Dyson.nl reviews

2.0
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Tamara
02-10-2022

MijnDyson is niet bereikbaar. Een mail gestuurd, maar de klantenservice zei alleen dat MijnDyson het gewoon moest doen. Wederom geprobeerd, het werkt nog steeds niet.

Giovanna
20-08-2022

Wij hebben een half jaar geleden een dyson steelzofzuiger gekocht voor 800 euro ( inclusief hulpstukken) bij bcc! De stofzuiger zuigt slecht, maakt nogal herrie en je kunt niet in hoekjes komen. Auto uitzuigen ( zelfs met hulpstukken) is lastig en hij heeft ons langharig vloerkleed erg beschadigd. Trap met daarvoor bestemd hulpstuk is ook onhandig. Het is een mooi apparaat om te zien, maar duidelijk door een techneut bedacht en niet gebruiksvriendelijk! Wij hebben spijt van de koop!

Lucien
18-08-2022

Zeer onvriendelijke klantenservice . Zijn er niet om klant probleem op te lossen echter om het af te schuiven . Aktie’s zijn waardeloos . Winkel waar je product koopt geeft niet aan dat aktie 3 weken loopt . Als je product koopt is aktie al bijna afgelopen . Vervolgens wil je het claimen dan kan het niet . Klantenservice medewerkster doet totaal geen moeite . Ze pretenderen top product te leveren handelen niet zo . Service is een nul van dyson!

Serge
12-07-2022

Ik heb onlangs een Dyson luchtbevochtiger/ventilator gekocht. Kost EUR 800. De eerste functioneerde niet omdat de pomp van de bevochtiger kapot was. Is teruggestuurd. Werd netjes door Dyson omgeruild via UPS. Onlangs ging ook mijn 2e kapot, de oscillator functioneert niet meer. Enige optie die Dyson biedt is het product naar Post-nl afhaalpunt bezorgen. Dat is lastig op de fiets. Ongekend dat zo'n duur apparaat 2x kapot gaat in een korte tijd en Dyson belabberde services aanbiedt. Ik raad Dyson dan ook sterk af. Ze zijn te complex in elkaar gezet en daardoor moeilijk te repareren en daarmee niet duurzaam.

Nicole
31-05-2022

Via Mediamarkt hebben we een verkeerde type stofzuiger geadviseerd gekregen. We hebben een nieuwe pvc vloer en hebben een borstel voor vloerbedekking. Gevolg; allemaal krassen. Mediamarkt trekt z’n handen er vanaf en Dyson besluit de borstel te gaan onderzoeken. Dit heeft bijna een jaar geduurd! Ik heb tig keer contact gezocht en werd van kastje naar de muur gestuurd. Vervolgens vragen ze een offerte op om de vloer te laten herstellen. Dit zou ons 1100 kosten. Dyson Wou ons 25% dus 275 euro vergoeden. En de rest? Ja die moesten we zelf maar betalen. Na heen en weer gemail en gebel zijn we uiteindelijk uitgekomen op 500 euro. Tot op de dag van vandaag moet ik nog steeds het geld uitgekeerd krijgen en we zijn dik 3 maanden verder! Ze kunnen mij niet doorverbinden en als ik mail moet ik minstens 2 weken wachten op een reactie. Gelukkig heb ik rechtsbijstand en gaan zij het nu van mij overnemen, want ik heb alles zwart op wit. Maar ik wil hierbij iedereen waarschuwen: denk goed na of je

Richard
04-05-2022

1 ster is nog steeds te veel

1 ster is nog steeds te veel

Dyson plastic fantastic!

Al sinds de aanschaf diverse problemen ondervonden.

Maakt veel herrie en zuigt weinig.

Heel erg jammer dat van zo’n hoge aanschafprijs zo’n slecht werkende product te krijgen. Na diverse reparatie te moeten laten verrichten door dyson willen ze nu eerst dat je €85 gaat betalen voor ze überhaupt weten wat het probleem nu is voor dat je verzend label ontvangt voor de volgende reparatie.

Ik raad het af om nog maar 1 dyson apparaat aan te gaan schaffen!

Tonnie
25-04-2022

Heb een dyson v8 sinds een paar jaar,maar in de hoogste stand zuigt dat ding nog maar een halve minuut,klantenservice gebeld,kreeg als reactie dat ik dat ding niet goed onderhield en maar op moest sturen voor reparatie

,kosten 125 euro,of een nieuwe batterij moest kopen,want de garantie was afgelopen,dus ik zei dat die batterij toch wel langer mee moet gaan dan een paar jaar,klopt zeiden ze maar de garantie was afgelopen en dus echt een nieuwe batterij moest aanschaffen

,nooit meer dyson voor mij dus.

Gerard
22-04-2022

Heb 13-01-2020 bij BCC Ekkersrijt Eindhoven een Dyson v10animal gekocht. Tevens met 5 jaar garantie!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Via BCC reklammeren was nogal omslachtig daarom rechtstreeks bij Dyson.nl

Antwoord voorlopig niet meer reklammeren en afwachten totdat er weer onderdelen waren. Wacht nu al 6 maanden op afhandeling van mijn klacht maar nog steeds geen reactie van Dyson.

stofzuiger; v10 E6M-NL-MEJ3464A

SVP ACTIE, ZEER URGENT!

Coby
27-03-2022

Dyson fohn gekocht , na 3 maanden kapot , nr 2 idem , niet geschikt voor intensief gebruik zij dyson . Dus de professionele fohn gekocht , nu 8 maanden later weer kapot . Klantenservice doet niks . Waardeloos

Lucien
23-02-2022

Gekocht dyson v15 voor 749€ , volgens "in de doos" instructies zou er een reserve accu in de doos zitten.

Dit blijkt dus niet zo, ook geen poot om op te staan, omdat er ergens bij accesoires staat dat niet alles erin hoef te zitten.

Waardeloos dit, dus als er geen zuigstang of motor in zit, kun je nergens aankloppen.

Ronduit, klanten voor de gek houden!

Maaaar kreeg er wel een gratis, staande oplader dok v11 bij, helaas zonder oplader, die moet je er bij kopen voor 45€

Wat een voor de gek houders zijn dat bij dyson.

Let op! en kijk goed naar de kleine lettertjes, dekken ze zich mee in voor als ze wat vergeten zijn om in de doos te doen.

Voor mijn nooit meer een dyson!

Kadriye Gursoy
04-02-2022

Wat een teleurstelling. Ruim 700 euro vragen aan een stofzuiger en toch zo'n slechte klantenservice aanhouden. Ik wacht al weken op een omwisseling vanwege een productiefout! alleen maar beloftes en opnieuw verzoekjes om een mail te sturen, maar geen een actie! Blijkbaar is het alleen van belang dat wij betalen en de rest is gewoon SHIT in hun ogen. Geen aandacht meer aan de klant. Dit was mijn laatste Dyson aankoop!

Piet
04-01-2022

Over de stofzuiger heb ik geen klachten, over de klantenservice des te meer.

Wat een bagger, het lukt maar niet om op 'MijnDyson' te komen. Tientallen keren het wachtwoord gewijzigd middels een zeer lastige procedure met 'incognito' vensters en het werkt nog niet.

Het zijn mooie producten maar je moet geen helpdesk nodig hebben

Gerrit
09-09-2021

Prima product, en Service

In maart een dyson v8 gekocht. De borstel maakte heel veel lawaai, maar dat hoorde bij dat type. Toch kreeg ik gratis een nieuwe borstel van een nieuwer type dyson

Heel erg blij met deze steelstofzuiger.

Toen ik belde werd er gelijk opgenomen, en de volgende dag had ik de nieuwe borstel al thuis. Dus ik heb hele goede ervaringen met Dyson.

Ivor
25-06-2021

Top

Ik snap niet waarom hier zoveel slechte beoordelingen zijn. Ik heb 1.5 jaar geleden een v11 gekocht en was er heel blij mee. Tot een borstel kapot ging, bericht via messenger gestuurd en kosteloos een nieuwe verstuurd die de volgende dag arriveerde. Daarna ging het opvangbakje stuk, tenminste hij ging los van het apparaat, en wederom een bericht gestuurd. Helaas hadden ze het onderdeel niet los in voorraad dus of ik de hele stofzuiger wilde verpakken en meegegeven met de bezorger. ik kreeg een spiksplinternieuwe v11.

Het hield niet op.

Hetzelfde borsteltje ging, zelfs aangegeven door eigen toedoen van slecht schoonmaken, weer stuk en weer werd een nieuwe verzonden.

Voor mijn vriendin de airwrap gekocht en ze heeft nog nooit zo'n verschrikkelijk goede föhn gehad. Top bedrijf, top artikelen en een top service

Hans-Peter
06-02-2021

Nooit meer wat van kopen

Mij is een verkeerde filter gestuurd na een gesprek met hun hulplijn de belofte gekregen ( met case nummer) dat wanneer de goede voorradig was dat ze hem kosteloos opsturen en het was niet nodig de verkeerde terug te sturen.

Ik moest wel zelf reageren als het filter weer op de wegshop was .zo gezegd zo gedaan .ik meld het aan de hulplijn en tot mijn verbazing wijgeren ze het ik moest maar een nieuwe betalen en bestellen na nog wat heen en weer reageerden ze niet meer .wat een teleurstelling zeg

Angie
19-01-2021

Ik heb maar 1 tip: koop NIKS van Dyson!

Het is echt om te JANKEN als je Dyson kapot gaat in de garantietijd en je dus recht hebt op een vervangend onderdeel of nieuwe stofzuiger. Ik zit al bijna 8 weken (nee het is geen typefout) te wachten op een nieuw apparaat. Er zit totaal geen schot in en het is gewoon hopeloos om iemand te vinden die er een beetje vaart achter zet. "Het is een beetje druk op de afdeling", "wat vervelend voor u", "duurt inderdaad wel erg lang", "oops, naar uw oude adres gestuurd".BahbahBAH en nog eens BAH als je al 8 weken geen stofzuiger hebt om te kunnen gebruiken.

30-12-2020

Wat een slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf

Klantenservice is bedroevend slecht

Ben al een half jaar! met Dyson in contact over een probleem met de bestelling. Het wordt gewoon niet opgelost. Elke keer hetzelfde antwoord: we gaan er mee aan de slag. Bespreek het met mijn manager. Prioriteit omhoog gezet. Etcetera. Maar er gebeurt gewoon niks.

Let op: hier niets kopen!

Boycot dit bedrijf.

Cis
Cis
29-12-2020

Na 2.5 maand nog steeds mijn geld niet terug

Retour aangemeld,cdan moet je op een retourlabel wachten. Kreeg de verkeerde weer bellen, mailen.idd steeds half uur in de wacht aks ze iets gingen nakijken . Uiteindelijk de juiste. Retour was snel binnen daar. Nu alweer bijna een maand geleden. Nog steeds mijn geld 399.- euro niet terug. Anderhalve week geleden gemaild. Binnen enkele dagen zou het er zijn. Na een week weer gemaild. Ze hebben het in gang gezet. Nog steeds niets!

John
02-10-2020

Wachttijd klantenservice zou zuigtijd v8 moeten zijn !

Klantenservice 2 keer in 1 week gebeld 1e keer 27 min in de wacht gestaan 2e keer 33 min toen maar besloten om de verbinding te verbreken , want een trieste bedoeling daar bij Dyson , geen goed wordt voor over .

en nog steeds een stofzuiger die niet functioneert!

Leonie
16-07-2020

WHAT A CATASTROPHE.

I read a lot of reviews prior to conducting my order. At first i thought that all the bad reviews were the results of the pandemic. However at this point i realise that it is just dyson work ethics.

I ordered the dyson supersonic mother day edition as a birthday gift to myself and was not impressed. Therefore i decided to return it. I filled out the return form as mentioned which was 1 month ago.i have contacted the cs probably 8 times now. Every time, i receive the same response that it has been forwarded to the department and that is it.this is very unprofessional and unacceptable, i would appreciate it if someone could explain to me why it take over a month to create a return label? if you are working in cs you should be able to process return label as it was the same cs that provided the option to order via the phone with a creditcard! so cs can place orders but not returns.very interested. It rather looks like dyson wants to make returns as difficult as possible so that in the end you just get frustated and stop the return process. Dyson should be ashame of their work practise.

If you want to spend signifcant amount on your hard earned money without a return option, then go ahead and order from the dyson website. If you really want to order their products i would rather recommend you to order via de bijenkorf, they have great customer service!

At this point i just want to know the return address and pay for my own return label so that i can get my money back. I have been buying luxury and affordable all my life and never had such an experience!

Meer Dyson.nl reviews