Koopjedeal.nl reviews

7.4
Lid
Bart
31-08-2022

Nu wel geld teruggekregen. Mening over het "proces" en dus de ervaring met het bedrijf is niet heel veel beter geworden. Ik heb in ieder geval weer wat geleerd en dus nu een 3 in plaats van een 1 :)

Deze klacht is opgelost

Pure oplichting. Wacht al 21 dagen op een product. Al 3x gemaild met de vraag waar het product is en om een track and trace code gevraagd. Ze geven geen informatie anders dan dat ik maar wat geduld moet hebben. In de 3e mail gevraagd om ontbinding van de koopovereenkomst omdat ik niks heb ontvangen. Kan niet want ik zit blijkbaar te ver in het process? Als je die track and trace code niet kan aanbieden is er geen enkel process gestart. Nonsens dus, cancel die order nou gewoon en dan kunnen we allemaal verder. Mevrouw zou erachteraan gaan maar nooit meer wat van gehoord. Deze site is een scam.

Roelof
03-08-2022

Gisteren T shirts besteld vandaag al bezorgd super shirts zeer tevreden

Anneloes
15-07-2022

Slechte service van koopjedeal.nl. Snelle levering al helemaal niet. Binnen 1 tot 3 dagen mijn product ontvangen, ik wacht al 8 dagen. Nu moet ik 5 tot 7 werkdagen wachten op antwoord wat er is gebeurd met mijn product wat dus gewoon op voorraad is (Hebben ze bevestigd). Service is: zsm actie ondernemen als je weet dat een product er is en vooral de klant op de hoogte houden. Ook dat gebeurt niet. Ik moet zelf bellen en mailen. Ik koop nooit meer iets bij #koopjedeal.nl

Mohsan
23-06-2022

Al meerdere bestellingen gedaan bij KOOPJEDEAL en ben zeer tevreden. Bij problemen wordt er meegedacht en een passende oplossing geboden. Het contact met klantenservice was bij mij juist heel snel en goed!

Felix
15-06-2022

Het is een puinhoop daar bestelling komt niet ,krijg ook geen bericht terug. heb een idee dat ze op het punt staan failliet te gaan.

Dus conclusie daar niks bestellen.

F.Lammers

14-05-2022

Bestelling vorige week geplaatst. Het zou zo snel mogelijk bezorgd worden. Blijkt dus gewoon dat het uit China moet komen. Vandaar dat die prijzen zo laag zijn. Bevalt het me niet, dan wordt er niet betaald. Makkelijk gewoon via “AfterPay” bestellen bij dit soort bedrijven. Dan heb je zelf de troef in handen. Want: Niet goed geld terug bij dit soort bedrijven bestaat niet. AfterPay weet zeer goed met klanten om te gaan en doen nooit moeilijk.

Dus mijn tip: Bestel altijd via AfterPay bij dit soort bedrijven.

Erik
09-05-2022

Jammer dat jullie telefonisch slecht te bereiken zijn en dat de informatie in jullie advertentie niet klopt.

"Snelle levering"

Staat er boven aan je deal!

Leuk zomer jack gezien. Ik hoop het voor de zomer van 2022 in huis te hebben.

Nu, na 10 dagen wachten zelfs nog geen verzend bevestiging.

Maar wel adverteren met een maximale levertijd van 5 dagen!

Koopjedeal, fijne wedstrijd.

Arjan
27-01-2022

Eigenlijk weet je het al zodra je iets goedkoops koopt, dan klopt er eigenlijk iets niet.

Je kunt het formeel geen oplichting noemen, want slinks geformuleerd klopt het wat je koopt. Maar je voelt je wel genept.

Wat gebeurt als je 5 keer op een 5-pack batterijen klikt? Dan krijg je gewoon 5 batterijtjes. In totaal. Want 5 = 5, toch?

Bespaar jezelf de teleurstelling, en koop bij een gewone winkel, dan krijg je wat je wilt hebben zonder dat nare gevoel met oplichters te maken te hebben.

Jaap
25-01-2022

De klacht is weliswaar opgelost maar het product dat zij mij verkocht hebben, is kwalitatief niet goed. Dit heeft mij tijd gekost en ergernis gegeven.

Deze klacht is opgelost

Enige tijd geleden 2 dimmers gekocht die voor LED lampen geschikt zouden zijn. Vandaag de LED lampen geïnstalleerd en de dimmer aangesloten. Alle lampen flikkerden. Waardeloze rommel deze zogenaamde koopjes. Even zoeken op internet geeft ook vaak betere prijzen dan Koopjesdeal. Kortom voor mij nooit meer een koopjesdeal! Afrader.

Martje
30-12-2021

25/12/2021 heb ik een kleed besteld.

Nu nog steeds geen kleed ontvangen.

Verzending zou plaats vinden via DPD een slechte bezorgdienst

zag ik bij referenties.

Ettelijke mails naar Koopjedeal, telefonisch geen bereik wel steeds in de wacht. Wel steeds mails terug. Ik vertrouw het niet meer en ga er dan ook vanuit dat ik mijn geld kwijt ben. Waarom ze bij DPD bezorgen is me een raadsel als je zulke slechte ervaringen van klanten hebt.

Ik vraag me af of ik Radar Kassa en Consumentenbond hierover ga inlichten. Wacht deze week nog af.

Hubertus
29-12-2021

Heb pakket van 4 Tshirts gekocht maat L, dit is mijn normale maat. Na 2x wassen zijn ze wat teveel gekrompen waardoor ze te krap waren. Heb dit gemeld en binnen 2 dagen had ik 4 nieuwe Tshirts een maat groter, XL

Perfect geregeld, betere service kan ik niet wensen. Bedankt Koopjedeal!

Emma
21-12-2021

Matrassen in april 2021 gekocht, in december rugpijnklachten en matrassen vertonen bobbels en lopen aan zijkanten af. Gemeld bij Koopjedeal. Fotoos opgestuurd. Niet goed geluisterd naar klacht want ze beginnen over het "pillen" van de matrassen.

Klacht niet opgelost.

22-12-2021

Ze hebben gemaild

Deze klacht is opgelost

Black Friday actie iPhone 11 gekocht bij Koopjedeal. Al een beetje huiverig, omdat ons al eerder is overkomen dat het gekochte artikel niet geleverd werd. We zijn hardleers. En ja hoor, ook nu weer niks ontvangen. Erg teleurgesteld, met name onze dochter. De ware reden verneem je nooit. Voor ons geen Koopjedeal meer. Komen hun afspraken niet na.

Mon
07-12-2021

Een keukentrolley besteld bij koopjesdeal.

De deurtjes waren allemaal beschadigd.

Kiopjesdeal gemaild, bieden ze een korting van 20 euro, maar ik wil gewoon mijn geld terug. Ik heb ze dat ook gemaild, maar vervolgens hoor ik weer niets.

AL
29-10-2021

Probleem met handgreep opgelost

Ruud
21-09-2021

Uiterst snel en goed geleverd voor een hele mooie prijs. Jammer dat om een of andere reden het email, contact verkeer niet werkte en er daardoor geen duidelijkheid was. Dit lag waarschijnlijk aan beide partijen.

Deze klacht is opgelost

Koop hier niet. Oplichting. Positieve Reviews hebben ze volgens mij zelf geplaats. Al verschillende mails gestuurd hoe de status van het bestelde product is. Ook nooit een bevestiging ontvangen van het vooraf betaalde product. Ze reageren nergens op. laten je telefonisch in de wachtrij staan bij steeds 1 of 2 wachtende voor je.

Kevin
26-07-2021

Zweefparasol

Iets meer dan een jaar een parasol gekocht. nu kan hij helaas niet meer worden ingeklapt. Contact gehad met Koopjedeal, maar ze kunnen niks meer voor mij doen omdat hij net iets ouder is dan een jaar.

Ik vind dit niet kunnen voor wat je ervoor betaald. Een beetje raar om dan elk jaar een nieuwe parasol te moeten kopen als de kwaliteit niet goed is.

John
30-06-2021

Mijn complimenten. Ik had een klacht over een bestelling maar Koopjedeal heeft direct actie ondernomen en mijn klacht op sublieme wijze opgelost. Complimenten daarvoor

Misleidend

Ze verkopen artikelen en je krijgt na een dag te horen dat het niet geleverd kan worden. Stomverbaasd dat een dag later het product gewoon nog steeds besteld kan worden op hun site. Zelfs na een melding is het artikel nog steeds niet als uitverkocht aangemerkt

Albert
27-06-2021

Waardeloze zuignap

Zuignap voor op de douchetegels gekocht,maar vertrouwen om m vast te pakken voor steun is voorgoed weg doordat ie bij regelmaat spontaan van de muur valt, heeft ook al voor beschadiging in de zgan douchebak gezorgd,echt geen aanrader om te kopen

Frank
25-06-2021

Wat een service; GEWELDIG!

In mei 6 ledlampjes gekocht bij koopjedeal. Één was er in de loop van tijd stuk gegaan, werkte niet meer. Even gechat en via de mail dinsdag 22 juni contact gehad en om een nieuw lampje gevraagd. Donderdag bericht dat het verstuurd was en tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag 25 juni een set van 6 stuks thuisbezorgd. Wat een service! KLASSE Koopjedeal.

Meer Koopjedeal.nl reviews