Floryday reviews

Sonny
28-03-2021

Niet aan te raden

Ik wil een artikel retourneren. Het kost € 7,-

Het systeem van Floryday is nu al een half uur bezig om een retourticket aan te maken. Waardeloos. Niet kopen!

Hilde
10-03-2021

Goedkoop is duurkoop

Ik bestelde leuk uitziende frisse zomerjurk. Deze kostte een kleine12 euro + verzendkosten : totaal 14.95. Euro. De jurk werd redelijk snel bezorgd echter de kleuren weken sterk af van het plaatje: flets lichtblauw ipv fris aqua. Ik keek op de site om hoe te retourneren. Jurk bleek 1 euro minder waard te zijn en ook moesten er nog 7 euro verzendkosten betaald worden. Teruggave zou 3,95 zijn.

Ik geef de jurk wel aan een 2e hands winkel. Voor dat bedrag ga ik niet alle moeite doen. Wie weet staat de kleur iemand anders wel.

Hennie
09-03-2021

Rode sandalen

Ik heb vorig jaar mei rode sandalen besteld en betaald, ik geloof voor 33 euro, maar nooit iets gekregen of gehoord, dus OPGELICHT.

Lies
02-03-2021

Linnen jurk

Verschillende linnen jurken besteld, nou het lijkt er nog niet op. Echt schandalig, nooit geld terug gekregen, dus lieve allemaal niet bestelen bij Floryday

Kit
01-03-2021

Waardeloos !

Waardeloos. Blouse besteld. Zou viscose zijn, het is gewoon polyester. Ziet er niet uit. Zelfs te slecht voor de kringloopwinkel.Foto’s zijn opgepimpt en geven verkeerd beeld.

Renate
21-02-2021

ROTZOOI !

Ik had nog nooit van Floryday gehoord of gezien, maar bloemen blousen en jurken vind ik super leuk.

Alleen niet van Floryday wat wat mij betreft Vuilnisday mag heten want daar is mijn bestelling terecht gekomen!

Dus conclusie: 1 keer maar nooit meer!

Oma
17-02-2021

Ik wilde weten of dit bedrijf levert wat ze aanbieden.

Ik wilde weten of dit oplichters zijn of niet. Shirt besteld met leuke heldere kleurtjes en grote rits 18 euro incl. verzendkosten. Pakket kwam binnen 17 werkdagen binnen. De stof is een polyester met stretch ipv Cotton blend zoals vermeld op de site. Hierop is een goedkope print gezet die qua kleuren totaal afwijkt van de plaatjes. Dit kan direct de vuilnisbak in. Conclusie: NIETS BESTELLEN. Dit bedrijf levert rotzooi. Jammer dat je bij reviews geen foto kan plaatsen. Dan had ik het ontvangen shirt online kunnen zetten.

Carmy
07-02-2021

Florida is Daisyall en nog meer namen.

Bovenstaande namen zijn dezelfde nepshop. Er zijn nog meer namen. Ze maken in China na wat op de foto staat en het model en de stof lijken niet op de foto waarvan je het kledingstuk besteld hebt.

Steeds veranderen ze van naam, maar aan de foto's zie je dat ze hetzelfde bedrijf zijn.

Het zijn dus oplichters! Bestel niets.

Marjolein
07-02-2021

Te mooi om waar te zijn

De kleding die je ontvangt lijkt TOTAAL niet op de foto. Ronduit waardeloze, goedkope rommel

Alida
20-07-2020

Kleed terug gestuurd nog geen geld terug gehad

Aangetekend terug gestuurd 20/06/2020 Koste 6.90€

De 04/07/2020 Een E-mail gehad ze zouden mij terug tussen 7a15 werkdagen maar heb nog altijd niets terug gehad.

Reclame krijgen ik elke dag dat gaat maar regelen dat mijn geld terug gestort wordt dat gaat niet veel beloven maar niets doen.