Kentekenmaken.nl25 ervaringen

Harmen Wim
12-07-2021

Niets bestellen hier aub

Blauwe kentekenplaat met opgelegde letters besteld. Vooraf betaald. Geen levering, afgesloten telefoon, geen contact en helaas alle reviews van oplichting te laat geleverd.

Herbert
09-07-2021

Bedrijf levert niet

Betaald maar niets ontvangen. Mail gestuurd geen reactie. Ga nu maar aangifte doen.

Robert
14-06-2021

Niets geleverd. Helaas te laat reviews gelezen

Zoals de titel al zegt. Jammer.

Thomas
Thomas
04-05-2021

Niet geleverd, geen contact mogelijk

Kentekenplaat besteld, maar niks geleverd en niks van ze gehoord. Op mails wordt niet geantwoord en het telefoonnummer van de website blijkt niet te werken.
Oplichterij.

Jm
04-04-2021

Wel betaald, niets geleverd, geen reactie

Feiten zijn simpel: Wel betaald, niets geleverd, geen reactie. Telefoon lijkt inmiddels ook afgesloten. Dit is nu al een maand geleden

Gerard
01-04-2021

Betaald en (nog) Niets geleverd

Na betaling een bevestiging mail ontvangen en na 4 dagen nog niets ontvangen.reageert niet op mail en zijn telefonisch niet te bereiken. Oplichters.

Ruud
08-03-2021

Niks geleverd, wel betaald

Kentekenplaten besteld, betaald, maar er wordt niks geleverd.

Telefoon en mail wordt niet op gereageerd!

Let Op! Oplichting!

Jerry
Jerry
Deze klacht is opgelost
17-02-2021

Besteld maar er word niets geleverd!

Bestelling gedaan betreft 2x oldtimerplaten met oplegletters (€60,47) op 01-02-2021. Bevestiging ontvangen. Daarna niks meer gehoord. Na meerdere telefoontjes, mails, en appjes nergens reactie op gekregen.
Ik heb vanmiddag aangifte gedaan.

Levert niks en reageert nergens op!
Let op mensen!

Paul
06-02-2021

Leveren niet ook niet na nieuwe belofte

De 'heer' Ryan Born eigenaar van dit bedrijf is een onbetrouwbare man. Niet mee in zee gaan, niet bestellen want hij levert niet. Beloofd beterschap maar laat vervolgens weer afweten. Wij hebben hem nu 48 uur gegeven om het volledige bedrag terug te storten. Zo niet dan starten we een campagne via social media

John
03-02-2021

Goede kwaliteit, Netjes geleverd

Dit heeft goed verlopen. Van bestellen tot leveren. Ziet er netjes uit. En de enige die ik gevonden had die een oldtimer Motor kenteken plaat 210x143 mm Kon maken met LUXE letters. Ik ben er zeer blij mee.

Js
15-12-2020

WEL BE5AALD, NIET GELEVERD

Twee jaar geleden iets besteld, dit is keurig geleverd.
Nu weer bestelling gedaan, is niet geleverd. Ze reageren niet op mail en telefoon. Balen,

Arian
Arian
04-12-2020

Geen levering en niet bereikbaar

Op 28-10-2020 heb ik kentekenplaten besteld voor mijn klassieke DAF. Na bevestiging van de bestelling via de mail heb ik nooit meer iets vernomen van de bestelling. Ik heb diverse keren het telefoonnummer gebeld, en ook diverse mailtjes verstuurd. Op de mailtjes wordt niet gereageerd en op het telefoonnummer krijg ik alleen voicemail.

Anita
27-11-2020

Top service, zelfs emoticons mogelijk op de plaat!

Top service, na navraag heb ik gekregen wat ik wou!

Jo
27-11-2020

Gewoon een eerlijk bedrijf!

Besteld en ontvangen!

Sandra
29-09-2020

Fraude

Bestelling gedaan, betaling gedaan, bevestiging ontvangen, daarna niets meer. Telefoon voice mail en op mail of contactformulier website geen reactie

Catharinus
23-09-2020

Wel betalen, maar levert niet.

Op 28 augustus op de mooie site van kentekenmaken.nl een blauwe kentekenplaat besteld, luxe uitvoering met opgelegde letters en kentekenplaathouder, kosten €40,79. Direct een bevestiging ontvangen. Daar stond een enge zin boven: 'nu is het wachten op je bestelling bij kentekenmaken'. Dat was voor mij reden om naar reviews te kijken, helaas te laat. Op 7, 9 en 17 september gemaild waar de bestelling blijft. Geen reactie. Tussendoor diverse keren gebeld, maar wordt direct naar het antwoordapparaat doorgeschakeld. In mijn mail van 17 september heb ik drie werkdagen de tijd gegeven om alsnog te leveren of het geld terug te storten en zo niet, dat ik dan aangifte zou doen en reviews zou plaatsen. Opnieuw geen reactie. Vandaar deze review en ik heb aangifte gedaan. De conclusie is: dit zijn oplichters!

Stichting
24-08-2020

Levert niet; laat niks horen! >> Geld kwijt!

Verhaal is simpel; er werd nooit geleverd en nooit gereageerd op herhaaldelijke telefoontjes, e-mails.
Een oplichter dus .

Yt
28-07-2020

Oplichting

Besteld betaling gedaan niks gehad geen geld terug .een grote oplichter

Ano
03-07-2020

OPLICHTING onjuist product geen service

Hoe netjes de website eruit ziet hoe slecht de kwaliteit van het product en service is.

Kenteken plaat met europees logo bestel waarbij het logo er niet op zat. Nu 3 mailtjes verzonden en 1 keer per website invul formulier waarop niet wordt geantwoord. Ook het telefoon nummer zit achter de voicemail. Niet bestellen hier! je wordt opgelicht

Onno
29-06-2020

Ook opgelicht.

Ook opgelicht.
Helaas, ook opgelicht. Van de bestelde kentekenplaten slechts 1 exemplaar ontvangen die fout was gemaakt met scheef opgeplakte witte letters in verschillende maten in plaats van de bestelde gestanste platen. Na maandenlang vele e-mails verzonden te hebben en genegeerd te zijn, ga ik nu juridische stappen ondernemen, ik heb een incassobureau ingeschakeld en ga aangifte doen bij de politie. Jammer dat het zo moet gaan!

Meer Kentekenmaken.nl reviews
Welk cijfer geef jij Kentekenmaken.nl?