Wish reviews

Alex
27-02-2024

Oplichting.

Advertentie met FURMINATOR honden borstel .krijg ik een namaak product .wish zegt gewoon dat ik het goede product heb ontvangen echt slecht.geld kwijt en een product waar ik zeker niet ons hondje mee ga borstelen .koop er niets mensen

Veronique
20-02-2024

Kann geen account aanmaken.heb besteld rn ook betaald krijg geen bevestiging en ook geen mail . Bedrog vindt ik

An
12-02-2024

Niets dan rommel wat ze leveren en aantal producten dat ik besteld had, klopte niet, heb dit al paar keer gemeld doch geen reactie, geld kwijt dus, nooit meer Wish voor mij, hoop dat andere mensen er ook niet zullen bestellen.

29-12-2023

Annuleren/retourneren niet mogelijk, geld kwijt en verkeerde artikelen in bezit.

Carel
19-04-2023

Ik raad iedereen af bij Wish te kopen, ze hanteren GEEN retourbeleid zodat je met je spullen blijft zitten, ik heb nu troep waar ik niets aan heb en mijn geld ben ik kwijt. Mensen u bent gewaarschuwd!

Michel
14-12-2022

Bestelde een t-shirt en kreeg een t-shirt met een slechte bedrukking en alsook van een ander materiaal.

Wish helpdesk zou beter de HELP uit dat woord halen, want na 3 maal klagen krijg ik nog steeds als antwoord dat de verkoper niets verkeerd heeft gedaan en zij verwijzen naar de advertentie dat de verkoper een T-shirt aanbood en dat ook heeft verkocht. Dat er een verschil is in materiaal en afwerking maakt de DESK nietss uit, er werd een T-shirt aangeboden en verkocht. Waarna we op de leuze van wish kunnen terugkomen die ook een grove leugen blijkt, 'Niet tevreden, geld terug", je krijgt niets terug, en ze lichtten de klanten nog verder op door bij ELK artikel van hetzelfde item, steeds verzendkosten aan te rekenen om dan alles in 1 pakket samen te pakken. Heb nog 1 ding in bestelling staan en denk dan mijn account op te doeken, ondanks de nog openstaande "beloningen".

Gerda
14-08-2022

Nooit geen problemen gehad nu heb ik een plaid dat nooit bij me is aangekomen ivm met vakantie kwam ik er iets later achter kan gebeuren toch? Niet bij Wish geen vergoeding of opnieuw opsturen nee bekijk het maar na al aantal keer met wish klantenservice contact opgenomen te hebben bestel hier nooit meer wat en tegen anderen zou ik willen zeggen KIJK UIT

Layla
25-06-2022

Bestel hier alsjeblieft niks l en xl en xl zijn chinese maten en ze claimen ook de tutu'sop bestelling te maken wat een grove leugen is aangezien ze gewoon pakjes met de maat s,m,l,xl,en xxl hebben klaarliggen

En retour word je onmogelijk gemaakt je kan geen retour ticket downloaden op hun gmail adres reageren ze niet en bij wish zelf willen ze dat je ongeopende pakketten gaat open maken om er een foto van te maken, en dan krijg je van wish een computer antwoord terug als, de winkel heeft de juiste producten gestuurd schrijf hieronder u review het zijn oplichters van hier tot china koop hier asjeblieft niks

Leon
16-05-2022

Top ze is er erg blij mee

25-04-2022

Heb een horloge besteld. Bij aflevering bleek dat dit niet het horloge was wat ik had besteld en van slecht kwaliteit. Hierover met Wish in contact geweest maar na het sturen van foto’s en de specificaties van het horloge niets meer vernomen. Ook op mail naar de helpdesk wordt niet gereageerd. Kortom ze komen hun afspraken niet na. Vergeten die toko en spullen gewoon in Nederland kopen dan weet je wat je krijgt!,,

29-03-2022

Sturen troep,weigeren retour en je krijgt je geld niet terug.Oplichters ,kijk uit!

22-01-2022

2021 besteld cocktail maatbeker besteld nooit ontvangen

2021 pepperspray nooit ontvangen

2021 kooktoestel bescherming besteld nooit ontvangen dus niets bestellen en gewoon naar de action gaan dan weet je zeker dat je het krijgt voor je geld

Pet
12-01-2022

Niet met in zee gaan.

12 items op 5 december 2021 besteld, en 1 lipstickhouder aangekomen. De rest is nooit geleverd.

Bij 'tracking item' komt te staan dat het is geleverd. Heel vreemd.

Ik ben nu refunds aan het proberen. Je krijgt geen contact, alleen chatbots.

Bestel daar niets.

Herman
08-01-2022

Heb in Januari 2021! 2 paar schoenspanners gekocht ter waarde van plm €50.=

Ik heb nooit iets vernomen nadat ik de betaling had gedaan.

Dacht eerst nog dat ze misschien op de boot zouden zitten die vast zat in het Suez kanaal, maar helaas heb ik een jaar later nog niks ontvangen en voel ik mij behoorlijk opgelicht door de firma Wish

02-01-2022

Slechte kwaliteit en zeker de kleding

18-12-2021

Chinese rommel, als het al aankomt! T-shirts waarvan de hals verkeerd om aan het shirt is gestikt, en levensgevaarlijke ongekeurde electronica. Onlangs is hier in de flat een appartement afgebrand omdat ze een charger van Wish hadden gebruikt. Dat ding vloog spontaan in de fik. Ook verkopen ze waardeloze namaak producten, wat op zich crimineel is, maar dat interesseert die gewetenloze Chinezen blijkbaar helemaal niets. Dit misdadige bedrijf wil alleen geld binnen harken met hun troep.

Sarah
22-11-2021

Bedrijf beweert dat klant koning is en altijd problemen oplost maar alles behalve waar. Koop er geen spullen van boven de €10,- of in ieder geval dat je kan missen. Ik kreeg het verkeerde item gestuurd én ook nog eens incompleet waardoor onbruikbaar. Vanaf het begin contact gehad met Helpdesk…. 2 weken erover gedaan om ze ervan te laten doordringen dat ik mijn geld terug wilde.

Terugsturen was voorwaarde om geld terug te krijgen, maar dan ben je wel weer heel veel verzendkosten kwijt die je nooit gaat terug krijgen….2 maanden verder en dan krijg je de mededeling dat je het niet had terug moeten sturen…. waardeloos bedrijf

09-11-2021

Product nooit aangekomen, antwoord bots met onzin opmerkingen en niet om door te komen. Nooit bij kopen! wel cashen niet leveren.

Verdien model vrees ik. Jammer.

Michael
06-11-2021

2x iets besteld nooit email erover gehad wel geld afgeschreven .ja you WISH dat het aankomt nooit wat gehad vette oplichterss

19-10-2021

Grappig op andere lijst bovengenoemd op Google waar ze 4 sterren hebben, kun je ze momenteel niet meer beoordelen. Hoe zou dat komen? Manipulatie misschien?

Meer Wish reviews