Laatste 12 maanden202320222021

Recente Koopjedeal.nl ervaringen

25-02-2024

Ronduit oplichterij! Het filmpje voldoet totaal niet aan hetgeen geleverd is en op e-mails wordt niet gereageerd. Dropshippers van Chinese troep die geen verantwoordelijkheid nemen voor het product! Niks bij kopen zou ik zeggen!

Hub
21-02-2024

Heb het terug willen terug sturen maar dit gaat niet waardeloos product en het geld ben ik kwijt.waarschuuw de mensen dat het oplichters zijn

Joost
10-02-2024

Het is dat ik aan dit waardeloze bedrijf een ster moet geven, want ze verdienen er geen één! slecht service, geen luisterend oor en over het contactcentrum zwijg ik al helemaal. Kortom koop hier niet je deal! want je wordt opgelicht.

Mircea
08-02-2024

Niet kopen! boxershorts gekocht en al staat op de bestelpagina dat je de producten terug mag sturen bij problemen, mag dat alsnog niet als je de postverpakking hebt geopend- doos, plasticzak.

De maten kloppen niet , een bestelde l valt als een s, slecht dun stof en slecht genaaid met veel losse draden. Ik denk buiten de eu vervaardigd.

Ondanks het op het eerste gezicht eea positief is, niet kopen bij hen je wordt opgelicht.

Celeste
25-01-2024

Wij hebben 2,5 jaar geleden een bed aangeschaft bij KJP. In eerste instantie heeft het al 3 maanden geduurd voordat wij er gebruik van konden maken doordat levering in eerste instantie meerdere weken vertraagt was en bij de levering ontbraken er onderdelen waardoor het nog langer duurde. Nu, na 2,5 jaar zijn de matrassen beide al verzakt en wilt KJD hier niets aan doen. Ja, de garantie zou 2 jaar zijn, maar na alle ongemakken, het wachten op oplossingen bij levering etc. van een bed wat minimaal 10 jaar mee moet gaan, 0 compensatie bieden en mijn klacht niet eens in behandeling nemen is schandalig. Koop hier a.u.b. geen artikelen waarin u wilt investeren, dit is weggegooid geld.

Anjo
17-01-2024

Levering redelijk op tijd.

Vermelde reviews bij de producten fake of oneerlijk. Slechte recensies worden niet geplaatst. Zeer kwalijk!

14-01-2024

Rca 55inch tv gekocht ,eerst ging er bijna een maand over de levering daarna dan toch de tv gekregen geïnstalleerd man man wat een slechte tv de kleuren kun je niet bijstellen daardoor erg rood beeld

10-01-2024

Koop niets bij koopjedeal, dekbeddiscounter of 123vloerkleed. Oplichters.

Komen geen enkele afspraak na. Reageren niet op e-mails, telefonisch niet bereikbaar. En als je dan eindelijk het bestelde artikel ontvangt is het nog het verkeerde ook! dan wil je het retourneren en moet je ook nog eens € 8,75 retourkosten betalen voor hun stomme fout. Wat een ballentent. Nooit bij deze bedrijven iets bestellen! onbetrouwbare zakkenvullers.

Tonny
25-12-2023

De reviews die men op de website toont zijn fake.

Ik probeerde een (slechte) review te plaatsen maar dat lukt helemaal niet. Die wordt niet geplaatst!

Ik ga een klacht indienen bij de controlerende instantie.

Ingrid
09-12-2023

Hallo

Bestelling geplaatst niets ontvangen.

2 mails gestuurd geen reacties

Dus niets bestellen

Annemiek
01-12-2023

Slordig bedrijf!

Bestelling gedaan van een fleecedeken en een paneelverwarming.

Wordt alleen de fleecedeken bezorgt. Daar melding van gemaakt. Ik krijg excuses en paar dagen later wordt paneelverwarming bezorgd. Echter zonder afstandsbediening. Daar gelijk melding van gemaakt. Na dagen wachten, verschijnt er een pakketje met pootjes voor de paneelverwarming?! Ook daar weer melding van gemaakt. Je krijgt excuses met een reactie: "er is vast iets fout gegaan". Ja, dat wist ik ook wel. Of ik de pootjes terug wil sturen. Diezelfde dag nog gedaan. En weer wachten. Nu, inmiddels twee weken verder wacht ik nog steeds op de afstandsbediening. Zeer ergerlijk!

Egbert
29-09-2023

Hallo mensen.ik wil iedereen graag laten weten dat Koopjedeal een heel slechte bedrijf is.

Bestel niets meer bij hun!

Ik heb een voor mijn dochter een fiets gekocht, en binnen een jaar is de accu kapot.

Ik ben nu al vanaf maart bezig met hun en je wordt van de kasje naar de muur gestuurd.

Ze houden je gewoon voor de gek.ik heb al meerdere 10 tallen mails erin gestuurd.

Je krijgt als antwoord we zijn mee bezig of volgende week wordt hij verstuurd en weer niets.

Mensen als jullie ook deze ervaring ermee heb,neem een advocaat in de handen.

16-08-2023

Qirco besteld a 479 euro, nooit ontvangen en het bedrijf is niet bereikbaar. Dit is gewoon oplichting!

Snap niet dat koopjedeal nog dagelijks advertenties mag plaatsen in de lqndelijke dagblqden.

Claudia
02-08-2023

Ik heb een tv gekocht, maar nog steeds geen track and trace, en nu is hun website weg? Dat riekt naar problemen

Rit
18-07-2023

Ik had al een revieuw geschreven over de 2e bril gratis. Ik kreeg er maar 1 ipv 2. Nu kreeg ik weer een mail dat ik niet 2 aanbiedingen tegelijk kan bestellen. Ik had de brillen 1+1 gratis appart van de andere artikelen moeten bestellen. De bril kost 9.95 en als ik die apart van de andere artikelen bestel en 2x verzendkosten van 6.95 betaal had ik 2 brillen gekregen. Tel uit je winst.

Waardeloos bedrijf

Alex
09-07-2023

Maand geleden een party tent besteld bij Koopjesdeal, deze is nog nooit geleverd.

Op mail wordt niet gereageerd!

Slechte zaak!

Mar
04-07-2023

Prima spul voor zeer lage prijs.

Bij mij word alles gewoon binnen enkele dagen geleverd.

Heb 1 x gehad dat ik geen bericht kreeg wanneer t zou komen en dat bezorger voor de deur stond.

Tony
27-06-2023

Iets besteld na twee uur ontdekte dat was foutief ,volgens ze eigen ,mag de dezelfde dag van bestelling annuelere zo ook gedaan krijg email dat ik ander collega ,van hun , email moet omdat deze niet wil/kan niks doen , zo gedaan ,volgende dag lag bestelling (foutief ) bij mij terug gestuurd ten kosten van 7,50€ die ik aan hun moet betalen anders kreeg ik geen retour label en zelfs hier verdienen ze aan bij postnl kost het de helft . Mensen wees gewarschumde

Truus
23-06-2023

Bestelling gedaan 6 weken geleden. Nooit wat ontvangen. Er wordt niet gereageerd op e-mails. Kortom ik ben mijn geld kwijt aan deze oplichters.

Eduard
16-06-2023

Bestelling gedaan, betaald en nog niets geleverd. Geen antwoord op de mail, klantenservice niet te bereiken. Kortom slecht heel slecht.