DAS Rechtsbijstand107 ervaringen

Maarten
Maarten
12-02-2019

Niet mee in zee gaan!

Ik heb ze de opdracht gegeven een incasso te incasseren. Zij maken veel kosten die NIET zijn afgesproken, en het lukt niet om de opdracht stop te zetten omdat er van afdeling van afdeling wordt doorgestuurd. Uiteindelijk is er een bedrag gefactureerd waarvan de werkzaamheden onduidelijk zijn, waarvan geen factuur met BTW wordt verstrekt en waar ook verder geen informatie over op te vragen is. Zeer vervelende partij om mee te werken!

Wim
08-02-2019

Simpele verhaalschade

Das doet ruim 2 maanden over het verhalen van een parkeerschade, terwijl de schuldvraag duidelijk is (stilstaande auto is nummer fout) doen ze er toch 2 maanden over en maken ze zich niet druk immers ze doen er alles aan.…. Omdat de auto gemaakt moest worden zelf even gebeld met de tegenpartij, over de DAS niets bekend daar, deze week ook verzocht of de DAS even wilde bellen met de tegenpartij. Kortom we hebben het zelf opgelost door even te bellen met de tegenpartij, binnen 24 opgelost, niet namens de DAS in ieder geval.

Esther
29-01-2019

Sluit me geheel aan bij de negatieve ervaringen hieronder beschreven. DAS is in één woord waardeloos. Mijn advocaat was een maand afwezig en vond overdracht niet nodig. Ook vond hij het beter het faillissement van de betreffende wanbetaler af te wachten dan een dagvaarding op te stellen. Achteraf gezien logisch voor hem want is veel goedkoper. Nu zit ik na 5 maanden laksheid, treuzelen en trage communicatie van DAS met een schadepost van € 10000. Als je vervolgens een klacht indient en ze prutsers noemt, zijn ze beledigd en gooien de telefoon erop. Dat noemen ze dan uitstekende service. Het is een aanfluiting.

Freek
27-01-2019

Schijnzekerheid

Ook hier dezelfde slechte ervaring. Jarenlang lid en nooit iets nodig gehad. Nu heb ik ze een keer echt nodig en dan blijkt het waardeloos.
De advocaat van DAS wacht af en neemt geen enkel initiatief. Antwoord op mijn vragen kost makkelijk een week en een visie in hoe de zaak aan te pakken ontbreekt. Ik heb DAS opgezegd. Je hebt er niets aan.
Het bedrijfsmodel is gebaseerd op schijnzekerheid.

JT
27-01-2019

Doen echt helemaal niks, kost alleen maar geld

Ik ben zakelijk klant bij DAS en heb een incasso opdracht gegeven voor een vordering van 3k. Ze sturen vervolgens één automatische brief en een automatische e-mail. Na 2 maanden wordt het Dossier ineens automatisch gesloten zonder enig resultaat ivm "kosten risico" welke kosten? Ze maken amper kosten.
Oja, je krijgt voor die automatische rotzooi natuurlijk nog wel een factuur.

Ik kan er wel om lachen maar wauw, ik ben weg daar! Iemand tips?

Michiel
25-01-2019

Al jaren een rechtbijstand verzekering bij DAS en als je dan een keer wat hebt. dan lijken ze eerder tegen je te zijn dan ze je rechtsbijstand verlenen. Voor een schade van 400 euro moest ik eerst op eigen kosten een taxatie van 750 euro laten doen. Alleen als ik in gelijk werd gesteld zou ik die 750 + 400 euro terug krijgen. En dit terwijl taxatie onderdeel is van rechtsbijstand. DAS is echt waardeloos, niet aan beginnen!

Ryan
22-01-2019

Letselschade zaak aanmelding

Meerdere ervaringen gehad met DAS. Ten eerste mijn zoon op zijn fiets was aangereden door een taxi chaufeur die veel te hard reed en gedronken had. Wilde taxibedrijf aansprakelijk stellen. Na drie telefonische verzoeken aan DAS, werd ik benaderd verhaal gedaan, hoorde niets meer.
Vervolgens naar een particuliere letselschade advocaat gegaan, die met groot succes de zaak behandeld heeft. Jammer ik ben verzekerd bij das, laten het liggen zodat ik andere jurist heb moeten inschakelen.

17-01-2019

WAARDELOOS

Beloven maar doen niks.

14-01-2019

DAS Incasso = Waardeloos!

Je dossier wordt uitbesteed aan een ander incassobureau. DAS Incasso weet totaal niet wat er gebeurt. Je bent zelf de hele tijd druk met het activeren van het incassobureau om te vragen of ze achter jouw vordering aan willen gaan.
Ik vind het waardeloos, dossier loopt nu langer dan een jaar, Conform betalingsvoorstellen zouden we nu klaar moeten zijn, er is nog geen 30% binnen. En ik ben er hartstikke druk mee. Echt waardeloos

Ron
14-01-2019

Waardeloos, Bereikbaarheid nul

Je krijgt elke keer de telefoniste, die je wil doorverbinden maar dan is de medewerker niet bereikbaar. Kan een keer maar niet elke keer. En het ergste je wordt niet teruggebeld zoals beloofd en dat ook bij herhaling. Ook zijn de Polisvoorwaarden zo versoberd dat je beter de kosten van de verzekering aan andere dingen kan besteden er wordt toch geen ruk uitgevoerd daar. Wat een ellende die DAS

Mark
07-01-2019

Waardeloos!

Ze doen echt helemaal niets voor je.
Je moet echt zelf alles doen.
Hier ben je dus voor niks verzekerd, je kan je geld beter zo in de sloot gooien.

Eric
12-12-2018

Waardeloos, Zakelijke verzekering.

Hallo allemaal, Bij deze wil ik mijn ervaring met DAS Rechtsbijstand en Incasso met u delen. Ik was jaren zakelijk verzekerd bij de DAS. Dit was een goed gevoel om iets achter mijn rug te hebben als er iets mis zou gaan. In 18 jaar dat mijn bedrijf bestaat heb ik 3 keer een verzoek gedaan aan DAS Incasso. Na veel martellen met mijn tussen persoon heb ik daarvan 1 keer mijn geld ontvangen. Met daarbij toch nog een rekening van diverse kosten. Ondanks dat ik een soort van premium verzekerd was. Bij de laatste 2 verzoeken heb ik vrij wel niets meer ontvangen en moest met regelmaat zelf bellen hoe de stand van zaken was en verder. Kort om de laatste 2 verzoeken hebben zij niet veel voor mij als verzekerde gedaan. Erger nog het laatste verzoek om hulp bij incasso wist DAS mij binnen 3 weken te vertellen dat de klant niemand betaalde en dat ik een bedrag van ca 700 Euro moest gaan betalen om door te zetten anders konden zij mij niet verder helpen. Let wel het bedrag van de factuur was ongeveer 300 Euro. Ondanks 18 jaar verzekerd te zijn met een maandelijkse premie van ca 40 Euro. Schande DAS dat jullie zo met kleine ondernemers om gaan. Met vriendelijke groet aan alle ondernemers, Eric de Krosse

Richard
26-11-2018

Spookaanmaningen van DAS.

Ongelooflijk slechte ervaringen met DAS. Zij zenden namens opdrachtgever aanmaning. Deze is niet terecht, dit met bewijsstukken onderbouwd. Na ruim half jaar opnieuw deze aanmaningen. Wederom met bewijsstukken aangetoond dat dit niet terecht is. Vervolgens toch vele nieuwe aanmaningen gekregen, het leek er echt op dat zij voor opdrachtgever routinematig 1x per week even de voortgang van het dossier moesten borgen zonder echt reacties te lezen. Toen werd het heel stil. Vervolgens heb ik meerdere malen gevraagd om uitsluitsel gevraagd maar dit krijg ik in het geheel niet, los van excuses.
Blij dat ik mijn dossier goed op orde had.
Ben benieuwd of er nog keer reactie komt.
Ongelooflijk beroerde vertegenwoordiging namens opdrachtgever kan ik u melden.
Richard

Erik
21-11-2018

Das niet goed geregeld

Das incasso belooft veel maar doet zeer weinig. Ze delegeren alles door en zonder overleg met de opdrachtgever worden er extra kosten gemaakt die vervolgens op de opdrachtgever verhaalt worden als Das het dossier zelf sluit omdat er zogenaamd niets te halen valt ( dit ondanks een gerechtelijke titel ) Zelf de zaak opgelost en de schuldenaar heeft netjes afbetaald. Das houd zich verder het recht voor om gerechtelijke titels zelf te houden en niet door te sturen naar de opdrachtgever!

Martin
Martin
16-11-2018

Weggegooid geld

Ze reageren niet, schuiven zaken aan de kant. Waardeloos bedrijf!

Camran
12-11-2018

Slecht,slecht en slecht

Duurt 7 weken en 3 jurist en door DAS mijn zaak was te zwak en word dicht. nooit meer met DAS

Carlos
08-11-2018

Absolute disaster Rechtsbijstand

Since months my so-called legal advisor is trying to prolong procedures after another in order to avoid going to court although I have full legal potential on my side. After I escalated to klacht team, nothing really changed, still the same method in trying to convince the victim that going to court is not needed and wait to lose my right against my unfair employer! What a shame!

Stijn
01-10-2018

Bizar, asociaal hoe ze met je omgaan.

Op het moment dat je rechtsbijstand nodig hebt zit je in de shit. Dan denk je, deze mensen zijn er om mij te helpen. Ik betaal al 10 jaar lang elke maand netjes mijn premie. De juristen zijn niet te bereiken, je belt met het secretariaat en deze proberen je door te verbinden met de jurist (dit is nog nooit ((en ik heb vaak gebeld)) in 1 keer gelukt. Dan laat je een terugbelverzoek achter met spoed en zou je uiterlijk de volgende dag voor het middag uur terug gebeld moeten worden. Dit gebeurt ook niet waardoor je zelf weer moet bellen en weer het secretariaat aan de lijn krijgt en de cirkel opnieuw begint. Dan is er een jurist ziek, dat kan het zijn ook mensen. Dan moet de zaak (in mijn ogen) overgenomen worden door een tijdelijke plaatsvervanger. Dit wordt in het systeem gezet en een week later heb je nog niks van ze gehoord. Kortom: ze laten je gewoon wegrotten terwijl je al in de shit zit. Bizar dat een bedrijf zo omgaat met de mensen die hun salaris betalen. Als deze zaak achter de rug is, sluit ik mijn rechtsbijstand ook direct over naar een ander bedrijf want dit kan echt niet. Niet mee in zee gaan!

Ko
20-09-2018

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbaar Afhandeling niet accuraat en volgens procedure. Voor een dienstverlening, zou ik u een andere instelling adviseren. DAS trekt makkelijk uw buidel leeg.

Nelly
22-08-2018

Geldklopperij

Ik had 2 jaar een rechtsbijstand verzekering bij das. Toen ik rechtsbijstand nodig had hebben ze mij niet geholpen. Ze proberen er meteen onderuit te komen en verdiepen zich niet eens in de zaak. Ze maken het zich er makkelijk af via de mail, ze reageerde niet op mijn emails en werden boos als ik ze belde. Je hebt echt helemaal niks aan je verzekering.

Meer DAS reviews
Welk cijfer geef jij DAS Rechtsbijstand?