Koopjedeal.nl4.615 ervaringen

Aanbevolen3.360

Daan
19-02-2019

Prima service en snel antwoord

Top service , snel goederen binnen

Els

Betreft alle producten !

Bij een bestelling: altijd correct betreft bezorging, prima producten en juiste kwaliteit prijsverhouding, met andere woorden TOP!

Willem
19-02-2019

Retourneren zonder een account aanmaken (nieuwe klant)

Ik heb een minder goede ervaring met koopjedeal.nl aangezien een deel van de bestelling verkeerd was geleverd en het onmogelijk was de juiste instructies te ontvangen van koopjedeal.nl hoe verder te handelen(voor het eerst besteld er was geen account aangemaakt maar direct betaald) E mail verkeer, beantwoorden van vragenlijsten gaf tot nu toe geen oplossing. Zit tot grote ergernis nog steeds te wachten op de juiste instructies.

Jouke

Elektrisch apparaat

Was verroest voordat we uit enthousiasme de waterkoker gevuld hadden. Van allerlei ongerief kwam naar boven drijven. Nader onderzoek bracht veel roestplekken aan het licht. Toen ik telefonisch wilde reclameren kwam ik weer eens in zo'n telefonisch ontmoedigingsprogramma terecht. Zo ontgaat mij de uitdaging om, op enkele uitzondering na, de aanbiedingen echt serieus te nemen.

Douwe
18-02-2019

Als de afhandeling altijd zo rap gaat is het geen probleem om zaken te doen met koopjedeal

Deze klacht is opgelost

Oppassen met koop bij koopjedeal

Koopjedeal komt de afspraken niet na zit al vanaf 25 oktober te wachten op deel 2 van de levering iedere keer weer de belofte binnen 5 dagen is het product bij u.
Vergeet het maar wel betaald maar niet geleverd zo gaan ze te werk of is het ene gat stoppen met het andere.
Dus wees gewaarschuwd niets kopen bij deze organisatie

Wubbo

Slechte leveringen

Een bedrijf dat veel geld uit geeft aan reclame maar niet aan service

Leon
18-02-2019

Snel, netjes en mooie producten voor een betaalbare prijs!

Ik leg de lat hoog en neig naar perfectie en verwacht dat ook van een product en organisatie bij de levering en service bij retournering. Niets van kritiek tot nu toe bij alle bestellingen. Chapeau!👍

Maria
17-02-2019

DE BESTE DEALS MET KOOPJEDEAL.NL

Meerdere deals gesloten met Ilse, en elke deal is correct geleverd, producten exact volgens de omschrijvingen.
EEN AANRADER!

Jaap
16-02-2019

Met Koopjedeal kun je prima dealen.

Ik heb in de loop der jaren al heel wat artikelen besteld bij Koopjedeal en dat varieert van scheermesjes tot beddegoed daarover geen klachten, maar helaas is mijn laatste bestelling 2 lampjes met zonnepanelen op een teleurstelling uitgelopen. De lampjes werken niet goed en zijn absoluut niet waterdicht en dat kan natuurlijk niet voor een buitenlamp. De volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Vriendelijke groet, J Jansen.

Johan

Retourzendingen onmogelijk

Via de site een wandkachel gekocht. Apparaat functioneert niet goed. Retourzendingen aangeklikt zonder inloggen en vervolgens alleen meldingen dat de ID niet geladen kan worden. Dus maar bellen. Nee we kunnen u niet helpen moet via de site. Ja maar dat werkt niet. Ma veel moeite wordt toegezegd dat er een mail gezonden zal worden. Die komt inderdaad met een aantal vragen. Die beantwoorden we keurig en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Kortom we zitten met een kachel die het niet doet en met geen mogelijkheid om terug te sturen. Volgens mij wordt je dan getild!
Het was de eerste en laatste keer.

Truus
Truus

Een van de goedkoopste

Altijd snel en goedgeleverd

Monique
15-02-2019

Ik vind het jammer dat er op alle mails en na tel.gesprek niet verder gereageerd is en na inschakelen van ervaringen.nl kan het ineens wel.

Deze klacht is opgelost

Geen reactie meer, ook niet na telefoongesprek

Eind december bestelling geplaatst, totaal 3 artikelen om verzendkosten te besparen. Toen kwam er begin januari een bericht dat 1 besteld artikel niet meer leverbaar was. Andere kleur of geld terug. Gekozen voor andere kleur. Dit werd bevestigd en er zou een bericht met Track & Trace komen. Dit bericht nooit gehad. Meerdere e-mails gestuurd en klantenservice gebeld. Ook dit heeft niets opgeleverd. Wat een slecht bedrijf!

Corinne
Corinne

Ontbrekende deel 2 van mijn bestelling

Op 25 januari 2019 plaatste ik een bestelling van 2 items. Item 1 werd keurig geleverd op de beloofde leverdatum, maar van item 2 dat beloofd was voor uiterste leverdatum 5 februari, is er nog steeds geen spoor van te bekennen en na navraag werd mij bevestigd dar het item na 5 werkdagen zou geleverd worden, maar nu na meer dan weer een weekje wachten heb ik nog steeds geen nieuws alhoewel als ik mijn account check er vermeld is dat het item werd verzonden.
Ik wil wel vermelden dat dit de eerste keer is dar het fout gaatwant mijn vorige bestellingen werden steeds stipt geleverd.

Rob
15-02-2019

Interessante aanbiedingen en goed van kwaliteit

Eenvoudig te bestellen en vervolgens een snelle levering van het product.

Steven

Geen probleem

Alles wat wij bestelden was in 1 keer in orde.

Toon
14-02-2019

Pak je voordeel bij koopjedeal met goede kwaliteit

Heb al menige leuke deal besteld bij koopjedeal en ben nog niet teleurgesteld,kwalitatief goede producten voor een leuke prijs,koopjedeal komt zijn belofte na,ben dik tevreden,grt.toon

Paul

Snel & Goed Thuis

In alle gevallen op een na ben ik tevreden.
Bij 123-inkt hing het totaal mis omdat de cartridges werden geweigerd op mijn HP printer.
Ellenlange mails nodig, maar ik heb geen nieuw product en ook niet mijn geld terug gekregen.

Gerardus

Prima

Verschillende bestellingen in de loop van tijd gedaan
Aldoor zeer tevreden met afhandeling en bezorgen.
Zeer vertrouwelijk

Kees
Kees
14-02-2019

Top service en deal van koopjedeal.nl

Mooie deals met goede producten veilige betaling en snelle perfecte levering.

Gr. Kees

Willem

Stelle levering

Regelmatig Koop kmiets bij Ilse en het verloop this eigenlijk altijd vlekkeloos.

Meer Koopjedeal reviews
Welk cijfer geef jij Koopjedeal.nl?