Wish reviews

J Janssen
24-11-2020

Wachten

Ik wacht al sinds begin oktober op een product, nu is het eind november.U raad het al!

Recep
23-11-2020

Wel betaalt maar krijgt niks

Geld overgemaakt om seiko horloge te kopen wat hun op de advertentie hadden is van mijn rekening afgeschreven maar kan hem nergens terug vinden alleen mij bank afschrift niet dingen hier kopen of bestellen 21,76 kan ik naar fluiten je kan hun ook niet bereiken klantenservice -100

Arjan
23-11-2020

Traag, Geen aflevering, Scam, Obetrouwbaar

Sandloper besteld, nooit geleverd, zeggen dat je geld terug krijgt of dat je andere product kan krijgen, maar links in emails werken dan niet en het is gewoon shit.

NIET KOPEN

Sonja
19-11-2020

Wish

Zo'n afzetterij, bestellingen komen NIET toe, kwaliteit zeer ondermaats. Echt niets kopen aub!

Gerda
16-11-2020

Niet geleverd wel aanmaning

Je moet binnen 30 dagen reageren dat je een bestelling nog niet hebt gehad. Wat een belachelijk iets. Zeker in coronatijd komen pakjes uit china niet binnen 30 dagen. Nog steeds niets binnen sinds 5 maanden en omdat er gedreigd wordt met deurwaarders e.d heb ik aar betaald. Bewijs maar eens dat je het niet hebt gekregen. Nooit meer Wish

11-11-2020

Makita accu 18 v 9 Ah .

2 Makita 18 v 9 Ah besteld bij Wish . Wat krijg je na maanden : een nepper. Op de foto staat de merknaam Makita 9Ah .

Na 3 keer laden krijg je nog geen gaatje meer geboord : Leeg!

Koop nooit die Chinese rotzooi , een grote oplichtersbende bij Wish!

Cor
10-11-2020

Slechte helpdesk

2 stks accu besteld voor accuboormachine. 28,75 euro.

1 accu geleverd.

Na contact helpdesk en 6 dagen wachten als antwoord dat de bestelling correct is uitgevoerd.

Beantwoord dat het 2 accuus dienen te zijn, tot op heden(5 dagen later) geen antwoord van de helpdesk.

1 losse accu kost in nederland minder en vrijwel geen wachttijd.

Voel me bedrogen en geminacht als klant.

Advies-koop hier niet!

Marga
09-11-2020

12 fakkels bestellen 2! ontvangen

Ze adverteren met 12 solarfakkels voor € 22,- en je ontvangt er 2! dus trap er niet in. Het zijn oplichters! en als je dan reclameert wordt je door de "klantenservice" van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk hebben ze het uitgezocht en hebben ze de opdracht goed uitgevoerd?

Oplichters zijn het!

Perry
04-11-2020

Geld betaald/spullen geleverd/herinnering te betalen

Heb twee bestellingen gedaan bij Wish na platgebombardeerd te zijn met advertenties.

Nadat ik een bestelling gedaan had zijn de spullen geleverd. Vandaag ontving ik een herinnering om alsnog de spullen te betalen, met een eventuele aanmaning.

Het geld zou zijn overgemaakt op een 'tussenrekening' genaamd 'Mollie'.

Ik raad niemand aan iets bij Wish te bestellen want gezien de negatieve reacties hebben we te maken met oplichters. De andere bestelling is nooit gekomen.

Marie
28-10-2020

Wel betalen geen levering

Best n streng verzoek om te betalen terwijl ik het artikel na ca 3 maanden nog steeds niet heb.

David
25-10-2020

Bedriegers zijn het

Had beter mijn geld aan iets anders kunnen besteden. Zo gezegd iets besteld maar nergens terug te vinden. Wel mijn bank leeg plunderen en dan is het ook niet mogelijk om contact met ze op te nemen. Voortaan bestel ik geen Chinese troep. Ben er klaar mee.

Hiddo
12-10-2020

Artikel kwam niet

Ik had een gear-indicator besteld.

Eerste bericht was dat als ik extra betaalde hij eerder zou komen. Heb ik niet gedaan. Vervolgens kwam het bericht dat het later kwam. Een week na de aangegeven datum heb ik aangegeven dat het niet geleverd was. Oeps het wordt nu naar u verstuurd, we zijn een maand verder, nog steeds niets, het valt nu buiten de geld terug regelingen. Het zijn gewoon ordinaire oplichters.

Nooit iets kopen!

Lon
12-10-2020

Gehoorapparaat

Het gehoorapparaat is stuk bij ontvangst ik wil het apparaat terugzenden. Heb dit 7x geprobeert om een retouradres te krijgen, tot op heden niet ontvangen.

Wel van Bank Klarna diverse aanmaningen ontvangen met torenhoge incassokosten. Met Klarna 2x gebeld

zonder resultaat die hebben ook geen retouradres.

Ik heb uiteindelijk maar de rekening betaalt.

Marleen
09-10-2020

Wish drama

Slechte foutieve bestellingen. Niks is goed kleding een ramp krijgt iets heel anders of weken later als het seizoen is afgelopen. Nee geef mij ali maar Wish is 1 oplichters bende.

Flora
06-10-2020

Geweldig!

Echt een Fantastische website als je een kast vol miskopen wilt en een hoop ergernis.

05-10-2020

Omgekeerde wereld.

Bestelde vaker artikelen bij wish. Nu is het echter een puinhoop. Van de laatste 10 bestelde artikelen zijn er 6 niet aangekomen. Kreeg wel volledige terugbetaling. Nou ja volledig. Elke keer kreeg ik net tussen de vijf en twintig cent te weinig terug. Op 22 juli laatste bestelling gedaan. Zou uiterlijk 22 september aankomen. Natuurlijk weer niets ontvangen dus contact opnemen met de helpdesk. Krijg ik een melding dat ze mijn account onderzoeken omdat ik misbruik zou maken van hun teruggave beleid. Ja, hoor! Dit is de omgekeerde wereld. Wish levert de artikelen niet en dan maak ik misbruik. Wat een oplichters. Het laatste bedrag wat ik teveel heb betaald voor niet geleverde artikelen mogen ze steken waar de zon niet schijnt. Ik heb inmiddels wish verwijderd en meldingen van dit oplichters bedrijf op spam gezet. Ga niet bij deze oplichters bestellen. Als je wat nodig hebt, ga maar naar Alie express. Wish, nooit meer!

Koen
02-10-2020

Zeer ontevreden

Zeer ontevreden. Pakket kwam 6 weken later dan beloofd en er ontbrak een item aan. De klantenservice deed er echter niets aan behalve allerlei juridische termen tegenaan gooien en blijven verzoeken te betalen.

Bestel hier niets bij!

24-09-2020

Site functioneert matig.

Heb de afgelopen dagen 11 bestellingen geplaatst.

Slechts 3 zijn goed verwerkt. Eigenlijk is dat waardeloos. Krijg wel iedere keer van Klarna binnen een dag m’n geld terug.

Als je iets koopt wat niet bevalt of gewoon het goede niet is bewaar dan de verpakking met je adres erop en alle mail die je hebt ontvangen van het bestelproces. Die heb je nodig bij reclameren. Het gaat allemaal heel traag maar ik kreeg m’n geld terug.

Denk wel om de 30 dagen niet goed geld terug termijn.

Seba
24-09-2020

Producten betaald, maar nooit ontvangen

Zeer ontevreden over hun klantendienst. Producten besteld en betaald, nooit ontvangen, maar geen terugbetalingsmogelijkheden .

Ina
22-09-2020

Wat anders ontvangen

Had een leuke trui gekocht en krijg ik heel wat anders en je kunt het ook niet retourneren!

Was eens maar nooit weer