Xenos reviews

3.5
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Jolanda
13-09-2022

Wat een bagger van veel producten.

Een nieuwe snijplank van Acacia hout gekocht, omdat de huidige bamboe snijplank volgens mij niet echt hygienisch was. Houten plank weren van nature bacterien en bamboe is geen hout kwam ik tot het besef.

Plank 2 keer afgewassen en er komen serieuze grote splinters los. Had bij thuiskomst al mijn bedenkingen en Acaciahout opgezocht. Dit moet een zeer dichte/compacte houtsoort zijn. Waar ik naar kijk is een heel grove en open constructie. Pure nep dus en levensgevaarlijk als deze splinters in je voedsel terechtkomen. Ik ga dit direct aangeven bij de warenwet.

Aron
24-01-2022

Nog geen ster waardig! Wat een k-t winkel is de xenos. Sevice nog lager dan het iq van een stoeptegel. Mijn advies koop hier niks! Zodra je de klantenservice nodig hebt alleen maar gezeik. Bestellingen Annuleren staat niet in het woordenboek. Spullen afhalen kan vanaf 6 dagen dus bestel al zeker niks wat je snel nodig hebt. De gemiddelde AliExpress levering kan hiermee concurreren. Wil je een bestelling annuleren omdat je de levertijd te lang vind zul je eerst naar een winkel toe moeten. (Deze zijn open van 9.30 tot 17.00) al moeilijk te halen voor een werkende Nederlander. Den denk je goed bekeken deze kantoortijden. Met pijn in moeite om 16.55 bij de winkel, is het personeel al lang en breed vertrokken. Kan gebeuren op een rustige dag. Poging 2. Wat denk je iedereen vertrokken.

Samengevat systeem van dit bedrijf werkt voor geen meter en is erg achterhaald. Denk je bij de klantenservice iets gedaan te krijgen sturen ze je gewoon naar de winkel die dan vervolgens niet berijkbaar

Mustapha
23-12-2020

Zeer slecht!

Zeer Slecht! Doos is ingedeukt en beschadigd geleverd. Er waren meerdere borden stuk geleverd van mijn bestelling. Ik wacht nu nogsteeds op de na levering. Waarvan 1 bord die ik besteld had niet meer verkrijgbaar was. Dus ik heb nu een serviesset die niet compleet is. Die ik wel nodig had met kerst. Ik zal hier niet nog een keer bestellen.

Mw. Henriëtte
04-08-2020

Uitstekend

Online theelichtjes besteld. Goed verpakt en een snelle bezorging. Bestelling geplaatst, de volgende in huis??

Tot een volgende bestelling!