Fietsenstunt.nl reviews

7.7

Geert
10-02-2016

Zeer snelle levering naar Antwerpen!

Kundig geholpen en zeer snelle levering. Dank

Cor
22-01-2016

Perfecte levering

Snelle levering en hadden de Batavus Razer direct leverbaar. Laagste prijs voor deze fiets. Al veel kilometers gemaakt op deze fiets, helaas loopt de rem wel aan.

Matilly
10-12-2015

Scherpe prijs en betrouwbaar

Batavus Snake gekocht voor onze kleindochter en binnen 2 dagen geleverd in Antwerpen! Zeer tevreden.

Jonathan
08-12-2015

Goed bereikbaar en snelle levering

Ik bestel hier meerdere keren onderdelen en altijd snelle levering. Pijs is erg scherp bij de laatste bestelling zat zelfs een cadeau.

Joost Z.
27-11-2015

Zeer tevreden!

Wij hebben een Sparta tandem gekocht om te fietsen met onze gehandicapte dochter. De eerste kilometers niets anders dan een glimlach. De tandem is door Fietsenstunt netjes afgeleverd zonder schade. Zeer tevreden! Volgende aankoop komt hier weer vandaan.

S Koopman
19-11-2015

Goede service

Na een half jaar is me achterzitje gescheurd. Contact gehad met dit bedrijf en meteen een nieuw zitje gekregen, dat na een dik half jaar!

Toby
14-11-2015

Uitstekende service

Vorig jaar bij dit bedrijf een Sensa gekocht, nu begon de lak van de bagagedrager los te laten. We kregen binnen een week een nieuwe drager en verzendkosten werden ook nog vergoed. Zeer tevreden en volgende fiets komt hier ook weer vandaan!

Jorrit
13-11-2015

Super snelle levering! vetrouwelijk

2 buitenbanden en een zadel besteld. dag erna al binnen!

01-10-2015

Netjes en vakmensen

1e keer online gekocht en zeer vakkundig geholpen, meer dan tevreden!

Gijs
03-09-2015

Binnen 2 dagen geleverd, zeer kundig geholpen aan de telefoon

Batavus mambo deluxe gekocht, kinderzitjes en tassen gratis gemonteerd - Zeer tevreden

Sonja
15-07-2015

Belofte wordt niet nagekomen

We hebben 2 electrische fietsen op het oog. Bij een collega van Fietsenstunt.nl zijn deze fietsen niet voorradig, daarom eerst even gebeld en de fietsen zijn niet voorradig, maar komen over 2 weken binnen. Op de site staat dat ze voorradig zijn!

Dus bij Fietsenstunt.nl voor bijna € 4.500 aan fietsen besteld. krijgen we de ontvangstbevestiging dat één fiets op voorraad is en één fiets in week 30 zal worden geleverd.

Boze mail erachteraan en een reactie dat de collega bij een verkeerde fiets heeft gekeken....klinkt als makkelijk standaard antwoord.

Ik wil annuleren, dat mag ook maar de fiets is nergens leverbaar en Fietsstunt.nl heeft altijd goed contact met Batavus en belooft met 99% zekerheid dat de fiets in week 29 geleverd wordt en op tijd is i.v.m. onze vakantie.

Het is week 29, dus een mailtje verzonden met een vraag over de status. Geen antwoord! Dan maar bellen, hij gaat Batavus bellen want vrijdag hebben ze weer levering van Batavus en gaat mij daarna terugbellen.

Ontvang zojuist een mailtje dat de levering is uitgesteld naar week 30.

We gaan weer wachten en de fietsvakantie wordt verknald door Fietsentunt.nl. Wat een stunt! :(