Kentekenmaken.nl reviews

Recente Kentekenmaken.nl ervaringen

Piet
11-06-2024

Let op! niks bestellen!

Gelukkig heb ik maar 1 kentekenplaat besteld en is het bedrag laag. Meerdere keren mail contact gezocht en kreeg een zeer kortaf antwoord, maar mijn kentekenplaat is nooit geleverd.

Wees gewaarschuwd hier niks bestellen oplichters!

Erik-Jan
08-06-2024

Op 4 mei 2024 een witte kentekenplaat besteld met eurosticker. Helaas werd er een verkeerd getal op geplaatst. Kan gebeuren. Foutje. Eerst een mail gestuurd, met foto van de plaat, en het verzoek de juiste plaat te sturen. Geen reactie. Later geprobeerd te bellen. Antwoord was om een sms te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Ordernummer erbij geplaatst na het verzoek hierom. Logisch. Daarna geen reactie meer. Whatsapp gestuurd, nogmaals sms gestuurd. Contactformulier ingevuld. Geen reactie. Wacht nog steeds op de kentekenplaat met het juiste kenteken. Eigenlijk wacht ik nog steeds op een reactie. Ben benieuwd.

Nog maar eens een paar keer gemaild.

Er werd gevraagd wat er mis wat. Nou; kwestie van da mail maar eens lezen.

Maar eens bij de dealer geïnformeerd of zij ook aan kentekenplaten doen. En ja hoor; ‘s Morgens besteld, ‘‘s middags opgehaald. Kortom: vergeet dit bedrijf, ga naar je autodealer. Stuk goedkoper ook.

Mark
30-05-2024

Geen levering, geen serieuze reacties. Fout bedrijf. Ik zou maar ander bedrijf kiezen

Luuk
25-05-2024

Besteld, betaald en geen levering. Op mail wordt niet gereageerd. Via Whatsapp werd tot 3x toe beloofd dat de plaat verzonden zou worden en ik een track&trace zou krijgen. Nooit iets gezien.

Axel
25-04-2024

2 luxe oldtimer platen besteld. Bij 1 daarvan is het streepje er afgevallen tijdens rijen dus foetsie. Proberen contact op te nemen met kentekenmaken.nl

1: er is geen adres te vinden op de website.

2: Op e-mail reageren ze bijna niet. 23 mailtjes, af en toe reactie maar geen aktie ondanks belofte.

3: Whatapp contact wordt helemaal niet op gereageerd.

4: Nadat ik een review geplaatst heb vanwege de super slechte service kreeg ik een bericht dat ze daarom niets meer wilde doen (alsof ze wat deden).

Ben er nu 2 maandend mee bezicht maar geen reakties meer. Wat een bud bedrijf. Vermijden

Neal
18-04-2024

Allereerst: voor 17:00 morgen binnen is écht een onzin claim bij dit bedrijf want dit maken ze niet waar.

Ze hebben de verkeerde leverinformatie erop gezet waardoor de levering nu fout gaat. Ze beweren dat PostNL de schuldige is maar na contact met PostNL en wat ik zelf gewoon duidelijk in de lever informatie zie van PostNL doet postNL het goed en heeft dit bedrijf de verkeerde informatie aan PostNL gegeven. Ik heb dit ook vergeleken met mijn order en ik heb dit óók juist gedaan.

Contact met dit bedrijf is uitermate slecht. Enkel sms en amper reactie.

Ik krijg geen betaalbevestiging en orderbevestiging tot dagen later. Dit terwijl zij claimen de volgende dag te leveren. Ik dacht een tijdje dat ik gescammed was.

Frank
16-03-2024

Nadat ik de bestelling had geplaatst voor een witte kentekenplaat stuitte ik op een behoorlijk aantal negatieve recensies. De volgende dag contact gezocht over mij bestelling. Ik kreeg via WhatsApp direct antwoord op mijn vragen, de dag erna een track & trace code en weer een dag later was de plaat bezorgd via Kentekenfactory.nl . Prima via de mail op de hoogte gehouden. Ik ben tevreden!

Kees
07-03-2024

Besteld en betaald, en niet juiste plaat gekregen.

Reageren niet op contactverzoeken (per mail, app, telefoon).

Waardeloos bedrijf en je bent je geld kwijt!

kom hier zeker niet meer terug

Stijn
08-01-2024

3x (oldtimer)platen besteld in de afgelopen 6 jaar.

1ste keer:

22-11-2018 ging goed. Bestelnummer 21738

2e keer:

09-05-2021 platen besteld met houder, kwamen binnen maar houders andere maat dan de platen. Gevraagd om passende maar helaas nooit antwoord gehad. Bestelnummer 8832

3e keer

24-07-2022 platen besteld en betaald maar bestelling nooit gekregen meerdere keren via mail, telefoon of sms contact geproebeerd te krijgen maar tot op heden geen kentekenplaten gekregen. Bestelnummer 25644

Matig bedrijf, zeer slecht bereikbaar, wegwezen hier.

Sven
28-12-2023

Alles netjes geleverd, iets later door de kerstdrukte.

Kwaliteit is goed.

Tip: stuur je klanten de track en trace zodra deze bekent is van de postnl en pas de levertermijn iets aan. 3 tot 5 werkdagen is helemaal niet erg voor een product op maat.

Martin
03-11-2023

Geen platen krijgen, geen contact mee te krijgen, alleen per sms.

Na lang zeuren wel gelukkig mijn geld terug!

Vreemde bedrijfsvoering hier!

Richard
27-09-2023

Levering netjes op tijd en geheel zoals besteld.

IVO
26-09-2023

Besteld en betaald, maar na een maand nog steeds niets geleverd.

Reageren niet op contactverzoeken (per mail, app, telefoon).

Waardeloos bedrijf en je bent je geld kwijt!

25-09-2023

Er wordt niet geleverd wat besteld is. Na overleg zou het bedrijf onderzoeken wat er fout gegaan was en een nieuwe plaat opsturen. Na regelmatig contact om te vragen waar de plaat blijft, wordt gezegd dat deze is opgestuurd, helaas wordt er niets afgeleverd bij mij. Hierna zou het bedrijf het teveel betaalde terugstorten wat ze dus ook niet doen. Dit loopt al meer dan 2 maanden. Ik kan niet anders concluderen dat dit bedrijf willens en wetens niets doet met klachten en aftersales. Niet mee in zee gaan!

Ben
31-08-2023

Enige tijd geleden een kenteken besteld. Deze kwam wel na enkele dagen binnen, echter zonder NL sticker erop geplakt. Hierover direct contact gezocht, alleen via telefoon zijn ze niet bereikbaar. Herhaaldelijk een mail gestuurd, maar wordt niet op gereageerd. Hier bestel ik nooit meer, ook gezien het aantal negatieve ervaringen op deze website.

Bart
18-08-2023

2 kentekenplaten besteld, 1 auto plaat en 1 motor plaat. Zwarte plaat met witte letters. Krijg bericht dat ze klaar zijn en verwerkt. Tot op heden nog niks ontvangen. Mailtje gestuurd, niks gehoord. Bellen, krijg je bericht om te sms'en. Dus dan SMS, krijg reactie wat ik besteld heb. Alles via SMS doorgegeven, en ja hoor! Weer tot op heden niks gehoord. Wel betaald maar niks ontvangen(tot dusver). Misschien dat ze hier wel op reageren.

26-07-2023

Twee kentekenplaten besteld. Uiteindelijk 1 ontvangen. Kentekenmaken.nl is vervolgens niet te bereiken. Als je belt krijg je steeds een bezettoon gevolgd door een smsje dat je hen moet smsen. Vervolgens komt hier geen reactie op. Ik moest een paar keer dreigen om mijn rechtsbijstand in te schakelen, toen kon alles plots heel snel. Kreeg uiteindelijk de plaat wel. Alleen waren de cijfers en de letters niet in het midden gedrukt. Dus die kan weer terug. Ontzettend onprofessionele bende.

Jeroen
16-07-2023

Zoals zovelen, 2 platen besteld, maar er maar 1 ontvangen.

Nu 2 weken geleden en niet te bereiken.

Telefonisch niet mogelijk, kreeg alleen een reactie: “sms aub”.

Maar na 2x sms verstuurd te hebben, wederom geen reactie.

Gewoon pure oplichterij.

Bert
07-07-2023

Twee kentekenplaten besteld en betaald, slechts een ontvangen. Er wordt beweerd dat het geld van de tweede niet geleverde plaat zal worden gerestitueerd maar dat is twee weken later nog steeds niet het geval. Na pas achteraf de reacties over Kentekenmaken.nl te hebben gelezen is het duidelijk dat dit kennelijk hun verdienmodel is.

Oplichters.

Rob
30-06-2023

Hebben toegegeven dat ze er 1 hadden opgestuurd tweede is inmiddels opgestuurd. Heb er eerder besteld en dit ging wel altijd goed, blij dat het is opgelost. Bereikbaarheid mag wel iets beter

Deze klacht is opgelost

Twee platen besteld en betaald, helaas maar 1 ontvangen.

Telefonisch onbereikbaar sms gestuurd en mail zal mij benieuwen of het word opgelost.