Kentekenmaken.nl reviews

2.4
Laatste 12 maanden202320222021

Recente Kentekenmaken.nl ervaringen

24-07-2024

Beschadigde levering en geen contact met firma mogelijk

Alex
22-07-2024

3 maanden voor 1 plaat. Communicatie slecht. Service slecht. Alles slecht

Carl
08-07-2024

Kentekenplaten besteld en betaald….niks geleverd.

Slechte/geen bereikbaarheid,wordt niet terug gebeld of geen reactie gegeven op berichten.

“U kunt gerust bellen” volgens de site.

Zoqls andere reviews aangeven…. onbetrouwbaar!

Roel
01-07-2024

Ik had platen besteld voor een oldtimer met de opgelegde luxe letters en ontving inderdaad binnen twee dagen de platen, die bleken helaas wit te zijn [voortoepassing voor een aanhanger]. Na enige overleg bleek niet duidelijk te zijn dat ik voor blauwe had gekozen, echter op verzoek heb ik een foto van de ontvangen witte doorgestuurd en kreeg als nog na enkele dagen de blauwe op gestuurd, in belgie, zonder extra kosten. Dus tevreden met de service en de communicatie via whatsupp, roel.

Edo
25-06-2024

De door mij bestelde kentekenplaat zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Niks gezien na ruim een week. Net alle afschuwelijke recensies gelezen. Whatsapp ook geen antwoord. Bank zegt nikt te kunnen doen, adviseerde aangifte. Politie (via 0900-8844) "neemt geen aangifte van internetoplichting in behandeling onder de € 500"?!?

Sharona
21-06-2024

31 mei 2024 bestelling geplaatst een kenteken voor onze bruiloft maar helaas nog steeds niks ontvangen en dit gaat 100% aan alle slechte reviews te lezen niet gebeuren ook. Helaas lees ik dit pas achteraf. bizar dat iemand zo lang door kan gaan met oplichten van mensen…. Zonder dat er wat aan gedaan wordt… onvoorstelbaar. Lekker geld verdienden, goed voor je karma Ryan Born….

Freddy
20-06-2024

Schandalig bedrijf! Als men vanuit Belgie moet bestellen dan moet men eerst een bank overschrijving maken. Dat duurt dan een week als het geld is aangekomen. Men krijgt totaal geen bericht. Na weken wachten (en diverse e-mails) wordt er door Post.nl niet op mijn thuisadres geleverd zoals aangevraagd bij de bestelling. Niettegenstaande dat Post.nl elke dag in onze straat levert moet men dan het kenteken gaan afhalen bij een ophaaladres. Lekker handig! Gewoon een schandalig bedrijf en zeker daar niets bestellen!

11-06-2024

Let op! niks bestellen!

Gelukkig heb ik maar 1 kentekenplaat besteld en is het bedrag laag. Meerdere keren mail contact gezocht en kreeg een zeer kortaf antwoord, maar mijn kentekenplaat is nooit geleverd.

Wees gewaarschuwd hier niks bestellen oplichters!

Erik-Jan
08-06-2024

Op 4 mei 2024 een witte kentekenplaat besteld met eurosticker. Helaas werd er een verkeerd getal op geplaatst. Kan gebeuren. Foutje. Eerst een mail gestuurd, met foto van de plaat, en het verzoek de juiste plaat te sturen. Geen reactie. Later geprobeerd te bellen. Antwoord was om een sms te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Ordernummer erbij geplaatst na het verzoek hierom. Logisch. Daarna geen reactie meer. Whatsapp gestuurd, nogmaals sms gestuurd. Contactformulier ingevuld. Geen reactie. Wacht nog steeds op de kentekenplaat met het juiste kenteken. Eigenlijk wacht ik nog steeds op een reactie. Ben benieuwd.

Nog maar eens een paar keer gemaild.

Er werd gevraagd wat er mis wat. Nou; kwestie van da mail maar eens lezen.

Maar eens bij de dealer geïnformeerd of zij ook aan kentekenplaten doen. En ja hoor; ‘s Morgens besteld, ‘‘s middags opgehaald. Kortom: vergeet dit bedrijf, ga naar je autodealer. Stuk goedkoper ook.

30-05-2024

Geen levering, geen serieuze reacties. Fout bedrijf. Ik zou maar ander bedrijf kiezen

Luuk
25-05-2024

Besteld, betaald en geen levering. Op mail wordt niet gereageerd. Via Whatsapp werd tot 3x toe beloofd dat de plaat verzonden zou worden en ik een track&trace zou krijgen. Nooit iets gezien.

Axel
25-04-2024

2 luxe oldtimer platen besteld. Bij 1 daarvan is het streepje er afgevallen tijdens rijen dus foetsie. Proberen contact op te nemen met kentekenmaken.nl

1: er is geen adres te vinden op de website.

2: Op e-mail reageren ze bijna niet. 23 mailtjes, af en toe reactie maar geen aktie ondanks belofte.

3: Whatapp contact wordt helemaal niet op gereageerd.

4: Nadat ik een review geplaatst heb vanwege de super slechte service kreeg ik een bericht dat ze daarom niets meer wilde doen (alsof ze wat deden).

Ben er nu 2 maandend mee bezicht maar geen reakties meer. Wat een bud bedrijf. Vermijden

Neal
18-04-2024

Allereerst: voor 17:00 morgen binnen is écht een onzin claim bij dit bedrijf want dit maken ze niet waar.

Ze hebben de verkeerde leverinformatie erop gezet waardoor de levering nu fout gaat. Ze beweren dat PostNL de schuldige is maar na contact met PostNL en wat ik zelf gewoon duidelijk in de lever informatie zie van PostNL doet postNL het goed en heeft dit bedrijf de verkeerde informatie aan PostNL gegeven. Ik heb dit ook vergeleken met mijn order en ik heb dit óók juist gedaan.

Contact met dit bedrijf is uitermate slecht. Enkel sms en amper reactie.

Ik krijg geen betaalbevestiging en orderbevestiging tot dagen later. Dit terwijl zij claimen de volgende dag te leveren. Ik dacht een tijdje dat ik gescammed was.

16-03-2024

Nadat ik de bestelling had geplaatst voor een witte kentekenplaat stuitte ik op een behoorlijk aantal negatieve recensies. De volgende dag contact gezocht over mij bestelling. Ik kreeg via WhatsApp direct antwoord op mijn vragen, de dag erna een track & trace code en weer een dag later was de plaat bezorgd via Kentekenfactory.nl . Prima via de mail op de hoogte gehouden. Ik ben tevreden!

07-03-2024

Besteld en betaald, en niet juiste plaat gekregen.

Reageren niet op contactverzoeken (per mail, app, telefoon).

Waardeloos bedrijf en je bent je geld kwijt!

kom hier zeker niet meer terug

Stijn
08-01-2024

3x (oldtimer)platen besteld in de afgelopen 6 jaar.

1ste keer:

22-11-2018 ging goed. Bestelnummer 21738

2e keer:

09-05-2021 platen besteld met houder, kwamen binnen maar houders andere maat dan de platen. Gevraagd om passende maar helaas nooit antwoord gehad. Bestelnummer 8832

3e keer

24-07-2022 platen besteld en betaald maar bestelling nooit gekregen meerdere keren via mail, telefoon of sms contact geproebeerd te krijgen maar tot op heden geen kentekenplaten gekregen. Bestelnummer 25644

Matig bedrijf, zeer slecht bereikbaar, wegwezen hier.

Sven
28-12-2023

Alles netjes geleverd, iets later door de kerstdrukte.

Kwaliteit is goed.

Tip: stuur je klanten de track en trace zodra deze bekent is van de postnl en pas de levertermijn iets aan. 3 tot 5 werkdagen is helemaal niet erg voor een product op maat.

03-11-2023

Geen platen krijgen, geen contact mee te krijgen, alleen per sms.

Na lang zeuren wel gelukkig mijn geld terug!

Vreemde bedrijfsvoering hier!

27-09-2023

Levering netjes op tijd en geheel zoals besteld.

IVO
26-09-2023

Besteld en betaald, maar na een maand nog steeds niets geleverd.

Reageren niet op contactverzoeken (per mail, app, telefoon).

Waardeloos bedrijf en je bent je geld kwijt!

Meer Kentekenmaken.nl reviews