DAS Rechtsbijstand142 ervaringen

Ehsan
27-11-2019

De slechtste rechtsbijstand ooit!

Wij hebben namens het bedrijf een incasso traject gestart richting een andere partij. DAS presteert het gewoon om er 4 maanden over te doen en er dan ook nog eens niks uit te halen. Nu moet het eindelijk naar de gerechtsdeurwaarder weet DAS het weer uit te stellen. Dit terwijl ik het dossier niet eens meer door hun behandelt wil hebben.echt één advies mensen: ga nooit in zee met deze mensen. Ze kunnen niks en doen ook niks.

Jos
Jos
19-11-2019

Veel beter dan andere rechtsbijstand

Hoop mensen klagen hier over das maar ik weet uit ervaring dat ze veel beter werken dan mijn vorige rechtsbijstand.

DAS Rechtsbijstand heeft Jos een privebericht gestuurd.
Bas
18-11-2019

Hele kleine lettertjes

Je denkt verzekerd te zijn voor familie recht, nu blijkt uit de polis dat je 3 jaar verzekerd moet zijn om recht te hebben op bijstand in een alimentatie geschil. Ik vind dit wel hele kleine lettertjes, die ik niet gezien heb. Maar zo draaien ze zich altijd en overal uit. Helemaal klaar met deze club.

DAS Rechtsbijstand heeft Bas een privebericht gestuurd.
Pim
16-11-2019

DAS echte criminelen

DAS is de grootste oplichter die er bestaat.

jaar geleden heb ik een rechtsbijstandverzekering afgesloten zakelijk omdat we een bedrijf hadden waar we mee samenwerkte ons niet betaalde en wij dus een vordering moesten gaan starten.

We kregen van DAS een brief dat ze bij ons een vordering gingen doen met het genoemde bedrag en dat is hun eerste fout, want deze brief was voor de tegenpartij bestemd.

Nu afgelopen week is de tegenpartij failliet gegaan en heb ik nog steeds mijn geld niet. Het ergste van alles is dat DAS geen reet heeft uitgevoerd en ik nu dus een factuur van €600 ontvang die ik leuk aardig even moet betalen.

Allereerst heb ik nooit een reactie of een update ontvangen van DAS over deze vordering.

Ik noem in dit bericht geen namen, maar dat gaat wel gebeuren in een volgende mening als deze zaak niet netjes opgelost wordt.

In dat volgende bericht zal ik alle inhoudt en namen vermelden zodat iedereen weet wat voor een criminelen deze organisatie zijn.

De tip voor nu >> ga nooit in zee met DAS rechtsbijstandverzekering.

DAS Rechtsbijstand heeft Pim een privebericht gestuurd.
Truus
06-11-2019

Laffe juristen

Google en ik weten meer van het recht dan de gemiddelde jurist. Meedenken en eens een stapje extra zetten zit er niet in. Hoop dat je tegenpartij DAS heeft, dan heb je de zaak al bijna gewonnen. Tot 2 keer toe een tweede mening bij een advokaat gehaald en die zei dat de jurist zich er wel heel makkelijk vanaf maakte. "Schouder eronder mevrouwtje, u geeft het wel heel makkelijk op" stond er letterlijk in zijn schrijven.

DAS Rechtsbijstand heeft Truus een privebericht gestuurd.
Corne
19-10-2019

Slechte rechtsbijstand

Een rechtsbijstand verzekering bij DAS is waardeloos , alle commentaar die ik hieronder lees heb ik ook meegemaakt

DAS Rechtsbijstand heeft Corne een privebericht gestuurd.
Richard
Richard
11-10-2019

Traag en willen niets voor je doen.

Altijd tevreden geweest maar nu is het hopeloos, willen niets voor je doen, jurist heeft 5 dagen om te reageren en maakt daar ook gebruik van. Ze gaan er vanuit dat je zelf op geeft en de zaak stop zet. Stop er geen geld meer in en wil me premie terug.

DAS Rechtsbijstand heeft Richard een privebericht gestuurd.
Johan

Misleidend

Modules waarmee ze adverteren op website blijken niet onder de dekking te vallen. Op zijn zachts gezegd, misleidend.

Peter S.
11-10-2019

Het lijkt wel of ze je niet willen helpen.

Het is net of ze jou niet willen helpen bij Das.
Ze komen na aanmelding van je probleem heel moeizaam op gang.
Het duurt telkens heel lang eer dat je terug gebeld word
En het oplossen duurt nog veel langer.
Ik raad niemand deze rechtsbijstandverzekering aan!

DAS Rechtsbijstand heeft Peter S. een privebericht gestuurd.
Margot
Margot
05-10-2019

Rechtsbijstand verzekering

Al jaren premie betalen voor een rechtsbijstandverzekering bij DAS, een zaak hebben, een externe advocaat inschakelen, de rekening krijgen van de advocaat en wat zegt DAS? eerst zelf betalen en aan het einde van de rit betaalt DAS je "terug"? Dus ik moet geld gaan lenen om de advocaat te betalen terwijl ik verzekerd ben? Vreemd, waarom heb ik dan deze verzekering? Als deze zaak is afgehandeld, nooit!meer DAS

DAS Rechtsbijstand heeft Margot een privebericht gestuurd.
Els
13-09-2019

DAS: Wat is echt en wat is nep

Blijkbaar is dit een nepsite voor een aantal bedrijven die de slechte ervaringen denken op deze manier automatisch van de site te krijgen.
Zodra je op een nieuwe ervaring plaatst wordt jou eerdere ervaring verwijderd. Reageren op een bericht van een ander kan ook niet rechtstreeks maar loopt via DAS. En als je dan vervolgens je reactie rechtstreeks op de site plaatst worden ook je eerdere berichten verwijderd. DAS Zo kom je ook van slechte berichten af.

DAS blijft zaken frustreren en zodoende mij mijn recht onthouden.
Uit geldelijk gewin blijft DAS zaken frustreren en zodoende mij mijn recht onthouden.
DAS heeft een toezegging gedaan op 4 mei 2017, die toezegging heeft DAS vervolgens zonder onderbouwing op 20 oktober 2017 voorwaarden aan verbonden . Eerst had DAS al dossier A onder de verkeerde dekking gezet, vervolgens een tweede dossier B geopend onder andere dekking waarbij meerdere onderdelen in dossier A ondergebracht zouden worden door DAS. Dit klopte aldus ook niet waarop uiteindelijk een schriftelijke toezegging dat die onderdelen alsnog onder dossier B zouden vallen. Dossier A zit een kostenmaximum op. Dossier B kent geen kostenmaximum. Deze toezegging vervolgens aan belachelijke voorwaarden verbinden. Hierover ben ik ruim een jaar over in discussie en een officiële klacht ingediend. DAS belde mij hierop en gaf telefonisch aan dat het niet de bedoeling is om mij de weg naar het Kifid te laten bewandelen en werd aangegeven dat ik een sterke zaak heb, dat DAS niet zomaar haar toezegging, standpunt kan veranderen. Echter de schriftelijke reactie op mijn klacht wordt weer net gedaan alsof de brief van 4 mei 2017 niet bestaat. Wordt wederom genegeerd, zoals al mijn klachtpunten niet inhoudelijk beantwoord worden. Ik had het telefoongesprek opgenomen op tape en ik heb vervolgens een email gezonden aan de adjunct directeur , de manager interne dossierbehandeling, de interne dossierbehandelaar, de externe dossierbehandelaar en de jurist welke mij belde n.a.v. mijn klacht. Allemaal heb ik dezelfde mail gezonden met enkel de melding: DAS kan wel blijven doen alsof de brief van 4 mei 2017 met toezeggingen niet bestaat, maar daarmee verdwijnt die brief nog niet. Zie bijlage.
Als ik uw reactie van 5 augustus 2019 naast uw telefonische inbreng van 2 augustus 2019 leg dan kan ik helaas alleen maar concluderen dat DAS wederom zeer smerig bezig is en mij dwingt om of naar het Kifid te stappen of naar de rechter.
De brief van 4 mei 2017 heb ik als bijlage meegestuurd en ook het gedeelte over het telefoongesprek n.a.v. mijn klacht heb ik in een bijlage bijgevoegd.
Hieronder heb ik een aantal telefonisch uitspraken van de jurist geplakt zoals:
Jurist DAS :Het is niet mijn bedoeling dat ik u doorstuur naar het Kifid, daar bent u niet mee geholpen. En dan zijn wij ook weer een half jaar bezig met elkaar bij het Kifid daar komt het dan op neer. Dan horen we over een jaar of zo van het Kifid. Dat is niet mijn intentie.
Jurist DAS : Ja, maar u heeft toch, ik heb als jurist zeg ik, u heeft een veel betere zaak. U maak het uzelf onnodig . Even ik meen het goed. Wat u zeg op dag éën doet DAS een bepaalde belofte, een toezegging. En op dag twee trekken ze die toezegging in. Meer heb u niet nodig bij het Kifid. Meer heb u niet nodig. DAS zal moeten bewijzen, en ik zet het heel schematisch weg dat u daar uiteindelijk mee heb ingestemd, of DAS moet gaan roepen van nee, nee, nee, dat is helemaal geen wijziging, ik weet niet precies wat DAS ervan roept Maar het ligt helder voor. We zijn eerder in ons gesprek zijn we door die brief gegaan, nou mevrouw v/d … zegt, 1,2 en 3 gaan meedoen in het dossier en dan krijg u een behoorlijke tijd later, wel een half jaar later bijna, een tweede brief van v/d …. weer aan …… dat voorwaarden aan punt 3 wordt verbonden.
Jurist DAS : ja, ja, dat kan, misschien heeft u daar gelijk in. Ja, maar mevrouw van …. dat is dan toch gewoon dom van DAS, dat zou dan in uw voordeel zijn
IK: Ja ik wil wat dat betref de klacht gewoon serieus schriftelijk beantwoord gaat worden
Jurist DAS : Nee, maar dat gaat ook gebeuren en als u het er niet mee eens bent dan kunt u daarmee door naar het Kifid. Dat is, natuurlijk dat gaat gebeuren.
Jurist DAS : Het enige wat ik daarvan zegt dat is, en niet omdat ik te lui ben of dat ik niet wil om vreselijke geheimen bij DAS te verbergen maar als u wist, u heeft al een sterke zaak tegen DAS.
Jurist DAS : Intern trek ik het vlot, en extern komt er een helder verhaal over uw klacht en misschien dat ik u nog even bel als ik even ruggespraak heb gehouden
Ook hierop heb ik geen enkele reactie. DAS weet dat ze fout bezig is en toch wil DAS mij dwingen om of naar een rechter te stappen of naar het Kifid. Hierdoor gaat er wederom extra tijd en kosten verloren en dreigt hierdoor de verjaring van de aansprakelijkheidstelling.
Al jaren ben ik in conflict met DAS en het lijkt erop dat het alleen maar smeriger wordt.
Bovendien weiger DAS mij schriftelijk te antwoorden of ik recht heb om dossier A en B welke een dossier behoort te zijn welke vallen onder medische kunstfouten en waarbij er geen kostenmaximum van toepassing is om mij te melden of ik hierin recht heb op een vrije advocaatkeuze. Of DAS indien dossiers worden samengevoegd wel het recht heeft om dit zelf intern op te pakken.

Rfjklhsklv
12-09-2019

Schurken

DAS Rechtsbijstand: blijf hier heel ver uit de buurt!

Alles wat er gedekt zou zijn, krijg ik niet vergoed. Frustrerende emails heen en weer, het houdt niet op. Men keert geen enkele cent uit.

Zeg je verzekering direct op en stap over op een fatsoenlijke partij, hoe eerder dit incompetente clubje failliet is, hoe beter!

DAS Rechtsbijstand heeft Rfjklhsklv een privebericht gestuurd.
Anne
11-09-2019

Mooie beloften, maar.

Mooie beloften, maar DAS vindt altijd wel ergens een clausule dat "dit niet onder de dekking valt".
Na 15 jaar 30 euro per maand betaald te hebben, nooit iets geclaimd of hulp gekregen, ben ik weg bij deze malafide oplichters.

DAS Rechtsbijstand heeft Anne een privebericht gestuurd.
Christel
15-08-2019

48 min wachten aan de telefoon

Ik sta al bijna een uur in de wacht bij Das!
Das toch niet normaal?
Ik zou er geen verzekering afsluiten.
Gr Christel

Bas
12-08-2019

Waardeloze maatschappij!

Superslecht in communicatie en bereikbaarheid! Ronduit belachelijk!

Ali
Ali
08-08-2019

Goed geregeld

Professionele en kundige jurist die een verkeersgeschil snel heeft opgelost. De tegenpartij had een valse getuige en toch ging meneer Groot er achteraan en hij heeft de zaak voor me gewonnen. Jurist kon goed levelen en hield alles zo duidelijk mogelijk. Communicatie ging vlot en ik hoefde me nergens zorgen om te maken. Van begin tot eind heel goed geholpen. Privé verzekering zal ik ook bij hen afsluiten want mijn ervaring is heel goed.

Mike
08-08-2019

Echt slecht

Heb jaren bij SUR gezeten en de zeldzame keren dat ik ze nodig had geen probleem. Na aanvraag hypotheek kreeg ik DAS in mijn pakket, in 10 jaar tijd 3 x nodig gehad, 2x als stok achter de deur en eenmaal echt om een bedrag van 850 euro. Tot 3 maal na zeer langzaam werken te horen gekregen dat het niet onder de dekking viel. De laatste keer zij de helpdesk van wel maar de jurist later van niet maar wel stappen ondernomen welke door DAS geadviseerd werden met alle kosten van dien. Uiteraard wou DAS zag DAS wel aanknopingspunten als ik betaalde hulp van ze wilde afnemen. Mijn laatste geschil was die van als leek tegen een professional die aantoonbaar een reparatie niet had uitgevoerd. Dit klopte maar het bedrijf zat niet aangesloten bij de door DAS gewilde instellingen. Waardeloos, hadden ze direct moeten melden, de verhoudingen zijn door het advies van DAS op standje oorlog gezet en ze laten je er gewoon mee zitten.

Liesbeth
04-08-2019

Ongeïnteresserde, klungelende advocaat.

Bij Das terecht gekomen in verband met conflict met aannemer.
Vanaf het eerste contact problemen, belde niet terug, moest er steeds achteraan bellen, klacht ingediend bij Das zelf, opgepakt door leidinggevende, zou nu echt beter gaan, zou zijn beste werknemer zijn.
Dat heeft niet gewerkt, steeds stukken sturen die ik allang gestuurd had, las zijn stukken niet, in principe heb ik al zijn stukken naar tegenpartij zelf geschreven.
De rechtzaak was beschamend, hij klungelde daar doorheen, steeds in de papieren kijken, naar mij kijken, aarzelen. Niet voorbereid, niet de goede vragen, antwoorden.
De advocaat van de tegenpartij was goed, zat er boven op, vocht voor haar cliënt.
Dat heeft mijn advocaat absoluut niet gedaan, hij klungelde onvoorbereid, ongeïnteresseerd de rechtzaak door.
De uitspraak is nog niet geweest, maar hij heeft mijn zaak geen goed gedaan, eerder het tegenovergestelde.
E.M. Kuilboer

DAS Rechtsbijstand heeft Liesbeth een privebericht gestuurd.
Yvonne
29-07-2019

Advocaten hebben geen kennis

Slecht:
Onbereikbaar
Langzaam werken
Per onderdeel nieuwe zaak
Geen kennis van zaken
De client als vijand zien
Niet voor belangen van client opkomen
Waardeloze kennis van jurisprudentie
Onbeschoft
Klachten worden niet behandeld
Keren geld uit aan derden zonder toestemming

En ga zo maar door
Waardeloos en zonde van je geld

Ben
06-07-2019

Das incasso zo slecht.

Geen feedback op vorderingen van de incasso die ik uit handen heb gegeven aan das incasso.
Ze doen werkelijk geen barst. Pas na lang zeuren werd er een deurwaarder ingezet.
Uiteindelijk is er drie weken geleden betaald kreeg ik te horen. Het door de klant aan Das betaalde geld hebben ze nog steeds niet naar mij overgemaakt. Wat een prutsers!
Ben direct overgestapt!

Meer DAS reviews
Welk cijfer geef jij DAS Rechtsbijstand?