Grandado reviews

8.3

08-03-2023

Prima levering en heldere informatie over de voortgang van de bestelling!

Geert
07-03-2023

Zeer correcte verzending en retourafhandeling

Benwald
07-03-2023

Er valt niet erg veel te vetellen. Mijn bestelling binnen 10 dagen geleverd vind ik top! Product is ook goed. Ik ben dik tevreden.

Meko
07-03-2023

Goed bedrijf pakket was binnen de aangegeven tijd gekomen

Petra
07-03-2023

Bestelling voor beste prijs. Duurde wel even voor ie er was, maar zonder verzendkosten en zonder track en tracé toch op de hoogte van vorderingen in verzendproces. Eerder dan verwacht geleverd.

Fred
07-03-2023

Goede kwaliteit en ongeveer na 1 week binnen.

Eva
07-03-2023

De bestelling verliep vlot en ook het (helaas) retourneren ging goed, vlot, soepel.

Petros
07-03-2023

Zij komen hun beloftes niet na, en zetten je op een dwaalspoor.

En daarna gaan ze een restitutie van veel minder geld naar je overmaken. Zodat de zaak gesloten wordt.

En dat doen ze telkens over en weer, Ik hoop dat ze voor eens en altijd met hun zaak ermee stoppen of gestopt worden.

Maarten
07-04-2023

Snelle beantwoording en vlotte afhandeling van mijn probleem

Als ik geweten had dat de lever tijd 5-6 weken zou zijn had ik de geen bestelling geplaatst.

Bestelling is nu bijna een maand geleden geweest en ik heb nog niets ontvangen

Ik ben nu ook bang dat er met het bestellen iets fout gegaan is, zodat ik de verkeerde apparaat krijg. Zou het terug sturen ook zolang duren?

Anneke
07-03-2023

Prima service. Track & Trace was goed te volgen. En zending was er sneller dan verwacht.

Sven
07-03-2023

Levering veel sneller dan verwacht. Kwaliteit is goed. Helaas had ik wel de verkeerde maat besteld (te klein), maar dat is eigen schuld.

Jeanette
07-03-2023

Ik heb een bestelling geplaatst en achteraf reviews gelezen.

Maar ik ben erg blij want mijn pakje was binnen 9 dagen bij mij in huis. Uitstekend ingepakt ook nog.

Jac
07-03-2023

Ze hebben me goed geholpen toen ik een fout had gemaakt en daarna een snelle levering van het product dat wij gekocht hadden.

Alix
07-03-2023

Product gemakkelijk gevonden en levering zonder problemen

Sharon
07-03-2023

Duidelijke website, goede prijzen en redelijk snelle levering

Wouter

De kwaliteit was prima.

Pas na de bestelling had ik door dat de leveringstermijn behoorlijk oploopt, men sprak zelfs van 15 tot 25 werkdagen. Dat zijn behoorlijk veel kalenderdagen.

Dit was vervelend omdat ik dit gekocht had voor een verjaardag. De sokken zijn geleverd na de verjaardag.

Maar uiteindelijk is er toch sneller geleverd dan voorzien (10 kalender dagen.

De persoon die wiens verjaardag het was heeft nu 2 geschenken gekregen. Dus eind goed, al goed.

07-03-2023

Gewenste product tijdig geleverd binnen de gestelde termijn

Inge

Prima. Op tijd geleverd

Leen
07-03-2023

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling en de snelheid waarmee ik mijn pakket ontving.

Hartelijk dank!

José
07-03-2023

Het probleem over de bestelling werd snel en correct opgelost.