Kentekenmaken.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Kentekenmaken.nl ervaringen

Harry
02-04-2022

Geen plaat ontvangen en geen contact. Let op fake.

Wees gewaarschuwd

Hc
24-03-2022

Geen product ontvangen

Geen contact mogelijkheden, niet via mail, tel of sms.

Mijn advies geen zaken doen met kentekenmaken.nl

Ferry
14-03-2022

Ik heb een kentekenplaat besteld met plaathouder en betaald, ik heb wel de plaat gekregen maar de plaathouder ontbreekt.

2 X een mail gestuurd 3 X gebeld maar er wordt niet opgenomen.

Ik ben dus het geld kwijt. advies zoek een ander bedrijf.

Roel
03-03-2022

Snel geleverd en een mooie shop! Ook mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit vind ik zelf zeer prettig en geeft zekerheid. TOP!

23-02-2022

Heb hier een kenteken besteld in 3 weken een paar keer gemail met 1 antwoord wat is je bestel nr terwijl ik gereageerd heb op een mail van hun waar een heel overzicht in staat met mijn naam en alles alleen weer geen bericht!

Na 3 weken dan maar proberen te appen eerst leek het contact goed en zeggen ze dat het vervelend is alleen later zeggen ze dat ze de status aan het controleren zijn en er niet gereageerd word dus heb daarna 10 appjes gestuurd maar ze negeren je gewoon lezen het wel alleen krijg geen antwoord! Gewoon een mega kut bedrijf!

Koop hier nooit iets!

Lkkr leven van andermans centen

Zo kan ik ook wel een webwinkel runnen! Oplichters? Of slechte ondernemers?

Brian
23-02-2022

Goede site en een heldere bestelwijze.

Jo

Zeer snel bezorgd.

Aad
23-02-2022

Zeer snel bezorgd en had nog leuk contact met deskundig advies.

Odyr
23-02-2022

Heb een witte plaat hier besteld voor mijn aanhanger. Was snel in huis en ook goed verpakt!

Bas
23-02-2022

Snelle bezorging en overzichtelijke site!

Patrick
22-02-2022

Niet de volgende dag (zoals op site) maar 3 weken later bericht dat kenteken order behandeld was. Gemaild dat ik de order cancel, geen reactie. Drie telefonische pogingen, 1 sms en 2 mails later nog steeds geen enkele reactie maar wel (verbogen want ondeugdelijk verpakt) bezorgd. Amateurs en oplichters, nooit daar kopen!

Niels
13-02-2022

Heel kort, wel betaling ontvangen, niets leveren. Geen contact, geen reactie. dus, geen goede review. Een dikke vette 0 voor deze .

Peter.
07-02-2022

Heel slecht bedrijf ,nooit hier kopen je bent je geld kwijt en produkt heb je niet. Onbereikbaar zijn ze. Er zijn veel betere zoal kentekendrukken. Vooral het niet opnemen of mails beantwoorden is een ramp. Volgens hun website grootste van europa. Maar een levering van een bordje lukt niet. Terweil ze wisten dat ik er 675 nodig had. Een vlink aantal zet je er toch voor in lijkt mij. Zijn allemaal namen van huisjes. Terweil ik nog steeds op het ene bortje wacht. Heeft hun concurent in 24 uur gemaakt en geleverd.

Piet
24-01-2022

Kentekenplaten besteld en betaald, worden niet geleverd!

Ronald
17-01-2022

Bestelling niet ( nog steeds ) ontvangen, telefonisch onbereikbaar, per mail geen terugkoppeling. Deze firma raad ik dus af. Firma is zeer klant onvriendelijk . Ga aangifte doen.

Pascal
11-01-2022

Enorm slecht in communicatie en het ruikt naar oplichting. Komt pas in actie nadat er aangifte gedaan is. Dus wacht je op je product, 3 weken wachten en dan gewoon aangifte doen dan ontvang jij je product binnen 2 dagen. Dan kun je de aangifte ook weer intrekken. Jammer dat het zo moet.

Mike
06-12-2021

Eindelijk was mijn gerestaureerde Defender klaar om de weg op te gaan, mooie platen besteld, en. veel betalen niks leveren. Geen reaktie op telefoon, mail, sms, wat een oplichters!

Koop nooit bij Kentekenmaken.nl

11-10-2021

Oplichters! Je betaald en daarna zijn ze van de aardbodem verdwenen. 2 blauwe platen besteld , betaald en niets ontvangen… wees gewaarschuwd bestel hier niet!

Harmen Wim
12-07-2021

Niets bestellen hier aub

Blauwe kentekenplaat met opgelegde letters besteld. Vooraf betaald. Geen levering, afgesloten telefoon, geen contact en helaas alle reviews van oplichting te laat geleverd.

Herbert
09-07-2021

Bedrijf levert niet

Betaald maar niets ontvangen. Mail gestuurd geen reactie. Ga nu maar aangifte doen.

Meer Kentekenmaken.nl reviews