Koopjedeal.nl4.934 ervaringen

Jolanda
Jolanda
15-10-2019

Top service

Laarzen besteld via koopjedeal.
Helaas waren ze mij veel te groot.
Omdat ik niet verder kwam op de site hoe ik ze terug moest sturen, ben ik op internet gaan zoeken, hoe ik dat moest regelen.
Ik kwam toen heel veel negatieve reacties tegen, dat ik bang was om ze terug te sturen.
Toch maar een reactie formulier ingevuld bij koopjedeal, met het idee, ik zal wel niets terug horen.

Wel dus, ik kreeg een mail, verzonden in de nacht van zaterdag op zondag, met de uitleg hoe ik de laarzen terug kon sturen.

Woensdag de laarzen terug gestuurd, vrijdag kreeg ik een mail dat ze goed ontvangen waren, en dat het geld binnen 1 tot 5 werkdagen zou worden terug gestort.

Maandag stond het al op mijn rekening.

Na alle negatieve berichten, moet dit ook gezegd worden, ze zijn weer hard aan het werk voor een goede come back!

Toppie!

Ada
14-10-2019

Zelden zo’n klantonvriendelijkheid bedrijf meegemaakt

Service ver beneden de maat
Telefoon door duur 0900 nummer extra duur door lange wachttijden
Inefficiënte antwoorden op vragen via de mail

Vera
14-10-2019

Slechte kwaliteit, slechte service

Ik heb verschillende bestellingen gedaan voor de inrichting van een nieuwe woning. De kwaliteit van de verschillende producten zijn bijna unaniem onder de maat. De informatie op de website is misleidend. Bijv: 3 XL Red Bamboe planten, met foto van planten van zo'n anderhalve meter. Ik krijg in een doosje 3 bamboe plantjes van zo'n 20 cm geleverd. Contact opnemen met de klantenservice kan alleen via e-mail, die in eerste instantie niet beantwoord werd. Na de derde mail pas een telefoontje. Retour van de producten zijn voor eigen rekening, ondanks bestellingen van grote geldbedragen. Ik wacht nog steeds op een teruggave van ruim € 2.200,00!

Henriëtte
11-10-2019

Goede en snelle levering

Was op zoek naar een review nadat ik wat besteld had en las alleen maar negatieve berichten. Gelukkig heb ik al 2 positieve ervaringen achter de rug en heb zojuist een derde bestelling de deur uit gedaan (dit mag dus ook weleens gezegd worden ;))

Jacqueline
Jacqueline
04-10-2019

Zeer slecht

Stoelen besteld, ruim 500 euro overgemaakt, 5 tot 10 werkdagen levertijd, nu 15 werkdagen later slechts 2 verkeerde stoelen ontvangen. Op e-mails wordt niet gereageerd (alleen automatisch bericht dat het ontvangen is). Telefonisch niet bereikbaar!. op site staat bij algemene voorwaarden:
Artikel 1. Definities
Klant is koning
Service is erg belangrijk
Probleem: wij lossen het op!
Artikel 4. Transparantie!
Dit zijn onwaarheden, zie verder alle klachten voordat je wat koopt!

Sander
03-10-2019

Geen reactie terug

Wil iets terug sturen en heb daar op 27 sept via de mail een retourbon voor aangevraagd. Tot op heden geen antwoord gekregen. Als je dan contact wilt wordt verzocht om mail te sturen (?). KOOP er dus NIETS

Petet
02-10-2019

Communicatie met Koopjedeal

8 dagen geleden een Mio fietsnavigatie ontvangen, zonder aankoopbewijs.

Deze heb je nodig voor oa Mio cashback.

Dit bedrijf is telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet gereageerd.

Ben benieuwd wat de Consumentenbond hiervan vindt!

Aukje
Aukje
27-09-2019

Een bedrijf die niet te bereiken is.

In het verleden vaker besteld bij koopjesdeal en daar toen geen problemen mee ondervonden. Afgelopen zomer ging het opeens mis toen ik iets om wou ruilen. Het kon niet meer via DHL worden terug gezonden. Ik kreeg te horen dat men failliet verklaard was. Enkele weken later las ik dat er een doorstart was gemaakt. Maar al mijn pogingen om ze te bereiken zijn tot nu toe op niets uitgelopen. mail wordt niet beantwoord en op het telefoonnummer krijg je een bandje dat ze niet op kunnen nemen en moet je het later nog eens proberen. nou dat heeft dus geen zin. Heel jammer dat dit nu zo moet terwijl ik eerst goede ervaringen had.

Erik
27-09-2019

Bestelling niet ontvangen

Bestelling is na 5 dagen niet geleverd. Wel krijg ik ineens mail dat ze de retourzending hebben ontvangen. Vreemd want ik heb niets ontvangen en kan dus ook niets retour sturen. Mail gestuurd maar krijg geen contact met ze.

Betty
25-09-2019

Lenovo thinkpad nog steeds niet”op weg”

De levering van De door mij bestelde en betaalde Lenovo Thinkpad is nu al te laat en op mails wordt niet gereageerd.

23-09-2019

Voor garantie niet bereikbaar

Pc besteld bij koop je deal. Oud toestel (2011) met onjuiste specificaties wordt geleverd.
Koop je deal reageert niet op de toegezonden e-mails is onbereikbaar en verwijst naar een telefoonnummer in Almere dat niet in gebruik is.
De garantievoorwaarden van Koopjedeal op de website zijn mooi maar dus niet van toepassing.

Rob
20-09-2019

Niet doen!

Niet leveren, niet bereikbaar, uiteindelijk telefonisch bereikt via dekbedden-discounter((085) 303 28 13) en geld terug gekregen maar een redelijk dramtische ervaring!

Joost
19-09-2019

Koopjedeal niet te vertrouwen

Bestel een computer, betaal netjes wordt er een geleverd met hele andere specieacties dan in advertentie vermeld
Computer terug gestuurd, nooit meer iets gehoord
10 mailtjes gestuurd, alles uitgebreid uitgelegd krijg iedere keer hetzelfde standaard antwoord
Bellen is niet mogelijk en per mail geen kontakt
Ze zijn echt onbetrouwbaar en jouw probleem interesseert ze helemaal niets
koop hier aub nooit iets

Barbara
16-09-2019

Misleidende info op site en retouren lukt niet

De informatie op de site klopt niet. Mijn laarzen van Travelin zijn niet van 100% wol, maar van plastic aan de binnenkant. Ik wil ze retourneren, maar krijg geen contact. niet per mail, niet per telefoonnummer (dat is afgesloten). Dus tsja.wat nu? Ik heb een abonnement op de volkskrant en daardoor lijkt het vertrouwd. Koop hier niet!

Lida
Lida
15-09-2019

Bestelling betaald en nooit ontvangen

Op 4 juni heb ik een bestelling geplaatst voor 4 tuinstoelen. die heb ik nooit ontvangen. Toen zijn mij spaarpunten beloofd met de desbetreffende waarde.
Ze zouden inmiddels zijn bijgeschreven, maar ook dat is niet het geval. Op al mijn mails krijg ik steeds het standaard antwoord. Ik heb helaas nu geen andere optie dan mijn verlies te nemen van €123,98.
Ik zou zeggen: Nooit bestellen bij dit bedrijf!

Go
14-09-2019

Voor een goede doel

3 producten besteld, 1 niet leverbaar. Dus geen geld terug van niet het leverbaar, ook de andere 2 niet verzonden. Kortom geld kwijt!

14-09-2019

Geen geld retour

Na retourzending goederen geen aankoopbedrag
terug ontvangen.
Op mail wordt alleen door automatisch gegenereerd E- mail gereageerd. Telefonisch niet bereikbaar.
Aankoopbedrag +retourbedrag dus kwijt.
Koop dus niet bij dit bedrijf.
Klantoplichting en fraude.
Helaas niet de enige.

Ralf
13-09-2019

Retoneren van bestelling is onmogelijk

Ik heb een bestelling gedaan bij Koopjedeal en ook ontvangen maar helaas defect.
Contact te krijgen met Koopjedeal is onmogelijk en ook het terugsturen is niet mogelijk.
Je moet zelf een adreslabel kopen bij DHL om iets terug te sturen terwijl Koopjedeal zegt dat dat gratis is.
Ik kan iedereen aanraden hier niet te kopen!

Rik
12-09-2019

Let op je word opgelicht

Kleine bestellingen worden geleverd.
En dan denk je ,dat gaat goed.
Dan denk je ik bestel meer.
Dan gaat het fout en hoor je niets meer.
Klantenservice reageerd niet.
Koop hier niets je word opgelicht!

12-09-2019

Geen reactie op e-mailberichten

Er is voor mij ivm mijn verjaardag een air compressor gekocht. Deze werkt niet en bij koopjedeal op 1 september jl. Een aanvraag voor een retourzending aangevraagd. een automatisch bericht ontvangen dat ik binnen 1 tot 5 werkdagen bericht zou ontvangen. Ik heb op 9 september weer een bericht gestuurd en weer een automatisch bericht ontvangen. Geen enkele reactie. Zeer slechte zaak. In het verleden ook een slechte ervaring gehad maar dit slaat alles.
Koop in ieder geval geen dekbed want dat is natuurlijk van hetzelfde laken en pak. De eigenaar moet zich diep schamen. Als je iets overneemt moet je de zaken goed regelen of geen anders een reactie dat het in verband met de drukte bijvoorbeeld uiterlijk 14 dagen zal duren. Hoop toch nog een reactie te krijgen

Meer Koopjedeal reviews
Welk cijfer geef jij Koopjedeal.nl?