DAS Rechtsbijstand reviews

2.1
Lid
Dre
26-09-2022

Een hopeloos bedrijf wat denk ik te hard gegroeid is zonder te investeren. Het aanmelden van een case is een drama. Vervolgens duurt het een eeuwigheid tot er een jurist wordt toegewezen. Vervolgens blijkt dit een jurist met verkeerde competenties. Een nieuwe toewijzen lukt niet en moet de aanvraag procedure opnieuw starten en ben dan 1,5mnd verder. Dan ziet men onvoldoende aanknopingspunten en wordt de case zonder goed overleg gesloten. Verder duurt het ongeveer 20 minuten per call voordat je de bel carousel gepasseerd bent en iemand aan de lijn krijgt. Deze week voor 35€ aan beltegoed kosten in de wachtrij gestaan. Why….

Nico
19-09-2022

Zeer slecht en klantonvriendelijk bedrijf. Je moet zelf het bedrijf waar je een klacht over hebt aansprakelijk stellen en na 14 dagen sluiten ze het dossier.

Ga me weer melden bij srk, welke in het verleden

Mijn rechtsbijstand verzekering was, tot nationale nederlanden vond dat ik naar das moest gaan.

Das is dus helemaal niks.

Kadri
10-09-2022

De beste verzekering dat ik tot nu toe gehad heb. Als je lid wordt krijg je echt geen spijt van!

Met vriendelijke groet

K. Yildiz

Leon
29-08-2022

Zal er niet aan beginnen,

Je betaald maandelijks en moment dat je hulp nodig heb dan zorgen ze ervoor dat ze er alles aan doen om er maar vanaf te komen en je geen hulp aanbieden.

Dennis
16-08-2022

DAS is een waardeloos bedrijf. Zelfs na een formele klacht handelen ze zeer laks. Sinds 8 jaar klant en voor het eerst juridische bijstand nodig en ze geven niet thuis. Sterker nog, dankzij het handelen van de “juristen” van DAS is onze positie richting de wederpartij verzwakt door fout op fout van de DAS “juristen”. Hier moet echt tegen worden opgetreden, ondermijnen van het recht door afkopen en bewust vertragen.

Ronny
04-08-2022

Op 26 juli een zaak aangemeld bij Das via mij Rechtsbijstandverzekering van Nationale Nederlanden.

Helaas na een week geen enkele reactie van DAS rechtsbijstand ontvangen, dit ondanks alle aangeleverde gegevens en alle communicatie.

Das was eens naam, maar nu is het niet meer dan een oplichterszooitje en graaiers.

Ga nooit met deze losers in zee, want het is een .organistie.

Rob
03-07-2022

Das is een mislijdende organisatie en kijkt alleen naar premie inkomsten en doet verder niets of proberen het af te kopen voor een klein bedrag! Beneden 1000 euro lukt dat!

Ze komen geen enkele afspraak na en zelfs na 10 maand geen uitsluitsel ergens van geven!

Dit is bijna crimineel en oplichting!

Alexandra
16-06-2022

Op 31 mei 2022 heb ik een klacht bij DAS ingediend. Volgens de voorwaarden is de reactietijd 6 dagen. Vandaag is 16 juni 2022 nog steeds geen reactie van DAS ontvangen. Dat betekent dat DAS de consumenten misleidt en aan eigen voorwaarden niet voldoet.

Mart
06-06-2022

DAS is slecht; maar dan ook heel slecht; ze zijn zeer moeizaam bereikbaar, wanneer je iemand te spreken krijg en die belooft dat er terug wordt gebeld dan wordt er uiteraard niet terug gebeld. Om snel van je af te zijn, werd mijn dossier steeds gesloten; weer bellen, weer on hold, weer gesloten en ga zo maar door. Echt slecht. Martin

01-06-2022

Niet bereikbaar. Geen reactie.

Rowan
25-03-2022

Rechtsbijstand binnen 2 dagen is meer rechtsbijstand na 2 dagen, ook heel fijn dat er nu een weekend over heen gaat. Als je tijdig rechtsbijstand nodig hebt, ga dan niet naar DAS!

Reinier
16-03-2022

Toegewezen jurist Das rechtsbijstand vraagt zaken die niet relevant zijn voor de zaak die ik had ingediend. Een jaar geleden had ik een stichting dat 3 kinderen met Autisme bij mij konden logeren en ik daarin mijn eigen begeleiders deelde. Ik heb zelf ook een vorm van Autisme. Hierdoor konden kinderen op een hele kleine groep logeren in het weekend terwijl er permanent een begeleidster bij was, en ik door mijn eigen Autisme de kinderen beter kon begrijpen. De gemeente vond het niet goed dat hier ook een jeugdwet werd ingezet, en mocht dat niet meer gebruiken. Direct aan vraag voldaan. Enkele kinderen die ik als lotgenoot zie, konden bij mij blijven logeren als kennissen. Omdat er geen jeugdwet budget meer werd was waren begeleiders niet meer permanent, maar dat vonden de ouders niet erg. Toen kwam Woonbron, die vond dat ik ook direct moest stoppen met 2 kennissen te laten logeren. ****** ** **** vertegenwoordigt niet mijn recht en buigt met Woonbron mee. Woorden schieten tekort.

Leon
02-12-2021

Aangereden van achteren, met politierapport en al. Maar de verzekering van de tegenpartij reageert niet op het schrijven van de schade af handelaar. Dan doet das dus ook maar niets meer. En op e-mails word gewoon niet meer gereageerd door de das. Bijstand?

Ronald
28-11-2021

Ik ben tijdens mijn arbeidsconflict super geholpen door dhr. Karharman. In het onderlinge contact gemakkelijk te begrijpen en goed bereikbaar. In officiële stukken uitermate correct en professioneel. Ik kan me geen betere service voorstellen. Zeker een aanrader!

Yvonne
13-10-2021

Echt nooit, maar dan ook nooit met DAS rechtsbijstand in zee gaan. Zeer, zeer slecht bedrijf. Het aanmelden van een zaak, waarbij we hulp nodig hadden bij het indienen van een bezwaarschrift bij de gemeente Rotterdam, duurde al meer dan een week voordat we überhaupt een contactpersoon kregen toegewezen. Na diverse malen verzocht te hebben om zo snel mogelijk het bezwaarschrift in te dienen werd ons verzekerd dat het allemaal op tijd zou lukken en we ons geen zorgen hoefde te maken.

Omdat er geen ontvangstbevestiging van de gemeente op het bezwaarschrift kwam, maar weer eens contact gezocht met DAS en tot onze schrik is het bezwaarschrift nooit verstuurd. Deze grove fout is waarschijnlijk onherstelbaar al zegt DAS er alles aan te doen om het op te lossen.

Michael
12-10-2021

Zeer slechte ervaring met Flexx van Das. Echt zonde van je geld. je kan beter meteen investeren in een goede advocaat. Kost je misschien wel wat centen, maar alles beter dan de juristen bij Flexx van Das.

Saar
29-09-2021

Na 8 maanden proberen de juiste oplossing te vinden is die er nog steeds niet. Alle meldingsopties die jullie als standaard antwoord aangeven al doorlopen. Inderdaad word je zoals eerder gemeld door een geaffecteerd sprekende jurist en inderdaad op vrijdag 17,00u. gebeld. Onze VVE mocht zelfs 2 verschillende mails met een andere uitleg ontvangen. Die werkelijk totaal verschillend waren. Blijkbaar zijn ze bij DAS vogelvrij en niemand die ze kan corrigeren. Als het echt te moeilijk wordt royeren ze je, zijn ze er vanaf.

Anton
09-08-2021

Als particulier heb je echt niets aan

Tijd verlies,

Waar betaal je voor?

De tegenpartij wordt het slachtoffer en jij de beul.

De medische adviseurs staan aan de kant van hun collega's.

Arnoud
04-08-2021

Als ondernemer heb je hier niets aan

Ooit was DAS een goede juridische dienstverlener, maar dat was lang geleden. De enkele keer dat wij er gebruik van wilden maken, bijvoorbeeld voor incasso, hadden we er niets aan. Ze zijn maar met 1 ding bezig, zelf zo min mogelijk moeite besteden. In 3 jaar hebben we 3x incasso zaken bij ze neergelegd. De eerste keer wilden ze zomaar akkoord gaan me het eerste voorstel van de debiteur wat ons duizenden euro's had gekost. In het tweede geval vinden ze 6.000 euro incasseren niet de moeite en de derde keer rekenden ze 900 euro voor het sturen van een briefje. Toen de debiteur hun kosten vervolgens niet wilden betalen kwamen ze bij ons. Uiteindelijk hebben we in alle drie gevallen zelf alsnog gezorgd dat de debiteur betaalde. Toen we hun laatst eens nodig hadden, kregen we ook nul op rekest en hebben we het alsnog zelf opgelost. Om over hun (betaalde) advies dienst maar niet te spreken. Daar heb je echt helemaal niets aan. Kortom, ooit een goede dienstverlener, nu totaal nutteloos.

Carmen
26-07-2021

Slechte afhandeling

Al jaren client bij de DAS echter ik merk dat zij steeds en te vaak van personeel wisselen. Sommige juristen hebben te veel op `hun bord` en willen dan vaak jou een bedrag aanbieden. Er zijn nog mensen die hun recht willen halen DAS.

Meer DAS Rechtsbijstand reviews