3.6van de 10

Droneshop.nl7 ervaringen

Aanbevolen2
Neutraal0
Afgeraden5
Filter

reviews

Wim
04-11-2020

Mijn drone DJI Mavic pro opgestuurd te reparatie

Mijn drone DJI Mavic pro opgestuurd naar Droneshop.nl
omdat mijn Gimbal een overload aangaf,
Voorheen diverse malen telefonisch Contakt gehad met Droneshop.nl
ook aangegeven in mijn repair ticket dat het hoogstwaarschijnlijk gaat om de flat ribbon cable die defect zou zijn.

Volgens de man aan de andere kant van de telefoon zou dit een kostenplaats zijn tussen de €110 en €150 .
Ik heb de Drone opgestuurd en ter reparatie aangeboden.
2 weken na dato krijg ik een mailtje dat de fout niet ligt aan de flat ribbon cable , maar aan de Gimbal module print. kosten € 405
Ik heb deze reparatie niet laten uitvoeren ivm de kosten.onderzoekskosten €35

Ik heb gisteren zelf een flat ribbon cable gekocht voor 16€ en deze er zelf op gezet, en zie daar.mijn drone en gimbal werk perfect.

Vervolgens een boos mailtje gestuurd naar Droneshop.nl.
Daar kreeg ik te horen dat ze zowieso NOOIT een flat ribbon cable vervangen omdat dit altijd problemen veroorzaakt.

Dus bij willens en wetens , en wetende dat ik vroeg om een flat ribbon cable te repareren, mij toch de Drone laten opsturen.
€35 in de goot, wegegooid geld.

In plaats van mij te berichten dat ze dit soort reparaties NOOIT uitvoeren, dan had ik nooit deze Drone opgestuurd.

Ik werd gebeld door Droneshop, ze praten er gewoon omheen.
Wat een Rot manier om van de eerlijke mens geld af te troggelen, en dan te doen alsof het MIJN fout is.

Jonne
15-07-2020

Goede ervaringen! Zeker een aanrader

Al meerdere keren hier wat gekocht en ook kunnen retourneren zonder problemen. Ik heb de service als er prettig ervaren.

Jay
19-06-2020

Camera

Ik had een camera gekocht. werkte niet op mijn drone. dus ik had hem terug gestuurd en gingen hun hem testen. aangezien hij niet op mijn drone werkte wou ik graag een andere (omruilen) maar daar doen ze blijkbaar niet aan(easy money voor hun) want ze stuurde hem gelijk weer terug op zonder enige reactie ( pas toen ik hem thuis had ontvangen zeiden ze dat dat dus niet mogelijk was) daar zit ik met een camera die ik dus niet kan gebruiken( weggegooid geld)

Carl
19-04-2020

In december batterij besteld en betaald

In december 2019 heb ik een batterij van DJI besteld. Deze is tot nu 19 april 2020 nog steeds niet verzonden! Deze mensen reageren niet op mijn mails.

Geert
23-01-2020

Soldeerbout punten

Na drie dagen nog geen post ontvangen TNT post heeft het pakketje zoek gemaakt wordt mij verteld.
Na anderhalve week wel een nieuwe zending ontvangen met gratis een balpen er bij en een stikker als reclame die je ergens moet op plakken dan een foto van maken voor de sociale media en daar kan je dan iets mee winnen! denk ik .
Maar ben we weer te Vreden.
Gr G van Moorsel.

Lipo
27-08-2019

Lipo`s staan binnen paar maanden bol

2 lipo`s van 2200 mAh 3S gekocht en binnen paar maanden begonnen ze allebei bol te staan .
Nu 4 maanden later moet ik ze allebei weggooien.
Ik blanceer ze altijd netjes en vlieg in club verband.
Dus weet wat ik doe!
Waren geen goedkope lipo`s (25 euro p.st)

Drone shop zegt hierover:
Jammer maar geen garantie op lipo`s , doen er niets mee.

Ik vermoed dat ik gewoon hele oude lipo`s heb gekregen.

Droneshop : Wat een beroerde service , ik koop er niet meer!

Ruud
07-11-2018

Waardeloze service, je staat in de kou

14 dagen geleden DJI Tello boost combo besteld. Na nog geen 14 dagen stopte 1 motor ermee. Teruggestuurd. Ja voor fabrieksgarantie sturen we hem terug naar DJI, dat duurt 2 maanden. Of u kunt hem laten repareren voor 30 Euro. Ik dacht dat ik garantie had. En dat de drone vervangen zou worden. Na 14 dagen gewoon gebruik ligt dat voor de hand toch. Nee dus, je staat in de kou. Letterlijk. Bestel drone's bij BOL, Camera.nu, als er iets stuk gaat krijg je gewoon een nieuwe. Niet bij Droneshop, koop nooit meer iets bij dit bedrijf. Waardeloze service.

Welk cijfer geef jij Droneshop.nl?
12345
67
8910

AfradenAanraden