Delta reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Delta ervaringen

Petra
24-07-2024

Wat een slecht bedrijf! Wij gingen overstappen van Kpn naar Delta, zij zouden de overstap regelen. Dus niet!

Mijn man betaalde niet wetende nog 5 maanden bij Kpn en ik ondertussen bij Delta. Ondertussen heb ik zelf opgezegd bij Kpn, maar Delta geeft geen gehoor! Ik zou niemand aanraden om over te stappen naar Delta!

Bedankt voor de overstapservice Delta!

Mo
24-07-2024

Oplichters en ze maken alleen maar fouten.

Ze houden mij al 2 maanden aan de lijn en ik loop hun fouten te corrigeren.

Echt waardeloos.

Leonie
16-07-2024

Een 1 in nog te hoog

Afspraak via Delta gemaakt komt er een monteur van Guidion die er nog maar net 1 week werkt die hier dan alles moet komen aansluiten

Uiteindelijk heeft hij de modem aangesloten en internet naar 2 tv’s

Maar nu hebben de zonnepanelen, mijn camera’s en mijn auto oplader geen ontvangst maar dan zijn de monteurs niet thuis

Na 4 keer over en weer bellen met Delta en Guidion een tweede snipperdag genomen voor nog een monteur met geen gereedschap in de bus of eigenlijk geen tijd heeft voor een kabel te koppelen

Dus al met al zelf maar iemand in het leven geroepen

Zowel Delta als Guidion als het kan buiten de deur houden als in vandaag terug zou kunnen naar Ziggo deed ik dat ongeacht de kosten

Want goedkoop is duurkoop

14-07-2024

Hoi we zitten alvanaf november 2022 te wachten op aansluiting.

Elkeer weer bericht van in het 2 kwartaal van het jaar komt het .

Maar enkele berichten verder hebben we mog niks.

Wil er vanaf maar dan zeggen ze van ja u bent de 14 dagen al voorbij.

En delta levert niet!

Tip niet aan beginnen.

Met vriendelijke groet hans

14-07-2024

Na 2 jaar eindelijk een bericht dat ik aangesloten kan worden. Ik heb aangegeven dat ik geen abonnement meer wil. Hebben er gewoon schijt aan. Zal er alles aan doen om het te beëindigen.

Sandra
11-07-2024

Na telefonisch een mooi aanbod te hebben gekregen ging er van alles mis! Installatiepakket met verkeerde naam moest ik terugsturen, daarna geen nieuw installatiepakket gekregen dus gebeld. Toen bleek mijn hele contract door Delta te zijn geannuleerd. Weer gebeld en toen kon mijn aanbieding niet meer terug gevonden worden. “Komt goed want alles is opgenomen”. Doorverbonden met andere afdeling en toen was het er ineens wel. Nieuw contract opgestuurd gekregen maar toen stond de aanbieding er niet op en moest ik ineens het dubbele betalen. Weer gebeld, weer doorverbonden, vandaag weer gebeld dat ik dit contract niet accepteer want niet conform onze afspraak. Weer nieuw contract maar toen stonden de Wifiboosters er niet meer op… ga zo maar door. Super slecht georganiseerd en voor mij zit er weinig anders op dan de boel te annuleren! Wat een misleiding! Ik vind dit zelfs oplichting! Delta is zijn afspraak niet nagekomen, zeer kwalijk want zo ga je niet met je klanten om!

Laura
08-07-2024

Al 2 jaar wachten we op het aansluiten van glasvezel.

Geen communicatie wanneer dit gebeurt .

Ondertussen worden de maand kosten wel omhoog gebracht terwijl je nog niks hebt .

Wij willen niet meer naar delta van wegen deze situatie.

Nu willen we het opzeggen en wordt er gezegd u had 14 dagen bedenktijd. Ja dat snappen we als jullie je ook aan de afspraken hielden januari 2023 zou het aangelegd worden dat is niet gebeurd 7-7-2024 hebben we nog steeds niet maar wel even 12*47 euro willen vangen omdat we een contract hebben afgesloten maar geen gebruik van kunnen maken . Oplichting noemen ze dat.

05-07-2024

Zeer slecht bedrijf duur niet klantvriendelijk slechte bereikbaarheid alleen via chatbox waar je gesprek wordt afgesloten als je moeilijke vragen hebt ik zou hier geen klant zijn maar ze hebben een monopolie positie in Limburg

01-07-2024

Zeer onbetrouwbaar. Telefoon abonnement maar geen handtekening of geluidsfragment van het abonnement . Kunnen ze niet overleggen. Kijk heel goed uit met delta

Daniël
26-06-2024

1 ster is al te veel. Al 5 maanden hoor ik geld van hun terug te krijgen. En al 5 maanden lang de zelfde smoes, moet tot de helft van de maand wachten en dan krijg ik het echt. Dat zeggen ze dus al 5 maanden en vandaag weer. Ik zei ik goed ik ga wel naar de katon rechter, toen deed de beste mevrouw alsof ze met de gehele klanten service door een tunnel heen reed, en hing gewoon op in mijn oor. Mensen begin niet aam delta, hun internet happert, en als je te veel hebt betaal, ga je dus letterlijk maar de rechter moeten gaan om het terug te krijgen, bizar.

Eh.
24-06-2024

Zeer agressieve deurverkoop met helaas een zeer aannemelijk verhaal waar je gemakkelijk intrapt.

Verkoper was rap van tong en zeer dwingend om zijn doel te bereiken.

Maarten
11-06-2024

We kregen de indruk dat de administratie niet op orde is bij delta, wanneer je dan eindelijk iemand aan de telefoon krijgt kan die niets voor je doen en je wordt weer doorverbonden, toezeggingen zoals annuleren worden niet gehonoreerd en ze blijven rekeningen sturen zonder dat je een sim kaart hebt.

Nooit aan beginnen

Jo
04-06-2024

Zeldzaam slecht bedrijf, ik probeer sinds november 2023 een bedrijfscontract over te nemen ivm bedrijfsopvolging, nu begin juni 2024 nog steeds niet gelukt. Beloven alles, maar doen niks. Op mails wordt niet gereageerd, telefonisch sta je minimaal 30 minuten in de wacht en heb je nog niks.

Anne
26-05-2024

Meeste slechte bedrijf ooit!

Neem geen mobiel of glasvezel.

Hapert en de klantenservice is onbeschoft en onbehulpzaam. Amateurs. Dikke vette 1*. Zit helaas vast aan 2-jarig contract.

Houden zich ook niet aan contract voorwaarden.

Theunis
25-05-2024

Sinds 1 april bij Delta, ben ingegaan op aanbieding van 35 € voor 2 jaar.

Na anderhalve maand krijg ik bericht dat ze niet uit kosten komen. En het wordt nu 58,50 €.

In de voorwaarden staat dat ze dit mogen wijzigen, en dat klant de gelegenheid krijgt om kosteloos over te stappen. Vind dit rare gang van zaken. Daarnaast valt de qualitet van ontvangst erg tegen.

Zie dat ze hier en daar nog steeds stunten met aanbiedingen?

Delta
20-05-2024

Reeds 2½ jaar aan het wachten op de aansluiting. Elke keer hebben ze een ander smoesje dat ze niet kunnen of willen komen. Waardeloos bedrijf. Echt triest dit. Tevens hoor je niks van hun. Je moet overal zelf achterheen rennen.

Michelle
20-05-2024

Trap er niet in!

Marjan
17-05-2024

Pure misleiding, je moet internetkabels hebben aangelegd voor ze verbinding kunnen maken

Mar
15-05-2024

Monteur komt alles aansluiten en bij het uitpakken zegt die dat de modem kapot is. deze monteur geregeld dat zijn collega dag later zou komen met nieuwe modem. de zelfde avond wordt ik gebeld dat de monteur morgen rond 12uur bij mij thuis komt, niks en niemand geweest. ben 3uur aan het bellen geweest en in de zeik genomen door de TD, het is nu woensdag met lang weekend ivm feestdag en krijg dus dinsdag antwoord waar neer de monteur gaat komen of afspraak in te plannen. gewoon om te janken die afdeling.

AJ
13-05-2024

Ga naar een info waar mooie beloftes gedaan worden om maar te verkopen. Met als resultaat dat ze je iets proberen aan te smeren wat ze niet kunnen waarmaken

Meer Delta reviews