Delta reviews

2.4
Positief12%
Neutraal0%
Negatief88%
Laatste 12 maanden202220212020
Geen lid

Recente Delta ervaringen

Dick
06-02-2023

6/2: Het is om te janken. Kapotte kabel, nu moet er eerst een vergunning worden aangevraagd om de grond in te mogen. Kan 8 weken duren. Herman Finkers zou wel raad weten (Zie de film De beentjes van Sint Hildegard). Zucht, nee ZUCHT!@

Ashton
30-01-2023

Delta komt haar afspraken niet na! in 2021 contract getekend met de belofte dat de glasvezel binnen 3 maanden zou zijn aangesloten en dat we netflix en disney+, net als bij ziggo nu, gewoon konden kijken zonder dat je een chromecast voor nodig hebt om te streamen.

Belofte 1 werd al gebroken omdat er op 1 januari 2023 nog stééds geen glasvezel binnen lag. Belofte 2 is dus ook onjuist, zagen we bij anderen die wél al glasvezel van delta hebben.

Meteen gebeld uiteraard om uitleg te vragen en daar was het excuus dat ze nog in overleg waren met o.a. Netflix. Toen we aangaven dat ze niet meer hoefden te komen was het verhaal dat we niet onder het contract uit kunnen zonder te betalen. Onzin want het ligt nog niet binnen en zodoende kunnen we geen gebruik van hun diensten maken. Ik heb zwart op wit gezet dat we op basis van dwaling willen annuleren. Nooit reactie op gehad. Oplichters zijn het!

Rob
29-01-2023

Nu 4 dagen Delta glasvezel, nog geen enkele dag zonder storingen gehad. Uitvallen van alle kanalen, kastje en steeds vaker staat het beeld gewoon stil.

Zo snel mogelijk alles opzeggen en op zoek naar een andere manier om weer gewoon tv te kunnen kijken.

Marina
27-01-2023

Nu al 2 weken zonder internet en tv

Nu al 2 weken zonder internet en tv! Sinds 13 januari is het contract ingegaan (en betalen we wel), ze hebben in het hele dorp glasvezel aangelegd. Alleen in deze regio krijgen ze het niet aan de gang. Om de dag bellen voor een update die maar niet komt. Ze zijn ermee bezig, maar hoe lang het nog gaat duren geen idee. Een tijdelijke alternatieve oplossing ipv de niet-werkende glasvezel is er zogenaamd niet. Ondertussen kost het ons klauwen met geld aan extra data kopen om maar te kunnen blijven (thuis)werken. Geen tv, dure streamingsabonnementen die voor noppes betaald worden. Hoe lang vinden ze dit nog acceptabel?! Het leven is duur genoeg zonder honderden euro's te moeten betalen aan data om je werk te kunnen blijven doen!

Jj
27-01-2023

Na bijna 2 jaar wachten is eindelijk de glasvezel binnen in huis.

We hadden in april 2021 een overeenkomst voor een Flexpakket afgesloten. Eind 2022 is de glasvezel binnen gebracht. Ik was er al helemaal klaar mee. Ik wil van Delta af! Dat blijkt niet te kunnen. Ja, met een afkoopsom voor 12 maanden van je overeenkomst wordt mij doodleuk verteld. Ik ben toch in 2021 de overeenkomst aangegaan? Dan mag ik toch in 2023 de overeenkomst ontbinden met een opzegtermijn van 1 maand? Staat in hun voorwaarden.

Wat blijkt, stuurt Delta de foutieve voorwaarden mee! Stelletje .

Voel me opgelicht, en besodemieterd.

Wees gewaarschuwd, ga NOOIT met deze lui in zee.

Ze zijn uitermate slecht in communiceren en je moet minimaal een uur in de wacht als je iemand wilt spreken. En zelfs dan ben je nog geen stap verder.

Nelleke
24-01-2023

Bij de overstap met internet en telefonie verliep alles zeer moeizaam. Er werden afspraken gemaakt, zaken beloofd maar het wordt niet of verkeerd opgepakt waarbij ze ons voor de kosten op willen laten draaien. Wat heeft dit ons al veel negatieve energie en telefoontjes/mailtjes/berichtjes gekost. Daarbij is de internetverbinding ook erg slecht. Zodra ons abonnement verloopt stappen we weer over naar onze vorige provider!

Lowie
12-01-2023

Blij dat ik Ziggo niet opgezegd heb, heeeeel snel weer terug naar Ziggo. Wat een waardeloos bedrijf.

Martin
09-01-2023

Na een telefoon gesprek met delta hebben we af gesproken dubbele data op de mobiele telefoon en film1 nou top zou je denken,

Maar het contract ging in de Sim kaart in de telefoon gedrukt geen dubbele data.

Nou delta maar even bellen om dit op te lossen het komt er op neer ik krijg geen dubbele data en ook geen film 1 zo als delta mij belooft heeft dus ik ben dubbel genaaid door delta met een contract van twee jaar en je staat machteloos ze kunnen niks meer voor je doen maar zij hebben wel een klant onder valse voorwendselen binnen gehaald voor twee jaar.

Jan
08-01-2023

Tv loopt regelmatig vast en zeer regelmatig slecht/onzuiver beeld. Na 3 maanden (nog) geen succes. voldoet (nog) niet aan mijn verwachtingen. Internet en bellen oke.

Hans
27-12-2022

Verschrikkelijk bedrijf, zakelijke klant en sta al meer dan 30 minuten in de wacht. Er moet gewerkt worden, bedrijven zoals dit zijn daadwerkelijk onwaardig om samenwerking mee aan te gaan want ze handelen alles behalve in het belang van de klant. Prutsers van de bovenste plank.

Lucia
24-11-2022

Ik lees veel negatieve reviews, maar wij kunnen niet anders zeggen, dat de service en omschakeling naar glasvezelkabel van de Delta perfect is verlopen! Fantastisch geholpen door de monteurs, die vakkundig, vriendelijk en geduldig waren!

Natasja
18-11-2022

Nog nooit eerder zo'n slechte provider gehad voor internet, tv en telefonie. Nog maar een maand glasvezel van Delta, maar nu al storing. Een week geleden viel bij ons het internet weg en daarmee ook de televisie en onze vaste telefoon. Elke dag gebeld met de klantenservice gebeld: ze doen hun best; er wordt naar gekeken; etc. etc. Echt antwoorden kunnen ze daar helaas niet en ondertussen komen we geen steek verder. Er is geen enkel perspectief geboden over hoe lang we nog zonder hun diensten zullen zitten.

Wij raden Delta in ieder geval niemand aan.

Pieter
17-11-2022

Nog nooit eerder zo'n slechte ervaring gehad met een glasvezel provider! Jammer dat 1 het laagste cijfer is, want zelfs dat verdienen ze niet.

Reageren niet op vragen, weten niet wat ze moeten doen, alleen standaard riedeltjes, en dan weer even met een collega overleggen, waardoor je weer een kwartier in de wacht hangt. Verbinding verbreken als het moeilijk wordt, kastje-muur, etc.

Volstrekt hopeloos.

Dave
15-11-2022

Wat een organisatie, 14 maanden geleden opdracht gegeven om glasvezel van de straat naar het huis aan te leggen.

Na 10 maanden leggen ze eindelijk de buitenkabel, en 4 maanden later nog steeds geen vezel doorgeblazen en gelast. Verschillende keren contact gehad met de helpdesk, zij verwijzen elke keer door naar de onder aannemer Spie, (met wie heb ik een contract met delta of met spie?) Ik zou zeggen regel je shit Delta. (overigens zijn de medewerkers van de helpdesk zowel telefonisch als per messenger altijd correct, alleen kunnen ze niet escaleren naar een supervisor die wel dingen geregeld kan krijgen.

Ik heb het nu maar uit handen gegeven aan mn advocaat om dit contract te laten ontbinden.

Marc
10-11-2022

Doe geen zaken met dit bedrijf. Het zijn oplichters. Mooie beloftes en dan ontkennen dat ze die gedaan hebben. Nu zit er aan ze vast. Contact met hen bijna onmogelijk en reageren nergens op.

Blijf hier weg!

Bo
07-11-2022

Hele slechte communicatie. Reageren niet op mails. Geven verkeerde informatie door. Ondoorzichtig, Houden zich niet aan afspraken. Zeer slecht georganiseerd.

Doe geen zaken met dit bedrijf.

Daniel
27-10-2022

Ik heb 7 weken zitten wachten op het aansluiten van de glasvezelkabel en nog is het niet gebeurd. En dan bedoel ik niet aansluiten in mijn woning, maar het 'patchen' van de kabel in de schakelkast van Delta. 7 weken gewacht, meer dan 15x gebeld (en dat is dan 20 minuten in de wachtrij, doorverbonden worden en dan weer 20 minuten in de wachtrij. De helpdesk is een groot toneelstuk. Vriendelijke mensen die niets kunnen en niets doen, alleen vriendelijke en geruststellende woorden. Maar er gebeurt helemaal niets. 7 weken lang niet. Wat een afgrijselijke ervaring. Wees gewaarschuwd. Voor mij einde verhaal met Delta, dan maar geen glasvezel, alles beter dan deze ellende.

Gerard
15-10-2022

Op 13 oktober 2022 kwam monteur glasvezel aanleggen. Ik had telefoon nummerbehoud verzocht. Internet en TV werkte, maar

monteur vertrok zonder dat telefoon het deed. Nu 15 oktober heb ik al uren vergeefs met DELTA gechat zonder enig resultaat.

Heb spijt bij ZIGGO te zijn weggegaan.

GvdH Alphen NB

Jai
07-10-2022

Geen websites te openen via Delta Internet.probleem met veel ip adressen en nog geen oplossing, na 3 dgn al! Niet normaal dit en al zoveelste keer gedoe.

Bert
06-10-2022

Wat een waardeloos bedrijf is Delta. Vandaag de negende dag zonder internet. Dagelijks bellen, chatten of een bericht in messenger plaatsen, niets helpt. Je wordt niet op de hoogte gehouden over de voortgang, je krijgt nietszeggende informatie te horen. ‘Er staat een ticket open. Zodra we meer weten hoor je echt van ons.’ Geen van de toezeggingen die Delta gedaan heeft, is nagekomen. Delta kan beter inzetten op het oplossen van problemen bij bestaande klanten dan uitbreiden. Als ze nu de storingen al niet kunnen verhelpen.

De tijd breekt aan dat gedupeerden de krachten bundelen en de problemen via alle mogelijke media naar buiten brengen. Hopelijk dringt dan een keer door tot Delta dat de wijze waarop bestaande klanten voortdurend aan het lijntje gehouden worden echt niet kan.

Meer Delta reviews