Drukzo.nl1 ervaring

Edwin
30-12-2020

Ansichtkaarten te donker

Goedendag,
Als beeldend kunstenaar laat ik graag kaarten afdrukken van mijn schilderijen. Daar wordt altijd enthousiast op gereageerd. Nu heb ik ze bij Drukzo.nl laten drukken, maar daar kwamen ze veel te donker terug. De eerste reactie die ik hierop kreeg was dat het wel mee viel nadat zij foto's van mij opgestuurd hadden gekregen. Ik kon 10% korting krijgen op de volgende bestelling. Waarom zou ik nog iets bestellen als ik niet tevreden ben? De tweede persoon wist mij te vertellen dat het aan mijn monitor instelling lag. Wonderlijk als ik elders kaarten heb laten drukken die destijds prima van kleur waren. Ik wilde hen zelf kaarten opsturen opdat zij zelf konden zien dat ik geen onzin sprak. Dat wilden zij niet en ik moest meer foto's opsturen. Eindresultaat is dat ik wederom weer geen gehoor kreeg. Het lag waarschijnlijk aan het papier dat een donkerder resultaat opleverde maar dat lag binnen de marges. Nu heb ik een kleine restitutie aangeboden gekregen (staat niet in verhouding) maar ik heb nog niks meer dan 5000 stuks oud papier. Een ongelukkige uitkomst. Ik doe geen zaken meer met Drukzo.nl

Welk cijfer geef jij Drukzo.nl?