Dela15 ervaringen

Riley
27-11-2018

Niet tevreden.

De dag van de crematie was rommelig.
Geen goede voorbereiding. helaas is onlangs mijn overgroot oma overleden uit eindelijk hebben we besloten om het niet meer bij Dela te doen maar bij Uitvaartverzorging de Eenvoud.nl
Gelukkig was bij hun wel alles goed geregeld.

Kitty
Kitty
05-11-2018

Vinger afdruk

Ik heb een vinger afdruk van mijn nou hoor dat die van mijn man zijn ik ben er ook niet bij geweest bij die vinger afdruk dat hebben ze niet gevraagd

Dominique
Dominique
24-10-2018

Top werk geleverd

In september een dierbare heel onverwachts overleden. Zorg werd goed opgepakt.

Dierbare thuis opgebaard geweest en we konden 24 uur per dag bellen als er iets was, ook s'avonds laat zijn de mensen van Dela geweest en meerdere keren, alle mensen heel aardig en begripvol, waren bereid om alles uit te leggen wat ze deden.

Wil graag speciaal Els van Klarenbeek bedanken voor de geweldige dienst, zij werd ingehuurd door Dela maar werkt als zelfstandig rouwondersteuner, ik beveel haar zeer zeker aan! Een geweldig persoon, die onze dierbare een waardig afscheid heeft gegeven.

Ysbrand
13-10-2018

Waardig maar rommelig

Onlangs uitvaart van mijn zwager gehad en hoewel de medewerkers erg aardig zijn enenorm hun best deden maakt het geheel een rommelige indruk. We hadden in de kleine kapel een dienst en we zaten klaar om te beginnen moest ineens nog een TV schem op een standaard met wielen verwijderd worden. Zo waren er nog een paar kleine dingen. Als het personeel iets scherper is dan is de achtergelaten indruk veel beter. Jammer.

Alfons
09-04-2018

Verhoogde premie bij ziekte

Bij chronische kwalen wordt automatisch een verhoogde premie berekend; ook als je medicijnen slikt tegen een aandoening, loop je het risico meer te moeten betalen aan premie. Hieruit blijkt dat Dela alleen gezonde mensen accepteert tegen een normale premie.

U bent gewaarschuwd!

Steve
21-02-2018

Bevestiging wijziging niet ontvangen

Bevestiging wijziging van mijn polis gekregen per e-mail. DELA wist nog van niks .

Persoon B beweerde dat persoon A (die ik telefonisch sprak) wel dat bevestigd had terwijl dat absoluut niet het geval was.

Service erg wisselvallig.

John
30-01-2018

Hoge kosten stoppen verzekering

Mijn zoon heeft de leeftijd om zelf de premie voor zijn begravenis verzekering te gaan betalen. Hij heeft er voor gekozen dit niet te doen. Dus is de verzekering stop gezet. Afkoopwaarde 283 euro. Ik ontvang echter maar 158 euro terug van 25 jaar premie betalen. De andere 125 euro zijn kosten voor het beeindigen van de verzekering. Schande!

Ad
22-11-2017

Top geregeld! waardig en eervol

Woorden schieten te kort, het gevoel dat wij hebben meegekregen van de uitvaart kan je niet uitdrukken in woorden. Ben bezoeker geweest bij een uitvaart van een kennis en ik moet zeggen dat mijn uitvaart door DELA verzorgd zal worden.

Bella
20-10-2016

Rouwauto niet komen opdagen

Ontzettend slechte ervaring, de rouwauto was niet komen opdagen, de overledene is met een busje uiteindelijk naar ceremonie vervoerd echt een drama voor de weduwe. Er is wel een excuses aangeboden door Dela maar zo een fout maak je niet goed. Daarnaast ook meerdere foute vermeldingen tijdens de dienst.

Sylvia
11-06-2016

Persoonlijke aandacht

De persoonlijke en warme aandacht van Trudy Romeijn heeft ons geholpen de begrafenis van onze moeder en zusje de invulling te geven die wij zo graag wilden. haar persoonlijke betrokkenheid, oog voor details heeft ons gesteund.

Snellerdansnel
09-06-2016

De beste

Het is echt het beste wat er is, wij zijn zo extreem tevreden. We konden de mensen zelfs nachts bellen om half 1. Om voor de dag van de begravenis nog een wijziging door te voeren. Aan alles dachten ze. Zelfs de nazorg dachten ze aan.

Snap ook niet hoe andere zulke slechte ervaringen hebben.

Echt top jullie

Agnes
Agnes
14-04-2016

Zeer ontevreden

Na een overlijden contact opgenomen met Dela. Omdat ze niet de uitvaart gingen verzorgen maar wij dat zelf hebben gedaan, beloofden ze ons dat we een formulier zouden krijgen met info over hoe de uitvaartverzekering die mijn moeder had zou worden afgehandeld. Na een aantal mails en telefoontjes inmiddels 2 weken verder nog steeds niet het benodigde formulier en de benodigde info ontvangen. Inmiddels hadden we al wel zo'n 3500 euro aan kosten betaald i.v.m. kist, rouwauto, crematorium etc. Zeer slechte dienstverlening en niet klantvriendelijk. Na een overlijden van een dierbare zit je op dit soort gedoe al helemaal niet te wachten.

Annie
Annie
21-12-2015

Fout op fout

Verkeerde kaarten Naam vd kerk fout Straatnaam vh kerkhof fout Op het laatste moment nog de juiste kaarten gekregen maar wel met weer dezelfde tekst fouten! Degene die de uitvaart vd dela( mvr. vdpttn) regelde hoeft bij mij nooit meer binnen gekomen.

Rita
Rita
19-12-2015

Geweldig

Even wil ik melden dat het vakmanschap en de liefdevolle benadering van mevrouw Machtelt Visser een geweldige indruk heeft achter gelaten. Zij was tot alles bereid en het heeft op ons heel goed gedaan, een geweldige vrouw. Hierbij onze hartelijke dank. Rita creveld & familie

Mar
10-11-2014

Schokkend en 1 grote teleurstelling

Alles wat zo ongeveer mis kon gaan tijdens de uitvaart van mijn vader is ook echt misgegaan. Verkeerde bloemen, rouwkaart op verkeerd formaat geprint, slechte communicatie, een en al gehaast, verkeerde muziek aangezet, geginnegap tijdens de dienst, verkeerde catering geserveerd en een factuur waaruit blijkt dat de as al verstrooid zou zijn bij het crematorium terwijl we de as in een urn zouden ontvangen. Een en al teleurstelling en continu het gevoel alsof er stagiaires aan het werk waren.

Welk cijfer geef jij Dela?