Tink.nl reviews

7.4
Tim
17-02-2024

Ik heb eufy producten bij Tink besteld maar nooit ontvangen. Heb bij de buren nagevraagd en deze hebben ook nooit iets ontvangen. Al een hele tijd bezig om in contact te komen met tink. Ze reageren niet of heel erg traag. Heb een formulier moeten ondertekenen dat ik de goederen niet heb ontvangen. Er zou dan een onderzoek gestart worden. Formulier 4 februari retour. Nu vandaag pas het onderzoek laten starten. Waardeloos dus. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zal hier nooit meer naar wat bestellen. De klantenservice is ondermaats. Ben al een hele tijd met bezig en er is nog niks veranderd of een oplossing aangedragen.

Brammie
30-11-2023

De helft (het duurste) zat niet bij de levering!

Michelle
31-03-2023

Ik had een aantal mindere reviews gelezen, maar besloot het toch te proberen! Woensdag mijn bestelling geplaatst, vandaag (vrijdag) is alles al binnen. Netjes verpakt & compleet. Mijn zorgen zijn weg! :)

13-10-2022

15 dagen geleden 4 slimme ‘TADO‘ radiatorknoppen besteld.

Nog steeds niets binnen, en ook in de tussentijd geen bericht ontvangen van vertraging.

Dit voelt niet vertrouwd!

Umut
17-05-2022

Ik had hulp nodig bij het winnen van informatie. Ik had hiervoor een aanvraag gedaan. De dag later ben ik telefonisch benaderd om alles uit te leggen. Hierdoor begreep ik precies hoe alles moest. Ook kreeg ik daarna een uitgebreid mail met alle benodigde informatie en links om mijn bestelling af te ronden en eventueel nog meer vragen te stellen of informatie te winnen.

Al met al super tevreden!

Rolf
10-05-2022

Erg betrokken bij vervanging van een defect apparaat en daarna bij misverstanden over aflevering. Goede feedback!

11-04-2022

Nette prijzen met een super goede service. Ik had voor mijn nieuw huis een set slimme radiator knoppen gekocht op hun website. Maar ik had het huis nog niet en een maand later bleek dat deze knoppen niet paste in het nieuwe huis. Gelukkig kon ik de knoppen kosteloos retourneren naar tink.nl terwijl ik al buiten het wettelijke retourtermijn was. Erg tevreden mee en ik zal hier zeker vaker bestellen!

Gérard
17-03-2022

Heb voor de beste prijs (na vergelijking op internet) vier GU10 smartlampjes van Hombli gekocht. Gecombineerd met een aantrekkelijk geprijsde drie spotlamp van Ikea ben ik helemaal in m'n nopjes. Is een heel bemoedigende start van mijn domotica ervaring. Dus ja, kan alleen maar blij zijn.

Tink verontschuldigde zich voor de vertraging terwijl ik m'n lampjes al had branden. Ga nog twee setjes kopen voor m'n kinderen.

Michel
15-03-2022

Ik ontving een levering waarvan een aantal onderdelen niet naar behoren werkten. Ik werd onmiddellijk geholpen en mijn volledige levering werd onmiddellijk volledig vervangen. Snel en zeer correct. Hartelijk dank.

03-01-2022

Er kan iets mis gaan met de bezorging. Maar Tink is niet bereikbaar. Wel bijna 100 euro betaald maar nog steeds niet geleverd. Ik maak er een juridische zaak van. Ik zou niet bestellen bij Tink

Wladimir
19-09-2021

Alles super gegaan. Alleen was er een aanbieding die ik op internet zag en als ik op de link drukte bestond de aanbieding niet. Dat is vervelend en jammer.

31-08-2021

Alles geleverd

Wel in twee delen een art. was niet op voorraad. Binnen 2 dagen het eerste artikel

20-08-2021

Goede service en product snel ontvangen

Goed, snel en makkelijk

Erwin
14-05-2021

Super snelle Levering en geweldige afhandeling.

Nest hub 2 besteld. Niet gezien dat er ook aanbieding was met 2 gratis lampen. Kon het direct retour sturen en opnieuwbestellen Snelle reactie van de klantenservice. Retour proces probleemloos verlopen. Een dikke pluim. Zeer tevreden. Een 10.

Alex
01-04-2021

Perfecte service, en een kundige online support

Mijn producten besteld na een goed support gesprek met een medewerker van Tink.

Producten waren zeer snel geleverd en goed verpakt.

28-03-2021

Snel en goedkoop

Alles perfect geregeld

TJ
15-03-2021

Een onderdeel defect, klant gericht opgelost

Ik had een multipack tado knoppen besteld waarvan een defect. Voor reparatie moest het hele multiplack inclusief werkende knop worden teruggestuurd. Hierdoor meerdere kamers in de kou. Door service afdeling creatief opgelost. In het kort service is goed echter retour procedure van defect onderdelen die uit een multipack komen kan beter.

Wietze
12-03-2021

In twee delen bezorgd

Prima communicatie. Omdat levering uit twee delen bestond, werd er op verschillende dagen bezorgd. Levering prima verzorgd en ook goed gecommuniceerd

Robin
11-03-2021

Producten netjes afgeleverd

Geleverd binnen 2 dagen

Erwin
10-03-2021

Gewoon prima en snel geleverd.

Gewoon prima en snel geleverd

Meer Tink.nl reviews