Wish reviews

Meke
22-09-2020

Ander product ontvangen

Krijg iets wat niet bestelt is!kan niet retourneren en moet wel betalen via Karna!

Eens maar nooit meer!

21-09-2020

Koopt hier nooit iets

Als iets kapot is krijg je nooit iets terug!

15-09-2020

I wish I didn't

Heb jas besteld en betaald. Jas is geleverd maar ziet er in het echt toch wel een beetje anders uit . Valt tegen dus. Wil het product terugsturen maar dat lukt niet. Krijg antwoorden als excuses maar niet waar ik om vraag, een retourlabel!.Klap op de vuurpijl, laatste antwoord: bestelling correct uitgevoerd probleem opgelost.

Sam
09-09-2020

Geen ruilen.

Ten eerste komt de helft niet aan van je bestelling en dan krijg je het verkeerde artikel geleverd, kun je het niet eens omruilen ondanks dat je ze het bewijs stuurt dat je een andere hebt besteld

07-09-2020

Kleding kun je niet retourneren

Jurk besteld die te klein was en kun je gewoon niet retourneren. Ze zeggen we hebben geleverd wat je besteld hebt, punt. Ze houden zich niet aan de wettelijke zichttermijn. Vreselijk bedrijf.

Ellen
03-09-2020

Meer dan goede ervaring

Een aklot ukelele besteld en deze zou na 11 dagen bezorgd worden maar tot onze verbazing was hij er al

1 week eerder.

Helemaal in orde met alle attributen compleet.

Dit was de eerste keer dat ik hier besteld heb en na zo,n goede ervaring durf ik het wel aan hier vaker te bestellen. Mvg Ellen

02-09-2020

Goede klantenservice

Ik had een artikel besteld van 82 € met klarna, artikel viel tegen, wilde deze retourneren, na tijd contact met klantenservice is rekening verscheurd, en artikel hoefde niet terug, top

Harry
01-09-2020

Onmogelijk iets retour te sturen

Artikel past niet. Na vele berichten krijg je te horen dat je niets retour kunt sturen, omdat er geen retourdepot in Nederland is.

Schandalig!

Allard
24-08-2020

Betalen met Klarna. Scheelt een hoop ergenis

Klachten worden goed behandeld. Facturen komen te vervallen. Krijg retourbon En dan kun je artikel gratis terug sturen.

Bepsy
23-08-2020

Misleidende aanprijzingen

Voor de zoveelste keer een goede prijs of gratis claim aangeklikt en deze wordt zodra je een maat ingevuld hebt 10 keer zo duur, zo ook de verzendkosten deze kunnen van €2.00 ineens €11 of zo zijn.

Contact kun je niet leggen met de verkoper en met Wish vind ik het ook niet prettig gaan met een robot antwoord die naar de Faq blijft verwijzen.

Jack
23-08-2020

Misleidende informatie levertijd

Je wilt een versnelde leverservice (bijv. binnen 1 week) en betaald hier vervolgens dan ook (dik) voor. Na betaling krijg je een bevestiging met een uiterste leverdatum die ineens dik 2 maanden verder ligt dan de verwachte leverdatum.

Maar dan heb ik het artikel al (lang) niet meer nodig. Klagen helpt ook niet (als je het al kunt uitvinden hoe), want je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Oók werd niet vermeld dat er (mogelijk) invoerrechten betaald moeten worden.

Dus het pakketje gaat t.z.t. gewoon retour zonder in ontvangst te hebben genomen.

Dure les, maar WISH nooit meer dus.

21-08-2020

Geen klantenservice

Geen telefoonnummer.dus je kan niemand spreken.

Mailtjes worden niet gelezen, gezien je keer op keer hetzelfde antwoord krijgt, ongeacht welke inhoud je mail heeft. Uiteindelijk dus niét geholpen.

De beloofde levertijd was 4 dagen.uiteindelijk is het 2.5 maand geworden.

Ed
20-08-2020

EERSTE KLAS DIEVEN ZIJN HET

Artikel 14 april 2020 gekocht en betaald. Zending 21 april 2020 verstuurd vanuit China. Vandaag 20 aug 2020 nog steeds niks ontvangen. Reclameren heeft geen zin, je lult tegen een geprogrameerde computer. Heb een klein deel van het koopbedrag teruggekregen. De rest is door de slechte communicatie niet te doen want er komt steeds een bericht van die stomme computer dat helaas zij niet te bereiken zijn. Stelletje súper oplichters zijn het. Ik koop er niks meer, ik raad dat iedereen ook aan niet te doen.

19-08-2020

Slechte ervaringen , maken ook inbreuk op privacy let op

Wish oplichters , het systeem gaat als volgt jij koopt bv een kleedje , 10 euro , +3 euro verzendkosten , je klikt het aan , je kiest de kleur en de maat opgelet plots staat er 15 euro +4 euro verzendkosten? , (of er staat betaal enkel de verzendkosten? dikke leugen want wanneer je de kleur aanduid moet je plots veel meer betalen? )

Ok je besteld het kleedje van 15 euro en 4 euro verzendkosten , je betaald 19 euro bv via paypal , Wat gebeurd er je krijgt een mailtje : Zei beschikken nu over jouw 19 euro , als het item toekomt in de haven word jouw bestelling die ze zelf 5 euro betaald hebben doorverkocht aan meer bieders dus jouw kleedje word verlapt voor bv 30 euro , zei hebben nu 44 euro :kostprijs 5 euro kleedje ,19 euro van jouw en 30 euro van de verkoop wat zie je de datum van toekomen word verschoven , met hun winst kopen zei een minderwaardig kleedje voor 2 euro voor jouw neem nog 2 euro verzendkosten en verlappen dat aan jouw , Jij krijgt natuurlijk een minderwaardig product, een kleedje dat niet past .Winst voor hun 40 euro . als je niet tevreden bent re fund , je bent niet tevreden , dus re fund , winst voor hun 28 euro , doe je dit teveel die re fund word je uit het systeem gegooid . en ben jij zogezegd de bedrieger? bestel je iets boven de 22 euro betaal je nog eens een douane boete , Voor mij geen wish meer

Marjon
19-08-2020

Krachten verenigen tegen WISH?

Beste lotgenoten,

Mijn advies; ga met WISH geen zaken doen, tot het moment dat ze geleerd hebben wat klantvriendelijkheid en service verlenen betekent.

Mijn ervaring met de eerste kennismaking van WISH is :

-Ik heb problemen ervaren met de levering en retourzending van de artikelen die ik besteld had, en de slechte bereikbaarheid van de klantenservice voor vragen of klachten.

-Zodra het uiteindelijk lukte om met WISH in cont6uoact te komen (de enige mogelijkheid was via e-mail) dan beriepen ze zich -in mijn geval - op het feit dat ze mijn bericht niet begrepen hebben.

Nu moet je weten dat ik een videofilmpje als bijlage toegevoegd had aan de e-mail waarin ik mijn klacht kenbaar maakte, om duidelijk te maken wat het probleem was van het geleverde product. ( het betrof een fontein die niet werkte; dit kon ik aantonen via een video, niet via een foto mijns inziens).

Vervolgens kreeg ik een antwoord dat het probleem nog niet duidelijk was, hoewel ik naast het videofilmpje dat ik gestuurd had ook nog via tekst duidelijk had gemaakt wat het probleem was.

Ze verzochten mij om een foto te sturen.

Inmiddels was ik vier, weken verder.

Ik verdenk WISH ervan dat ze een ontmoedigingsbeleid voeren.

De meeste mensen geven de strijd na een aantal weken op.

Slimme strategie van WISH:

Kosten / baten beleid

De kosten voor het opnieuw toesturen of terug ontvangen van een product is duur.

Ze verwachten dat de klanten na een maand over en weer mailen het erbij laten zitten. .

En zo cashen ze dag bij dag bij.

Ontmoedigingsbeleid.

Ik pik dit niet. Jij?

Het misbruik dat WISH maakt van hun monopoliepositie is schofferend voor mij als klant.

Gaan we iets doen hieraan?

Marjon

Ges
18-08-2020

Eens maar nooit weer

Bestelling te lang onderweg,1 artikel niet ontvangen, is wel van factuur afgetrokken, 1 artikel geleverd ver buiten uiterste leverdatum, wel gelijk betalingsherinnering van Klarna, je gaat toch niet iets betalen als je nog niet alles ontvangen hebt , maatvoering is pet en materiaal ook, in dit geval echt goedkoop is duurkoop, labels voor terugzending zijn bijna niet te lezen, moet per artikel voor eigen rekening teruggestuurd worden , met risico van niet aankomen, heb je die kosten ook nog.

Marijke
17-08-2020

Retourzenden wordt heel lastig gemaakt

Bestelling en levering gingen goed, maar toen de kledingstukken niet pasten bleek retourneren niet te doen. De klantenservice is een robot die maar steeds om zelfgemaakte foto's van de artikelen blijft vragen. Al meerdere foto's meegestuurd, maar blijven om steeds andere (in de verpakking, uit de verpakking) vragen. En iedere keer dagen wachten op antwoord. Binnenkort verloopt de 30 dagen termijn. Volgens mij hopen ze dat je er zelf vanaf ziet en van armoe de spullen maar houdt.

Jo
16-08-2020

Nog niets.

Half juni bestelling gedaan.

Nog niets ontvangen.

Zou direct verzonden worden.

Harco
07-08-2020

Wel betaald ,niet verzonden en niet geleverd;legale diefstal

Op 23 02 2020 schoenen besteld en betaald.Veel mededelingen omtrent verlate leveringen door Corona,diverse keren gecheckt maar product kwam even niet verder dan China pakstation;uiteindelijk geclaimed maar daar kwamen de protocollen;te laat etc.etc. geen terugbetaling .DUS gewoon wish.com betaald leverancier komt niet na en wish incasseert de gelden en beroept zich op protokol;gelegaliseerde diefstal.

03-08-2020

Wel betaald niet geleverd

Van collega's gehoord dat de bestelling wel veel langer kan duren, ook ivm corona.

Nu maar na 5 maanden toch maar eens geinformeerd bij Wish.

De boodschap? Jammer u bent te laat met reageren en we storten NIETS terug. Oplichting?

Lijkt er sterk op. Wish is voor mij een afrader.