Delta reviews

Mariska
06-09-2021

Dit bedrijf stalkt.

Dit bedrijf stalkt.

Is bezig in de omgeving om hun product aan de man te krijgen. Een continue toestroom van post zonder retouradres en nou komen er ook nog mannetjes langs de deur met een grote waffel als je geen behoefte hebt aan gezeur.

Als ik een product wil aanschaffen / dienst wil afnemen, ga ik zelf wel op zoek. Ik wil niet belaagd worden.

Harry
20-08-2021

Slecht internet en onbeschofte klantenservice

Nadat wij nu 1 maand Delta Glasvezel hebben (voorheen KPN internet zonder problemen) blijkt dat wij ondanks de toezegging op de 2e verdieping en zolder niet of nauwelijks bereik hebben. Via de chat geprobeerd duidelijkheid hierover te krijgen. Na iedere vraag werd ik ca. 10 minuten gewoon in de wacht gezet, dus een paar simpele vragen duurden uiteindelijk 30/40 minuten. De man van de klantenservice deed niets anders dan een paar linkjes toesturen (van hun eigen website) met de mededeling dat we dat dan maar eens moesten proberen. Daarna begon hij gelijk over een router die we konden kopen voor 109.- of 3.- per maand om deze te huren. Toen ik zei dat ik voor mijn 60.00 die ik per maand moest betalen toch normaal goed werkend internet mocht verwachten zonder extra kosten werd de toonzetting anders. Ik opperde dat mijn schoonzoon die een maand eerder dezelfde problemen had, van Delta een gratis router had gehad, waarmee alle problemen opgelost leken. Toen werd mij verweten dat ik alleen uit zou zijn op een gratis router nb! Ik was stomverbaasd en toen ik hem hierop attendeerde en hem nog een vraag stelde, sloot hij eenzijdig botweg de chatsessie af! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, sinds een maand klant, en dan als een hond behandeld worden. Schandalige zaak. Ik kan ook nergens een telefoonnummer of e-mail adres vinden om mijn beklag over deze wijze van handelen te doen. Ja, ik kan chatten naar de klantenservice. Nee, dank u wel.

Ad
16-07-2021

Jaar betaald voor niets

Een jaar betaald aan delta nooit mijn wifi of internet goed kunnen gebruiken.

Van juli tot juli betaald Dik 500,- euro weg gegooid , nu moeten ze ook de maand augustus nog hebben.

Mensen letop het zijn geld wolven , geen delta meer in huis bij ons.

In mei alles terug gestuurd en nu nog een rekening jaja.

17-06-2021

Erg slecht bedrijf,die lak heeft aan klanten

Ben er ingetrapt,aanbiedingen niet goed begrepen,door dat achterlijke gedoe met kortingen,dus volledeig misleid,heb acm gevraagd hier naar te kijken,en ook de consumenten bond,deels om andere mensen te waarschuwen,voor de zelfde elende dan wij hebben.

17-06-2021

Misleidende informatie

Ik voel mij bedonderd geen goede uitleg over kortings

Adriaan
02-06-2021

TV storingen Delta glasvezel

Sinds 5 maanden TV signaal via glasvezelnet Delta. Decoder loopt om de haverklap vast. Dient dan gereset te worden. Voorheen KPN en nooit problemen.

Klantenservice schakelt je door van kastje naar de muur. Bedrijf volgens mij specifiek opgesplitst om klachtenbehandeling te ontlopen. Ben je eindelijk aan de beurt wordt je naar een ander telefoonnummer gestuurd. Eindelijk weer aan de beurt. Medewerker kijkt even iets na om vervolgens weer verbinding te verbreken. Begin je weer van voor af aan.

Advies: Bezint eer u begint!

Jaap
31-05-2021

Amateurs 3e klas

Waardeloos hoe delta je behandeld, het probleem is dat je van de ene naar de andere afdeling wordt gestuurd. Die doet dan weer een reset en na een week is het weer dezelfde klacht en dan de monteurs die zeggen dat hun voorganger het niet goed heeft gedaan , belachelijk. Ook komt de monteur de afspraak niet na en doet hiervan geen bericht! Wacht nu nog de volgende monteur af en bij de eerste volgende storing einde verhaal ,ook geen energie meer dan, alles weg bij de delta, en nooit meer terug.

ALbert
30-05-2021

Delta sloot zomaar onze zakelijke telefoon af

Na overstap op glasvezel ben ik dom geweest om op detail te vertrouwen .

Zo blokkeerden ze onze vaste telefoon zodat we niet niet meer bereikbaar waren, Hebben ze bel moeten toegewezen aan telefoonnummer’s van hun zelf die niet bij is. In gebruik zijn.

Dit nog los van de WiFi problemen die met delta ondervinden.

Heb je kans stap dan niet over op delta

Pamela
Pamela
27-05-2021

Ongewenste verkooptechniek

Lekker gemaakt met glasvezel internet voor 10,00 per maand als proef.

Vanaf het begin heeft 't niet gewerkt. Traag en stoorde op de modem van onze huidige provider. Vorige week toch nog een behulpzame monteur over de vloer gehad echter niet met 't gewenste resultaat.

Delta informeert tegen het einde niet of je wilt overstappen, nee, ze incasseren zomaar het bedrag voor het aangaan van een abonnement.

Ik heb vandaag alles retourgezonden, ik blijf fijn bij kpn.

Bereikbaar is Delta ook niet om opheldering te geven dus dan maar zo.

26-05-2021

Terug naar KPN!

Te duur en een waardeloos onstabiel glasvezelnetwerk. Ik voel me belazerd!

Fenny
26-05-2021

Zeer slecht

Spijt als haren op ons hoofd! Glasvezel van Delta is supertraag en continu storing. Zelfs terugkijken doet het niet. Zo gauw het mogelijk is gaan we terug naar ouderwets KPN

Alfons
23-05-2021

Geen positieve ervaring met Delta

Van het begin af aan alleen maar problemen met deze organisatie. Afspraken/beloftes niet nakomen, incompetente helpdesk medewerkers; de standaard zin is hier, daar moet U toch echt een andere afdeling voor hebben. Wanneer je iets aanpast via de site moet je alsnog contact met ze opnemen omdat de wijziging niet is doorgevoerd in het systeem.

Op dit moment weer nieuw fenomeen dat de tv regelmatig "freeze" problemen hebben.

Zelfs met glasvezel fluctueert de internetsnelheid regelmatig.

Op dit moment zelfs optie om hier ASAP weg te gaan hoewel ik dan nog een half jaar moet doorbetalen voordat mijn contract afloopt. liever dubbele lasten dan ergernis.

Pascal
16-05-2021

Zéér slecht!

De recensies liegen er niet om en ik kan beamen dat ze helaas kloppen. Waardeloze wifi sinds we Delta glasvezel hebben en zeer frequent storing op tv. Voorheen simpel KPN-abonnement via de telefoonlijn werkte probleemloos en internet was minstens net zo snel! Bij Delta zit er zelfs ook niet eens de mogelijkheid om te Netflixen en moet je ouderwets casten!? Zodra we weg kunnen bij dit zooitje kutoplichters zijn we meteen weg.

Freya
10-05-2021

Sloom en het werkt vaak niet, Ze weigeren aboment op te zeggen

Ze zijn arrogant, vervelend, Irritant. Het lijkt wel of ze je pesten. Nooit meer hun!

RoelofLisa
RoelofLisa
17-03-2021

DeltaFiber Mega irritant

Word absoluut gek van dit bedrijf, irritante liegende deur aan deur verkoper en constant brieven en reclame door de deur. Soms meerdere keren per week, wat is de volgende stap, dreigen dat we glasvezel moeten nemen?

Carin
12-03-2021

Delta, frauduleus bedrijf 1e klas

Sinds 9 jaar Delta internet en TV, en 4 jaar geleden overgestapt naar Interactieve TV. Drama eerste klas.ITV zou op WIFI werken, dus wij blij, weg met die kabels door het huis. Ruim 7 maanden naar volle tevredenheid ITV gekeken zonder ook maar 1 minuut storing. Totdat de heren in Middelburg begonnen die kastjes te voorzien van updates.gevolg stilstaand beeld, geen beeld, korrelig beeld, of hele maal geen TV en dat wekenlang. Want Delta is keizer in het afliegen en klanten laten barsten zolang zij maar betaald krijgen. Gevolg elke update hoop gezeik, monteurs liepen uit en in, losten het op.tot de volgende update en het gezeik begon weer van voren af aan. Tot opeens Delta zei, ja maar dat komt omdat u de ITV niet bekabeld hebt.Kijk en toen begon Delta de klant de schuld te geven terwijl zij die kastjes aanprezen op WIFI.wij niet gek en hebben net zolang gezeurd dat er een monteur kwam die TP-links kwam zetten. Een in de meterkast en 1 in de huiskamer met een kabel naar de ITV. En ja hoor, beeld weer daar en de toezegging van Delta dat er nu geen storingen meer zijn, want het kastje is nu bekabeld. Half jaar later, weer na een update van het modem deze keer.weer hetzelfde geen beeld enz. Dus weer monteur en die plaatste nog 2 TP linken er bij. Hahaha, ja het moet niet gekker worden he. " Uw wifi is gewoon erg slecht hoor ".euh speedtest geeft aan 285 tot 300! Slecht he.Hoe kan het dan als ik de Delta App via de iPad aanzet en daar tv kijk dat dit wel werkt, sterker nog.als ik het beeld van de iPad deel op de TV heb ik perfect beeld zonder storingen enz. Streamen vraagt enorm veel de WIFI, dus als de wifi slecht is kan ik ook niet van iPad naar tv streamen hahahaha. En dan wordt de haak neergegooid. Nu weer na een half jaar, zijn van de nacht naar de ochtend alle 4 de TP links uit, niks werk meer, nadat Delta weer een update de ether heeft ingegooid . Gebeld.ja WIFI is gratis. Wij leveren internet, en wifi zit er gratis bij ( hahahahahaha). U moet gewoon 169 euro uitgeven voor ons nieuwe mesh systeem en uw abonnement vernieuwen , dan pas kunnen en willen wij u helpen. Delta is het meest corrupte bedrijf ever, stelletje oplichters!

Jacques
02-03-2021

Delta Internet, doe het niet

Delta internet.

Ik begin met een waardevolle tip voor iedereen die deze provider overweegt:

Doe het niet, kijk even verder.

Ik heb een eind januari een pakket besteld, met business pack omdat ik direct internet nodig heb o.a. Voor een site2site vpn. Helaas heb ik een consumenten modem gekregen. Daar een aantal keren contact over gehad, mede omdat half februari een monteur van delta zou langskomen om de diensten te installeren en activeren.

Helaas op het moment dat de monteur hier was geen bridge ontvangen, en monteur is weer gegaan zonder dat de diensten geactiveerd waren.

Vijf dagen later ineens geen internet, geen tv, geen telefoon. Bleek de activering door delta toch in gang te zijn gezet.

Alleen nummerportering was vergeten, net als m’n business pack met o.a. Vast ip adres.

Nu is het maart, en ondanks dat ik volgens mij niet alleen alle afdelingen en medewerkers van delta en delta bedrijven aan de telefoon heb gehad (het doorschuiven van problemen is wel een competentie van delta) werkt mijn business pack nog steeds niet en blijkt tv kijken via de coax, anders dan voorgespiegeld op de website van delta, niet te kunnen. Ik heb steeds zelf een actie moeten initiëren, het provisioning proces van delta blijkt niet te werken

Dit ruikt naar een wanprestatie, zaken blijken pas na aflopen van de wettelijke annuleringstermijn anders te zijn dan tijdens het aangaan van het contract door de aanbieder aangegeven.

Dus nogmaals, mocht je delta overwegen, ga dan eerst even in een hoekje zitten en bedenk dat er in de wereld ook bedrijven zijn die hun diensten wel op orde hebben.

Jeroen
24-02-2021

Na 3 jaar wachten bericht dat we toch geen glasvezel krijgen.

In maart 2018 heb ik een contract afgesloten (inclusief abonnement bij een provider) bij de voorloper van DeltaFiber voor de aanleg van een glasvezelverbinding die later in dat jaar gerealiseerd zou worden. Regelmatige updates ivm vertragingen ontvangen, tja, is even niet anders. In augustus 2020 bericht ontvangen dat het contract is overgenomen door DeltaFiber en -oh ja- er zijn nieuwe algemene voorwaarden. Als je het daar niet mee eens bent mag je het contract opzeggen. In ons geval (aansluiting nog steeds niet gerealiseerd) houdt DeltaFiber zich vanaf nu het recht voor om de aansluiting niet te realiseren vanwege "onvoorziene" omstandigheden. Nu, een half jaar later valt er een brief in de bus met de melding dat er geen aansluiting gerealiseerd gaat worden. De reden: grote hoeveelheid waterwegen en dijken in het gebied. (Duh, die waren er 3 jaar geleden ook al, hoezo onvoorzien?) Daarnaast: we krijgen niet overal toestemming om door privegrond the graven, gossie dat had ook niet van te voren ingecalculeerd kunnen worden? Dus: nu is de glasvezelvebinding in de minder complexe gedeelten van het gebied gerealiseerd, waarbij de calculatie en prijsbepaling gedaan is op basis van de totale complexiteit, en de gebieden waar het complexer is worden gecancelled. Dankjewel DeltaFiber voor dit totaal onbetrouwbare gedrag!

Mocking
16-02-2021

Zeer slechte service!

Sinds mei v2020 eindelijk het langverwachte glasvezel in ons buitengebied. Tot nog toe hebben we hier al veel teleurstellingen mee gehad. Het begon al meteen dat er wifi versterkers bijgeplaatst moesten worden. Gelukkig nog gratis maar weer zo'n kastje erbij in je woonkamer! Daarna meerdere malen tv uitgevallen en trager internet. Vragen die je hebt worden "opgelost": modem resetten, wij zien hier geen storing, alles ziet er goed uit. Moet ik dan om de haverklap de zaak gaan resetten of nog maar weer kosten gaan maken om een monteur te laten komen. Ik word er zó moe van.

En dat dat gejij en gejou . Is tegenwoordig ook zo in . Ik verbeeld me niets maar we zijn geen vrienden van elkaar dus kunnen klanten netjes met u aangesproken worden. Na maanden van ontevredenheid weet ik wat me te doen staat. Heel snel overstappen naar andere betrouwbaarder provider. Nooit meer Delta voor mij.

Sylvie
02-02-2021

Dramatische wifi

Woonachtig in buitengebied dus daarom overgestapt op glasvezel , Delta was destijds de enige aanbieder. Inmiddels 2000 euro verder voor de aanleg van glasvezel en dan nog de maandelijkse abonnementskosten en het werkt nog voor geen meter. Diverse keren contact gehad met klantenservice, telkens een ander verhaal. Op aanraden van hunzelf wifi-extenders gekocht. Werkt nauwelijks. Nu weer geen wifi, hun advies koop een nieuwe modem bij ons. En zo gaat het maar door. In en in triest.

Meer Delta reviews