Wish reviews

Joop
23-02-2021

Externe harddisk

Externe harddisk gekocht. Nalevering de harddisk de andere dag in gebruik genomen, bleek hij harde schijf beschadigd te zijn. vermoedelijk, gevallen of gestoten tijdens vervoer. Diverse mail gestuurd, geen antwoord. Koop niets bij deze site. Joop

Leevaa
21-02-2021

USB troep

Wel aantrekkelijk sd ssd kaartjes van 512 GB , 1 TB of 2TB voor 10-20 euro. Maar pas op ze werken niet.

Je kan er enkele MB's op zetten maar dan krijg je gegarandeerd foutmeldingen. Het is rotzooi!

Teruggestuurd nooit geld terug gekregen. Wish is gewoon een onbetrouwbare webshop. Ik snap niet dat ze zulke troep verkopen.

Leslie
13-02-2021

Onbetrouwbaar

Steeds problemen met levering. Reeds 7x iets besteld ; reeds 5x problemen. Weigeren nu een niet geleverd goed terug te betalen. Ben al maand bezig met hun klantendienst rond te draaien in een vicieuze cirkel. Account opgezegd ; nooit meer!

13-02-2021

Blijf weg bij Wish

Begin december een leren tas bij Wish besteld en vooraf betaald. Nooit geleverd. Ondanks verwoede pogingen contact op te nemen in een vicieuze cirkel eindeloos rondgestuurd. De prijzen van Wish zouden een teken aan de wand moeten zijn. Helaas ben ik erin getrapt. Mijn advies is "Blijf weg bij Wish".

11-02-2021

Geen levering, geen contact en geld niet terug. Wegblijven

Op 14 oktober een lamp voor 53 euro voor de Sint gekocht. Deadline van 5 december helaas niuet gehaald. Nu, vier maanden later, nog steeds niets gezien. Volgens Wish wordt het op 2 december 2020 geleverd. Daar gaat iets niet helemaal goed.

Helaas is de klantenservice niets meer dan een bot die zo geprogrammeerd is dat een order niet geannuleerd kan worden en er geen mogelijkheid is het geld terug te storten. Wel betalen en niet leveren? Lijkt wel erg veel op diefstal.

Mariette
06-02-2021

Bestelling nooit geleverd, geld weg

Mijn bestelling werd niet geleverd want zou niet voorradig zijn. Mijn betaling nog niet terug gestort na 4 weken ondanks diverse mails. Niet doen!

Rina
31-01-2021

Wish slechte zaak

5 artikelen die wish niet kon leveren daarvan is het geld nog steeds niet terugbetaald is al 2keer beloofd door wish .vanaf november 2020 al.ze ijn heel slecht bereikbaar met die chat site lukt niks gr rina de wildt

Daniel
30-01-2021

2 van de 2 artikelen doen het niet

Warmtemeter en CO2 sensor besteld. De eerste komt op tijd maar meet 12 graden in de woonkamer. De tweede komt een maand te laat, via wifi is het onmogelijk verbinding te maken, via mobiele hotspot wel maar de tweede dag doen de sensors het niet meer.

Dol
29-01-2021

Artikel werkt van geen kanten.

Niets bestellen bij Wish. Met klachten kun je nergens terecht. Waardeloos zooitje

Gollum
19-01-2021

Betaling verwerkt, artikel niet

€22 voor n broek betaald, betaling afgerond en stilte.

Broek blijft in t winkelmandje, waar ik 3x per dag via mail aan herinnerd wordt :(

Na vele omzeilingen van robot-chat en n paar klaagsessies met een (afwezige) medewerker, bericht van: helaas, uw bestelling is niet verwerkt, geld wordt binnen 3 weken teruggestort. Hm. Schijnt -volgens recensies van anderen- wel vaak zo te gaan. Toch maar weer naar AliExpress terug!

Lucie
16-01-2021

Ik heb me ook eens, tot een aankoop laten verleiden.

Wat een waardeloos spul, het komt al beschadigd uit de verpakking.

Een van de artikelen, zag er ook nog eens compleet anders uit.

En goedkoop is het niet eens, als je voor elk artikel apart verzendkosten moet betalen.

Voor mij geen 2e keer meer.

Olga
15-01-2021

Miskopen eerste klas, beschadigd en niet naar waarheid

Product is in werkelijkheid anders dan op de foto, kleding met gat erin ontvangen, maten kloppen niet, wees wijs KOOP hier NIET

13-01-2021

Niet doen

Het is een scam

Dirk
12-01-2021

Geen negatieve punten

Ik koop regelmatig via wish. Steeds voor kleine bedragen. Steeds alles ontvangen of geld teruggekregen op hun initiatief of op mijn aanvraag +/- 14 dagen na de beloofde leveringsdatum. Wat ik wel doe, is wachten op de levering van het ene produkt vooraleer ik het volgende bestel, zodat er maximum 50 euro in de pipe-line zit en het verlies niet dramatisch kan worden. Ik denk dat ze voor regelmatige (ook kleine) klanten, voor kleine bedragen (-20 euro) niet moeilijk doen om eens iets terug te betalen. In mijn geval +/- 1 op de 12

Roosje
09-01-2021

Wish = Zeer slecht

Letterlijk 1 min na een bestelling probeerde ik deze te annuleren maar dit werd geweigerd door wish support zogenaamd omdat de bestelling al onderweg zou zijn? En ondanks dat er in de voorwaarden staat dat je 8u tijd hebt om dit te doen. Na heel wat heen en weer gemail en dagen later krijg ik te horen dat men aan de bestelling niks meer veranderen kan en dat ik het artikel maar moet terug sturen. Ondertussen is de leverings datum verstreken maar ik heb nog steeds geen track en trace ontvangen! Op de site zelf staat nog in verwerking! Het is nu genoeg geweest dit is niet de eerste keer dat wish me zoiets flikt! Bestellingen die niet of verkeerd geleverd worden, terug betalingen die niet kloppen ex. Zeer slechte ervaring, zeker hier niet bestellen!

Maar
06-01-2021

Bestelling komt niet binnen

De bestelling kwam alsmaar niet binnen, na een éénmalig contact met ene "Jobilyn" werd aangegeven dat het pakketje 27 december bezorgd zou gaan worden. Deze mail geprobeerd te beantwoorden maar men stuurt gewoon een lege reactie terug. Nog steeds geen pakketje.

Jammer van je geld, oplichters.

05-01-2021

Vaak krijg je niets - wél het bericht dat het bij je bezorgd is!

Feit is: meestal gaat het goed, maar vaak krijg je niets - wel het bericht dat het bij je bezorgd is!

Dan moet je je wenden tot de bezorger om zelf helderheid te krijgen wat er met je pakket gebeurd is!

Als je de klantenservice een bericht stuurt krijg je bijvoorbeeld antwoord dat het dan ook nog een tijdje later kan gebeuren.

Los van de bezorging voldoen de producten vaak niet aan dat wat je meende te mogen verwachten. Weet dus wat je doet als je bij Wish bestelt! Ik ben er mee gestopt.

Overigens - er zijn heel treffende filmpjes over Wish te vinden op o.a. YouTube. Hilarisch!

HsgraVino

Niet goed

Mobiel besteld , die werkt helemaal niet!

Goedkoop duurkoop dus

Oplichters!

Sjaak
01-01-2021

Gewoon geld betaald maar leveren noppes

Betaald voor 2 kussens ruim 6 weken geleden maar bezorgd niets dus wel geld ontvangen daar maar leveren helaas niet dus ik ben ook opgelicht door wish

Everwijn
01-01-2021

Alle aanbiedingen bij wish worden geannuleerd.

Wish heeft regelmatig aanbiedingen. ik heb in totaal acht aanbiedingen gekocht waaronder een beamer voor 1 euro ipv 40 euro. een tas voor 1 euro ipv 34 euro. en noig meer van deze acties.

Alle bestellingen worden geannuleerd. De reclames zijn misleidend en fake en gemaakt zodat je meer besteld dan alleen de actie en vervolgens krijg je de actie niet. misleidend en oplichting. het is niet normaal dat deze practijken door mogen gaan.