Wish reviews

Adrie
26-06-2020

Slecht, slecht.

Heb meerdere artikelen besteld. Wil alles terugsturen bij ontvangst. Moet voor elk te ontvangen artikel apart een retourorder opvreten. Meest artikelen komen vanuit diverse leveranciers uit China. Retourneren gaat op eigen kosten. Dus kost waarschijnlijk meer dan het product zelf. Lekker verdienmodel van Wish, brent aanbieder en vrager met elkaar in contact maar heeft verder geen enkele verder verantwoordelijkheid. Letterlijk, zoek het verder maar lekker uit met de leverancier.

Jef
26-06-2020

Onbetrouwbare scam/scum bedrijf

De eerste refund voor iets dat na 3 keer een maand opgeschoven te zijn van de leverdatum nog niet geleverd was ging nog goed. Maar nadat dit weer opnieuw gebeurde werd mijn account geflagged door zogenaamd misbruik. Ehm ik heb het product niet gekregen en nu ben ik degene die iets fout doet volgens hun? Beledigend, onbetrouwbaar rot bedrijf. Ik koop er nooit meer iets.

Pierre

Wat een rotzooi

Wand solar lampjes besteld 3 x een andere bezorg datum gekregen meer dan 2 maanden moeten wachten had er 5 besteld eentje gaat niet branden andere zit een scheur in en ander zitten weer een deukje in wat een rotzooi en een waardeloos bedrijf zal nooit meer een bestelling plaatsen

mensen denk na als je een bestelling bij deze firma wil plaatsen

ik zie dat er al vele mensen een negatieve review hebben geplaatst en dit is terecht

24-06-2020

Op 30 maart 7 items besteld. Tot op de dag van vandaag, niets Nada noppes ontvangen. Leveringstermijn word keer op keer uitgesteld. Volgens info van wish moet er nu al een item op 4 juli aankomen. Dus ruim 3 maanden later zou er iets moeten komen. Zelfs als ze dit op de fiets komen brengen, gaat dit sneller. De helpdesk is waardeloos. Als er een artikel niet is aangekomen, mag ik na 14 augustus contact opnemen. Dus 4 1/2 maand later. Heb nu een zinken emmer gekocht bij Intratuin. Gooi daar mijn geld wel in, maakt het tenminste nog geluid.

Aart

Slechter dan slecht!

Er wordt geadverteerd met een erkent product, in mijn geval een JBL boombox. Gisteren ontvangen en je neemt een surrogaat boomboxje met een abominabel in ontvangst. Al eerder een slechte ervaring gehad met dit bedrijf. Boycotten dit bedrijf! Terugsturen? Die moeite neem ik niet eens!

23-06-2020

Bestelling zonder levering

Jammer, maar ik ben bang, dat ik mijn geld kwijt ben. Geld ook voor Grandado/ volgens mij het zelfde bedrijf. Dus afgeraden om hier te bestellen.

17-06-2020

Momenteel service ver beneden peil

3 februari 2020 artikel besteld dat 20 maart zou worden geleverd. Na 3 mailtjes in april en mei nog steeds geen enkele reactie.

Nu een 4e e-mail gestuurd in de hoop nog een reactie te krijgen. Voorheen was alles prima.

Een ander besteld artikel kwam wel in deze periode, dus het kan niet helemaal aan de Coronacrisis liggen.

Syl
17-06-2020

2 maanden geleden besteld, artikelen blijven hangen in china. telefooncontact half uur in de wachtrij 20 tot 30 personen voor je in de wacht. chat alleen met een robot.waardeloos! via paypal betalingen teruggeboekt nu, ben er helemaal klaar mee.

16-06-2020

Fake usb flashmemory, geen reacties van Wish

4 flashdrives ontvangen . Elk zou er 2 TB beschikbaar moeten zijn maar allemaal komen ze niet boven de 15 GB uit , hier word enorm mee gesjoemeld. Wil ze retour zenden maar na een week nog geen reactie .

Cor
15-06-2020

Vijf keer wat besteld 3 keer geannuleerd een keer niet gekregen wat er besteld was en een keer niets ontvangen.

Wees wijs hou je geld in je zak en bestel ergens anders want deze side kost je geld

Edwin
15-06-2020

Niet te vertrouwen

Meerdere malen iets besteld, en vervolgens nooit gekregen.Ook als je contact probeert te zoeken krijg je geen enkele reactie.

dit is de laatste keer geweest dat ik hier iets besteld heb.

ik heb er geen andere woorden voor dan oplichting.

Jef
14-06-2020

GEEN klantenservice

Ik heb meerdere producten besteld op dit platform. Het ging goed maar sinds maart 2020 is hun service erg slecht.

Hun klantenservice is een robot die kijkt naar de leveringsdatum die zij hebben geprogrammeerd en biedt geen mogelijkheid om je geld terug te vragen. EN die leveringsdag.die wordt elke keer weer met een week of twee verschoven wanneer de dag nadert.

Er is geen mogelijkheid om menselijk contact in te kunnen schakelen als je een vraag hebt over een product.

Emmy
13-06-2020

Wel betalen, niet leveren

Artikelen besteld, achteraf betalen met Klarna. Maar er wordt niets geleverd en wel een aanmaning gekregen van Klarna. Geen reactie van de

“ klantenservice” (robot). Maar wel elke dag mails sturen om je te verleiden iets te bestellen.

Mette
09-06-2020

Niet geleverd

Artikel gekocht en betaald. 2 maanden later is er nog niets geleverd. Met veel gedoe (daarvoor moet je veel meer persoonlijke info achterlaten dan gewenst) kan je chatten met een robot om er achter te komen dat deze alleen is ingesteld op verkopen en niet op klachten ontvangen.

Bij mn bestelling staat nu dat deze is gecanceld (door Wish) maar daar heb ik geen bericht en geen retourbetaling van ontvangen.

Stephan

Koop hier niet

Uiterste leverdatum is al lang verstreken. als je geld terug wil blijft wish zich verschuilen achter hun eigen regeltjes. wish zegt dat je de dag na de uiterste leverdatum je geld terug kan krijgen. intussen verschuift wish zelf telkens de uiterste leverdatum waardoor je nooit je geld terug kan krijgen.

ik heb nog altijd geen product ontvangen en krijg mijn geld niet terug.

ik noem dat gewoon oplichterij

Fr
08-06-2020

Waardeloze leverancier. Klopt niets van.

Bestellingen duren onwijs lang.je kan ook niemand bereiken. Helpdesk is een geautomatiseerd lulverhaal. Tracking klopt niets van. Duurde al meer dan 2 weken voordat er uberhaupt iets verzonden wordt.

Kortom niet bestellen hier want je komt bedrogen uit.

Bij Aliexpress kan je tenminste nog iemand bereiken en klopt de tracking ook.

Wish is de slechtste leverancier van chinese producten.

Jeffrey
08-06-2020

Goede raad bestel er niks

Verschillende bestellingen gedaan er komt niks toe en ze blijven de leveringstijd maar verlengen ook bijna geen mogelijkheid tot contact met de klantendienst een raad bestel er niks ge wordt er bestolen

07-06-2020

Geen levering

Een aantal artikelen besteld, zoals een jurk en mondkapjes. Jurk zou begin mei komen, niets ontvangen, mondkapjes ook niet.

Leveringsdatum wordt steeds verschoven.

Echt heel slecht.

Krijg ook geen antwoord van de klantenservice.

Puck
04-06-2020

Levering wordt elke keer opgeschort

In april een artikel besteld, levering zou in eerste instantie 15 mei zijn.

Op 15 mei veranderde de status naar 3 juni. En op 3 juni werd het 18 juni.

Echt jammer dit. Ik keek er echt naar uit.

Het leek me verstandig om pas te betalen wanneer ik mijn bestelling binnen had en daar ben ik wel blij om.

Den
03-06-2020

Pure diefstal

Voor de Corona crisis drie bestellingen gedaan. Vandaag 3 juni 2020 stond de status op een locatie China 28 maart 2020. Heb via de robot geld terug geeist. Zie ik dat ik twee keer EUR 1.65 en een keer EUR 1.78 minder terugbetaald krijgt terwijl de robot chat het had over een volledige restitutie. Ik betaal EUR 5,05 voor producten die ik nooit heb ontvangen.