Wish reviews

Adisen
26-05-2020

Uitstel leveringen

Vier dingen besteld: eentje was nep (zou een cd/dvd speler/recorder zijn: alleen een het kastje kwam, zonder inhoud - geen antwoord op klacht), twee andere worden maar niet verzonden (houten Kwan Yin beeldje en voorhoofdthermometer) en de behandel- en ontvangstdatums ervan verschuiven telkens; en een lampje zag er behoorlijk anders uit en veel minder leuk. Dus denk ik dat je hier beter niet kunt bestellen, want zelfs aardigheidjes bevallen niet.

Joop
24-05-2020

Gehaktmolen

Ik heb een gehaktmolen besteld maar wil hem retour sturen ik ben al uren bezig om dat voor elkaar te krijgen maar dat is niet mogelijk. Ik heb hem met achteraf betalen dus simpel zat ik betaal niet

Rein
22-05-2020

Niet leveren

31 Maart artikel besteld en betaald maar niet geleverd en zijn nu 7 weken verder.

13-05-2020

Wish : wensen komen NIET uit

Bestellen en gewoon niet leveren. Maar de rekening krijg je wel gepresenteerd. Gewoon ordinaire diefstal. Stellen constant de levering uit.

Rose
11-05-2020

Ik zou het niet doen als ik jou was

Heb 29 april iets besteld. De behandeling wordt op datum x in behandeling genomen. Helaas schuift die steeds op. Nog steeds geen track and trace

Jp
11-05-2020

Onbetrouwbaar

Als je wat besteld en al betaald komt er niks aan.

Track en tracé staat weken op het

Zelfde punt en de aflever datum wordt steeds verschoven.

Dit zijn gewoon oplichters dus koop er niets want je geld is foetsie

Aart
04-05-2020

Bagger bende

2 smart watches hier besteld.

De eerste was zogenaamd IP68, na een paar dagen al condens aan de binnenkant van het glas. Dus net zo waterproof al een natte sok.

Tweede horloge gaf binnen een paar dagen 2 verschillende soorten horloge frontjes door elkaar heen in het scherm.

Probleem werd wel netjes opgelost door de helpdesk.

Auke
04-05-2020

Tablet telefoons laptops

Tablet telefoons en laptops kun je beter niet bestellen bij wish ze leveren gewoon niet en dan maar zeggen dat ik langer moet wachten ben nu zover dat ik mijn account ga opheffen kleine dingen leveren ze wel meestal .nu nog mijn geld terug dan kunnen we dit hoofdstuk afsluiten.

Was in het begin altijd goed nu is het drama .ik koop voortaan wel gewoon hier heb je ook geen gedonder

Bertha
29-04-2020

Hoopeloos

Reeds 5paar boots besteld nog steeds geen ontvangen de laatste levering datum 29/4 weer geen, andere artikelen helft van de bestelling geleverd

Rudolf
28-04-2020

Levertijd

Op 2 maart een Herenjas besteld, nu bijna maanden later nog niets ontvangen. Als dit normaal is bij Wish

Dan hoeft het van mij niet meer.

Kristof
24-04-2020

Grote bedragen = geld kwijt!

In het verleden verschillende dingen gekocht, waar ik wel redelijk tevreden van was. Wat wel geldklopperij is, stel je koopt Vb. 2 onderbroeken (die ze makkelijk samen kunnen opsturen) gaan ze 2 maal verzending aan rekenen.

Een 5 tal maanden geleden kocht ik elek. Step ( groot bedrag maar 25km. Range) na 6 km. Plat. Voldoet niet aan de eisen (testrit) en je hebt 30 dagen “tevredenheids garantie) heb al ALLE stappen ondernomen Na “klantendienst” ook zelf specialisten op de zaak gezet. Wish is bij hen gekend. Ze stuurden mij zelf een mail terug dat de 580€ terug betaald was NIKS van waar dus.

NOOIT meer WISH!

09-04-2020

Super lage prijs

Prima horloge gekregen

Jacky
09-04-2020

Een fantastisch top bedrijf

Al heel vaak mee gedaan aan de beperkte hoeveelheid deal, echt nog nooit ook maar 1x eens geluk gehad. Maar ik geef niet op. Vuur de rest Wiskunde is een super bedrijf levert goede service als iets niet goed is. Het word correct en vlug afgehandeld. Helaas verpakken bedrijven de artikelen slecht in en dat vind ik dan niet fijn als het beschadigd aankomt. En dan nog gaat het Team van Wish hier super mee om. Van mij dus een dikke 9??????

04-04-2020

Super Wish

Nog nooit problemen gehad. Dubbele betaling netjes teruggestort zonder te vragen. Verschillende artikelen nooit ontvangen, ook niet hoeven te betalen of retourgestort. Artikelen alsnog ontvangen, niet meer hoeven te betalen. Nog nooit invoer en/of btw moeten betalen boven 22 euro. Telefoon 69 euro in Nederland 574 euro en dezelfde specs. Kijk eens goed in je huis dan schrik je wat je uit China in huis hebt.

Ynske
20-03-2020

Wish is een super bedrijf : accuraat en secuur

De geleverde eenhoors zagen er tip-top uit.heerlijkzacht en kleurrijk.

Mijn kleinkinderen zijn erg blij.

Als een artikel later bezorgd werd i.v.m. coronavirus;

werd dat altijd keurig gemeld.

ben dan ook een tevreden

klant Ynske

Herman
20-02-2020

Nooit problemen met Wish

Iets besteld. Het duurt wel n paar weken. Maar altijd

Product oké. Wel achteraf betalen.

Alleen kleding moet je 2 maten groter bestellen

Maarten
19-02-2020

Kreeg dobbelsteentje ipv riemen

2 antiallergie broekriemen besteld en betaald, ik kreeg na drie weken een dobbelsteentje (geen grap) nooit meer bestellen bij deze zwendelaars

Guy
11-02-2020

Valse prijs opgave

Bestelling is zoek en moet verzendkosten betalen

Flo
11-02-2020

1000 weg

1 product besteld van 13€, na kopen gedrukt te hebben, plotseling 1000€ afgeschreven.stond in kleine lettertjes per 50 stuks en 600€ verzendkosten. Geen reclamering mogelijk, na vele malen contactopname via de klantenservice gehoord, dat er een stornering helaas niet mogelijk is. Product niet ontvangen. Na meerdere malen weer contact gelegd te hebben eerst na 4 maanden een antwoord gekregen, dat helaas teveel tijd is vergaan en het geld niet terugbetaald kan worden en het product helaas naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Absoluut bedrog.

Esther
10-02-2020

Waardeloos bedrijf - bestel hier niet!

Waardeloze ervaring, bestel hier niet.

Na tien dagen nog geen bericht ontvangen over mijn bestelling. Slechte klantenservice (robot) en nu blijkt annuleren lastig. Bestel hier niet!