Wish reviews

31-01-2020

Zeer onbetrouwbaar

2 x een kapotte Huawei smartphone, toen een dure verrekijker waar ik niet door kan kijken en pakjes die volgens hen geleverd zijn maar die ik niet heb. nergens een reactie op. gewoon fraude en oplichting. waardeloos

Moha
23-01-2020

Contact alleen met robot. Producten worden niet geleverd.

Contact allen met robot. Ik reeks producten werden niet geleverd. Op een gegeven moment restitutie gevraagd. Dat is gelukt maar moest wel verantwoorden waarom ik restitutie vraag voor zoveel producten en werd als mogelijk misbruiker van restitutiebeleid! Mij leek het logisch: die producten zijn niet geleverd. Maar robot begrijpt het. Ik mocht beroep tekenen bij de robot en ik wacht op antwoord. Kortom: voor mij geen Wisch meer.

Leny
22-01-2020

Nooit meer wish

Schoenen gekocht en nog meer bestellingen

Schoenen waren een euro plus verzendkosten

Werd gelijk veranderd in tien euro plus verzendkosten

Kon er niet meer vanaf wish mag ten alle tijden de prijzen veranderen.

Zuiver diefstal en geen verweer mogelijk.

Nooit meer een bestelling doen.

Jumper besteld mooi op het plaatje in het echt goedkope synthetische flodder.

Trinto
13-01-2020

Waardeloze spullen, waardeloze klanenservice

Spullen zijn allemaal troep. Aantal items zijn niet binnen gekomen en vervolg wel eisen dat er betaald wordt, tot aan het sturen van een incassobureau toe. Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur tot het punt dat je je haren ervan uit trekt. Ondertussen in het dagelijks leven last van maar kan nergens terecht om het op te lossen, totdat je maar alles betaald plus incassokosten etc. WAARDELOOS BEDRIJF.

07-01-2020

Lokkertjes

Al een aantal malen heb ik een van de ‘deals’ die in beperkte hoeveelheid aangeboden worden ‘gekocht’.

Ik bestel, betaal en er komt een bevestiging.echter. Enige dagen later krijg ik een berichtje dat het te laat is verwerkt en dat het wordt terugbetaald. Duurt dan nog wel een week of zo voor het weer op mijn rekening staat. Zijn op zich kleine bedragen. maar als dat zo’n miljoen maal per item gebeurt kan een en ander nog wel wat winst opleveren.

Als ik hierover contact opneem met Wish krijg ik een nietszeggend antwoord terug.

Een vraagje waar ik niet zeker over ben. Als je iets besteld én betaald bij een webshop heeft deze dan ook de plicht dit item te leveren?

Jim
04-01-2020

Geen garantie

Horloge van € 65,- werd en te laat bezorgd en stopte na 7 weken met werken.

Na talloze berichten via digitale helpdesk ontvang ik alleen maar de volgende reactie: u had het product binnen vier weken na ontvangst terug moeten sturen. (geautomatiseerd antwoord).

Gewoon oplichters.

Petra
03-01-2020

Kleurpotloden

Besteld 160 kleurpotloden zijnde 2 grote dozen van 80 stuks. vandaag een zakje ontvangen via postbus 7040 in schiedam. daarin mijn bestelde legging waar de helft van mij in kan en.een zakje met 1 ! ja je leest het goed. 1 oftewel EEN,kleurpotlood

Niels
29-10-2019

Gefeliciteerd bestelling is binnen

Binnen geloof ik maar ze bedoelen vast niet mijn product maar mijn centen op hun rekening.

20-10-2019

Wish, weet waar je aan begint.

Winkelen is leuk, is hun motto. Yeah Right.

Het vreemde is ook dat hier dingen verkocht worden die wettelijk verboden zijn, zoals vals geld, maar Wish en zelfs de Politie doet hier niets aan. (ook niet als je ze dit doorgeeft).

Wees gewaarschuwd, de douane neemt het in beslag, als ze het kunnen onderscheppen.

Je kunt ook "beperkte hoeveelheid deal" kopen, voor €1 voor het product en €1 verzenden. Ik heb dit nu ongeveer 50 keer geprobeerd en het werkelijk GEEN ÉÉN KEER het artikel opgestuurd gekregen. (wel mijn geld weer terug gekregen in Wish Cash)

Ook de zogenaamde waarde van een artikel worden belachelijk hoog voorgesteld, evenals meeste functionele waardes (een powerbank met meer vermogen dan mijn auto accu) een zaklamp met lumen van de zon.

Ze krijgen van mij alleen de tweede ster omdat de spullen die je koopt (en dan alleen wat nog enigszins betrouwbaar is) worden toch redelijk snel bezorgd. Ze dekken zich in door te zeggen dat het (ruim) een maand duurt, dus ben je aangenaam verrast als het na twee weken al binnen is.

Als je op Wish iets koopt is "combined shipping" geen mogelijkheid. Kost 1 lampje €2 dan kosten twee lampjes €4 voor verzenden, terwijl ze in hetzelfde zakje aankomen.Dan kun je beter op Ali kijken, want de verzendkosten maken deze aanbieding onlogisch.

Als er acties zijn, dan gaat meestal de prijs omhoog, van het artikel of de shipping, om je vervolgens korting te geven. Wat een kolder.

Dan de website beschrijving "Wish - Winkelen is leuk. " ik weet niet precies wanneer het "Leuk" gaat worden want veel is Fake, lage kwaliteit, te duur, onzinnig en met "deals" gewoon ronduit frustrerend.

Ik heb Wish getest en het is mijn Wish om er alleen heel sporadisch even te kijken voor gadgets.

Kristy
16-10-2019

Ook hier geen goede ervaring met dit bedrijf.

Ruim een half jaar geleden iets besteld, maar nooit aangekomen.

Maand of 3 geleden voor het laatst contact gehad met de klantenservice. Ze zouden binnen 2 weken het geld terugstorten.

Geld na 3 maanden nog niet terug. Meerdere malen op meerdere manieren contact geprobeerd te hebben met klantenservice. Hier nooit meer reactie op gehad.

Lamby
02-10-2019

Lokkertjes

De dagseals en zonderverzendkosten acties besteld. En ik krijg op alle dagdeals onder de 2 euro (Waarde 10 euro en meer ) niet te leveren, Dus lokkertjes op de website, die ze niet kunnen leveren.

Ook valt me op dat bij lage prijzen de verzendkosten hoog zijn. En 1 euro is niet 1 euro, maar vanaf.hahah de paar schoenen die ik wilde waren in mijn maat 14 euro plus hoge verzendkosten.Was die 1 euro aanbieding voor de veters? Dus niet besteld.

Wish: jammer dat ze zo klanten willen werven.Niet mijn shop meer.

18-09-2019

Niet aan beginnen

Proefbestelling cameraatje -was al zo oud batterij niet meer op te laden-sd kaartje verbatim 256 gb -nepkaart max 32 gb- verloopstekkertje werkte wel-

wish heeft nog nooit van aftersale gehoord -staat ook in hun voorwaarden het is tussen u en de verkoper-mijn advies er zijn veel betere sites met ingebouwde waarborgen.

12-09-2019

Valse belofte en misleidende acties

Laptop besteld was inderdaad goedkoop bij navraag waar het bleef konden ze het niet waarmaken en kreeg ik me geld terug wilde de laptop.

Nu hetzelfde met telefoon na uitstel zou deze 6 september aankomen maar nog niets ontvangen weer valse beloftes en ik weer geen spullen heel vervelend en valse beloftes.

Laszlo Pal
18-07-2019

Niets ontvangen, wel betaald

Pas op! malafide bedrijf!

Betaald, niets ontvangen. Na vele mails en bellen met Klarna, geen resultaat en ook geen geld terug.

Giovanni
19-06-2019

Totaal niet klantvriendelijk

Heb één bestelling van 5 artikelen geplaatst in januari en er zijn 4 aangekomen bij mij . Één ervan die heb ik nog steeds niet ontvangen , maar die is wel in Nederland gearriveerd , maar niet bij mij.

Wish gemaild , maar die konden niks voor me doen zeggen ze , maar in de tussentijd kwamen er ook nog eens aanmaningskosten erbij . Ik over en weer gemaild met wish maar alles wat ze zeiden is: meneer we begrijpen u situatie. Je begrijpt het maar toch deden ze nog steeds niks voor , aanmaningskosten betalen voor een artikel dat ik nooit heb ontvangen .nou lekker is dat zo kan ik ook rijk worden , stelletje oplichters

16-04-2019

Diverse bestellingen

Van de tien bestelde artikelen slechts 4 aangekomen. Nb. het gaat hierbij dus om spullen die ieder op een ander moment zijn aangeschaft. Uiteindelijk krijg je na klachten je aankoopbedrag terug maar niet je verzendkosten. De verzendkosten komen vaak overeen met de aankoopkosten dus als klant wordt

je flink gepakt. Veelal zie je dat de artikelen niet eens China hebben verlaten. "Klantenservice"put zich uit in standaard sorry zinnen. Slechte club er zijn veel betere Chinese onlinewinkels Wish is geen aanrader!

Brenda
22-11-2018

Goede afhandeling bij onjuist product

Ik heb via Wish al diverse malen de online helpdesk moeten raadplegen betreffende een verkeerd verzonden product of een product wat kapot aan kwam. Iedere keer is het bedrag keurig terug op mijn rekening gestort, top!

Met vr gr B M Henzen

EM
19-01-2018

Volgens mij wel betrouwbaar

Ik krijg ook via postbus 7040 in Schiedam een mij in eerste instantie onbekende bestelling vandaag via post.nl Bij beter kijken zie ik dat het wel degelijk een jurkje is dat ik onlangs bestelde bij Wish.nl uit China (een soort ali express) Dus in dit geval geen sprake van oplichting of wat ik hier verder allemaal lees over dit postbusnummer. Dit klopt gewoon!