Dyson.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Dyson.nl ervaringen

Aryan
19-07-2024

Vorige jaar hebben wij een Dyson stofzuiger aangeschaft in MediaMarkt Almere. Sinds 2 maanden terug valt de stofzuiger tijdens stofzuigen regelmatig uit en plots doet die het helemaal niet meer. Wij hebben 2 maanden terug de stofzuiger meegenomen naar MediaMarkt Almere en gevraagd of zij naar willen kijken en ter reparatie naar Dyson willen sturen. De medewerkers van MediaMarkt maakte een melding en adviseerde ons om de stofzuiger mee te nemen naar huis, omdat het proces sneller zou verlopen. Dayson zou dan een huisbezoek ter reparatie brengen. Inmiddels zijn wij 2 maanden verder met een kapotte stofzuiger. Vanuit Dayson is er een mailtje geweest waarin wij gevraagd zijn om de stofzuiger schoon te maken. Wij hebben de afgelopen weken geprobeerd contact met Dayson te leggen, Dayson is niet bereikbaar en MediaMarkt verwijst ons naar Dayson. Wij hebben eerder een Dayson stofzuiger aangeschaft, toen was het na 2 jaar (buiten garantie) ook kapot. En deze hebben wij nog niet zo lang.

Ramon
17-07-2024

Ik heb sinds een aantal jaar de v11 stofzuiger. Als het op te zuigen deel niet groter is dan een zandkorrel dan is het een prima apparaat. Als het net zo zwaar is als een zandkorrel dan is het apparaat niet krachtig genoeg. Zuigt dus niks op. Zet je de zuigstand hoger dan krijg je de melding dat het apparaat verstopt is. Als het op te zuigen 'object' te groot is dan kan de Dyson dat niet aan. Denk aan een blaadje. Ook verplaatst het apparaat het vuil naar voren. Als je na het stofzuigen gelijk gaat dweilen dan zie je wat het apparaat allemaal gemist heeft. Kortom een grotere miskoop heb ik de laatste jaren niet gedaan.

Kris
15-07-2024

Dit bedrijf heeft lak aan alle regels ivm garantie. Het bedrijf blinkt eveneens uit in onbereikbaarheid, klantonvriendelijkheid, klanten voor de gek houden. En het bedrijf kampt ook met jarenlange "voorraadproblemen" op onderdelen, niet op "nieuwe toestellen". Mijn ervaring met het toestel zelf: bijzonder duur, plastiek, alles behalve duurzaam.

Dit bedrijf heeft kortom alles wat een consument niet wil. Snap niet dat dit kan, dat tegen dit bedrijf nog geen stappen zijn ondernomen.

04-07-2024

Ik heb schade aan mijn Dyson V15. Aankoopprijs € 700,-. Via de site kom je niet tot een oplossing. Bellen naar service nummer is vrijwel niet te doen. Probeer het nu al 3 dagen en blijf naar een Belgische dame luisteren die Dyson fantastisch vindt maar die blijft zeggen dat het 'momenteel erg druk is'. Al drie dagen lang, zegt ook wel wat .! Uiteindelijk naar de winkel in Amsterdam gegaan maar daar weer vast gelopen op onwetend mutsje. Kreeg daar een email adres dat ik zou kunnen gebruiken maar dat bleek een noreply email adres te zijn. Jammer. Tot nu toe, na drie dagen intensief proberen nog steeds nul resultaat.

Mihai
01-07-2024

Zaak 03724435 en 39722523. Mark Sebastian - Dyson Benelux. (e-mailadres verwijderd) . Factuurnummers 6240390685 en 6240832919 . Deze low-life onderkruipers van Dyson proberen je te laten kotsen, ik hoop dat je hier niet in trapt. We hadden een V11 Animal Pro. Een jaar later kochten we een nieuwe hoofdbehuizing omdat deze kapot ging. Nu laadt de stofzuiger niet meer op en zijn we in mei 2024 een zaak begonnen. Het is nu juli 2024 en er is niets opgelost omdat ze sleepten, toen vroegen ze me het verkeerde onderdeel te kopen (99 EUR). Uiteraard werkt het apparaat nog steeds niet met het nieuwe onderdeel. Veel geld geblokkeerd omdat ik voor Dyson heb gekozen. Slechtste beslissing ooit was Dyson.

*** Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie) ***

Amber
20-06-2024

Waardeloos bereik en klantenservice.

Telefonisch en chat. Voor de prijzen die ze vragen voor de producten en dan zo een slechte service…

Haci
28-05-2024

Hallo,

Ook ik heb slecht ervaring met Dyson service. Ik krijg geen contact met ze om een onderdeel wat kapot is gegaan binnen een jaar. Via de chat niet, telefonisch niet, WhatsApp niet. Je zou van een merk waar je veel voor moet betalen toch een goed service verachten, maar mijn ervaring is dat het bij Dyson niet het geval is. Ik heb echt spijt dat ik voor Dyson heb gekozen.

Mathijs
03-05-2024

Zeer slechte service. Pakket al een lange tijd kwijt en ze doen geen enkele moeite om dit op te lossen.

Els
22-04-2024

Vanaf 5 maart al bezig met de reparatie van mijn föhn, eerst via app daarna via de telefoon. Uiteindelijk mocht ik mijn föhn 23 maart opsturen, ik kreeg de melding dat de föhn daar was ontvangen en 2 minuten later kreeg ik de melding dat hij niet te repareren was en dat er een oplossing zou volgen. Na ondertussen wekelijks aan de telefoon te hangen is er nog niets gebeurd, aankoop nota hebben ze zogenaamd niet ontvangen, terwijl ze er zelf via een sms een foto van hebben gemaakt. Een nieuwe föhn wordt telkens beloofd maar ik ontvang niets. Mijn kapster heeft precies dezelfde ervaring met Dyson gehad.

Wat een slechte service voor zulke prijzige apparaten!

Ineke
22-04-2024

Ik sluit me aan bij de rest van de negatieve reviews, een pistoolgreep bestellen lukt nergens dus ook niet bij Dyson niet op voorraad word overal vermeld, en bestellen heeft geen zin. En de robot van Dyson snapt het al helemaal niet. Een levend persoon hebben ze waarschijnlijk niet bij Dyson want op de chat word niet gereageerd.

Mijn stofzuiger doet het nog prima maar zuigen met een handvat dat in twee stukken ligt werkt dat niet. Dus zal ik uit moeten zien naar een andere stofzuiger, dat word beslist geen Dyson.

Jacco
18-04-2024

Zoals iedereen al heeft geschreven is dat als wat koopt voor veel geld je goed geholpen wordt. Maar als je een probleem hebt geven ze niet thuis. Zowel de chat en app service is zo zo slecht. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ben al nu 48 uur bezig via chat en app maar geen reacties. Mensen als je Dyson apparaat werkt is het top maar als je een probleem ermee hebt dan begint alle ellende. Onze nieuwe Dyson V12 absolute slim van 700 euro heeft 12 maanden prima gewerkt. Nu valt deze spontaan uit. Dus koop geen Dyson want de service is ECHT beroerd.

Ruben
22-03-2024

Wat een naar bedrijf, bestel 3 apparaten van samen bijna 2.000,- euro. Een hiervan komt binnen met een kapotte stekker. (pinnetjes vallen naar binnen)

(op de video duidelijk te zien dat dit om een productie fout gaat)

Nu werkt hij af en toe wel, maar hij vonkt en maakt kortsluiting in het stopcontact. Ik heb het apparaat mee naar kantoor genomen ivm de droge lucht. Maar maak me nu zorgen over brand als ik er in de avond niet ben.

Je neemt contact met de klantenservice, waarna zij om een adres vragen. Ik stuur mijn factuur en adres door, waarna dyson zegt dat het adres niet klopt? En dat ze me nu niet verder mogen helpen ivm GDPR regeling. Complete waanzin natuurlijk.

Kom op? het gaat om een stekker van een lucht bevochtiger van 799,- euro.

29-02-2024

Je verwacht een topproduct te kopen voor die prijs. 400€ voor een stijltang. de accu is na 20 min leeg en nu 2,5 jaar later doet ie helemaal niets meer. klantenservice is een chatbot die je bestookt met links naar garantie regels ed. voor mij nooit geen dyson meer

Lianne
18-02-2024

Airwrap is mooi zo lang hij het doet. Google en lees dat levensduur van dit apparaat niet veel langer is dan de garantietermijn. En dan is bijna 600 euro wel heel veel geld

Service blijkt ook na garantie vervolgens zeer slecht. Mijn airwrap werkt niet meer ivm een'geluidsissue " aldus dyson via no replay mail Geen idee wat dat is, ik krijg daar geen antwoord op via whatss app en via andere weg is er geen contact met Dyson te krijgen

De airwrap (mijn bezit) heb ik een maand later nog niet retour ontvangen, men houdt deze gewoon? Vragen of ik hem retour kan ontvangen worden ook in de whatss app klantenservice gewoon genegeerd.

Gezien bovenstaande, waarbij mi o.a. sprake is van onrechtmatig feit (namelijk mijn bezit niet retourneren) ga ik verdere stappen ondernemen

Anne-Marie
13-02-2024

In ÉÉn woord geweldig!

Ik ben ontzettend fijn geholpen en te woord gestaan. Wat een lieve meiden en zo behulpzaam. Ik heb twee dames gesproken.

Het lukte mij niet met het afronden van de bestelling en met hun hulp en deskundigheid is het helemaal goed gekomen. Ik ben super super blij met mijn aankoop en kijk er heel erg naar uit dat deze thuis aankomt.

Dank jullie wel voor jullie lieve assistentie.

Vriendelijke groet

Anne-marie dirks

Mireille
11-02-2024

Gisteren is onze steelstofzuiger kapot gegaan. We hebben de stofzuiger op 9 maart 2022 gekocht, en hierop zit 2 jaar garantie. We meteen contact met Dyson opgenomen, aangezien de winkel van aankoop afgelopen november/december failliet is gegaan. Vandaag kregen we reactie. We kunnen de factuur niet meer vinden, maar hebben wel de orderbevestiging en het betalingsbewijs. Ze kunnen niks voor ons doen zonder factuur, want dan gaan ze uit van de productiedatum van het product. En dat ligt buiten de garantie. Lekker makkelijk dit. We hebben bewijs wanneer we het hebben betaald, we hebben een orderbevestiging. Alles staat zwart op wit, en NOG willen ze niet helpen omdat we geen factuur hebben. Wat een slechte service en makkelijke manier om onder de garantie uit te komen. Ik was altijd Dysonfan, maar voor ons nooit meer een Dyson en ik zal zorgen dat ook niemand uit onze omgeving ooit nog een Dyson koopt!

Jason
17-01-2024

Verschrikkelijke klantenservice. Ik heb tijdens Blackfriday 2023 een order geplaatst. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik nog steeds geen product ontvangen van ze. Iedere keer een andere smoes: U moet wachten, Bezorger komt eraan, Geen voorraad, Sneeuw, Personeelsproblemen. Noem maar op. Inmiddels wordt er ook niet meer gereageerd op Whatsapp en ben ik €600,- lichter.

06-01-2024

Schoonmaakborsteltje niet bij een nieuwe Dyson föhn geleverd.

Al meerdere keren een mail en app gestuurd, geen reactie. Te druk. Wat een zeer zeer slechte service.

Johannes
05-01-2024

Binnen één maand laadt de Dyson niet meer op. Klantenservice op geen enkele manier te vereiken. Uren voor niets in de wacht gestaan.via WhatsApp word je niet terug gebeld. Vreselijk irritant.

High-end-prijzen tegenover een service die helemaal onderaan de fatsoensladder bungelt. Bah.

Ilse
22-12-2023

Geen contact mogelijk met dit bedrijf. In juli een extra onderdeel gekocht dat nu kapot is. Al ruim twee weken aan t whatsappen en iedere keer wordt er geadviseerd ivm drukte vanaf 8 uur de volgende dag contact op te nemen. Dat doe ik en einde dag krijg ik t zelfde advies.

Meer Dyson.nl reviews