Wish reviews

Maurien
31-07-2020

Lange levertijd

Mooie "bol.com"-achtige website, maar alle producten komen direct uit diverse fabrieken in China. Ik had 5 verschillende t-shirts besteld. 5 verschillende pakketen; 5 verschillende t&t en leverdata's. Er staat bij de producten ; vandaag besteld, vandaag verrzonden. Dat kan kloppen , maar ik wacht al bijna 2 maanden op deel bestelling. Terugsturen is bij 3 onmogelijk , want afzender niet meer leesbaar. Dit ga ik nooit meer doen.

Groothuis
29-07-2020

Puinhoop

Na weken wachten op mijn bestelling ontving ik al wel de rekening van Klarna om te betalen.

Na meerdere mails geen direct antwoord.

Nadat de bestelling uiteindelijk binnenkwam heb ik per omgaande betaald.

Toch weer een rekening met aanmaningskosten van Klarna om te betalen.

Nooit geen Wish meer.

28-07-2020

Betaling voor mislukte aankoop geld retour ontvangen

2 weken lang elke dag mail gestuurd over mislukte aankoop actie. Geen reactie van helpdesk.

Bij controle bank hebben ze betaling terug gestort.

Binnen 3 dagen dat is niet slecht maar omdat de helpdesk niet reageert ga je uit van het slechtste dit

Moet ik toegeven was niet het geval Dus in totaliteit een klein plusje voor Wish.

Arnout
28-07-2020

Kleding niet gekregen.

Alleen na hier zelf achteraan gezeten te hebben geld teruggehad na twee maanden wachten op kleding. Ik werd niet op de hoogte gehouden status van de bestelling, zeer vage onderneming.

Hayo
27-07-2020

Niet juiste artikel geleverd

Meerdere artikelen bij wish besteld. Een artikel was juist, maar er werd ook een foutief artikel geleverd. Komt nog bij dat een ander artikel niet is geleverd.

26-07-2020

Product wordt niet geleverd

Mijn bestelling zou binnen 1 week geleverd worden. Er zijn nu 3 maanden om en er is niets geleverd. Wisch neemt z'n verantwoording niet. SLECHT BEDRIJF>

Stepan
24-07-2020

Dochtertje van 7 begrijpt het niet.

Dochtertje van 7 wilde heel graag een TikTok t-shirt.

Na twee maanden excuses en smoesjes is er niets geleverd. Dochtertje van 7 vraagt er om de paar dagen naar en ik moet haar telkens weer teleurstellen.

Anita
19-07-2020

Waardeloos bedrijf

Mijn bestelling is al 60 dagen in transit. Volgen is ook waardeloos. staat nu nog steeds op 15 juni. De helpdesk heb je ook niks aan. Je kan geen fatsoenlijke vraag stellen. Krijg ik opeens een tegoed.?

Ik wil weten waar mijn bestelling is. Ik wil graag mijn bestelling ontvangen. Email wordt niet op gereageerd.

WAARDELOOS.

19-07-2020

Shit,shit,shit

Drie maanden wachten op het verkeerde, waardeloos chinees prut!

Yvette
17-07-2020

Zeer af te raden

Duurt maanden voordat je de drie artikelen krijgt, en dan ook in 3 fases, bestel je een leuke xl jas maar ontvangen een maat m . En dan zit je ermee.

Trui besteld, bij retour vragen om een label, zit er niet in en waar de maat op staat is een stickertje, klopt helemaal niets van. Bespaar je de frustratie en energie, het is een waardeloos bedrijf.

Slavomir
15-07-2020

Niet betrouwbaar

Niets bestellen Aub

Tel . niet bereikbaar

Ze hebben mij met 36 € opgelicht ?

Riek
13-07-2020

Bestellen,betalen en niets

Een bestelling geplaatst. Na heël lang wachten, wordt de helft bezorgt.

Maar de andere helft heb ik nog steeds niet.

De 1 ste x dat ik hier wat bestel, dus nooit meer.

Lara
06-07-2020

Perfect

Paar dagen geleden iets besteld bij wish, vandaag aangekomen! niet opgelicht, was goedkoop, kon mijn product goed volgen en het is geen rotzooi! Wish is een aarader!

Siem
05-07-2020

Niet alles is afgeleverd

Verschillende gadgets besteld een paar aangekomen prima , maar er staat ook dat er twee afgeleverd zijn maar niets ontvangen. Wat nu?

Bob
02-07-2020

Enerzijds prima artikelen, anderzijds defect of helemaal niet geleverd.

Heel vaak zeer tevreden maar een enkele keer, defect of niet geleverd. Dan meestal geld terug maar een enkele keer vooral bij duurdere producten loop je tegen een muur van onbegrip, herhaalde antwoorden en tijdrekken aan, dat kost veel tijd en ergernis. Zit nu voor de keuze beperkt doorgaan of definitief stoppen. Neig tot het laatste afhankelijk afwikkeling huidig conflict.

Fred
01-07-2020

Verkeerd geleverd

Geleverd product komt niet overeen met het bestelde. Wish geeft niet thuis en weigert geld terug te betalen.

Fred
30-06-2020

Niet leveren

Oordopjes besteld. Deze laten lang op zich wachten. Hierover krijg ik bericht en of ik wil wachten. Ik geef aan dat ik wil wachten. Dan ga je er zelf achteraan na een tijdje en dan geven ze aan dat het te laat is en ik geen recht meer heb op restitutie. Dit is gewoon DIEFSTAL.

Wel laten betalen maar niet leveren.

Cliff
29-06-2020

Koop hier niet

Koop hier niet .

Ze beloven net als Aliexpress dat je 100% garantie hebt maar het klopt niet .

Als je iets opgestuurd krijg dan is het veel minder als op de foto en als je dan probeert contact te krijgen doen ze net of ze gek zijn.

En kun je fluiten naar je centen.

Sandra
28-06-2020

Pakket geleverd wat ik niet besteld heb

Ik kreeg een pakket, mondkapjes, opgestuurd wat ik niet besteld heb. 20 goedkope mondkapjes. Onduidelijk waar ik het terug kon sturen. Bovendien niet besteld.

Nu krijg ik steeds aanmaningen.

Slecht bedrijf, Chinese rommel! Nooit meer iets bestellen bij Wish!

Douwe
27-06-2020

Schoudertas

Wilde voor de vakantie een nieuwe schoudertas. Helaas, de leveringsdatum werd steeds verschoven. Chinese rotzooi ook!