Delta reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Delta ervaringen

Renata
15-04-2024

Nu 8 maanden klant. Van dag 1 gaat er alles mis. Zeer slechte klantenservice, nou service mag er niet achter staan! het abo geld is van een vreemde rekening afgeschreven, wat ook totaal niet op mijn nummer lijkt, daar ben ik in maart achter gekomen, door erge ziekte was het mij nog niet opgevallen, op contract staat mijn rekeningnummer. Geld is teruggestort naar die persoon, nu heb ik coulance gevraagd, en dat is volgens hun alleen, 60 euro extra betalen op mijn huidige abo kosten per maand. Ik kan dat niet, ik blijf, maar bellen en bied aan het van mijn vakantie geld te betalen, ik heb het gewoon weg niet!, niets geen enkel normaal contact mogelijk. Nu dreigen ze met afsluiten. Het verhaal is te lang. Ik ben zo door diverse mensen gewaarschuwd voor delta internet, helaas heb ik niet geluisterd. Ik heb ook al van dag 1 slecht ontvangst, veel en vaak weg en uitval. Ja 15 euro coulance gehad voor 8 maanden ellende, want dat is het.

Pepijn
11-04-2024

Inmiddels 4(!) volle dagen zonder internet, tv etc. Geen updates vanuit delta. Helemaal niks. Moeten constant zelf bellen voor informatie en krijgen vervolgens een standaard riedeltje te horen. Delta, doe hier iets mee of we stappen over!

Mart
28-03-2024

Mooi verhaal om abonnement af te sluiten ,houden zich vervolgens niet aan afspraken, leveren te laat en zit er toch een jaar aan vast 14 dagen bedenktijd gaat in voor levering. Alsof een een auto besteld met 2 jaar levertijd waar de garantie dan al verlopen is bij levering. Kortom belachelijke oplichters praktijken.

Noitniet
25-03-2024

Nooit, niet, ooit een abonnement afsluiten. Ze hebben een salesforce van hier tot tokio, daarachter is het een lege huls! Trap er niet in.

Jolanda
19-03-2024

Wat je allemaal niet moet doen en hoeveel oncapabele medewerkers moet je aan de telefoon krijgen om je wifi via je modem aan de praat te krijgen. Ze maken of verkeerde ticket's aan, sturen berichten dat het is opgelost terwijl er niks is gebeurd, vragen of ik over de monteur tevreden was 4x per dag terwijl er geen monteur is geweest en ga zo maar door. Na anderhalve week bellen bellen en nog eens bellen was er dan toch een medewerker die het snapte en mij geholpen heeft en binnen een kwartier was het opgelost. Deze jongen mag blijven. Pffff ik denk om als het abonnement is afgelopen de stap maar eens te maken naar een andere provider.

Joost
17-02-2024

Glasvezel zou worden aangesloten door Circet vandaag tussen 13:00 en 17:00 uur. Dus ik heb hier een vrije dag aan opgeofferd. Drie keer gebeld met het nummer van de klantenservice. Wij hadden daar de belofte gehad dat we als eerste geholpen zouden worden. Ik zou teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd. Ik ben helemaal klaar met Delta en Circet en wacht op een verklaring. Het vreemde is dat ze in de ochtend aan de overkant bezig waren dus logistiek gaat het daar niet goed.

Ingrid
16-02-2024

Zeer slechte service en haperend internet

Jan Wietze
14-02-2024

Maandenlang deurbel terreur en post om ons aan te willen sluiten op het glasvezelnetwerk.

Meerdere keren te kennen te geven dat wij dit niet willen. Vanmorgen stonden ze voor ons terras en groeven ze het gestabiliseerd zand/beton hieronder weg. Per deurbel laten weten dat ze daar mee moesten ophouden. Wel 6 man kwamen verhaal halen. Uiteindelijk hebben ze het gat gedicht maar bij thuiskomst heb ik ze gevraagd waarom ze dat deden. Ze ontkennen dit, ik heb hun de video laten bekijken en toen werden ze onbeschoft en zeiden dat ik een racist was. Ongelooflijk geschoffeerd door deze mensen.

Je kan beter thuis blijven wanneer ze in de buurt zijn.

La
07-02-2024

Verkopers zijn de afgelopen tijd zeker 7 keer aan de deur geweest en diverse keren post gehad van Delta. Bij het tweede bezoek al duidelijk aangegeven dat ik GEEN gebruik wens te maken van hun diensten en dat ik graag wil dat ze mijn adres uit hun bestand halen. Ze blijven komen, fysiek en via de post. Treurig dat het zo blijft doorgaan.

Elisabeth
01-02-2024

In oktober 2023 hebben wij glasvezel aangevraagd. Alles kon geen probleem en per 23 januari zou het geleverd zijn. Dat is delta niet nagekomen. Ook niet na tig keer bellen. Uiteindelijk is in week 4 pas de glasvezel kabel naar de meterkast gemaakt. Dat zou op 4 januari eigenlijk gebeuren. Hierna tig keer van het kastje naar de muur gestuurd over wat er nou moet gebeuren om internet te krijgen met doodleuk het antwoord: het kan nog 4 weken duren. Zo kinden op mijn initiatief een sim kon opsturen die ik de volgende dag zou hebben. Na weer drie dagen nog niks en daarbij geen contact. Dus ik nogmaals bellen: “ik heb slecht nieuws: het gaat niet door want… (wait for it) u bent geen betalende klant….” hoe zou dat nou komen?!ik ben geen betalende klant omdat jullie niet leveren… allemaal loze beloftes. Regel nooit iets bnooit iets bij dit bedrijf! ze zeggen allemaal ook: “nee dat is een andere afdeling wij kunnen niks.” nou dat is dan de enige waarheid, ze kunnen inderdaad niks.

Dieuwertje
20-01-2024

Verlengings abonnement genomen 3-10 23 ook mobiel sindsdien alleen maar ellende snelheid klopte niet mobiel internet werkt niet .suf gebeld de ene "deskundige " na de ander geen steek verder .zodra het kan delta de deur uit.

08-01-2024

Aanleg in het dorp actief van delta

Slim, snel bla bla vla.

Problemen, geen internet na overstap naar glasvezel. Dan hoop je dat je supersnel internet krijgt. Blij als een klein kind. Maar dan…. Moment van de waarheid, geen internet. Onze provider gebeld, konden er niets aan doen, alleen een storingmelding neerleggen bij delta.

Kortom, vanaf 3e week december 2023 al geen internet meer. Alles via de 5g hotspot. Kunnen we dat nog ergens declareren grote mannen van delta?

Jullie hebben een flinke deuk opgelopen.

Advies: kies nÓÓÓÓit voor delta.

31-12-2023

Slechtste service ever!

Circa 3 weken geleden kreeg ik een storing geen internet en tv meer hierop delta gebeld.

Vervolgen is de monteur langs gekomen en die gaf er komt niks binnen via de glasvezel kabel wij gaan dit uitzoeken en nemen contact met je op. Nu circa 3 weken later nog steeds geen internet en tv en elke x als je naar de service desk van delta belt wat de status is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd geven geen concrete informatie en laten je gemakkelijk 60 min in de wachtrij staan men is alles behalve klant vriendelijk en tonen totaal geen begrip voor de situatie. Slechtse internet provider ever vreselijk! advies neem geen delta

Liza
27-12-2023

Ontzettend slechte ervaring met dit bedrijf. Vanaf het moment dat wij zijn overgestapte alleen maar problemen. De monteur is langs geweest om alles te installeren maar ons internet/telefoon werkt nog steeds niet. De monteur heeft zijn werk niet afgemaakt (dit kwam omdat een eerdere monteur van delta zijn werk niet goed had gedaan). Vervolgens zitten wij zonder telefoon en internet. Deze monteur was ook niet behulpzaam en is gewoon weggegaan. Voor ons als bedrijf is het heel belangrijk dat wij telefonisch bereikbaar zijn voor onze klanten. Ik zou dit bedrijf nooit aanraden, de klantenservice is niet bereid je te helpen de monteurs dus ook niet. Een foutje kan gebeuren maar om gewoon weg te gaan en als delta zijnde je klant achter laten zonder telefoon/internet. slechte zaak.

Stefan
22-12-2023

Onbeschofte lui bij de uitvoeren/installatie.

Zitten een week zonder internet omdat de zzp monteur onze installatie te veel werk vondt.

Zijn baas switcht ons desondanks weg bij kpn, om druk op ons te zetten.

Joepp
15-12-2023

Onbeschoft bedrijf. Ook met die onderaannemer selecta. Graven gewoon zonder overleg je hele tuin overhoop. Niemand bereikbaar, niemand spreekt fatsoenlijk nederlands. ik wil ze nooit meer zien

Mc
09-12-2023

Ls,

Ik ben boos.

Heb vandaag gebeld dat ik onderstaande niet op mijn tv terug zie.

Ik heb 1 uur en 10 minuten aan de lijn gehangen. Kassa tikt wel door.

Nu heb ik het nog niet maar in de mail staat dat mijn abonnement is veranderd dat ik sport kan zien.

Ik heb niet om een abonnements wijziging gevraagd. Direct terug draaien nu.

Op geen enkele manier kan ik jullie fatsoenlijk bereiken. Ik baal ben boos kwaad en weet ik nog meer.

L o s d i t o p!

Op welke manier dan ook.

Op deze manier reclame hoeft voor mij niet meer. Delta heeft een deuk op gelopen.

Michael
08-12-2023

Inmiddels 2,5 week zonder internet verbinding. 2 dagen voor niets thuis gebleven, omdat er herstelwerkzaamheden uitgevoerd zouden worden. Talloze keren gebeld met meerdere toezeggingen van Delta, echter tot op heden niet nagekomen. Waardeloze service en ontzettend slechte communicatie.

Sebas
06-12-2023

Volgens de reclame het snelste internet. Dit klopt inderdaad ook als hij het doet. In 1 jaar tijd 5 modems gehad en maar blijven volhouden dat het in het modem zit.

Regelmatig storingen en omdat ik in een dorp woon en niet de grote stad hebben wij geen prioriteit. Dus regelmatig 2-4 dagen geen internet.

De service is ook verschrikkelijk.

Raken regelmatig tickets kwijt of sluiten hem af terwijl de storing niet is opgelost.

Tevens de beeldkwaliteit van televisie is verschrikkelijk lelijk. Bij voetbalwedstrijden zie je de bal schokken en het is meer een veeg dan een ronde bal.

Nu weer bij ziggo en die is toch het beste ook al zijn zij ook niet perfect.

01-12-2023

Delta galsvezel abonnement afgesloten. Na een maand eindelijk bericht, we komen aansluiten. Daarna een link per telefoon om een afspraak te maken. Alles doorgegeven en ingevuld, kunnen ze geen datum geven, alles zit vol. Vervolgens gebeld, hetzelfde verhaal. Uiteindelijk via de klantenservice van Delta, naar de technische dienst van Delta. Ook hier konden ze het niet regelen. Weer teruggezet naar de klantenservice en daar aangegeven dat het glasvezel verhaal stop gezet kan worden. Na wat wachten doorverbonden met een andere medewerker, die zou de annulering in gang zetten. Deze medewerker begreep niet waarom de afspraak niet lukte en zou toch nog even kijken. En jawel, na even wachten was er een afspraak mogelijk. Echter voordat ze de datum door kon geven werd de verbinding verbroken. Lekker is dat zat al ruim 40 minuten aan de lijn. Vervolgens hebben ze al 10 keer gevraagd om mijn telefoonnummer maar niet terug bellen. Nu zelf weer aan het bellen en sta weer in de wacht. KUT BEDRIJF

Meer Delta reviews