Wish reviews

Bonnie
13-04-2021

1 DIKKE MIDDELVINGER

WAARDELOOS Pas op het kost niets maar je krijgt ook niks dat is pech weg geld

Anne
12-04-2021

Slecht service

Product besteld wat het gewoon niet doet. Klacht ingediend maar krijg excuus en 20% korting op mijn volgende aankoop. Dat ga ik zeker niet doen.

Jaisja
07-04-2021

Bestel niet bij Wish!

2 shirts bestelt bij Wish in maat M. Na lang wachten kreeg ik ze binnen. Ten eerste bagger kwaliteit, alleen de kleur was hetzelfde als op de foto, bleken ze ook nog in de verkeerde maat geleverd te zijn, dus heb ik er helemaal niks aan. Meerdere keren contact opgenomen met Wish, maar oplossen ho maar. Ik kon ze gewoon betalen, terwijl ze een verkeerd artikel verstuurd hebben. Zelf met foto's alle maten laten zien, die dus niet klopte met de maat die ik besteld had, maar niks. Ik kreeg op een gegeven moment niet eens meer antwoord. Ze hadden het berichtje gewoon bij opgelost gezet.

Arno
03-04-2021

Allemaal troep

Bestel niks het is allemaal troep .het werkt niet of na 1 dag is het kapot al mijn spullen kon ik zo weg gooien

31-03-2021

Belazeren de boel, klantenservice alleen via bots

Verschrikkelijk slechte site. Levering zou al enige weken geleden moeten zijn. Nog niets ontvangen, via service alleen maar een robot, die je niet verder helpt “het kan langer duren” waarna je wordt afgebroken. Bestelling bleek bij Paypal duurder te zijn dan op de site stond. Een grote aanfluiting. Alleen maar uit op je geld en verder zoek je het maar uit. Mensen, hier niet kopen!

Boor
27-03-2021

Young living via wish

Ten eerste verkopen ze fake, namaak, immitatie bagger. Terwijl ze adverteren met echt.

Dan kan je alleen maar met chat robots praten ipv een mens.

30 dagen geld terug is zwaar ingewikkeld, loop dpor een procedure die min 7 min duurt, maar ook vaak langer omdat deze vastloopt of gewoon afbreekt of het is gewoon onmogelijk om je geld terug te krijgen.

Wish is de gemeenste en slechtste winkel ever.

Alles wat ze verkopen is namaak, kapot of komt niet aan of van bar slechte kwaliteit.

Omdat je moet betalen via klarna heb je geen poot om op te staan.

19-03-2021

Artikelen slecht

Ik weet niet wat er allemaal mis gaat

Ik krijg niet wat ik heb gekocht

Misleidende advertentie,s bv in beeld mooie laptop met tekst wat er allemaal in zit echt super maar blijkt uiteindelijk om een te dure muis te gaan

Enz enz

Kay
18-03-2021

Eens maar nooit weer.

Betaald via Klarna.

Waardeloze producten ontvangen.

Maar betaald om gezeur te verkomen.

Eens nooit meer.

Jeanine
18-03-2021

ZEER SLECHTE COMMUNICATIE

Wordt van kastje naar de muur gestuurd , al maanden bezig over levering die niet zijn geleverd, nu snap ik dat wish rijk word van wel vangen maar niet leveren, een grote oplichtersbende, zoals ook wordt vermeld bij vorige review niet binnen 30 dagen reageren dan kan je fluiten en naar je Spullen en naar je Geld.

17-03-2021

Wish fraude

De levertijd is vaak maanden of het product komt helemaal niet en als je dan niet binnen 30 dagen reageert ben je gewoon je geld kwijt.

Ik noem dat oplichting.

Lennard
13-03-2021

Ondergoed

Ondergoed besteld maar in de plaats van xl krijg ik een xxl dus wou t retourneren maar dat gaat niet en contact met hun is erg lastig

11-03-2021

Zo slecht nooit meer Wish

Je krijgt geen antwoord op je vragen. Kan niks terugsturen. Zo lijkt het. Doen net of ze je niet begrijpen. Klantjes pesten. Slechte spullen leveren ze. Gewoon alles is slecht. Nooit meer een Chineze site.

R.
10-03-2021

Val tegen

Ik stop er mee en besteld niks meer of je krijgt niet de artikelen die je besteld heb of het wordt gewoon niet geleverd . waardeloze zaak

Colindas Badkleding
08-03-2021

Slecht bedrijf

Niks bestellen hier, je betaald maar krijgt geen producten,zeer slecht

07-03-2021

Betalen en niets ontvangen

Denk niet van nog iet te bestellen,bestaat dat wel!?

Remco
03-03-2021

Rommel, slechte service

Rommel, waarschijnlijk uit China. Harde schijf besteld, het ding doet helemaal niks. Retour aanmelden kan niet via de site, daarvoor moet je eerst hun app downloaden. Eens maar nooit meer Wish.

02-03-2021

Een bestelling of telefoon te annuleren/retourneren bij Wisch.

Mijn Klacht

Ben bezig van af de bestelling dit product te annuleren maar dat kon niet volgens Wish moet eerst deze telefoon ontvangen en dan retourneren.

Op 24 feb 2021 hebben wij dit artikel ontvangen en willen we het gelijk de zelfde dag retourneren maar dan! Zijn ze niet meer thuis en kun je alleen via de helpdesk contact leggen en gaat over en weer met vraag en wedervraag maar geen antwoord uiteindelijk krijgt je een antwoord op 26-02-21 dat het kosteloos kan retourneren maar je krijg een retour adres binnen 48 uur als er contact is geweest met de verkoper.?

En je raad het al geen retour adres op nog diverse maal helpdesk in geschakeld en dan het antwoord op 01-03-2021 dat het product niet retour kan, maar laat een beoordeling achter bij je bestel geschiedenis? Er wordt niets gedaan als je wil retourneren en/of garantie wil claimen maar als consument heb je altijd het recht om iets te. Retourneren toch!.

Wij laten het hier bij niet zitten en overwegen een advocaat in de arm te nemen.

Wil duidelijk zijn koop dit soort artikelen nooit via Wish want je koop een kat in de zak.

Gewenste Oplossing

retourneren en geld terug van dit artikel.

Extra informatie

Betref:

Artikelnr. Omschrijving Aantal Prijs/stuk Totaal (EUR)

5fae506a25ff4e1

9db7a7043

2021 Nieuwe 12GB RAM 512GB S30U Plus 7.3 inch

Full Screen Gezichtsherkenning Smartphone MTK6889

Deca Core Android 10.0 Dual Sim-kaart 4G 5G Mobiele

telefoons

1 101,00 101,00

Verzending voor 2021 Nieuwe 12GB RAM 512GB S30U Plus 7.3 inch Full Screen Gezichtsherkenning

Smartphone MTK6889 Deca Core Android 10.0 Dual Sim-kaart 4G 5G Mobiele telefoons

11,00

Bestelling nooit aangekomen

gmailaccount verkeerd opgezet

geen mogelijkheid tot communicatie

oplichtersbende

gelukkig geprobeerd met een klein bedrag plus/minus

25€ maar toch

NIET DOEN

Nona
26-02-2021

Niet doen

Niet bestellen, never nooit doen

Zelf een grote bestelling gedaan, het was niet duur, maar toch

Dan kan je beter meer voor betalen, dan voor gek lopen met een kledingstuk van wish

Nona

TONY