Delta4 ervaringen

Lorenzo van Os
23-10-2018

Afzetters

Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!

Marco
12-12-2016

Geweldig

Scherpen prijzen, altijd goede service. Nog nooit ergens last van gehad. Het internet via Zeelandnet is zeer snel.

Denise
14-01-2016

Altijd vriendelijk en duidelijk

Wij zijn al jaren klant bij delta, en ik ben hier best tevreden over. We hebben energie en stroom via delta net zoals onze digitale tv. Redelijk dure pakketten, maar dan heb je wel veel zenders. Soms wel eens storing als het slecht weer is, verder nooit. Wat ik wel jammer vind is dat je de digitale decorder zelf aan moet schaffen, maar dan is hij natuurlijk wel jou eigendom.

Lies
24-11-2011

Erg slecht!

Ik heb bij Delta mijn energie contract afgesloten. Ging allemaal vrij snel.
Toen ik eenmaal aangesloten was had ik toch nog een vraagje.
Ik gebeld en ja hoor je raad het al “ik verbind u even door met mijn collega”
Na dit 5 keer aangehoord te hebben zei de vrouwelijke collega iets anders.
“Ik bel u morgen even terug”
En ook dat was te voorspellen, geen telefoontje.
Ik heb toen nog 2 dagen extra gewacht maar vooralsnog geen telefoontje.
Na het weekend direct weer gebeld, en ja dan komen de excuses.
Maar nog altijd geen antwoord op de vraag.
Nou mevrouw kon er niks aan doen en de collega waar ik mee gesproken had werkte alleen op woensdag. Ik moest dus maar even wachten tot mevrouw mij belde, na 3 weken had ik eindelijk antwoord. Erg slecht!

Welk cijfer geef jij Delta?