Dutch-glories.nl reviews

3.1
Periode20222021

Inge
17-02-2022

Levering duurde langer dan ik dacht maar er is goed gecommuniceerd. Tip om dit misschien op de website aan te geven.

Lydia
17-02-2022

Super snelle levering en heel blij met mijn jasje 🤩

Felicia
27-01-2022

Niet bestellen! Kleding kon niet geleverd worden. Ben inmiddels al 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Zeggen elke keer dat mijn geld binnen 1 of 2 weken op mijn rekening staat, maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Ook reageren ze niet meer op mijn mails.

Bianca
26-01-2022

De levertijd duurde langer dan verwacht en was niet goed aangegeven op de site. Wel kreeg ik snel antwoord toen ik vroeg waar me pakket bleef, toen het nog een week bleek te duren heb ik gemaild dat ik het er niet mee eens was. Ook hier kreeg ik snel een reactie op terug. Ze boden mij excuses aan en gaven aan dat de website binnenkort word aangepast zodat het beter zichtbaar is. Ik kreeg de optie om te annuleren of om de order te laten staan, ze zouden dan mijn verzendkosten terugboeken en ook mocht ik gratis retourneren als ik het niet mooi vond. Ik koos de laatste optie en inderdaad met een week viel het pakket op de deurmat. Absoluut geen spijt van gehad, het jasje zat perfect. Goede oplossing en dus ook een goede service voor mij.

Lisa
25-01-2022

Alles was duidelijk! Pakket kwam 2 dagen te laat maar die schuld lag bij het verzendbedrijf. Ze hielpen me goed en uiteindelijk ontvangen en blij mee.

S VAN HAAKSBERGEN
12-01-2022

Mooi product ontvangen na 5 werkdagen. Kwalitatief is het een mooi item en de prijs viel reuze mee. Goede service via de mail!

Daiy
12-01-2022

Besteld, betaald, niets ontvangen, wel reactie op e-mails echter geen geld terug en enkel uitstel. Vervolgens persoonlijk bij Dutch glories op bezoek geweest. Binnen 10 minuten stond het geld op mijn rekening.

Eline
11-01-2022

Goede ervaring! Het duurde echt even maar heb mijn order gekregen, wel goed gecommuniceerd per mail en de kleding ziet er mooi uit.

Steffie
03-01-2022

Super goed bedrijf. Jasje besteld met een deal, zou vrijdag komen maar zie dat het nu al onderweg is. Helemaal tevreden, hopelijk zit het jasje ook perfect!

Kylie
27-12-2021

Hetzelfde verhaal als de meesten. In november besteld en betaald. Geen bevestiging, niets ontvangen of geld retour en geen reacties op mails.

Lisa
23-12-2021

Eerste week van november iets besteld, dit zou eind november binnenkomen. Uiteindelijk half december een mailtje gekregen dat het item niet neer geleverd zou worden met een tegoedbon.

Bij het voordeel van de twijfel nog een jasje besteld waarbij deze de volgende dag in huis zou zijn. Na 2 weken heb ik nog geen bevestiging ontvangen en wacht ik dus alweer op een bestelling. Tot 2 maal toe geen reactie op mijn mails gehad met de vraag om geld terug re krijgen. Eens en nooit meer!

Nienke
21-12-2021

Ik ben tot 2x toe mijn geld kwijt. Ik kreeg een tegoedbon voor een niet geleverd product, maar de bestelling van de tegoedbon is ook nooit aangekomen. Ik voel me opgelicht.

Krista
21-12-2021

Het zijn oplichters. Je ontvangt geen spullen en krijgt ook geen geld terug.

Miranda
18-12-2021

Nu bijna 2 maanden verder. Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en telkens andere smoesjes, ze zouden mijn geld terug betalen maar tot op heden niks ontvangen en er wordt ook niet meer gereageerd op e-mails

Ellen
04-12-2021

Leuke bestelling ontvangen! Goed geïnformeerd over de levering en vriendelijk geholpen.

Gebruiker
01-12-2021

Zeer slecht. Doen niet wat ze beloven, versturen geen producten.

Ze bestelen je waar je bij staat.

Ik ben nu al ruim 4 weken verder. Ze staan mij wel netjes te woord maar iedere x met smoezen.

Waardeloos nep bedrijf.

Moda
17-11-2021

Betrouwbare shop, snel geleverd en goede communicatie

Gloria
06-11-2021

Betaald, nooit mijn bestelling ontvangen

Jolanda
03-11-2021

Ik had iets leuks gekocht maar hoorde niets meer toen even contact gezocht en een zeer behulpzame dame heeft het gelijk voor mij uitgezocht , er was iets mis gegaan en omdat het gezochte product nu niet meer voorradig was kreeg ik niet alleen mijn geld gelijk terug

Maar ook nog eens tot mijn grote verrassing een kadobon!

Ik ga gelijk weer iets leuks bestellen want mijn vertrouwen kan niet meer stuk en dat geeft toch een veilig gevoel!en ze hebben zulke leuke dingen! Bedankt voor jullie fijne winkel ervaring .