Kentekenmaken.nl4 ervaringen

Jorine
29-08-2018

Bestelling te laat geleverd en beschadigd

De bestelling was te laat geleverd terwijl ze aangeven voor 17.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Ik heb er echter 5 dagen op moeten wachten. Vervolgens is de bestelling beschadigd en heb ik op verschillende manier contact proberen te zoeken zonder resultaat. Via whatsapp uiteindelijk wel en ze geven alleen aan dat het druk is en dat ik de plaat eerst retour moet sturen. Geen excuus of wat dan ook. Vervolgens reageren ze ook niet op mijn vragen en is er nog steeds geen oplossing.

Ja
19-07-2018

Levert niet. Oplichting! Pas op!

Niet te bereiken. Bestelling wordt niet geleverd en betaling niet teruggestort.

Geld kwijt

KB
20-06-2018

Besteld, betaald, niet geleverd

Besteld, betaald, niet geleverd …… let op met dit bedrijf! telefonisch niet bereikbaar, reageert niet op email berichten aangaande je bestelling

Ger
15-03-2018

Niet leveren wat is gevraagd. Geen geld teruggave.

Op 22 februari tekst platen besteld. Op een bord kwam de tekst niet uit en is na vragen op een ander bord gezet welke veel goedkoper was. Het tweede bord was niet leverbaar in de gevraagde kleurstelling en is ook vervangen voor een goedkopere kleur "plaat van de maand". Hiermee kwam de bestelling veel goedkoper uit en ik heb per mail en telefoon (lukte maar een keer). gevraagd om de rest som terug te storten op mijn rekening. Dit is helaas niet gebeurd. De platen zijn wel op tijd geleverd, maar duur betaald!

Welk cijfer geef jij Kentekenmaken.nl?