HEMA reviews

3.1

04-07-2021

Zeer teleurstellend

Ik denk dat ik al 14 jaar klant ben. Altijd op tijd betalen en geen enkele claim in al die jaren.

Nu heb ik ze een keer nodig bij stormschade en dan krijg ik een foutieve schadebepaling. Dus geen uitbetaling of hulp. Ik zou mooi wegblijven van deze verzekeraar.

03-07-2021

Misleiding

Op vrijdagavond rond 21.30 een bestelling gedaan in de webshop

staat duidelijk voor 22.00 uur besteld morgen in huis

de mail die ik als bevestiging kreeg vermeld ook,levering 03 juli.volgt een track en trace code.

echter deze niet ontvangen

en uiteraard geen bestelling geleverd

klantenservice gebeld

oh kan wel maandag of dinsdag worden dat het komt

Mila
02-07-2021

Niet te doen

Online een bestelling gedaan zodat ik het "even snel" in de winkel kan ophalen (moest er toch zijn). Meeste artikelen waren online in de sale en dus had ik voor veel artikelen de laatsten in mijn maat nog mee kunnen pakken. Netjes een mail gekregen dat mijn pakket was aangekomen in de winkel en dat ik hem kan komen ophalen, maar in de winkel waren ze mijn pakket kwijt. Nergens te vinden. Ik moest keer op keer mijn mail laten zien om te 'bewijzen' dat we echt naar die winkel verzonden was. Uiteindelijk met lege handen naar huis en een belofte voor een kortingscode. 10%, maar wel in combinatie met allerlei regels zodat zij er uiteindelijk meer profijt van hebben dan ik. Alle sale artikelen + artikelen die ik "nog mee had kunnen makken" natuurlijk weg. Heel vreemd.

Alex
21-06-2021

Misbruik Corona door prijsverhoging in restaurant ?.

Moest € 5,50 betalen voor een kleine cappuccino en een kleine koffie in een HEMA restaurant.

Hiervoor moet je ook nog in de rij gaan staan en krijg je 2 koppen zonder schoteltje de suiker en melk moet je ook nog zelf gaan halen.

Kijk eens bij een ander restaurant , daar betaalde ik voor 2 koffie € 5,00 met een schoteltje onder het kopje , een koekje en een likeurtje erbij.

En het werd ook nog eens keurig gebracht.

HEMA ga je schamen.

HM
13-06-2021

Een scheve fototaart bij hema

Ik heb een fototaart in hema den haag (Grote markt) bestel voor mijn zoon verjaardag. Maar de foto was met scheve afgedrukt en onzorgvuldig op de taart geplakt. Bij ontvangst wordt de afbeelding gescheiden van de taart. Zeer teleurgesteld en vervelend. Ze moeten veranderen als ze niet failliet weer willen gaan

Moniek
13-06-2021

Slechte foto service van HEMA!

Fotorolletje ingeleverd bij HEMA. Ik wist niet meer precies wat er op het rolletje stond, dus was heel benieuwd naar de foto's. Ik moest een paar euro betalen om ze te laten ontwikkelen.

Toen ik ze weer op kwam halen moest ik ook een bedrag betalen. Bij thuiskomst bleek dat er helemaal geen foto's op stonden. Ik heb dus een aardig bedrag betaald om een fotorolletje in stukken te laten knippen. Slechte foto service van HEMA!

Iris
24-05-2021

Verspilling broodjes restaurant

Vorige week Hema Beilen broodje zalm besteld want ik weet dat broodjes elke dag gemaakt worden, broodje zalm moest weggegooid worden want de tijdslimiet zelf ingesteld door de Hema was verlopen . Het broodje net als de resterende weg gegooide 3 broodjes waren nog geen halve dag oud! Schandalige vertoning als je je realiseert dat de Hema zelf in 2018 met een actie tegen onnodige verspilling begonnen is dit nu zelf doet met verse broodjes van ongeveer 4 uur oud.

22-05-2021

Punten verzilveren fiasco bij HEMA Zeist

Vandaag verliepen onze opgespaarde HEMA punten. Mijn vrouw en ik hadden voor een bezoek bij HEMA Zeist twee coupons aangeschaft voor een kopje koffie aldaar.

Bleek dat zij de koffiecorner niet geopend hadden.

De bedrijfsleidster gevraagd wat hier aan te doen en of wij de punten nog voor iets anders konden gebruiken.

Het klant-onvriendelijke antwoord was dat wij daar maar 20 km verder voor naar Amersfoort moesten rijden en dat het jammer was voor ons en dat zij daar verder niets voor in de plaats voor wilde doen.

Wij zijn frequent te vinden geweest voor aankopen aldaar, maar met zulke leidinggeven werknemers zal naar mijn mening de HEMA steeds verder afglijden en zal ik daar beslist niet meer komen,

Cecile
07-05-2021

Online bestellign

Pakket online besteld. Bericht ontvangen dat het wat gearriveerd, dit was niet zo. Voor niks naar de winkel gekomen, want ik kon het product ook niet uit de winkel halen voor dezelfde prijs. Zeer slechte service voor een trouwe HEMA klant.

Nadat ik een klacht ingediend had, geen bedankje of excuses.

JF
01-05-2021

Online bestelling

Na de aankondiging van verruiming winkels wilde ik niet in de rij voor de Hema staan. Heb ik online mijn bestelling gedaan met de mogelijkheid deze op te halen in de winkel.

Pakket opgehaald ben ik thuis ontbreekt de pot met glucosamine. Ik bel met desbetreffende Hema moet de klantenservice bellen. Na een flink keuze menu iemand aan de telefoon. Omdat ik mijn bestellen betaald heb in de winkel en zij niets na kunnen leveren ? moet ik terug naar de desbetreffende Hema om mijn geld terug te krijgen. Wil mijn geld niet terug wil een pot glucosamine, dat is niet mogelijk. Als ik mijn geld terug heb kan ik in de winkel een pot aanschaffen. Hoe omslachtig was mijn 1ste online bestelling tevens de laatste.

In deze tijd is dit een niet werkende webshop als je die naam al wil gebruiken.

Cora
30-04-2021

Goed sneller service

Ik had wat kleding besteld het kwam keurig op tijd aan

Anouk
28-04-2021

Goed en netjes

Fotoboek besteld hij is prachtig

I-one
02-04-2021

Geldklopperij

De Hema doet alles om je binnen te halen dmv een aantrekkelijke premie en eenvoudige voorwaarden. Het is te hopen dat er niets voorvalt want daarna proberen ze op alle manieren ervoor te zorgen dat ze niet hoeven uit te betalen. Ethiek kennen ze niet en het neigt eerder naar oplichting. Mijn advies is om geen verzekering hier af te sluiten!

31-03-2021

Bezorgkosten

Onbegrijpelijk dat hema in deze tijd geld rekent als je hun producten komt ophalen in de winkel!

Onder het argument van de medewerker:" het is speciaal opgestuurd.", wat een onzin! Hema koffiebonen! Speciaal opgestuurd?

Je kan ook gewoon de winkel bevoorraden en van daaruit je logistiek regelen.

Beetje jammer.

Mieke
23-03-2021

Verspilling

Ik heb 2 oogpotloodjes besteld en geleverd gekregen. Alleen de levering kwam in een doos groter als een schoenendoos om enig idee te krijgen. Dit is echt belachelijk dat had in een kleine enveloppe gekund gewoon door de brievenbus. Wat een verspilling, de verpakking een grote doos, daarin een grote papieren zak en als laatste moet hier een bestelauto van DPD het pakket afgeven. Hema wat schandalig zoveel verspilling!

14-03-2021

Bestel waardebonnen krijg niks

Bestel waarde bonnen en betaal ze en daarna krijg ik niks meer te horen.

Geld weg! En geen bonnen.

Heel erg vervelend! Op telefoontjes en

Mailtjes wordt niet gereageerd.

Echt een waardeloze zaak geworden!

Kocht jaren bij ze, maar mij zijn ze kwijt als klant!

Nico
07-03-2021

Rijstevlaai niet te eten

Bij de HEMA een rijstevlaai besteld.

Het afhalen was goed geregeld, netjes volgens afspraak.

Helaas was de vlaai oud en had in de vriezer gelegen.

De slagroom was er wel vers opgespoten maar de rijst was droog en hard.

Deze kon gelijk de vuilnisbak in .

Dus in het vervolg geen HEMA gebak meer.

Nico Habermehl Rotterdam

Eline
28-02-2021

Voorraadinfo klopt niet voor online shoppen

De voorraadinformatie klopt vaak niet waardoor mijn online bestelling nu al meermaals deels werd geannuleerd na het plaatsen van de bestelling. Heel teleurstellend.

Aafje
26-02-2021

Click en collect

Op tijd van afhalen, winkel dicht verwezen naar ander filiaal en daar weer verwezen naar vorig filiaal in Bussum

Telefonisch 3-2-1 wachtende voor u na 15 min lijn verbroken tot 3x toe Klantenservice snel aan de lijn maar lijn plotseling verbroken

Kortom onbereikbaar

Freddy
23-02-2021

Click en collect

Bestelling geplaatst,datum en tijd ingevoerd,betaald via bank,opgehaald bij winkel.Keurig,mijn gekozen product.