Wish reviews

René
28-09-2021

Ben al 2 weken bezig om me uit te laten schrijven voor de dagelijkse mails. Wordt alleen gereageerd dat iedere mail die ik dagelijks verstuur in mijn dossier wordt opgeslagen.

Omdat levering destijds vertraagd was heb ik een kortingskode ontvangen die recht gaf op een korting van 10% op mijn volgende bestelling. Bij bestelling van nieuwe artikel kon je op geen enkele manier dan ook een korting invoeren. DAG korting.

In een bepaald weekend werd een korting van 50% aangeboden als ik binnen dit weekend zou bestellen. Besteld, maar geen mogelijkheid iom korting in te voeren. Als antwoord gekregen dat de betaling buiten de gestelde termijn is ontvangen en dat het ze spijt dat het mis is gelopen.

Bij ieder dagelijkse mail die ik nu stuur wordt vermeld dat ze het met het team zullen bespreken. DUS NIET.

Toon
24-09-2021

Op 19-9-2020 2 x solar led tuin verlichting besteld

Kom bij af rekenen en betaal krijg vervolgen er is een e-mail naar u verzonden.

Die heb ik nooit gehad net als de bestellijst die was ook leeg.

Maar wel geld van de rekening gehaald

Vervolgens contact gehad met de help van wish die vragen nu bewijs van mij ik heb foto gemaakt van bankafschrift en wil in de avond kijken voor contact met wish

Kan niet mijn account is ge blokkeerd er staat unkown boven e-mail adres

Maar zij kunnen dat toch zien op de bank bijschrijving?

Nu voor mij noooit meer wish

Renee
18-09-2021

Heb gekeken wat het bedrag zou zijn het was me teveel kwa kosten dus heb ik niks besteld bij wish

en ze zeggen dat het bestelde product al is geleverd maar ze kregen natuurlijk geen geld van me dus vervolgens nemen ze het geld door je van je loon geld aftenemen voor een product wat ik nooit binnen heb gekregen, op zn manier binnen halen door geld tejatten van mensen die nooit wat hebben ontvangen

mvg wish zijn schooiers

Arie
02-09-2021

Camera defect aangekomen.

Mijn bevindingen met Wish zijn goed. Had een wildcamera besteld. Werd keurig geleverd na 5 dagen. Alleen helaas die werkte niet. Klacht ingediend. Probeerde mij eerst af te schepen met 10 % geld retour en dan mocht ik het cameraatje van 30 euro behouden. Daar had ik dus niets aan. Opnieuw gereclameerd en aangegeven hoe de Nederlandse wetgeving in elkaar zit, dat ik 14 dagen het recht heb op om het apparaat retour te zenden en mijn geld terug te ontvangen. Kreeg een keurige mail dat zij mij een nieuwe camera zouden sturen en dat ik de kapotte ook mocht behouden. 3 dagen later via de DHL een nieuw cameraatje thuis gekregen. Deze werkte wel. Dus even aandringen en dan komt het goed. De communicatie is alleen in de Engelse taal daar moet wel even rekening mee gehouden worden. Doch met de vertaal computer van Google kom je een heel eind.

27-07-2021

Zeer onbetroubaar

Niets gekregen of een foto van het wat ik besteld en daar moet je volle pond betalen

Nu kreeg in casso bureau via klarna

Deze zijn ook echt oplichters

Noud
23-07-2021

Levering voor een oplaad kabeltje voor een Philips scheerapparaat

Een keer besteld één voeding kabeltje voor een Philips scheerapparaat , op 25-06-2021 besteld en zou geleverd worden tussen +/- 05-07-2021 en 17 Juli 2021 , op 17-07-2021 nog niets ontvangen .

Na 17-07-2121 gebeld dat het kabeltje nog niet binnen was , daar werd aangegeven om nog een weekje af te zien , het kabeltje moet schijnbaar uit China komen , daardoor heeft het de verkoper niet in de hand! Voor mij is het één maal goedkoop? maar nu nooit meer bij Wisch!

Jack
20-07-2021

Zeeer zslecte klante service

Zeer slechte ervaring mee met de klanten service wanneer het goed gaat is er niks aan de hand maar de klanten service is 1 groot drama alleen maar geautomatiseerde bots die je probleem niet oplossen maar wel zeggen we hebeben ej probleem opgelost chat word gesloten

Antoon
16-07-2021

Wush.com staat voor list-en-bedrog.com

Ik heb een sprayer gekocht die niet sprayt omdat hij incompleet is. Ik heb direct gereclameerd en krijg doodleuk als antwoord dat het missende onderdeel (aanvoerbuisje) niet bij de deal hoort (het stond ook nog eens duidelijk op de afbeeldingen).

Ik koop hier nooit meer iets en raad iederaan aan de gok ook niet te nemen.

Mariette
16-07-2021

Tot mijn spijt een trui gekocht

Op de een prachtige trui en in werkelijkheid vreselijk, materiaal slechtkort gezegd jkomt totaal niet overeen met de verkoop foto dus dat word een retour zending maar door de algemene voorwaarden te accepteren bij de koop en daar staat dat de porto kosten naar China voor rekening klant komen.

Ik voel me bedrogen, belazerd, zo vreselijk onrechtvaardig dus lieve mensen koop niets bij deze webshop.

15-07-2021

Incassoprocedure gestart door Alektum zonder levering Wishartikel

We hebben besteld bij Wish, maar nooit is deze bestelling afgeleverd.

We betalen dus niet de rekening, bedrijf wish heeft de onterechte betaling overgedragen via Klarnabank aan Alektum incassobureau die aanmaningen stuurt om factuur geincasseerd te krijgen.

Alektum een aantal malen geinformeerd over niet levering dus gaan we niet betalen. Zij zeggen niets over order te doen moeten we bij wish zijn en Klarna bank is hun client die de vordering van wish overneemt.

Juridisch klopt het niet!

14-07-2021

Lokken met lage prijzen, leveren nooit.

3 weken gewacht op een bestelling die nooit kwam. Geld terug gekregen zonder dat ik zelf heb geannuleerd. Leveren allemaal nep spullen uit china, ze lokken je met lage prijzen en vervolgens leveren ze gewoon nooit.

Freddy
13-07-2021

Bestelling volgens wish geleverd maar niks ontvangen

Bestelling volgens wish geleverd maar tot nu toe niks ontvangen.

Klarna blijft maar vragen om betaling. Maar ik wil toch eerst mijn pakket ontvangen voor ik ergens voor betaal.

Je wordt van kast naar muur gestuurd voor hulp.

Start en rechtzaak want ik ben niet van plan iets te betalen terwijl ik nooit iets heb ontvangen.

Waardeloos bedrijf die wish. zou het niemand adviseren.

11-07-2021

Misleiding

Misleidende advertenties,pakketten die nooit aankomen en wat wel komt is van zeer slechte kwalitet.

Is dus geen Ali Express.

Fred
05-07-2021

Nooit aangekomen

Volgens wish heb ik pakket ontvangen.

Moet maar even bij buren navraag doen.

Volgens wish heeft Dhl het bezorgt.

Ga je bij dhl klagen zeggen zij contact op nemen met verzender.

Dus niets bestellen Wish.

Pech geld weg.

04-07-2021

Prularia

Het is goedkoop chinese prularia. Plastic bakje met enkele elektronica componenten moest een wildcam voorstellen. Full hd 1080p beeld beloofd maar (op papier) hd 720p gekregen. En zelfs dat kunnen ze niet waarmaken. Dus in de klikobak. Reclameren heeft geen zin.

Willy
01-07-2021

Oplichting

Flash drive van 2 TB gekocht. Blijkt echter slechts nog geen 10GB. Product is zo gefabriceerd dat je computer DENKT dat de capaciteit 2 TB is. Dus heel bewust oplichting.

Toon
01-07-2021

Wish.noooooooit meer

Heb maar 71 euro retour ontvangen van 101 betaald

Word bestookt met meerdere mails per dag na meerdere keren aangegeven te hebben dit niet te willen

Dat maakt
28-06-2021

Oplichting

Wish wil een kopie identificatiebewijs 'om mijn identiteit te bevestigen.' Dat gaat tegen elke AVG wetgeving in. Doe dit niet!

Roos
26-06-2021

Hopeloos, slecht ontwerp + t andere niet bezorgd

De jurk die bezorgd werd klopt van geen kanten, kon direct de vuilnisbak in

Katoen die ik bestelde was mooi, maar een héel klein beetje ipv de 1,9 km die beloofd werd

De steekmarkeerders zijn niet bezorgd

Klantenservice niet bereikbaar

Ik word overspoeld met nonsense mail

Wat een zooi!

Nooit meer iets kopen hier, hoe schattig het er ook uit ziet.

Advies: doe het niet!

Antonie
22-06-2021

Eindeloze stroom van mailtjes

Eenmaal iets besteld bij Wish, en meteen daarop werd mijn inbox overstroomd met mailtjes. na diverse pogingen om deze stroom te stoppen, heb ik besloten deze site nooit meer te bezoeken