Beloven veel, zijn in de praktijk niet deskundig.
Voorgelogen door verkoper. Geen Netflix geen Videoland. Ik kan ze ook niet streamen.
Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend bedrijf. Vreselijk.
We moeten maar een chromecast kopen dan kan het wel.
Wat heb ik spijt als ……
1 klein lichtpuntje ik hoef maar een jaar te wachten. 🤬
Uitstekende service!
Internet plots down.
Ticket geopend.
Plots werkte het weer.
Een technicus bood diensten aan. “Het lijkt weer te werken”. “Bel over een uur weer, dan weetbik meer”.
Dat gebeurde.
Klasse.
Schril contrast met Ziggo….
In september 2022 glasvezel aangevraagd. Na de bevestigingsmail "Welkom bij Delta" is het volledig stil geworden, buiten de mail "Een medewerker van onze aannemer neemt snel contact met je op om een afspraak te maken en samen te bepalen waar de glasvezelaansluiting in je woning geplaatst kan worden." Op mails wordt niet gereageerd. Bij contact met Delta wil men doorverwijzen naar deltafibernetwerk. Punt is dat ik een overeenkomst heb met Delta en niet met hun onderaannemers. Men snapt er werkelijk niets van en is niet in staat tot communiceren, behalve herhalen dat ze me een ander nummer willen geven. Hopeloze onderneming.
Wij hebben sinds kort delta internet en tv februari 2023 dus net een paar maanden
En nu in mei al waardeloos internet en gewoon geen tv mogelijk door het waardeloze internet
Online gamen kan ook niet
Inloggen op xbox live onmogelijk
Dus de xbox is nu ook een waardeloos apparaat geworden
Enkel af en toe werkt netflix via een google chromecast de film wordt dan ingeladen via de smartphone op de chromecast gelukkig werkt er nog iets
Tv kijken is al waardeloos door de mega hoeveelheid verrotte inhoudsloze reklame blokken. dus tv keken we toch al nooit meer
Volgend jaar gauw nlziet erop smijten dus nooit meer reklame en uiteraard een andere provider
Nooit meer delta
Zelfs kpn via koper aansluiting was zoveel beter dan deze schijt
Uploaden van deze ervaring lukt niet eens dus via de 4g gedaan kpn klote zooi
Vrijdagavond 21_4 ging de tv om 8 uur op zwart, gebeld naar Delta, na een half uur in de wacht gestaan te hebben kreeg ik een "deskundige" aan de lijn en die vertelde mij precies wat ik moest, wat ook op de website staat, dat had ik ook al gedaan, maar goed op advies van de man, die handelingen weer gedaan, uiteraard ook zonder resultaat, naar later bleek was het een storing in de hele regio, schijnbaar was dat bij de klantendienst van Delta nog niet bekend?
Je wordt aan het lijntje gehouden of voorgelogen. Het weekend zonder tv en tot zondagmorgen zonder internet, zo gauw als mogelijk gaat dit bedrijf de deur uit!
Mijn moeder van 85, waar ik zelf een aantal praktische zaken voor regel, heeft zich om laten praten door iemand van Delta om over te stappen vanuit Ziggo.
De installatie was niet vlekkeloos en binnen 2 maanden 2 storingen waarvan de laatste nog niet is verholpen en inmiddels dag 10 is ingegaan.
Heel het weekend al storing, wordt van kastje naar de muur gestuurd. Wel betalen voor 1gb verbinding maar werkt meer niet dan wel. Ook buren zelfde ervaring laten je in de kou zitten. Waardeloos bedrijf!
Zouden de overstap regelen. Blijkt dat het niet mogelijk was omdat mijn huidige abonnement nog 3 maanden doorliep. In plaats van mij dit te melden en/of het nieuwe abonnement 3 maanden later in te laten gaan, hebben ze niks laten weten en het nieuwe contract meteen in laten gaan. Hierdoor uit de bedenktijd gelopen. Nu dus 3 maanden dubbele lasten. Niet heel erg maar alles behalve netjes. Ook de klantenservice vond het raar maar wilde/kon niks betekenen.
Delta heeft mooie beloften wat betreft b.v. tv ik kijk meestal met ondertiteling die is nu verdwenen ,bij de coaxkabel was die nog wel aanwezig,bij bepaalde zenders delta roept nu dat in de zender zit lk voel me nu bedonderd BEDONDERD
Zeer opdringerig en zelfs brutaal
Accepteren geen nee zelfs niet als je meerdere malen nee zegt
Het hele dorp heeft deze ervaring
Vanaf oktober 2022 heeft mijn ex-partner een 3 jarig lucratieve energiecontract wat op mijn naam staat nu voor de 3e keer beëindigd bij Delta energie om daarmee energietoeslagen binnen te harken. Ondanks dat Delta energie na veel telefoontjes, correspondentie en contract notities hebben zij niets geleerd van de afgelopen 2 opzeggingen die na weken geharrewar uiteindelijk werden teruggedraaid. Schandalig dat ik als klant (voor de 3e keer) wordt opgezadeld met kosten wegens vervroegde beëindiging en gemis van de energietoeslagen door toedoen van een incompetente organisatie en hardleers blijven dat het opzeggen van een energiecontract door derden een onrechtmatige daad is en NOOIT zonder instemming van de contractant mag plaatsvinden.
Advies: ga nooit in zee met deze incompetente energie organisatie!
Op 20 april 2021 bestelformulier ingevuld en opgestuurd voor aansluiting. Tot op vandaag totaal niets gehoord. Vandaag ten einde raad gechat met een medewerker. Hij wist me niks meer te melden dan dat het nog wel even zou kunnen duren. Hij raadde me aan telefonisch contact op te nemen met Delta Netwerk. zij konden me ook niets meer te vertellen dan dat nog niet bekend is wanneer mijn aansluiting te verwachten is. Ik woon in Workum, een deel van de stad is al aangesloten. Het is wel bekend : gaatje graven, kabel erin, gaatje dichtgooien. Tot zover kan ik het nog volgen. Inmiddels ben ik 2 jaar verder. Ik ben blij dat ik zelf contact heb opgenomen want anders had ik nog langer moeten wachten. Nog niets opgeschoten, dus. Communicatie? hoezo communicatie? Ik mag hopen dat het glasvezelsignaal sneller is dan de tijd die nodig is voor de aanleg. Als ik de ervaringen lees, heb ik daar niet zoveel vertrouwen in.
Kastje-naar-de-muur, dode mus enz. beoordeling 1 ster maximaal.
Er zou een gratis glasvezelaansluiting aangelegd worden als je een abonnement nam. We zijn nu bijna twee jaar verder en er is nog steeds niets
De aanleg is uitbesteed aan Volkerd Wessels met als gevolg, geen afspraken kunnen maken, vernielingen en diefstal
De aansluiting is uitbesteed aan Guidion met als gevolg, geen afspraken kunnen maken
En nu een brief dat ze gewoon het abonnement gaan activeren, dus geld gaan afschrijven, terwijl we nog steeds niets hebben!
Antwoord van de klantenservice dat het zeker belangrijk is dat je goed nadenkt voor je ergens een abonnement afsluit
Ze geven dus zelf toe dat ze mensen belazeren!
Ga hier niet mee in zee, nooit!
We kregen vandaag een hele opdringerige brief, terwijl we niks met hun hebben afgesproken, en er werd niet gevraagd of we een glasvezelaansluiting wilden, het was gewoon een mededeling. Ze hadden zelfs ook al een datum geprikt, er werd nog wel gezegd dat de afspraak nog door ons bevestigd moet worden, ik heb de brief hier neergezet: https://files.zutphen.nu/scan0197.jpg
Dit is natuurlijk geen manier van zaken doen.
Monteur vertrekt zonder werkend internet. Signaal zou niet goed zijn. Hij belde met een collega en met de mededeling dat we binnen een paar uur signaal zouden hebben vertrok hij. De volgende dag nog geen signaal. Zelf klantenservice gebeld, na 30 min iemand aan de lijn. Was bij hun niets bekend dat wij geen signaalnhadden. Ticket aangemaakt en na een halve dag idd signaal.
Zelf alles maar aangesloten. Op zolder geen smart tv. Netflix kun je bij KPN gewoon kijken, bij Delta dus niet. Moet via internet streamen. Dat kan dus niet als je geen smart TV hebt. Niemand ooit iets over gezegd.
Opnames kun je niet kijken als ie aan t opnemen is.
Ik mis KPN nu al.
Ik ga opzeggen maar zit er een jaar aan vast.
Wat een ruk bedrijf.
Ons bin zuunig hè. Kut zeeuws bedrijf.
Nooit geen Delta meer.
De monteur blijft tot er internet is in de nok.
NOT!
Overgestapt van kpn naar delta voor sneller internet. Monteur levert niet werkend wifi modem op en klantenservice zegt dat het probleem aan mijn kabel in huis ligt. Onzin verhalen, kastje naar de muur. Weliswaar vriendelijke klantenservice, die niet door hun eigen backoffice of technische dienst worden gesteund. Bizar bedrijf. Zo snel mogelijk terug naar KPN.
Delta brengt kosten in rekening voordat de monteur is geweest en er een werkend product was. Gebeld, waarbij ik kreeg te horen dat dit normaal was, hierop wilde ik het contract opzeggen. De medewerker vertelde mij dat ik niet onder het contract uit kon?. In mijn digitale product omgeving stond echter niets van een product, en geen contract die zouden ze alsnog mailen, nooit gehad. Met heel veel bellen, mailen, is het uiteindelijk toch geannuleerd echter resulteerde dit in een factuur van €525,25!
Rechtsbijstand verzekering ingeschakeld,delta een aangetekende brief gestuurd die ze gewoonweg negeren. Nu een klachten traject gestart bij geschillen commissie telecommunicatie alvorens weer bij de rechtsbijstand aan te kloppen. als consument bij delta, wordt je niet serieus genomen en genegeerd. het is te beschamend voor woorden, je bent klein duimpje tegenover de zoveelste reus die enkel voor winstbejag gaat over de ruggen van vaak kwetsbare consumenten. Ga geen contract aan!
Helaas hier ook slechte ervaring.
Als het werkt is het snel. Maar helaas is het een zeer onstabiel signaal. Vooral veel problemen in de avond na 17.00.
Klantenservice zeer onprofessioneel en niet opgeleid, geen kennis en mogen geen tickets aanmaken, pas na overleg met "Floorwalker".
Heb de aansluiting sinds 22 feb en helaas geen enkele dag zonder storing. Ben nu zo'n 3 weken bezig en mijn laatste "huiswerk"is om een "logboek" bij te houden (!). Als het probleem dan nog niet is opgelost mogen ze pas een ticket aanmaken voor ander modem of andere oplossing.
Resume: niet aan beginnen en nog een jaar wachten totdat Delta zijn bedrijfsvoering op orde heeft en fatsoenlijke service kan bieden.
Vreselijk.lossen problemen niet op.je wordniet goed geholpen
Bellen.chatten.tickets aanmaken.al dagen geen internet.kids moeten online lessen maar kan niet
Delta los eens een keer wat op
Zooitje ongeregeld