Heb sinds een half jaar glasvezel van Delta.
Twee geleden ontstonden er ineens problemen en dan ben je de klos!
Internet valt om de haverklap uit. De klantenservice werkt als een zwart gat: jij kan zoveel bellen en info geven als je wilt, ze lossen niets op, niemand neemt enige verantwoordelijkheid, niemand kan uitleggen wat er aan de hand is en je wordt nooit teruggebeld. Na 1 week bellen en vergeefse pogingen om dit op afstand op te lossen, hebben ze een officiële klacht ingelegd en zou ik gebeld worden om het op te lossen of om kosteloos uit te kunnen stappen. Geen reactie. Na drie dagen weer gebeld en ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden door die afdeling. Na twee dagen maar weer eens gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat de klacht gereed was gemeld, dat ik niet gebeld zou worden en dat ik dan maar een klachtenformulier moest invullen. Na twee weken ellende en bellen, terug bij af. Dat verzin je toch niet!
2x is een afspraak gemaakt voor het aanleggen van de glasvezelkabel.Zonder enig bericht verscheen niemand op de afgesproken tijd.Na de eerste maal schriftelijk hierover geklaagd en aangegeven dat ik hoopte dat het de tweede keer wel goed zou gaan, maar helaas…
Reden om nooit meer met dit bedrijf in zee te gaan
Komst afspraken niet na en de servicedesk snapt een simpel woord als annuleren niet.
Gewoonweg niet doen het is een bedrijf van niets.
Ben nu zo'n jaar lid van deze "zucht" tja, hoe noem je zoiets, oké, even het gegeven cijfer 4, hun snelheid van internet is prima, daar ben ik blij mee, met deze review doenniks, daar ben ik minder blij mee, ontvangst van TV is redelijk maar met grote vertraging, problemen van gebruikers wordt niks mee gedaan, en dan het volgende! Ik was met mijn vrouw op vakantie in Zweden, met mijn mobiel contract mag ik 30gb verbruiken per maand, 15gb daarvan mag gebruikt worden in het buitenland, en dat verbruiken gaat best snel, tenminste als je tv kijkt, muziek luistert en onderweg ook GPS gebruikt, niet erg hoor, als je maar een ander abonnement kunt afsluiten of wijzigen tijdens je vakantie, maar dat gaat niet, dat kan alleen de maand erop, "tja" dan heb ik het niet nodig, dus via een andere provider een extra 7 daags onbeperkt internet toegang verschaft, kosten daarvan €27, dus via een andere partij kan ik wel iets regelen maar delta snapt niet dat ze daardoor geld mislopen.
Waardeloos bedrijf, de service is zeer slecht.
Op 20 juli een verhuizing doorgegeven en vandaag, 10 augustus, is het nog niet geregeld.
Mensen bij de klantenservice zijn aardig hoor, maar geven niet altijd volledige informatie, want dan had het al geregeld kunnen zijn. Of ze zeggen dat ze het gaan regelen en gebeurt er nog niks. Bel je een paar dagen later en blijkt er niks geregeld te zijn. Inmiddels 2 keer gezegd dat het nieuwe modem opgestuurd is, maar als je 3 dagen later belt is het nog niet eens verzonden. Schandalig!
Nooit meer delta voor mij!
Zeer slecht, luisteren niet naar de klant, en zijn zeer slecht te bereiken.
Delta glasvezel: een hopeloos bedrijf. Administratie een rommel. Bestellingen verdwijnen. Komen afspraken niet na. Bellen niet terug. Versturen onzin brieven, zoals de aanmelding is geannuleerd, zoals u bent niet bereikbaar voor een afspraak. De glasvezel ligt in uw tuin. Onzin. Uren telefoneren zonder resultaat.
Ze lossen niets op. Ga nooit in zee met deze klungels. Hopeloos!
Zeer, zeer slechte ervaring. Ondanks belofte geen wifi-bereik in slaapkamer zonder bijbetaling voor goede verbindingsmiddelen. Monteur wil snel weg en ook snel geïrriteerd als je vragen stelt. Niet alles wordt netjes met elkaar verbonden. Klantenservice wimpelt, na lang wachten, alles af. Nooit aan beginnen.
Verschrikkelijk bedrijf. Klantenservice doet niets anders dan storing noteren, vervolgens hoor je er niets over terug.
Over enkele dagen moet het werken hoor je iedere keer. En als het dan werkt krijg je een mail vertellen ze erbij. Maar die mail die komt er niet en dus maar weer bellen. Steeds weer hetzelfde antwoord.
Als je vraagt om op de hoogte gehouden te worden zet de klantenservice dat in hun systeem. Maar verder gebeurt er niets.
Kortom, een brok ellende.
Wat een ellende met dat klote bedrijf Delta!
Vele beloften vele praatjes , en wat een troep voor de deur grrrrrrrr we leven in een politie staat en pikken alles .
Nee wij zitten ons hele leven bij KPN en dat bevalt prima , geen gezeik altijd behulpzaam en op alle abonnementen korting zolang we klant blijven.
Dus Delta lekker opzouten met je rotzooi en zorg dat de wijk weer bewandelbaar is zeker voor de ouderen onder ons.
November 2022 verkoper delta aan de deur, verhaaltje. mooi maar ik wil eerst de verkoop en leveringvoorwaarden, moeilijk te realiseren, ach dan praat ik ook niet verder, 6 weken later ah de leveringsvoorwaarden alsnog. mail binnen , hierna een kwartier de verkoper en? wat dacht je zelf. alles doorgelezen. akkoord gegeven, januari wordt er aangelegd en in februari zal er een aansluiting plaatsvinden, mooi te mooi dus want het is nu juli krijg niemand meer te pakken niet de verkoper met zijn mooie praatjes, after sales met mailadres meerdere keren een mailtje gezonden reeds 3 keer nu na 8 weken nog steeds niets. wat een stomme zooi. hoeft ook niet meer blij nu wel wachten op andere partij Delta gaat het niet worden.
Internet is zeker niet sneller dan van kpn. Ik kan vaste tel niet gebruiken. Bij controle blijkt er een verkeerd nummer in ons account te staan. Joost mag weten hoe dit kan. Ik probeer ze te bellen maar sta al 28 minuten! in de wacht.
Ook heb ik nu 2 afstandsbedieningen. Is ook lastig.
Ik zou nooit meer met ze in zee gaan.
Onbereikbaar!
Al weken herrie en rotzooi van die Delta werklui. De hele dag op en neer door de straat met een tractor voor zand te verplaatsen. Zand ligt aan de compleet andere kant van de straat. Ook bezetten ze met die zandberg al weken 3 parkeerplaatsen en ligt het zand elke dag door de hele straat. Slechte reclame!
Wij zien af van Delta.
Sinds april hebben we glasvezel, internet en tv.
Sinds begin mei ervaar ik problemen, het internet valt uit, de tv geeft zwart beeld,
Regelmatig hang ik (een uur of anderhalf) met Delta aan de telefoon, de medewerker is dan wel erg behulpzaam en probeert van alles.
Echter wordt het probleem niet verholpen en telt ieder storing op nieuw en hebben zij 2-5 werkdagen om het te verhelpen.
Er is geen mogelijkheid een meerdere te spreken, welke de storingen aan elkaar kan koppelen en kan zorgen dat dit voor eens en altijd wordt opgelost.
Door middel van nieuwe apparatuur op te sturen, met een monteur.
Daarnaast ben ik voor de klacht hierover verwezen naar het klachten formulier ,welke niet aanwezig is. Steeds wordt je naar de klantenservice doorverbonden (daar waar ik al regelmatig contact mee heb).
Wij hebben geen glasvezel van Delta en na onze ervaring gaan we dit ook nooit nemen, al kregen we er geld bij.
In maart wordt onaangekondigd de stoep opengebroken door slecht nederlands sprekende figuren, de natuurstenen trap wordt tijdens de werkzaamheden aanzienlijk beschadigd.
Er wordt zand van onze oprit geroofd (ons eigendom) om te gebruiken bij de werkzaamheden (halve big bag leeg). Als je daar iets van zegt krijg je een grote muil en hebben ze niets gedaan (die stereotypes komen toch ergens vandaan.).
De stoep ziet eruit alsof er een bataljon tanks overheen is gereden.
In ieder geval van de schade aan de trap melding gemaakt bij Delta, die je vervolgens van het kastje naar de muur gaat sturen. We zijn inmiddels 2 maanden verder en eindelijk heeft de onderaannemer ons een mail gestuurd waarin hij ontkent überhaupt in de straat te zijn geweest.
Steek die glasvezel waar de zon niet schijnt.
Beloven veel, zijn in de praktijk niet deskundig.
Voorgelogen door verkoper. Geen Netflix geen Videoland. Ik kan ze ook niet streamen.
Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend bedrijf. Vreselijk.
We moeten maar een chromecast kopen dan kan het wel.
Wat heb ik spijt als ……
1 klein lichtpuntje ik hoef maar een jaar te wachten. 🤬
Uitstekende service!
Internet plots down.
Ticket geopend.
Plots werkte het weer.
Een technicus bood diensten aan. “Het lijkt weer te werken”. “Bel over een uur weer, dan weetbik meer”.
Dat gebeurde.
Klasse.
Schril contrast met Ziggo….
In september 2022 glasvezel aangevraagd. Na de bevestigingsmail "Welkom bij Delta" is het volledig stil geworden, buiten de mail "Een medewerker van onze aannemer neemt snel contact met je op om een afspraak te maken en samen te bepalen waar de glasvezelaansluiting in je woning geplaatst kan worden." Op mails wordt niet gereageerd. Bij contact met Delta wil men doorverwijzen naar deltafibernetwerk. Punt is dat ik een overeenkomst heb met Delta en niet met hun onderaannemers. Men snapt er werkelijk niets van en is niet in staat tot communiceren, behalve herhalen dat ze me een ander nummer willen geven. Hopeloze onderneming.
Wij hebben sinds kort delta internet en tv februari 2023 dus net een paar maanden
En nu in mei al waardeloos internet en gewoon geen tv mogelijk door het waardeloze internet
Online gamen kan ook niet
Inloggen op xbox live onmogelijk
Dus de xbox is nu ook een waardeloos apparaat geworden
Enkel af en toe werkt netflix via een google chromecast de film wordt dan ingeladen via de smartphone op de chromecast gelukkig werkt er nog iets
Tv kijken is al waardeloos door de mega hoeveelheid verrotte inhoudsloze reklame blokken. dus tv keken we toch al nooit meer
Volgend jaar gauw nlziet erop smijten dus nooit meer reklame en uiteraard een andere provider
Nooit meer delta
Zelfs kpn via koper aansluiting was zoveel beter dan deze schijt
Uploaden van deze ervaring lukt niet eens dus via de 4g gedaan kpn klote zooi