. Dit is niet het geval en staat dus al meer dan 2 jaar onjuist. Hierdoor heb ik veel belemmeringen gekregen en ben lost dit maar niet op. Klantenservice is erg slecht en reageren gewoon niet als je ze mailt. Daarnaast is hun internetverbinding en belverbinding erg slecht en kan je beter naar een andere (goedkopere) provider gaan. Word geen klant bij ben!

Loulou
04-07-2021

Uitermate slechte service

Blijkbaar kan je bij ben geen abonnement afsluiten als je geen Nederlandse verblijfsvergunning hebt.

Ik, van Duitse nationaliteit, hier geboren, opgegroeid, wonend en werkend mocht van Ben geen abonnement met telefoon. Zij staan blijkbaar boven de Europese wet.

Het mooiste komt nog. Het "vriendelijke" meisje aan de telefoon vroeg mij "als je hier geboren bent en je hele leven hier al woont, heb je dan nog nooit een inburgeringscursus gedaan?". Ik was zo verbaast door deze uitspraak dat ik haar gevraagt heb waar zij ooit gelezen heeft dat Europeanen een inburgeringscursus moeten hebben gedaan. laatstaan waar ze geboren zijn.

Om een lang verhaal kort te maken. Slechte service, hele onvriendelijke klanteservice (ook als je zelfs je best doet om begrip te tonen) en geen moeite om ooit in zee te gaan met Ben.

Bij Vondafone gemakkelijk binnen een paar minuten wel een abonnement af kunnen sluiten (wel voor wat meer eurotjes per maand maar een andere keuze was er niet)

Jorinda
10-06-2021

Waardeloze provider, zooooo een spijt van mijn overstap🤔

Een klein half jaar geleden overgestapt. Naar BEN. Voor abonnement en telefoon. De grootste fout die ik kon maken. ik kwam er al snel achter slecht bereikbaar te zijn en in een gesprek kon opeens de verbinding verbreken. Na uitzoeken hoorde ik van Ben dat ik een slechte dekking heb in de woonplaats waar ik woon. 2 opties. of telefoon in 1 keer afbetalen en abonnement stoppen, of abonnement door laten lopen met 40 procent korting en maandelijks opzegbaar. Ik koos uiteindelijk voor het 2e omdat de eerste optie ons voor hoge kosten bracht. Telefoon van 500 euro was betaalbaar bij Ben omdat de abonnementen goedkoop zijn. Maar telefoon en een los abonnement ergens anders kostte ons teveel. Ik had dus geen keuze. Na 5 maanden en een aantal keren contact en veel frustraties verder wordt eindelijk een korting van een paar euro toegepast op het abonnement. Maar dat is niet het enige. De telefoon was ik superblij mee. Maar ik kwam er al snel achter dat hij snel oververhit kon raken. Ik dacht dat het zou liggen aan mijn intensieve gebruik, dus heb daar niet direct iets mee gedaan. Momenteel is hij zo ongeveer 3 a 4 keer per dag oververhit, zelfs met alleen gebruik van whatsapp of bellen. Achtergrondapps zijn allemaal niet actief dan. En toch moet ik mijn telefoon uitschakelen om hem af te laten koelen. Ik heb opnieuw gebeld. Oplossing? Telefoon ter reparatie aanbieden. = een aantal weken geen telefoon, geen leentelefoon en dus geen normale oplossing. Ze kunnen niets anders voor me doen. Goed, ik heb ze tijd genoeg gegeven om met een normale oplossing te komen. 18 euro per maand is een prikkie voor telefoon en abonnement. Maar nu een duur grapje omdat ik de helft van de dag niet bereikbaar ben en niets op mijn telefoon kan doen zonder problemen. Mijn enige oplossing is klachten via andere manieren indienen, andere mensen waarschuwen, en. Frank Visser eens mee laten kijken ;)

Willemien
26-03-2021

"Ben" teleurgesteld.

Mijn oudste zoon belde met Ben (ik betaal dit en alles stond op mijn naam).

Heb later alles op zijn naam willen zetten .omdat hij 18 werd.en abonnement afliep.

5 pogingen gehad.zeer lang aan de telefoon gehangen etc etc.

Alles ingestuurd .is student dus zou sneller 4G kunnen krijgen voor niks.

Niet gelukt als compensatie zou hij extra MB krijgen voor de hele 2 jaar.prima ook leuk.

Later hoorde ik dat dit niet klopte was maar 6mnd.

6mnd was al extraatje voor verlenging bij BEN.

Heb me best gedaan maar mijn zoon krijgt geen extra's nu.daar baal ik wel van, vooral omdat t mij zeer veel moeite heeft gekost.

Mijn andere jongste zoon zijn abonnement staat ook op mijn naam.

Verder beste provider .nooit geen slecht woord voor gehad maar ze slaan de plank nu echt mis.

Ik zelf wilde van Simyo ook naar Ben gaan maar heb mijn overstap geannuleerd .

Na mijn annuleren zou ik gebeld gaan worden voor een eventuele oplossing las ik via de mail maar ze gingen mijn jongste zoon bellen (Abo wat dus nog op mijn naam staat) tjonge jonge jonge.!

Dit aangegeven op de chat dat mijn nummer waar ik mee overstap van mij is en ik dus daar op te bereiken ben.

Ze hebben niet gebeld en waren heel kort.bestelling is geannuleerd kan ik verder nog iets betekenen?

Jammer Ben .triestig.

Mijn kinderen bellen nog met jullie maar ik niet meer.

Succes!

07-03-2021

Overlijden

Mijn vader is recent overleden en was klant van Ben. Voor mij als nabestaande was er erg veel te regelen, en nog steeds.

Van alle ervaringen die ik heb opgedaan in de afgelopen periode steekt de klantenservice van Ben er met kop en schouders bovenuit! Top, Echt perfect gedaan. Dank jullie wel.

Pauline
03-02-2021

Nooit problemen

Al jaren tevreden klant bij Ben, nooit problemen gehad.

Magda
27-01-2021

Nieuwe telefoon

Bij Ben abonnement verlengt met telefoon. Na 10 dagen, zaterdags zou hij eindelijk bezorgd worden, helaas ik wordt gebeld dat mijn telefoon bij een bezorger is van een andere route. Maandag poging 2, bezorger komt kwartier na tijdsblok zonder hiervan mail te hebben gehad met een telefoon voor iemand anders. Dinsdag poging 3, bezorger met juiste telefoon maar verkeerde contract. Zelfde waar ze ook maandag mee kwamen. Ben gebeld met de vraag of ze mij tegemoet kunnen komen na deze ellende ; 2 maanden 1000 mb extra is het enige wat ze kunnen bieden. Hier schiet ik niks mee op, waardeloos!

Ook krijg ik de tip van Ben om het via de Media Markt te proberen dat moet sneller gaan. Helaas daar krijg ik de melding dat ik nog onder contract sta en pas over 2 jaar kan verlengen. O ja dat was Ben vergeten te melden, na 2 mislukte bezorg pogingen wordt de bestelling automatisch geannuleerd en moet je 2 dagen wachten op een bevestigingsmail voordat je verder kan. Waarom nog een contract aan de deur ondertekenen terwijl het online al is geregeld?!

WAARDELOOS!

Gerrit
11-01-2021

Komt afspraken niet na.

Er was een abonnement afgesloten van 24 maanden à € 240,=. Na 12 maanden moet ik € 0,28 meer betalen/maand. Schending van gemaakte afspraak. Ik wil overstappen maar dat kan niet. Contractbreuk zegt BEN; inderdaad, maar wie pleegt contractbreuk? Met tussenkomst van reclamecodecommissie krijg ik een genoegdoening en zal de tekortkoming van BEN worden rechtgezet. Dit is niet gebeurd.

Het contract wordt na 2 jaar door mij opgezegd. Nog voor ik de laatste rekening kan betalen zijn de facturen in mijn BEN-app onbereikbaar. Communicatie om erbij te komen mislukt constant. in de chat blijft men een link sturen die NIET werkt. Dan maar via FaceBook. Weer is er niemand die reageert. Mijn abonnement is gestopt/24-12-2020, mijn BEN-app werkt maar ik kan niet meer bij de facturen. Mijn mail met verzoek om de laatste factuur te zenden is tot op heden onbeantwoord.

07-01-2021

Klantenservice goed bereikbaar

Heb al 3 jaar abonnement bij ben

Nooit geen klagen

Neemt me man abonnement bij ben

Nou al weken bezig,hij word 10 keer gebeld door allerlei nummers, van u heb mij gebeld

Maar dat is niet zo, zeer hinderlijk

4 keer al met ben gebeld het lig bij de technische dienst

Nu al een maand verder nog steeds niks

Ireen
01-10-2020

Klantonvriendelijke behandelwijze

Helaas heb ik er voor gekozen om bij Ben een abonnement af te sluiten. Morgen zou ik overgaan. Door de verbouwing ben ik mijn nieuwe Sim kaart kwijtgeraakt van BEN.Morgen zou ik overgaan en mijn kaart nodig hebben. Vandaag gebeld maar ze konden niets voor mij beteken. Eerst moest mijn ingangsdatum een feit zijn, dan kan ik pas opbellen (zonder gsm?) om een nieuwe kaart aan te vragen. Dat was de werkwijze, omdat ze anders maar SIM kaarten bleven opsturen. Mij ontgaat de logica hiervan compleet. Morgen is het vrijdag dus maar de vraag wanneer de kaart binnenkomt. BEN maar snel weer opzeggen. Overigens.toen ik United Consumers belde (mijn tussenpersoon) stuurden ze mij direct een nieuwe SIM kaart.Toen kon het blijkbaar wel. ?

06-09-2020

Flexibel en goed bereik

Zit al jaren bij Ben en dat bevalt prima. Je kunt maandelijks je bundel aanpassen. Let op, je kunt niet naar een bundel die goedkoper is dan dat je aan het begin hebt afgesloten. Dus TIP! Kies de goedkoopste bundel dan kun je altijd op en af schalen.

Extra MB's zou ik dan niet doen, dat is relatief duur.

Helpdesk redelijk goed bereikbaar. Ze staan je netjes te woord en helpen je goed.

Raf Ank
29-08-2020

SLECHTE KLANTENSERVICE MOEILIJK BREIKBAAR

Slechte klantenservice slecht te bereiken

Kees jansen
04-06-2020

Eindelijk goed bereik

Eerst vodafone en matig bereik overal en ben abonnement genomen maandelijks opzegbaar en echt top bereik.Nu nieuwe telefoon en bij ben gebleven. portering nummer ging goed en snel.ben heel tevreden. zelfs bereik in supermarkt en in fietsenkelder!

19-03-2020

Uitstekende service

Internetbundel is snel en makkelijk aan te passen. Geen ´gezeik´, geen poespas, heldere communicatie. Geen overbodige reclame. Beetje jammer van het taalgebruik in de eerste persoon, maar ja, als dat alles is.f

Nick
17-02-2020

2 week niet gebeld kunnen worden 1 week zelf niet kunnen bellen. een maand geen internet.

En als tegemoetkoming 125 mb

Echt waardeloos.

Ben zo blij dat ik van ben af ben

Diederik L.
03-02-2020

Storingen worden niet opgelost

Hele gezin zit bij BEN provider. Allemaal meerdere dagen last van storing van provider, waardoor er niet gebeld en gsmst kan worden. Ook berichten en inkomende berichten komen niet aan. Met een ander toestel naar BEN gebeld, maar onbereikbaar. Problemen worden bij dit bedrijf niet opgelost! Waardeloos!

Julian
11-12-2019

Waardeloos bedrijf

Klantenservice niet bereikbaar, chat niet beschikbaar, telefoonnummers die niet werken, opzeggen kan alleen telefonisch, reactie via contactformulier duurt 5 werkdagen. Bedrijf is duidelijk niet meer relevant in 2019.