Wish reviews

Jantina
29-12-2020

Opgelicht

12 mooie solar fakkels gekocht, dacht ik , echter na maanden wachten kreeg ik 1 heel klein fakkeltje met 12 ledjes en die doet het ook nog eens niet.

Ik had de waarschuwingen gelezen en toch de gok genomen, stom natuurlijk maar ja het lijkt zo mooi goedkoop. En je hoort hier en daar succesverhalen maar nog nooit over wish.

Niet doen dus

29-12-2020

Opgelicht

Via wish gekocht bij contextlogic . Ik heb een 799 delige gereedschapkoffer gekocht en krijg na ruim 6 weken EEN steeksleuteltje toegestuurd . Een gruwelijke oplichtersbende . Nooit zaken doen bij wish . Gagarandeerd je geld kwijt .

Nick.
27-12-2020

Hele goede website.

Erg goeie site, en kijk niet naar die negatieve berichten want het is gewoon een goede site, en snel geld terug als er iets verkeerd gaat.

Aziza
20-12-2020

Hele slechte website

Bestellingen nooit aangekomen! Reageren met lullige zogenaamde excuses maar DOEN helemaal niets om het in orde te maken. Oplichters!

Riek
19-12-2020

Slechtste webshop ooit

Ik heb bijna twee maanden geleden besteld en niets ontvangen. Wish reageert ook niet meer op mijn mails, ook niet als ik geld terug vraag. Ik zou iedereen willen aanraden hier NIET te bestellen!

Melinka
19-12-2020

Slecht bedrijf

Je kunt producten niet retourneren. Verkeerde kleur en verkeerde maat wordt geleverd. Op de foto ziet product er heel anders uit. Ik ben mijn geld kwijt. Koop hier NOOIT!

16-12-2020

Chinese Maffia

Heb 1 horloge besteld, en zie nu dat er 3 horloges in rekening gebracht worden, antwoord krijg je nooit.

Koop aub niets bij deze afzetters, het is allemaal Chinese brol

Jaap

Chinese dievenbende

Je krijgt niks en je kunt niet annuleren. Dit is in strijd met de regels voor koop op afstand. Het bedrijf staat n niet in Nederland ingeschreven.

Janie

Heel tevreden over wish

Ik vind wish heel goed in tegenstelling tot al die negatieve berichten hier, ik bestel heel veel en komt er iets niet op tijd binnen krijg je altijd je geld terug gestort binnen 3 dagen ,je moet natuurlijk wel reageren binnen de 30 dagen en dat is toch niet zo moeilijk dacht ik!

Rudi

Nooit meer

Ik bestel een trolley gereedschapskoffer met 277 stuks. Ik krijg 1 sleuteltje maat 9. De helpdesk 3 x gecontacteerd met foto van hetgeen ik bestelde en hetgeen ik ontving. Zij blijven erbij dat ik dat sleuteltje bestelde. Geen retour mogelijk.

Barend
12-12-2020

Bestel hier niet. Bedriegers.

Bestel hier nooit. 0 sterren zou beter zijn. Regelrechte boeven. Slechte support. Artikel komt niet aan. Geen restitutie van geld, inmiddels een aanmaning via hun betalingprovider. En dan na veel moeite alleen een voucher. Waardeloos.

11-12-2020

Koop nooit bij Wish

Ontvangen niks. Moet toch betalen. Krijg geen antwoord op mijn berichten.

Floris
06-12-2020

Retour niet mogelijk

CCTV ontvangen maar het bezorgde product was anders dan de advertentie. Probeer nog steeds te retourneren maar is vooralsnog niet mogelijk.

Probeer eerst Nederlandse webshop en betaal een klein beetje meer dan bij rommelwebshop Wish.

Marieke
30-11-2020

Wish, verkeerd artikel is niet te retourneren!

Bij wish heb ik voor de eerste keer besteld. Een winterjas. Dit bleek een heel dun regen jasje te zijn. Ik ben nu al anderhalve week bezig om een retourlabel te krijgen maar dat krijg ik niet gedaan. Waardeloze webwinkel, ik koop er nooit meer!

Inge
29-11-2020

Retourneren NIET mogelijk; geen verzendlabel op te vragen

Hub bij Wish besteld Verkoper is BASEUR retail store. Product doet niet wat omschrijving zegt dat hij kan doen: 2 externe beeldschermen aansluiten met onafhankelijke (niet-synchrome) weergave. Volgens Wish dien je bij klantennondersteuning een verzendlabel op te vragen, maar dat is niet mogelijk omdat klantenondersteuning je alleen vragen stelt over je tevredenheid maar geen optie biedt voor retourlabel. Dus retourneren product is NIET mogelijk bij Wish wordt in elk geval erg moeilijk gemaakt.

Wilmy
27-11-2020

Retour bestellingen

Ik heb 3 kledingstukken besteld met de maat XLLLL. Ik heb maat 44 en nog zijn ze veel te klein, het zijn natuurlijk Chinese maten. Nu wil ik ze terug sturen maar ben al een paar dagen bezig om een retour adres te vinden. maar kan niets vinden.

Wat moet ik doen?

Jack
26-11-2020

Trap er niet in!

Zeer aantrekkelijk, de prijzen bij Wish, niet kopen het is namelijk allemaal troep (en nep).

Roland
26-11-2020

Verkeerde product geleverd

Ik had een DC18RA 3A oplader voor Makita 14,4 volt besteld.

Maar ik krijg een oplader van 12 volt opgestuurd.

Een heel ander type nummer.

Wat ook niet overeenkomt met de foto's

Hun sturen bericht dat ze juiste hebben verzonden en weigeren hun fout toe te geven. Dit was de eerste keer en de laatste keer dat ik hier wat gekocht hebt

Jack
24-11-2020

Nooit meer Wish

Nooit meer Wish!

19 november 2020 een horloge besteld. Toch niet de juiste keuze. Gelijk een uur later geannuleerd en meteen de bevestiging van de annulering. Ik heb €32 betaald, €24 horloge en €8 verzendkosten. Wish zegt toe €24 terug te boeken maar niks over de €8. Tis trouwens niks verzonden. Ik krijg op mijn vraag naar die €8 telkens weer geen antwoord behalve geautomatiseerde lulkoek. Nooit, nooit meer Wish. Hoe slecht gaan die met klanten om.

Johannes
24-11-2020

Oplichting

Magneet besteld. Betaald. €20,-. Zou pas over 10 weken geleverd worden. Niks gehoord of gezien. Ingelogd. Artikel had bij 1 of ander ( geen idee welk) postkantoor gelegen en was retour gestuurd omdat het niet was opgehaald. Nooit enig bericht ontvangen. Klantenservice gemaild. Waardebon €20,- gekregen.geen geld retour. Magneet kost nu €20,- plus €10,- verzendkosten (!) bij andere artikelen, die duurder zijn dan in nederland.betaal je meer verzendkosten dan de aankoopprijs van het artikel.per stuk! artikelen dus ruim 2 maal zo duur dan in nederland. Dit was mijn eerste bestelling. Ga maar voor €9,- iets bestellen.en €11,- verzendkosten betalen. Nooit iets bestellen bij wish!