Dennisdeal.com reviews

1.9

Ray
17-03-2021

Zoals overal te zien is : je koopt en ontvangt NIKS

5 weken geleden iets besteld , niks gekregen!

08-02-2021

Verkeerde, late levering en geen geld terug

Hier een carbarateur besteld voor mijn zoontje. Extra betaald voor snelle levering.Toch lang moeten wachten.

2x om mijn geld terug gevraagd maar dat word genegeerd. Bijna 50 euro weg.

Zonde van het geld. Heb mijn artikel nu ergens gekocht die wel voor hun klanten staan.

Koop hier nooit iets.!

Ludan
15-01-2021

Ineens hoge invoerkosten en defect artikel

Koop hier nooit wat. Heb een lamp gekocht voor 130 euro en betaald. Vervolgens kreeg ik na een lange tijd een mail dat ik invoerrechten moet betalen van 45 euro terwijl hierover op de website niks staat en er vermeld staat inclusief transportkosten.

Contact opgenomen en er werd per mail medegedeeld dat ik maar beter kan betalen omdat het product anders terug gaat of vernietigd wordt en ik en het product en mijn geld kwijt ben. Allerlei smoezen dat op de website staat dat ze in China zitten dus ik had kunnen nagaan dat deze kosten er nog bij kwamen.

Uiteraard is dit niet terecht en bij aankomst bleek het artikel ook nog defect. Hen hiervan op de hoogte gebracht maar geen enkele reactie meer.

Kortom, oplichters die de importkosten verzwijgen en niks uit doen op defect geleverde artikelen!

14-01-2021

Eerst beloven en later niets meer van je laten horen

Je bestelt wat en als je de bestelling volgt kom je er achter dat het teruggestuurd is althans dat lijkt zo nee je bestelling ligt wel ergens wacht maar af zeggen ze dan daarna ondank herhaling klacht nooit meer iets van ze vernomen.

Slechte zaak niet meer bij bestellen

26-08-2020

Geen bezorging en schuld bij klant gelengd.

Bij www.dennisdeal.com had ik twee motor speed controllers besteld, twee voor 34 euro per stuk.

AC 0-220V 4000W Variabele spanningsregelaar Boormotor Snelheid Ventilatorregeling Controller RA × 2

Gegroet allen

Nu krijg ik in een mail een vraag waarom ik het pakket niet aagenomen zou hebben.

Post nl zou het bezorgt hebben, echter, het pakketje is mij uberhout niet een aangeboden, ik hun mailen,

Waarom hebben jullie het terug gestuuurd en niet eens aangeboden? En dat terwijl hier een post nl drop punt zit?

Geen excusen en alleen het antwoord terug, we sturen het direct terug zodra het retour pakketje ontvangen is,

Nu stuur ik een mailtje gestuurd met als dreiging dat ik dit hele verhaal online zou zetten,als ik mijn geld niet terug zou krijgen.

Het gaat over 59,98 en 4,95 verzend kosten, en in die laatste mail zeiden ze dat ze bereid waren zijn als ik weer 4,95 verzend kosten zou betalen, het pakketje opnieuw verzonden zou worden. en ook weer waarom ik het niet de inklaring voldeed. Ik heb het niet eens aangeboden gekregen of was niet thuis, post nl had het gewoon hier bij de jumbo achter kunnen laten. Kortom, als er niet wordt geantwoord omdat je niet thuis bent Stuurt post nl het terug en de klant krijgt de schuld het het niet meegewerkt zou hebben. Hoe dom is post nl dan, en hoe onbeschoft is tennisdeal dat ze ook Nog

eens durven vragen om verzend kosten terwijl de schuld niet bij de kant licht. waarom gaat het bij bol.com wel goed?

Die twee speed controllers kan ik dus wel vergeten, dit is mij meer waard dan 64,93