Dyson.nl4 ervaringen

Richard
13-11-2018

Dyson bonnen

Voor 350 euro 💶 aan dyson bonnen dus ik dacht 💭 jippie kopen die fluffy maar nee hoor je mag bij dyson maar 1 bon inleveren dus zit ik nu opgescheept met 250 euro 💶 aan tegoed bonnen echt heel slecht

Carola
11-08-2017

Dieven en leugens

In mei een bestelling gedaan, na veel wir war en vele dagen voor niks thuis zitten, na een week nog niks dus bestelling geannuleerd. Dag erna voor de zekerheid nog eens geannulleerd( via mail en pb). Dag later een mail terug met de felicitaties dat mijn bestelling onderweg is! Pakket opgehaald en zoals ik al vreesde, hij deed niet wat er wordt beloofd dus retour Dyson. Na een week maar weer gaan mailen of die goed ontvangen is, dag later, een bericht dat ie er is en ik binnen 28 dagen mijn geld terug zou krijgen( meestal max 2 weken zei desbetreffende via pb). Nu is het augustus en ik heb nog steeds MIJN geld niet retour en er is er niet 1 die een normaal antwoord kan geven. Telkens weer die standaard, het is overgemaakt en dan weer, we hebben vertragingen in het overmaaksysteem! Waar is mijn geld dan nu? Voel mij HÉÉL ZWAAR BELAZERD

Jacqueline
22-03-2016

Slechte klantenservice

Een Dyson gekocht omdat ik er in het verleden erg tevreden over was. De nieuwe is echt veel slapper en kwetsbaarder. Nu is deze na ruim een jaar kapot gegaan en zit ik in conclaaf met de klantenservice. Zij beloven in hun garantie voorwaarden om een monteur aan huis te sturen wanneer het mij uit komt. Nu kunnen zij dit niet waarmaken en ben ik de stofzuiger enkele weken kwijt en moet ik deze zelf op sturen. Ze bieden geen enkele oplossing om te zorgen dat ik de komende weken een schoon huis krijg. Ik heb drie langharige katten, één met hevige astma in het huishouden dus de stofzuiger met goede hepa filter is een must. Ik moet dus een nieuwe stofzuiger aanschaffen om de komende weken door te komen, omdat Dyson terwijl zij hun afspraken niet na kunnen komen geen passende oplossing bieden.

Anthon van Dijk
11-12-2014

Weinig kwaliteit voor veel geld en slechte service.

Ik heb twee AM01 ventilatoren gekocht. Het zijn geen goedkope producten, dus dan verwacht je wel wat. Maar allebei weigerden ze af en toe dienst. Toen ik een van de twee helemaal niet meer aan de praat kreeg heb ik hem opgestuurd ter reparatie. Via track-and-trace kan ik zien dat hij is aangekomen. Vervolgens hoor ik NIETS. Nu heb ik al drie keer gebeld en een keer een email gestuurd naar de klantenservice, maar die kunnen mij ook niet zeggen wat de status van de reparatie is. Ik ben helemaal klaar met Dyson.

Welk cijfer geef jij Dyson.nl?