Ekosport.nl reviews

3.6

Ivo
28-09-2018

Betaalde skischoenen NIET leverbaar

Bestelling voor Atomic skischoenen gedaan, extra verzendkosten erbij en alles betaald. Ontving daarvan bevestiging en dat de schoenen op voorraad in de winkel waren dus men de verzending gereed ging maken, Week later email dat de schoenen opeens niet leverbaar waren?! Men verzocht mij een ander model uit te kiezen die allemaal significant (100-300 Euro) duurde waren dan hetgeen ik eerder betaalde! Na wat emails uitwisselen hieromtrent vond men het niet hun probleem. Pas dus goed op want men adverteert met lokkertjes waarvoor je betaald en opeens een veel duurder model moet kiezen ivm leverbaarheid.

Jap
28-06-2018

Snelle levering, track en trace werkt niet

Afgelopen maandagavond een zonnebril besteld en vandaag (donderdag) al binnen.

De minpunten: -zoals bij velen is het track en trace nummer niet te traceren. -geen hard case bij de bril

De pluspunten: - erg snel vanuit Frankrijk - (veel) goedkoper dan andere sites. ( € 70,- tegenover €130,- )

De slechte reviews op deze site lieten we wel twijfelen, maar vanwege het prijsverschil de gok toch maar gewaagd.

Seba
08-03-2018

Heel slechte service

Bedrijf levert steevast te laat (lees maar de andere reviews) en rekent ook kosten aan bij een retour, wat wettelijk niet mag.

Aranka
23-02-2018

De kosten van verzenden netto uiteindelijk 20,-

De kosten van service worden geheel ten laste van de klant gebracht. Als je wilt retourneren duurt het 5 dagen voor je de retourbon binnen hebt. De retournering kost nogmaals 15,- extra. De kosten van verzending waren erg hoog: 10,- en de additionele administratiekosten ook 10,-

Ik doe met deze organisatie geen zaken meer!

16-02-2018

Maar hopen dat het goed gaat

Zolang je maar geen verwachtingen van een product hebt is er niets aan de hand en kan je hier prima bestellen is mijn ervaring. Maar LET OP! Wil je een garantie indienen dan ben je aan de beurt. Ik heb een nieuwe ski met productiefout besteld bij Ekosport augustus jl. en het is nog niet opgelost. Nu ga ik volgende week op wintersport en wordt ik uiteindelijk op kosten gejaagd dat ik anders ski's moeten kopen of huren en dat het niet geregeld kan worden op korte termijn. HALLO ben al 5 maanden bezig met een nieuw product!

17-01-2018

Goedkoper dan in NL, maar komt wel uit Frankrijk

Op maandag mijn skibroek besteld en op woensdag binnen. Geen probleem. Wel slechte communicatie vanuit het bedrijf. Het wordt verstuurd vanuit Frankrijk en je krijgt wel mails in het Nederlands, maar onvolledig en soms ook onjuist (zoals de link naar de tracking van het pakket). Maar het komt allemaal keurig aan en een stuk goedkoper dan in de nederlandse winkels.

04-09-2016

Slechte en trage service

Dit oorspronkelijk Franse bedrijf heeft een mooie website met leuke producten, maar als je product binnen de garantie kapot gaat krijg je te maken met de zeer slechte service en de trage helpdesk. We zijn nu al meer dan 6 maanden bezig in dit Ekosport doolhof om een kapot product geruild te krijgen. Het einde is nog niet in zicht.