Dyson.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Dyson.nl ervaringen

Jacco
18-04-2024

Zoals iedereen al heeft geschreven is dat als wat koopt voor veel geld je goed geholpen wordt. Maar als je een probleem hebt geven ze niet thuis. Zowel de chat en app service is zo zo slecht. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ben al nu 48 uur bezig via chat en app maar geen reacties. Mensen als je Dyson apparaat werkt is het top maar als je een probleem ermee hebt dan begint alle ellende. Onze nieuwe Dyson V12 absolute slim van 700 euro heeft 12 maanden prima gewerkt. Nu valt deze spontaan uit. Dus koop geen Dyson want de service is ECHT beroerd.

Ruben
22-03-2024

Wat een naar bedrijf, bestel 3 apparaten van samen bijna 2.000,- euro. Een hiervan komt binnen met een kapotte stekker. (pinnetjes vallen naar binnen)

(op de video duidelijk te zien dat dit om een productie fout gaat)

Nu werkt hij af en toe wel, maar hij vonkt en maakt kortsluiting in het stopcontact. Ik heb het apparaat mee naar kantoor genomen ivm de droge lucht. Maar maak me nu zorgen over brand als ik er in de avond niet ben.

Je neemt contact met de klantenservice, waarna zij om een adres vragen. Ik stuur mijn factuur en adres door, waarna dyson zegt dat het adres niet klopt? En dat ze me nu niet verder mogen helpen ivm GDPR regeling. Complete waanzin natuurlijk.

Kom op? het gaat om een stekker van een lucht bevochtiger van 799,- euro.

29-02-2024

Je verwacht een topproduct te kopen voor die prijs. 400€ voor een stijltang. de accu is na 20 min leeg en nu 2,5 jaar later doet ie helemaal niets meer. klantenservice is een chatbot die je bestookt met links naar garantie regels ed. voor mij nooit geen dyson meer

Lianne
18-02-2024

Airwrap is mooi zo lang hij het doet. Google en lees dat levensduur van dit apparaat niet veel langer is dan de garantietermijn. En dan is bijna 600 euro wel heel veel geld

Service blijkt ook na garantie vervolgens zeer slecht. Mijn airwrap werkt niet meer ivm een'geluidsissue " aldus dyson via no replay mail Geen idee wat dat is, ik krijg daar geen antwoord op via whatss app en via andere weg is er geen contact met Dyson te krijgen

De airwrap (mijn bezit) heb ik een maand later nog niet retour ontvangen, men houdt deze gewoon? Vragen of ik hem retour kan ontvangen worden ook in de whatss app klantenservice gewoon genegeerd.

Gezien bovenstaande, waarbij mi o.a. sprake is van onrechtmatig feit (namelijk mijn bezit niet retourneren) ga ik verdere stappen ondernemen

Anne-Marie
13-02-2024

In ÉÉn woord geweldig!

Ik ben ontzettend fijn geholpen en te woord gestaan. Wat een lieve meiden en zo behulpzaam. Ik heb twee dames gesproken.

Het lukte mij niet met het afronden van de bestelling en met hun hulp en deskundigheid is het helemaal goed gekomen. Ik ben super super blij met mijn aankoop en kijk er heel erg naar uit dat deze thuis aankomt.

Dank jullie wel voor jullie lieve assistentie.

Vriendelijke groet

Anne-marie dirks

Mireille
11-02-2024

Gisteren is onze steelstofzuiger kapot gegaan. We hebben de stofzuiger op 9 maart 2022 gekocht, en hierop zit 2 jaar garantie. We meteen contact met Dyson opgenomen, aangezien de winkel van aankoop afgelopen november/december failliet is gegaan. Vandaag kregen we reactie. We kunnen de factuur niet meer vinden, maar hebben wel de orderbevestiging en het betalingsbewijs. Ze kunnen niks voor ons doen zonder factuur, want dan gaan ze uit van de productiedatum van het product. En dat ligt buiten de garantie. Lekker makkelijk dit. We hebben bewijs wanneer we het hebben betaald, we hebben een orderbevestiging. Alles staat zwart op wit, en NOG willen ze niet helpen omdat we geen factuur hebben. Wat een slechte service en makkelijke manier om onder de garantie uit te komen. Ik was altijd Dysonfan, maar voor ons nooit meer een Dyson en ik zal zorgen dat ook niemand uit onze omgeving ooit nog een Dyson koopt!

Jason
17-01-2024

Verschrikkelijke klantenservice. Ik heb tijdens Blackfriday 2023 een order geplaatst. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik nog steeds geen product ontvangen van ze. Iedere keer een andere smoes: U moet wachten, Bezorger komt eraan, Geen voorraad, Sneeuw, Personeelsproblemen. Noem maar op. Inmiddels wordt er ook niet meer gereageerd op Whatsapp en ben ik €600,- lichter.

06-01-2024

Schoonmaakborsteltje niet bij een nieuwe Dyson föhn geleverd.

Al meerdere keren een mail en app gestuurd, geen reactie. Te druk. Wat een zeer zeer slechte service.

Johannes
05-01-2024

Binnen één maand laadt de Dyson niet meer op. Klantenservice op geen enkele manier te vereiken. Uren voor niets in de wacht gestaan.via WhatsApp word je niet terug gebeld. Vreselijk irritant.

High-end-prijzen tegenover een service die helemaal onderaan de fatsoensladder bungelt. Bah.

Ilse
22-12-2023

Geen contact mogelijk met dit bedrijf. In juli een extra onderdeel gekocht dat nu kapot is. Al ruim twee weken aan t whatsappen en iedere keer wordt er geadviseerd ivm drukte vanaf 8 uur de volgende dag contact op te nemen. Dat doe ik en einde dag krijg ik t zelfde advies.

Emilija
18-12-2023

Anderhalf jaar geleden dyson cadeau gekregen van mijn kinderen.

In de eerste jaar waren al problemen met de filter.

Andere filter gekregen om te kijken of het probleem daaraan ligt.

Na een poosje hetzelfde probleem weer en gelijk daarna problemen met de luchtkanaal die geblokkeerd was ondanks dat er niets in zat.

Meerdere keren tevergeefs contact met de klantenservice gezocht.

Via WhatsApp hoor je dagen lang niets,als je belt moet je tot half uur wachten.het is altijd druk .

Eindelijk iemand aan de lijn gehad, alles doorlopen en afgesproken dat ik de stofzuiger voor de reparatie moest opsturen.

Gelijk hetzelfde dag gedaan, bevestiging van post.nl gekregen dat pakket verstuurd en bezorgd is.maar geen reactie van Dyson.

Weer zelf contact gezocht en gehoord dat mijn pakket nooit ontvangen is.

Weer bewijs sturen dat ik het verzonden heb,ook bewijs gestuurd dat het bezorgd is.maar geen reactie.

BESCHAMEND!

Puck
14-12-2023

Ongeloofelijk slecht! besteld, betaald en nooit ontvangen! Koop nooit bij Dyson! Inmiddels 3 dossiers verder en nog steeds mijn geld niet terug en ook geen product ontvangen. Klantenservice medewerkers zitten overal in de wereld thuis te werken en nemen je boodschap aan en that's it! Mijn dossiers worden gesloten zonder dat ze opgelost zijn. Post nl heeft mijn bestelling nooit ontvangen en ik krijg bij de klantenservice alleen te horen dat het in onderzoek is en ik maar gewoon geduld moet hebben. Ondertussen ben ik 500 euro lichter en heb ik niks!

24-09-2023

Zwaar teleurgesteld in Dyson.

Heb een Dyson airwrap long en deze is stuk gegaan in de garantie tijd.

Maar helaas niet meer in bezit van het aanschaf bewijs, en vergeten hem te registreren.

Dus nergens recht op

Ik had gehoopt dat Dyson, als een gerenommeerd merk, een betere klantenservice zou bieden, vooral voor duurdere producten zoals de Dyson föhn. Het gebrek aan flexibiliteit en ondersteuning in deze situatie heeft mijn ervaring negatief beïnvloed.

Ik zou bij Dyson niks meer aan schaffen en een aankoop daar doen afraden, haar service is slecht en geen begrip voor klanten zoals ik, die per ongeluk geen aanschaf bewijs meer kunnen vinden en vergeten zijn om zich te registreren.

Terwijl er zo een duur product is aan geschaft.

Zwaar teleurstellend!

Mirjam
12-08-2023

3 jaar geleden een dyson fohn gekocht voor €400. Ik merkte toen al dat deze föhn erg kwetsbaar is, waren meerdere storingen, maar afijn, hij bleef het wel doen. Tot een maand geleden gingen ineens de rode lampjes knipperen en deed de föhn niets meer. Opgestuurd voor reparatie, kost je €125! Dit toch maar gedaan omdat het wel een erge dure föhn is om zomaar weg te gooien. Maar helaas kon de föhn niet gerepareerd worden, en dan heb je dus gewoon pech! Ze willen je tegemoet komen met 25% korting, belachelijk voor zo'n duur apparaat met een levensduur van 3 jaar. Ik heb meerdere keren contact gehad met de helpdesk. De ene toonde begrip en beloofde een nieuwe föhn, terwijl de ander zei "tja dit zijn de regels en voor jou maken we geen uitzondering" Ik werd afgedaan dat ik heel blij moet zijn met 25% korting, want dit deden ze eerder nooit. Ehh? Moet ik dan het risico nemen om weer die föhn te kopen en vervolgens over 3 jaar weer met hetzelfde probleem te zitten? Nee Dankje.

Esther
08-08-2023

Me föhn laten opsturen voor reparatie.

moes 125 euro betalen nu 7 weken later en 2 reparaties verder is het niet gemaakt en krijg geen nieuwe terwijl dat me is toe gezegd via de chat en telefonisch .

zou me aanbetaling terug krijgen 125 euro maar net gebeld en ze weten niet waneer en ook niet of het al is aangevraagd .

alles gaat bij hun langs me kaar heen en krijg geen contact met die afdeling die daar over gaat alles gaat via de mail en hoor helemaal niks.

het is bizar hoe slecht de klanten service bij hun is geen worden voor schandalig me föhn weg geld weg en geen nieuwe föhn terwijl dat gezegt is .

nog nooit zoon waardeloos bedrijf mee gemaakt zulke duren producten en dan zoon service

Schandalig

Esther
07-08-2023

Schandalig ben 7 weken bezig geweest met mijn föhn opgestuurd ter reparatie drama krijgt geen reactie via de mail niet en telefonisch niet ze zeggen allemaal wat anders en nu na 7 weken krijg ik te horen dat ik geen nieuwe fonh krijg terwijl dat me wel is gezegd telefonisch en via de chat 7 weken voor niks bezig geweest en blij gemaakt voor niks zeer slechte service voor zoon duur apperraat Schandalig koop niks meer van dysun

24-07-2023

Zeer onvriendelijke, onprofessionele klantenservice. Twee personen gesproken. Lijkt wel alsof ze er beiden totaal geen zin in hebben al vanaf het eerste woord.

Bij de ene hoorde ik zee geluiden op de achtergrond en terras geluiden, toen ik er naar vroeg zei hij nee hoor, mijn telefoon maakt gewoon af en toe ruisgeluiden.

De tweede hoorde ik duidelijk een huilende baby op de achtergrond die ze probeerde te troosten tijdens het bellen en ook iemand die zo snel mogelijk weer het gesprek wilde afbreken.

Jammer dat dit bedrijf niet door heeft dat ze flinke imagoschade oplopen om zulke personen op de klantenservice te zetten

Joyce
05-07-2023

De stofzuiger was prima maar ging binnen twee jaar kapot. Ik mocht de stofzuiger gratis terugsturen en ze zouden hem repareren. Alleen dat gebeurde niet! Bij de derde keer nogmaals gebeld en nu zou ik een nieuwe stofzuiger krijgen. Ze zouden mijn oude omruilen voor een nieuwe. Maar na een week nog steeds niets gehoord. Ik heb gebeld en kreeg toe pas een track&trace. Daarop stond dat de bezorging nog ingepland moest worden. Een paar uur later stond er dat ik niet thuis was dus konden ze de stofzuiger niet omruilen. Dyson weer gebeld maar daar was de melding: de stofzuiger ligt bij UPS en daar moet u zelf maar achteraan. Wij hebben hem verstuurd en meer doen we niet. Toen heb ik UPS gebeld. Zij vertelde mij dat ze ook niet wisten waar de stofzuiger was en voor de zekerheid maar een week thuis kon blijven om in ieder geval thuis te zijn. Toen nogmaals Dyson gebeld met de vraag of zij niets konden doen hierin. Het antwoord was nee. Verschrikkelijke service! Een stofzuiger van €500!

02-07-2023

Dyson stofzuiger laadde na 3 jaar niet meer op. Gebeld met Dyson service nummer. Ondanks dat garantie al een jaar verstreken was, kreeg ik kosteloos een nieuwe batterij toegezonden. Prima service

Eileen
18-06-2023

Ik heb drie producten van Dyson gekocht: een stofzuiger, een airwrap en een föhn. Helaas hebben al deze producten me een fortuin gekost en gingen ze binnen de kortste keren kapot. De garantie is ook erg kort, dus ik moet extra kosten maken voor reparaties. Zo moet ik bijvoorbeeld nu €125 betalen om "iets" in mijn föhn te laten vervangen.

Niet alleen zien de producten er snel beschadigd uit, maar ook de kwaliteit van de machines zelf is waardeloos. Het is erg vervelend dat Dyson zoveel mensen direct na aankoop een review laat schrijven, in plaats van na daadwerkelijk gebruik. Hierdoor ontstaat er online een vertekend beeld van de kwaliteit en de verwachtingen.

Eerlijk gezegd vind ik dat Dyson, gezien de prijzen die ze vragen, producten moet kunnen leveren die écht duurzaam zijn en langer meegaan. Het is teleurstellend dat dit niet het geval is.

Meer Dyson.nl reviews