De klantenservice van Betersport.nl wordt overwegend positief beoordeeld, waarbij klanten de service vaak prijzen (38%). Er is echter een kleinere groep klanten die minder tevreden is over de klantenservice (7%). De snelheid van reactie wordt ook meestal als positief ervaren, wat wijst op een efficiënte afhandeling van vragen en problemen (30%), hoewel er enkele klanten zijn die de reactiesnelheid als traag ervaren (3%). De manier waarop problemen worden opgelost krijgt ook complimenten, wat duidt op een effectieve aanpak van de klantenservice (6%), maar er zijn gevallen waarin klanten niet tevreden zijn over de geboden oplossingen (9%). De vriendelijkheid van de medewerkers wordt eveneens gewaardeerd, wat bijdraagt aan een positieve interactie met het bedrijf (8%).
Wat betreft de prijzen, zijn klanten te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding van de producten die Betersport.nl aanbiedt (28%). Dit suggereert dat klanten vinden dat ze waar voor hun geld krijgen en dat de producten voldoen aan de verwachtingen die de prijsstelling schept.