DAS Rechtsbijstand reviews

1.6
Positief5%
Neutraal0%
Negatief95%
Laatste 12 maanden202120202019
Lid

Recente DAS Rechtsbijstand ervaringen

Rowan
25-03-2022

Rechtsbijstand binnen 2 dagen is meer rechtsbijstand na 2 dagen, ook heel fijn dat er nu een weekend over heen gaat. Als je tijdig rechtsbijstand nodig hebt, ga dan niet naar DAS!

Reinier
16-03-2022

Toegewezen jurist Das rechtsbijstand vraagt zaken die niet relevant zijn voor de zaak die ik had ingediend. Een jaar geleden had ik een stichting dat 3 kinderen met Autisme bij mij konden logeren en ik daarin mijn eigen begeleiders deelde. Ik heb zelf ook een vorm van Autisme. Hierdoor konden kinderen op een hele kleine groep logeren in het weekend terwijl er permanent een begeleidster bij was, en ik door mijn eigen Autisme de kinderen beter kon begrijpen. De gemeente vond het niet goed dat hier ook een jeugdwet werd ingezet, en mocht dat niet meer gebruiken. Direct aan vraag voldaan. Enkele kinderen die ik als lotgenoot zie, konden bij mij blijven logeren als kennissen. Omdat er geen jeugdwet budget meer werd was waren begeleiders niet meer permanent, maar dat vonden de ouders niet erg. Toen kwam Woonbron, die vond dat ik ook direct moest stoppen met 2 kennissen te laten logeren. ****** ** **** vertegenwoordigt niet mijn recht en buigt met Woonbron mee. Woorden schieten tekort.

Leon
02-12-2021

Aangereden van achteren, met politierapport en al. Maar de verzekering van de tegenpartij reageert niet op het schrijven van de schade af handelaar. Dan doet das dus ook maar niets meer. En op e-mails word gewoon niet meer gereageerd door de das. Bijstand?

Ronald
28-11-2021

Ik ben tijdens mijn arbeidsconflict super geholpen door dhr. Karharman. In het onderlinge contact gemakkelijk te begrijpen en goed bereikbaar. In officiële stukken uitermate correct en professioneel. Ik kan me geen betere service voorstellen. Zeker een aanrader!

Yvonne
13-10-2021

Echt nooit, maar dan ook nooit met DAS rechtsbijstand in zee gaan. Zeer, zeer slecht bedrijf. Het aanmelden van een zaak, waarbij we hulp nodig hadden bij het indienen van een bezwaarschrift bij de gemeente Rotterdam, duurde al meer dan een week voordat we überhaupt een contactpersoon kregen toegewezen. Na diverse malen verzocht te hebben om zo snel mogelijk het bezwaarschrift in te dienen werd ons verzekerd dat het allemaal op tijd zou lukken en we ons geen zorgen hoefde te maken.

Omdat er geen ontvangstbevestiging van de gemeente op het bezwaarschrift kwam, maar weer eens contact gezocht met DAS en tot onze schrik is het bezwaarschrift nooit verstuurd. Deze grove fout is waarschijnlijk onherstelbaar al zegt DAS er alles aan te doen om het op te lossen.

Michael
12-10-2021

Zeer slechte ervaring met Flexx van Das. Echt zonde van je geld. je kan beter meteen investeren in een goede advocaat. Kost je misschien wel wat centen, maar alles beter dan de juristen bij Flexx van Das.

Saar
29-09-2021

Na 8 maanden proberen de juiste oplossing te vinden is die er nog steeds niet. Alle meldingsopties die jullie als standaard antwoord aangeven al doorlopen. Inderdaad word je zoals eerder gemeld door een geaffecteerd sprekende jurist en inderdaad op vrijdag 17,00u. gebeld. Onze VVE mocht zelfs 2 verschillende mails met een andere uitleg ontvangen. Die werkelijk totaal verschillend waren. Blijkbaar zijn ze bij DAS vogelvrij en niemand die ze kan corrigeren. Als het echt te moeilijk wordt royeren ze je, zijn ze er vanaf.

Anton
09-08-2021

Als particulier heb je echt niets aan

Tijd verlies,

Waar betaal je voor?

De tegenpartij wordt het slachtoffer en jij de beul.

De medische adviseurs staan aan de kant van hun collega's.

Arnoud
04-08-2021

Als ondernemer heb je hier niets aan

Ooit was DAS een goede juridische dienstverlener, maar dat was lang geleden. De enkele keer dat wij er gebruik van wilden maken, bijvoorbeeld voor incasso, hadden we er niets aan. Ze zijn maar met 1 ding bezig, zelf zo min mogelijk moeite besteden. In 3 jaar hebben we 3x incasso zaken bij ze neergelegd. De eerste keer wilden ze zomaar akkoord gaan me het eerste voorstel van de debiteur wat ons duizenden euro's had gekost. In het tweede geval vinden ze 6.000 euro incasseren niet de moeite en de derde keer rekenden ze 900 euro voor het sturen van een briefje. Toen de debiteur hun kosten vervolgens niet wilden betalen kwamen ze bij ons. Uiteindelijk hebben we in alle drie gevallen zelf alsnog gezorgd dat de debiteur betaalde. Toen we hun laatst eens nodig hadden, kregen we ook nul op rekest en hebben we het alsnog zelf opgelost. Om over hun (betaalde) advies dienst maar niet te spreken. Daar heb je echt helemaal niets aan. Kortom, ooit een goede dienstverlener, nu totaal nutteloos.

Carmen
26-07-2021

Slechte afhandeling

Al jaren client bij de DAS echter ik merk dat zij steeds en te vaak van personeel wisselen. Sommige juristen hebben te veel op `hun bord` en willen dan vaak jou een bedrag aanbieden. Er zijn nog mensen die hun recht willen halen DAS.

Jan meulesteen
20-07-2021

Auto

6 jaar een nieuwe auto gekocht heb continue gebreken aan de auto, heb nu een verschil met de dealer. DAS benaderd en alle informatie naar hun verzonden en dan krijg je een medewerker dat ze niet kunnen helpen wat ik ben nog geen 6 jaar lid van DAS.en dan zoeken ze iets om achter te schuilen om je niet te helpen.wel het geldopstrijken.dank je DAS.! Super services .

Frank
17-07-2021

Te hoge werkvoorraad?

Ik maak een dossier aan en meld mijn casus (mijn geparkeerde auto aangereden door een derde) op 1 juli 2021.

Na 2 dagen rappelleer ik per mail om mijn dossierbehandelaarcte vinden.

Na 4 dagen, maar even gebeld.

U krijgt binnen 24 uur bericht. NOT!

Wel een standaardbericht dat ik uiterlijk 22 juli (!) bericht krijg.

Stuur een bericht dat het waardeloos is en ontvang een dag later een excuusmailtje.

Te hoge werkvoorraad.

Laat maar.

Ik los het zelf wel op en zeg DAS op. Ballentent.

Henk
15-07-2021

Losers bij de DAS, verantwoordelijkheid nemen is hen vreemd.

Al tientallen jaren lid bij de DAS. Heb nu zowel een casus van mijn ouders als van mezelf neergelegd bij de DAS. Uiteindelijk maar een vrije advocaatkeuze advocaat genomen, want de advocaten zijn net leken, ze weten niets en kunnen niets. Het enige waar ze mee bezig zijn is hun eigen gelijk halen bij cliënten en premies binnen harken én vertellen dat ze de grootste zijn. Ze hebben in een grote zaak verzuimd te stuiten, waardoor er nu geen aanspraak meer op de benadeelde partij gedaan kan worden. Schuiven ze dit af op de huidige advocaat, terwijl ze zelf toen mij vertegenwoordigden. Wat een stelletje lapswanzen. Niet capabel en advocaten daar weten dat ook, want hun personeelswissel gebeurd sneller dan dat ik dagelijks wissel van onderbroek. We moeten met elkaar vechten tegen partijen die wel geld willen vangen, maar niets voor je willen doen.

Bob
13-07-2021

NIET DOEN !

Bij aanmelding rolt de rode loper uit met heel veel zoete woordjes door gelikte adviseurs. Echter, trapt DAS je er bij de achterdeur genadeloos uit. Daar zit bijtend zuur waar niet mee te overleggen is.

De kamer van koophandel had mij door een foutje uitgeschreven wat paar dagen later weer is hersteld en inschrijving voortgezet. DAS heeft me uit de rechtsbijstandverzekering geflikkerd omdat ik (even) geen KvK nummer meer had. Overleg hierover was niet mogelijk. Het bijtend zuur wilde niet meer luisteren!

Keywan
08-07-2021

Neem geen verzekering bij DAS

Ik ben al jaren verzekerd bij DAS rechtsbijstand. Ik heb nu een probleem met mijn woning en heb ik juridische hulp nodig. DAS weigert mij te helpen. Ze geven aan dat ik tijdens de conflict niet verzekerd was bij DAS. Dat is bulshiot want ik ben al jaren verzekerd bij DAS. Ik heb mijn polisnummer doorgegeven maar ze blijven weigeren mij te helpen. Ik zal deze tent met opgeleide oplichters voor de rechter brengen.

Gedupeerde verzekeringsnemer
01-07-2021

Trust me, dit wil je lezen

Trust me, dit wil je lezen voordat je hier een rechtsbijstandsverzekering afsluit:

Ik ben nu een kleine 5 jaar verzekeringsnemer van een rechtsbijstandverzekering bij DAS. Ik betaal iedere maand netjes mijn 35 euro en heb tot kort geen gebruik hoeven maken van hun diensten.

Tot enkele weken geleden ik aan de bel trok; ik had geld uitgeleend en kreeg dit niet terug. Das adviseerde mij zelf een ingebrekestelling op te stellen (lees: kreeg geen hulp), na 14 dagen zouden ze weer contact met mij opnemen.

Dat deden ze netjes. Om te vertellen dat mijn zaak niet gedekt werd door de polis. Waarom vraag je je nu af!? Nou ik verdien namelijk geld met de rente, een schrikbarende 70 euro. Hierdoor valt het niet onder de dekking van DAS waardoor ze mij niet verder konden helpen.

Ik heb de DAS medewerker nu een week geleden om uitleg gevraagd, nog geen reactie. Ik ben bang dat DAS mij dus niet kan helpen bij een zeer waarschijnlijk simpele zaak.

Kortom, kijk even verder voordat je met DAS in zee gaat. Het internet staat vol met reviews waar DAS letterlijk de das om haar verzekeringsnemers doet.

Piet
30-06-2021

Doen niks voorje

Zeer slecht als ze maar geld kun verdiene 8jaar lit altijdeen lul ver haal mensen stop met die verzekkering das doet je de das om daar zijn ze goed nu is niks ward

Zorlu
29-06-2021

DRAMA

Zaak aangemeld, zaak geaccepteerd door DAS. De verdediging was zeer slecht. De zaak ook verloren. Melding gemaakt hiervan, zoals verwacht is er niks mee gedaan. De bal wordt teruggespeeld. Uiteindelijk het erbij laten zitten en mijn verlies genomen. Belangrijke zaken zijn een paar maten te groot voor DAS. DAS is goed voor kleine zaken. Overweeg vertrek wat zij kunnen kan ik ook. Normaal kreeg ik altijd een beoordelingsvragen, die werd dan ook niet deze keer getuurd.

Gauwrie
21-06-2021

Louche polisvoorwaarden die alleen in het voordeel van DAS is

Zaak aangemeld en niks vernomen, na twee weken ga ik zelf bellen om vervolgens te horen dat ze de zaak nog niet hebben onderverdeeld ivm ontbrekende stukken. Stukken opgestuurd en moet de afspraak met mijn advocaat verschuiven omdat er nog geen dekking is toegezegd. 3 dagen later krijg ik mevrouw Yosefzay die mijn zaak net op haar bureau krijgt en eerst nog moet beoordelen of het onder de voorwaarden valt. dit was volgens haar niet het geval gebaseerd op voorwaarden die zo beschreven staan dat deze altijd in het voordeel van DAS komen. Zelfs mijn advocaat gaf aan negatieve ervaring met DAS te hebben. Klacht ingediend omdat ik niet terug werd gebeld door mw Yosefzay. Na een week een reactie dat de heer Perniciaro contact met mij zal opnemen. Na een week heb ik zelf maar contact gezocht want er kwam geen reactie vanuit DAS. Dan heb ik twee gesprekken waarin deze meneer mij nog steeds blijft overtuigen dat mijn zaak niet in behandeling genomen kan worden. Maar is niet bereid mijn betaalde premie terug te betalen. Kortom een stelletje oplichters daar bij DAS die zich verschuilen achter louche polisvoorwaarden.

Patrick
11-06-2021

Communicatief bedroevend

Voor oplossingen en communicatief hoef je niet bij DAS te zijn.

Meer DAS Rechtsbijstand reviews