Ik vind het echt een DRAMA
Meer dan 3 maanden bezig geweest om een glasvezel kabel aan te laten sluiten voor onze nieuwbouw woning. Afspraak is 3 keer verplaatst en en uiteindelijk kon het niet gemaakt worden, Monteurs na 5 min weer weg en beloofde me dat het snel opgelost zou worden. Na een week wachten toch maar zelf gebeld. Delta ging het uitzoeken. Na 2 weken en een aantal telefoontjes, geen reactie van Delta. Toen de onderaannemer zelf achterhaald en opgebeld. Was binnen een dag geregeld en aangesloten op het huis. Delta daarna meteen gebeld dat de kabel aangesloten was, Delta zou een pakket opsturen en we zouden binnen 2 weken internet en tv hebben. Heel fijn want we wonen er al inmiddels al 1 week. Na 1,5 week een bericht van Delta. Activatie van abonnement. Daar in stond dat we nog eens 3 weken moesten wachten voor alles geactiveerd zou worden. Meteen Delta gebeld en het uitgelegd dat er tot 2x toe beloofd is dat we binnen 2 weken internet zouden hebben . Alles geprobeerd aan de telefoon maar de activati
Neem geen abonnement hier.
Eerste maand goede internet en tv. Na die maand storingen in glasvezel altijd 2 streepjes maar 7 apparaten die je kunt verbinden. Telefonisch wordt er gezegd je had geinformeert moeten worden over direct wifi punten erbij te nemen. De eerste 3 maanden gratis daarna 3 euro, leugens. Je Moet WiFi punten voor 5 euro pm huren en dit voor een 45m² woning belachelijk. Tv kastje valt uit bij trillingen of aanraking en beeld stoort steeds direct na de eerste maand. Je kan je abonnement afbetalen wanneer ontevreden voor de jaar die je getekend hebt geen tegemoetkomingen. Niet aan te raden blijft caiway!
Bedrijf heeft bij mij in de regio zo'n beetje het alleenrecht om glasvezel aan te leggen. Bij onze nieuwbouwwoning werd in januari 2023 een aanvraag gedaan. Vervolgens heeft het tot medio 2024 geduurd voordat er een werkende glasvezelverbinding lag.
Vervolgens doodleuk de factuur versturen en geen enkele intentie gehad om kosten die aanvullend gemaakt moesten worden te vergoeden en/of hierin een tegemoetkoming te doen.
Hierin gaat het me absoluut niet om het geld, maar om het principe dat er vreselijke slechte service verleend wordt (zowel in aanleg, communicatie en klachtenafhandeling).
Derhalve bij deze voor een ieder: wees gewaarschuwd en kies (indien je keuze hebt) nooit voor Delta.
Oplichters eerste klas wat een vieze mannetjes.
Gewoon geen woorden voor!
Kunnen we deze mannen niet stoppen ik overweeg het programma opgelicht te benaderen wie doet mee deze walgelijke mensen te stoppen
Ik ben door een Delta medewerker telefonisch zeer onvriendelijk te woord gestaan. Ik stelde een vraag over zeelandnet en de medewerker ging on discussie met mij over een gastaccount dat ik onterecht zou hebben want ik ben geen betalende klant bij Delta. Daarbij gaf de medewerker aan geen vragen te willen beantwoorden want ik ben geen klant van Delta.
Begin aub niet aan dit bedrijf, alleen maar leugens en afschuiven, komen geen afspraak na.
Ik heb afgelopen maart mijn abonnement opgezegd, nu blijkt dat dat niet doorgezet is door Mitchell van DELTA.
Het blijkt dat ze het niet gecommuniceerd hebben intern, en dat er een formulier ingevuld moet worden.
Ik vind het echt ongelofelijke actie hoe DELTA met de klanten omgaat, ik krijg er echt een kerel aan de telefoon die makkelijk zegt dat ik het telefonisch of via een formulier dien op te zeggen. Maar ik zei dat zei die Mitchell (collega van hem) niet. Nee daar heb ik niets mee te maken zegt hij.
Wij moeten nu per 2-09 gaan betalen terwijl er nog een abonnement loopt voor 1,5 jaar! Ik vind het echt schandalig, en bij de klantenservice kunnen en willen ze je echt niet verder helpen!
Incasseren daar zijn ze goed mee, daarom deze waardeloze review!
Allereerst duurde het eeuwen voordat de aansluiting gereed is, en nu deze gereed is verwacht DELTA dat hun potentiele klanten direct over kunnen. Echt een belachelijk bedrijf zeg!
Beste reviewers. Ik krijg zojuist weer snailmail vsn delta. Gezien de huidige reviews lijkt het er na 2 jaar nog steeds op dat de organisatie niet volwassen is en slecht met zijn klanten omgaat. Ik ga het dus niet nemen. Het kostte ziggo ook zo’n 10-12 jaar voordat die hun zaakjes op orde hadden. Ik heb destijds zelfs een klacht geschreven op papier naar de CEO en toen werd echt alles uit de kast getrokken om mij tevreden te stellen tm directeuren aan de telefoon. Ik blijf dus bij Ziggo en kijk over 10 jaar wel of Delta volwassen is geworden. Aangehecht de naam vh linkedin profiel van de CEO. Schrijf hem aan aangetekende formele klachtenbrief. Misschien helpt dit.
Hij heet Marco Visser. http://linkedin.com/in/marco-visser-6b32752
Echt een kut bedrijf
Wat een stel oplichters zijn dat, overeenkomst getekend ,en dan met een heel ander iets komen, waarvoor ik niet heb getekend ben al maanden met hun bezig, heb alles terug gestuurd maar ze sturen geen opzeg mail ik heb het duidelijk aangegeven niet met hun verder te willen, ze bijten zich als een pitbull aan je vast, en ze krijgen een probleem , geef ze nog 1 wk en dan zet ik er een advocaat op.
Heel slecht bedrijf kijk maar naar de recencies bagger
Wat een slecht bedrijf! Wij gingen overstappen van Kpn naar Delta, zij zouden de overstap regelen. Dus niet!
Mijn man betaalde niet wetende nog 5 maanden bij Kpn en ik ondertussen bij Delta. Ondertussen heb ik zelf opgezegd bij Kpn, maar Delta geeft geen gehoor! Ik zou niemand aanraden om over te stappen naar Delta!
Bedankt voor de overstapservice Delta!
Oplichters en ze maken alleen maar fouten.
Ze houden mij al 2 maanden aan de lijn en ik loop hun fouten te corrigeren.
Echt waardeloos.
Een 1 in nog te hoog
Afspraak via Delta gemaakt komt er een monteur van Guidion die er nog maar net 1 week werkt die hier dan alles moet komen aansluiten
Uiteindelijk heeft hij de modem aangesloten en internet naar 2 tv’s
Maar nu hebben de zonnepanelen, mijn camera’s en mijn auto oplader geen ontvangst maar dan zijn de monteurs niet thuis
Na 4 keer over en weer bellen met Delta en Guidion een tweede snipperdag genomen voor nog een monteur met geen gereedschap in de bus of eigenlijk geen tijd heeft voor een kabel te koppelen
Dus al met al zelf maar iemand in het leven geroepen
Zowel Delta als Guidion als het kan buiten de deur houden als in vandaag terug zou kunnen naar Ziggo deed ik dat ongeacht de kosten
Want goedkoop is duurkoop
Hoi we zitten alvanaf november 2022 te wachten op aansluiting.
Elkeer weer bericht van in het 2 kwartaal van het jaar komt het .
Maar enkele berichten verder hebben we mog niks.
Wil er vanaf maar dan zeggen ze van ja u bent de 14 dagen al voorbij.
En delta levert niet!
Tip niet aan beginnen.
https://nos.nl/artikel/2527357-delta-staakt-veel-glasvezelplannen-dorpen-houden-voorlopig-trager-internet
Met vriendelijke groet hans
Na 2 jaar eindelijk een bericht dat ik aangesloten kan worden. Ik heb aangegeven dat ik geen abonnement meer wil. Hebben er gewoon schijt aan. Zal er alles aan doen om het te beëindigen.
Na telefonisch een mooi aanbod te hebben gekregen ging er van alles mis! Installatiepakket met verkeerde naam moest ik terugsturen, daarna geen nieuw installatiepakket gekregen dus gebeld. Toen bleek mijn hele contract door Delta te zijn geannuleerd. Weer gebeld en toen kon mijn aanbieding niet meer terug gevonden worden. “Komt goed want alles is opgenomen”. Doorverbonden met andere afdeling en toen was het er ineens wel. Nieuw contract opgestuurd gekregen maar toen stond de aanbieding er niet op en moest ik ineens het dubbele betalen. Weer gebeld, weer doorverbonden, vandaag weer gebeld dat ik dit contract niet accepteer want niet conform onze afspraak. Weer nieuw contract maar toen stonden de Wifiboosters er niet meer op… ga zo maar door. Super slecht georganiseerd en voor mij zit er weinig anders op dan de boel te annuleren! Wat een misleiding! Ik vind dit zelfs oplichting! Delta is zijn afspraak niet nagekomen, zeer kwalijk want zo ga je niet met je klanten om!
Al 2 jaar wachten we op het aansluiten van glasvezel.
Geen communicatie wanneer dit gebeurt .
Ondertussen worden de maand kosten wel omhoog gebracht terwijl je nog niks hebt .
Wij willen niet meer naar delta van wegen deze situatie.
Nu willen we het opzeggen en wordt er gezegd u had 14 dagen bedenktijd. Ja dat snappen we als jullie je ook aan de afspraken hielden januari 2023 zou het aangelegd worden dat is niet gebeurd 7-7-2024 hebben we nog steeds niet maar wel even 12*47 euro willen vangen omdat we een contract hebben afgesloten maar geen gebruik van kunnen maken . Oplichting noemen ze dat.
Zeer slecht bedrijf duur niet klantvriendelijk slechte bereikbaarheid alleen via chatbox waar je gesprek wordt afgesloten als je moeilijke vragen hebt ik zou hier geen klant zijn maar ze hebben een monopolie positie in Limburg
Zeer onbetrouwbaar. Telefoon abonnement maar geen handtekening of geluidsfragment van het abonnement . Kunnen ze niet overleggen. Kijk heel goed uit met delta