Koopjedeal.nl4.402 ervaringen

Aanbevolen3.228

Ron
17-12-2018

Super goed

Mijn ervaring met koopjedeal is super goed, de artikelen zijn goed , de afwerking is goed , evt. retour sturen en je geld retour ontvangen is goed , kortom het is geen slagzin maar een feit, koopjedeal staat voor kwaliteit , ga zo door.
Ron Lameijn

Shirley
17-12-2018

Voortreffelijke deal!

Koop je deal is het letterlijke wat ik uit de aanbiedingen haal.Dus daarom koop ik de deal die de aanbieder mij biedt. Zonder spijt want goede kwaliteit en betaalbare producten laat je toch niet liggen? De aankopen zijn tot heden allemaal goed en betrouwbaar.

De producten verzorgd verpakt en als het even kan snel geleverd. Ben zeer tevreden met Koopjedeal. S.Soealman

Gijsbertha
16-12-2018

Chaos bij levering, retourneren en betalen!

Het was de eerste keer iets bestellen bij koopjedeal en helaas; ook de laatste keer!
Ik bestelde 1 wake up light; kreeg er 4. Maar nog erger; 5 bestelnummers/ ordernummers.
Retournering geregeld aan de telefoon. Voordat je dan duidelijk hebt wat het probleem is. want het ‘systeem’ kan dit soort complexe fouten blijkbaar niet aan. Vervolgens terugsturen. Een ervan betaald. Oke klaar dus. Neeeee, je krijgt facturen van Afterpay dat je er nog 3 moet betalen. Nee beste Koopjedeal en Afterpay; kijk uw eigen adminstratie AUB goed na. Maar goed; ik ben genezen van online kopen bij Koopjedeal. Nu maar hopen dat het afhandelen van bovenstaande zsm klaar is; ik twijfel er aan. Gek he.

Magda

Een beetje geduld

Uiteindelijk krijg je wel wat je hebt besteld maar het duurt soms wat lang.

Claudia

Betaalachterstand bij AfterPay door waardeloze klantenservice bij KoopjeDeal

Al sinds eind oktober 2018 ben ik aan het wachten op een waterkoker die is besteld op 23 oktober. Helaas nooit geleverd en ik zie ook niet gebeuren dat dit ooit gebeurd. Al anderhalve maand aan het mailen met de klantenservice, want telefonisch kom je er helemaal niet doorheen.

Wat betreft betaling heb ik voor Afterpay gekozen, maar doe dit zeker nooit als je bij KoopjeDeal iets wilt kopen (Wat ik overigens erg afraad!) De klantenservice denkt niet mee en negeert mijn vraag over waar de waterkoker zit in het proces. Daardoor blijf ik betalingsaanmaningen van Afterpay ontvangen en ondertussen kan ik al €9,50 extra gaan betalen. Echt om hopeloos van te worden! Als iemand weet hoe dit opgelost kan worden, dan hoor ik het graag.

Jack

Voor alle zekerheid

Mijn ervaring is:wil je zeker zijn vän een goed product,tegen de juiste prijs en correct geleverd kies dan voor een leverancier waar je op kan rekenen! En, laat ik nou net die ervaring met Koopjedeal hebben! Voor alle duidelijkheid Ben geen aandeelhouder, geen medewerker , maar gewoon een tevreden klant!

16-12-2018

DPD bezorgt niet aan huis

Mijn woning staat 250mtr van de openbare weg en uw chauffeur vond dit te ver, met als gevolg dat iemand naar uw afleveradres in Princenhage moest.

Jeannette

Voel me opgelicht

Op 2 november een stekker mini kachel besteld en betaald. Deze zou 9 november geleverd worden. Nu 44 dagen nabestelling nog niet ontvangen. Vele malen contact gezocht via chatberichten, de antwoorden blijven steeds langer uit, de beloftes de zgn externe leverancier te laten weten dat er nog geleverd moet worden leveren geen resultaat op. Eerst zou er weer geleverd worden op 22 november.niets ontvangen. Telefonisch zijn ze bereikbaar 61 wachtenden voor je zegt genoeg. In mijn account gegevens bij bestellingen staat vermeld dat er geleverd is. Ik heb ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en mijn geld terug te storten. Tot op heden geen reactie ontvangen.

R.B.

Probleemloze webshop.

Er is in jaren nooit iets mis gegaan.betaal altjid vooraf gelijk met de bestelling.

Bram
16-12-2018

Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.

Na 65 min in de wacht te hebben gestaan een hol antwoord maar nog steeds geen bestelling.
Pffffft word er een beetje moedeloos van.

Mia

Slechte of geen aflevering

Op 25 oktober twee bestellingen van elk 3 aankopen gedaan. Tot op heden nog steeds 2 aankopen niet geleverd. Wel betaald. Slechte telefonische bereikbaarheid. Meer dan een uur aan de lijn gehangen.De bezorging met DPD is meer dan slecht. Zij presteren het om wel briefjes in de bus te doen maar niet aan te bellen terwijl wij wel thuis zijn. Te veel moeite in een appartement te bezorgen blijkbaar. Verder duurt het lang eer het bij de parcelshop afgeleverd wordt. Het wachten is nog steeds op een antwoord. Ga nu mijn geld maar eens terugvragen want dit wordt niets.

Stopcontact elektrische mini kachel

Had een mini stopcontact kachel besteld en die werd niet op tijd bezorgt Na vele mailtjes en excuses kreeg ik hem eindelijk Ze hebben het uiteindelijk goed opgelost en hij doet het uitstekend als bijverwarming

Yvonne
16-12-2018

Geweldige produkten voor weinig geld

Na mijn bestelling kreeg ik een bevestiging en alles werd keurig geregeld zoals beloofd.
Top in deze tijd, dat je oo een bedrijf kunt bouwen en vertrouwen. Ga zo door

Rens
15-12-2018

Momenteel erg druk probeer het later nog een keer.

Bestelling gedaan een week voor sinterklaas 4 artikelen besteld. inmiddels 1 artikel ontvangen! 2 artikelen inmiddels elders besteld. Zat een foutje in het verzendadres! gelijk gemaild om dit aan tepassen enigste antwoord was dat het momenteel 7 dagen duurt om een antwoord tekrijgen daarna ook gebeld 46 wachtende voor mij na 30 minuten afgehaakt nog steeds 39 wachtende voor mij. Dus opnieuw gemaild weer 7 dagen wachttijd en nog steeds niets gehoord of ontvangen. boze ontevreden klant Rens Vos

Afspraken niet nakomen

Kom er weer niet door
Pakje ( gordijnen) was kwijtgeraakt, geloof ik niets van.
Er werd gevraagd of ik geld terug wil hebben of opnieuw besteden
Heb opnieuw besteld. Omdat ik al eerder de zelfde gordijn had besteld.
Nu is het weer dood stil.

Henny

Als Koopjedeal.nl er niet is,is het `n GROOT gemis

Heb alleen maar goeds te vertellen. Het is gewoon niet anders. Altijd correct geholpen en op tijd bezorgd. Ja dan kan men lopen zeuren of zoeken, maar daar heb ik geen zin in. Dus gewoon goed!

Geert
15-12-2018

Goede producten met correcte levering.

Mijn bestelling van 2 led plafondlampen zijn correct en op de aangegeven termijn geleverd. Inmiddels geïnstalleerd en het bevalt zeer goed.

Marianne

Goed en gemakkelijk

Het produkt is goed maar verzending duurt redelijk lang.

Fred
Fred
15-12-2018

Prima deals, snel en correct bezorgd!

Heb een aantal keren nu iets besteld bij Koopjedeal en ben nog nooit teleurgesteld.

Hessel
14-12-2018

Bedroevend

Op 23 november iets besteld, nu nog geen bestelling ontvangen, menig keer gemaild gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen geen reactie,krijg je een standaard mail terug, menig keer gebeld 44 wachtende voor u, 1 keer was ik nr 1 kreeg contact maar werdt er gelijk weer uitgegooid, toch wel zeer bedroevend ,druk ik mij nog redelijk uit

Meer Koopjedeal reviews
Welk cijfer geef jij Koopjedeal.nl?