Wish reviews

15-06-2021

Wel netjes betaald, niks ontvangen

Na het bestellen van een pakketje van 31 euro + 10 euro verzendkosten heb ik een tijdje moeten wachten op de email ; uw eersre bestelling is bezorgd! Dat ik even moest wachten was geen probleem want dat wist ik maar tot mijn verbazing was er helemaal geen pakketje bezorgd. Na meerdere keren klagen bij de klantenservice heb ik alleen hetzelfde computergestuurde antwoord terug gekregen. Hun oplossing is dus dat ik zelf maar bij mij buren, postkantoor of bezorgdienst moet gaan kijken of mijn pakketje daar ligt.

Kortom, ik ben 41 euro kwijt en heb niks ontvangen! Pakketje is nergens te vinden! Je kan beter het dubbele betalen en het in de winkel kopen dus.

Maria
15-06-2021

Bestelling nooit ontvangen, geen afhaalbericht gekregen!

Ik bestelde voor 45 euro sieraden, zou een afhaalbericht krijgen wanneer de bestelling bij een afhaalpunt binnen was. Nooit gekregen! Alleen het bericht dat alles retour was gestuurd omdat ik niet binnen de gestelde termijn van 5 dagen afgehaald had! Een betaling van 8,85 moet ik betalen. Weliswaar geen hoog bedrag, maar het gaat om het feit dat ik niets ontvangen heb!

Nooit meer Wish!

Mari
02-06-2021

Verkeerd product gekregen.

Ik bestelde en betaalde voor een staalborstel om onkruid van de stoep te halen en kreeg een staalborstel voor roest weg te halen via een slijptol. Ben nu al dagen bezig om het juiste product te krijgen of geld terug. Krijg telkens vreemde antwoorden van Wish van telkens een ander persoon. Het irriteert en ik koop niets meer bij Wish. Wat een slechte organisatie. M.de Heuvel

26-05-2021

Een ijskoude douche dankzij Wish.

Door omstandigheden is het bestelde item verkeerd geretourneerd. Het item -doucheset- is terug bij hun leverancier maar wish weet te vertellen dat zij het niet kunnen vinden. Ze blijven in hun luie stoel zitten om van daaruit rond te kijken of ze kunnen helpen. " Nee, we kunnen het niet vinden." Ik kreeg toen een betalingsherrinnering met aanmaningskosten. Betaal je niet, dan komen er nog meer kosten bovenop met later een deurwaarder aan je deur. Wish, je hebt mij bestolen, stelletje smerige rot honden. Als ze je niet kunnen helpen, dan moet je gewoon betalen, stelletje smerige uitzuigers. Nooit meer wat bestellen bim Wish, gewoon kijken bij de plaatselijke winkels is tóch voordeliger.

23-05-2021

Bedrog !

Item kost €16,— plus €2,— porto

Krijg 20% korting. Volgens wish is de prijs dan €14,— (20% is nog altijd €3,20!) plus €4,— porto.

Gek hè dat de prijs gelijk blijft.

Draai aan het rad, krijg 50% korting; item kost dan €18,— plus €6,— porto.

Des te actiever je bent, des te meer betaal je.!

Hoe idioot kun je zijn als onderneming?!

Carola
22-05-2021

Slechte winkel

Bestel nooit bij Wish, ben nu al weken bezig met een bestelling die ik direct betaald had, maar bij Klarna als achteraf betalen staat en heb hierover aanmaankosten gekregen die onterecht zijn. Je wordt niet geholpen bij helpdesk.

Pied
15-05-2021

Shit zooi

Zoals verwacht waardeloos Chinees shit zooi ,

Solar lampjes voor de schutting besteld , d kwaliteit ,zou verboden moeten worden ,

Wat is het nut van het CE keurmerk?

Mick
13-05-2021

Oplichting

Je krijgt een prachtige 3 dimensionale foto van een foto tezien. En je krijgt een plat kartonnen olifant wat nergens op lijkt.

Koop nooit meer bij wish

Foos
08-05-2021

Bestelling nooit geleverd

Nooit bestellen bij Wish.

Ben een maand bezig om mijn bedrag terug te krijgen maar de klantenservice speelt een spel: van kastje naar muur sturen zodat je maar blijft mailen en steeds dezelfde vragen beantwoorden. Ik word er knettergek van. Gelukkig was het geen dure bestelling, maar het gaat om de principe. Ik raad het af, nooit hier bestellen want je kunt naar je bestelling en naar het geld fluiten. Dat krijg je nooit meer terug.

Charles
07-05-2021

NIET DOEN

Ik wacht al meer dan een half jaar op een terugstorting voor een defect item. Op geen enkele manier contact te krijgen. Mijn advies: nooit vooraf betalen, dat was mijn fout. Ze hebben een schimmige constructie met Klarna Bank waardoor ze elkaar de schuld kunnen geven.

06-05-2021

Niet bestellen

Wish- winkelen is niet leuk. Wat een slecht bedrijf. Artikelen komen gewoon niet aan. Maar zijn zogenaamd wel verzonden. Zouden eerst 30 april bezorgd worden, zo niet dan geld terug. Nou niet dus. Klanten service is gewoon een chatbot waar je niets mee kan. Voor mij geen wish meer.

Gerrit
30-04-2021

Wish is een roversbende

Twee keer er ingetuind. Een pennenset besteld met iets van 60 kleuren voor een paar euro + 3 euro verzenden. Krijg je 1 stift thuisgestuurd van bedenkelijke kwaliteit. Een gereedschapsset besteld voor, incl. verzenden, zo'n 11 euro. Kreeg ik een waardeloos steeksleuteltje 9-10 thuis. Kan ik op AliExpress kopen voor 50 cent. Bij Wish zitten de dikke oplichters. En geen contact te krijgen, op geen enkele manier. Niet met de verkoper en niet met Wish! Schorum. Hoe safe en georganiseerd alles gaat bij AliExpress, zo onbetrouwbaar is Wish!

Tim
25-04-2021

Wish werkt als je geduld hebt!

Meld je aan en krijg direct € 5,- korting, registreer je met de code: nhgcpyq

Je weer dat pakketjes via Wish langer duren, ze gaan immers per schip. Maar wat je ook wilt, alles is te verkrijgen op Wish, ook dat ene schroefje die je hier net niet in de winkel kan vinden.

En heb je het product niet via de gestelde termijn in huis? dan laat je het toch gemakkelijk refunden, geen vragen, direct geld terug.

Antonio
23-04-2021

1 TB Flash micro Sd kaart is intern maar 16GB groot

Niet te geloven, hoe ver kan je als ondernemer (Wish) gaan met het frauderen van goederen.

Of het nu goedkoop is of duur je moet wel leveren wat je zegt dat je gaat leveren.

In mijn geval ging het om een laptop met als extra de Flash SD kaart van 1TB.

Je raad het al ik zie nu ineens niet meer de artikel wat ik besteld heb en heb alleen nog de print Screen van mijn aankoop.

Maar goed 1 TB sd kaart is wat mij betreft ook wel OK.

Maar nu blijkt het alleen op de kaart te staan en als je die in je computer plaatst dan lees je ook 1 TB ter beschikking.

Maar je merkt het pas als je over de 16 GB data schrijft, de laatst geschreven bestanden schrijven over het geheugen van de voorgaande bestanden.

Na onderzoek blijkt de SD kaart niet groter te zijn dan 16GB. Fraude in alle opzichte en ook nog eens met als doelstelling dit te willen produceren.

Eigenlijk snap ik de Chinese overheid niet dat dit soort bedrijven hun reputatie schaad.

Dus inderdaad bestel niets bij deze website want er kan niets goed uit komen.

Mijn geluk is dat ik niet veel geld kwijt ben hoe dit ook mag aflopen.

Maar ik kan mij wel voorstellen dat als je een laptop van €300,00 koop dit een bittere pil kan zijn.

Jack
23-04-2021

Verkeerde levering

Verkeerde levering van horloge hulpmiddelen, bij aflevering bleek er een verkeerd artikel verzonden te zijn. Foto's van het bestelde artikel en foto's van het verkeerd ontvangen artikel. Krijg je tot tweemaal toe een standaard antwoord "u heeft het juiste artikel ontvangen". Opnieuw klacht ingediend en weer letterlijk hetzelfde antwoord. Derde klacht eindelijk door een ander persoon bekeken en via Karma mijn betaling voor dat artikel terug gekregen. Ik kan iedereen afraden om met dit oplichters zootje in zee te gaan. Beloven veel maar komen niets na. Er zijn betrouwbare alternatieve leveranciers. Bezint eer gij begint.

Claudia
21-04-2021

Je moet voor dat geld geen wonderen verwachten

Alleen goeie ervaringen

Marie
20-04-2021

Nooit aan beginnen

3xiets besteld bij wish

1 incompleet geleverd 3x foto gestuurd om dat aan te tonen. Respons van wish is wel compleet.

2x mooie foto's van merk product maar je krijgt een slechte replika in orginele merk verpakking

3x niets geleverd gekregen.

In geen vd gevallen geld terug gekregen

18-04-2021

Nooit bij bestellen

Ben al 2 weken bezig geld terug te krijgen van een item dat in een verzamelzending had moeten zitten. Lukt niet en ze sluiten gewoon de topic. Na een slechte review gegeven te hebben op Facebook, ben ik nu blijkbaar geblokeerd? Ik ga door tot het gaatje. Maar mensen, bestel hier niet.

16-04-2021

Artikel is nooit aangekomen

Bestelling is nooit aangekomen,,naar meerdere schriftelijke kontakten alleen maar onbeschofte antwoorden.ik ben zeer teleurgesteld in wish,vind het een leuke site,en er kan ook wel eens iets fout gaan,oke maar zoals ze met je omgaan is ver onder de maat

Max
15-04-2021

Oplichting

Twee keer besteld maar nooit iets ontvangen. Raad zeer af om ooit iets bij wish te bestellen