De communicatie van Bodylab.nl roept gemengde gevoelens op bij de klanten. Een deel van de klanten ervaart problemen met de bereikbaarheid, zowel telefonisch als per e-mail, wat wijst op een uitdaging in de toegankelijkheid van de klantenservice. Echter, er is ook een groep klanten die positief spreekt over de bereikbaarheid, wat suggereert dat ervaringen kunnen variƫren. Daarnaast is er een kleinere groep die ontevredenheid uit over de communicatie in het algemeen (28%), terwijl een nog kleiner percentage juist tevreden is over de communicatie (5%). Dit duidt op een inconsistentie in de communicatie-ervaringen van de klanten.
Geen communicatie. Spullen niet geleverd. Retour gegaan.
Goeie site. Vlotte levering.
Snel geregeld. Snel geleverd. Reclame gemaakt.
Slechte communicatie. Geen reactie op telefoon en e-mail. Onzekerheid over bestelling en levering.
Pakket niet ontvangen. Geen reactie op mijn mail gekregen.
Geen bericht ontvangen. Bezorger was al weg. Pakket lag open en bloot tegen de voordeur.
Lang wachten. Geannuleerde bestelling. Geen korting. Onvoldoende voorraad. Slechte klantenservice.
Niet op tijd geleverd. Slechte communicatie. Vertraging in verzending.
Klonterig. Minder effectief. Vochtig geworden. Deal werkt niet. Geen reactie op e-mails. Niet telefonisch bereikbaar.
Lang wachten. Vertraagde levering. Goede site. Veel producten. Goede producten. Koop er veel.
Niet echt duidelijk. Scoopje is meer dan 5 gram. Niet zeker of deze poeder vorm puur is.
Snelle verzending. Alles netjes toegekomen.
Prima artikel. Gebruiken het al jaren.
Verzenden naar Nederland kan sneller. Communiceren met de Nederlandse DHL moet beter. Geen melding van bezorger. Lage prijzen.
Levering duurde lang. Slechte informatievoorziening mbt levering.
Leugens in de beschrijving. Slechte oplosbaarheid.
Niet te bereiken. Geen reactie op retourverzoek.
Langzame levering. Onduidelijke track en trace. Bestelling teruggestuurd zonder reden. Gebrek aan communicatie. Slechte klantenservice.
Verkeerde adres. Retour. Geen reactie.
Dosering eiwitten. Smaken.
Minder mail.
Geen communicatie.
Onprofessioneel. Geen reactie na emails.
Niet genoeg voorraad. Geen reactie op mail. Belofte niet nagekomen.
Gecanceled bestelling. Geen communicatie. Geen reactie. Afzetters.
Geen track and trace nummer ontvangen. Geen gehoor bij bellen en mailen.
Oplichters. Liegend personeel. Slechte klantenservice. Niet nakomen van beloftes. Langzame levering.
Lange levertijd. Slechte klantenservice. Communicatieproblemen.
Ziet er goed uit.
Geen spullen ontvangen. Geen reactie op vraag via Facebook. Geld kwijt.
Wachten op bestelling. Slechte klantenservice. Noodzaak om elders te bestellen.
Reageren niet. Iets in het duits. Nooit meer.
Slecht leesbare bedrukking. Lange levertijd.
Geen automatische melding bij aflevering in Bpost afhaalpunt. Trackingcode vereist voor opvolging van aflevering.
Geen verdere updates na orderbevestiging. Standaard Duitse e-mailreactie. Langzame klantenservice.
Lange levertijd. Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails.
Afterpay werkt niet zoals Klarna. Fout met parameters. Ideal werkt natuurlijk wel.
Slechte service. Niet verzonden. Geen antwoord op e-mails. Telefoonlijn bezet. Telefoon wordt toe gesmeten.
Niet verzonden. Waardeloos. Onbereikbaar. Marketing e-mails.
Geen bevestigingsmail ontvangen. Slechte klantenservice. Geen antwoorden. Geen terugkoppeling. Slechte ervaring.
Slechte klantenservice. Lang wachten op bestelling. Geen reactie op e-mails.
Leveringstijd. Creatine was geopend. Geen reactie op e-mail.
Geen track & trace. Telefoon neemt niet op. Slechte klantenservice. Vertraging in levering. Slechte communicatie. Slechte ervaring.
Lang wachten. Slechte levering. Geen rekening gehouden met instructies.
Snelle verzending. Goed verpakt.
Lange levertijd. Gebrek aan updates. Slechte bezorgservice van DHL.
Geen track and trace mailtje. Geen contact opgenomen. Niet ontvangen.
Duurde het redelijk lang. Richtlijnen mbt verzending kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Goede aanbiedingen. Scherpe prijs.
Lange levertijd. Geen waarschuwing voor lange levertijd. Goede kwaliteit.
Slechte levering. Klantenservice. Niet te bereiken. Geen reactie op mails. Pakket staat nog steeds in Duitsland.
Niet verzonden pakket. Niet bereikbaar per telefoon. Trage levering.
Slechte klantenservice. Langzame levering. Geen oplossing. Slechte bereikbaarheid. Oplichters. Snelle levering bij bodyenfit.
Lange levertijd. Slechte communicatie.
Leveringstijd. Communicatie.
Late levering. Niet gemeld. Goede producten.
Levering mag wel wat sneller. Duurt meestal 4 tot 6 dagen. Bodylab sneller met levering. Kijken naar andere leverancier. Goede producten. Schappelijke prijs.
Vertraagde levering. Geen updates over bestelling.
Klantenservice. Communicatie.
Pakket nooit ontvangen. Klantenservice moeilijk bereikbaar. Geen informatie over pakket of geld.
Geen verzendmail ontvangen. Geen reactie op e-mail. Geen telefonisch contact.
Op de hoogte houden over de bestelling. Mogelijke afleverdatum/moments.
Beschadigde verpakking. Geen reactie op e-mail.
Hoge prijs. Misleidende korting. Normale prijs.
Nep kortingen. Continu actieve promo. Basisprijs. Nep kortingen. Referentieprijs tijdelijk op te trekken.
Duidelijke site. Goed product. Scherpe prijzen.