7.4van de 10

Koopjedeal.nl5.445 ervaringen

Aanbevolen4.000
Neutraal359
Afgeraden1.086
Filter

reviews

Eelke
01-04-2020

Prima bedrijf , goedkoop, duidelijk, mooie aanbiedingen

Snel, duidelijke advertenties, mooie foto’s goedkope aanbiedingen.

Frank
01-04-2020

Earplugs

Earplugs gekocht, snel geleverd, zeer tevreden

Jan
Deze klacht is opgelost
01-04-2020

Zuignap + grip badkamer

Omdat ik al wat ouder ben bestelde ik twee handgrepen voor in de douche. zien er mooi uit, echter na +/- 3 minuten laten de grepen los en vallen op de grond.
Geprobeerd op glas maar ook daar blijven de grepen niet zitten. Inmiddels op de ijskast gezet als extra handgreep. ik weet wel dat ik de grepen terug kan sturen maar dat was niet mijn opzet.

John
01-04-2020

Fruitbomen besteld - of ze het gaan doen is afwachten.

Wij hadden fruitbomen besteld. Op een gegeven moment was er een kaartje in de brievenbus van een onbekend bedrijf dat wij een pakketje hadden gemist. Op het kaartje stond aangekruist dat we het pakketje bij een afhaalpunt konden afhalen. Ik heb ingelogd en daar stond dat het nogmaals aangeboden zou worden. De maten stonden er niet bij en de afzender was voor mij onbekend. Ook zoeken met Google bracht geen duidelijkheid. Uiteindelijk bleek het dus de fruitbomen te zijn, die minstens een paar dagen geen water hadden gehad omdat de levering over het weekend heen ging. Slechte communicatie richting klanten. De fruitbomen zelf waren goed verpakt. Ze waren erg kort gesnoeid en kwamen zielig over. Ik ben benieuwd of ze het gaan doen.

Johanna
31-03-2020

Mijn nieuwe stoelen

Ik kreeg mijn nieuwe stoelen op de door jullie afgesproken datum, ze zaten goed verpakt en ik ben er heel blij mee👌🏽

John
John
31-03-2020

Mooie aanbieding

Zijn dagelijks leuke aanbiedingen site is heel duidelijk en snelle levering

Nico
30-03-2020

Ja eerst mijn bestelling afwachten

Deze klacht is opgelost

Bestelling lavendel boompjes

Afgescheept op chat

Aad
Deze klacht is opgelost
30-03-2020

Bestelling niet geleverd

10- 03 heb ik een bestelling geplaatst en betaald.
referentie 2020-03-10
nr: 12:01 0020002986247155
ten bedrage:€ 37,98
Niet geleverd

Robin
30-03-2020

Jullie zijn allemaal toppers

Jullie zijn allemaal toppers

AR
30-03-2020

Eerlijk

Ik heb wat gekocht. Ik belde terug en vertelde dat ik verkeert bestelling geplaatst .heb was geen probleem. Ik kreeg in korte tijd geld op mijn rekening. Terug gestort.

Ed
30-03-2020

Eenmaal bij Koopjedeal iets gekoocht raak je er aan verknocht.

Voor Koopjedeal failliet ging had ik een bestelling geplaatst en betaald en het bestelde nog niet ontvangen, normaal ben je alles kwijt maar Koopjedeal heeft d.m.v. tegoedpunten het door mij betaalde bedrag vergoed. Bij vragen wordt er altijd duidelijk en snel geantwoord.

John
Deze klacht is opgelost
29-03-2020

Pure oplichting

Ik had 2 plastic kisten voor het opbergen van tuinkussens voor buitengebruik gekocht. Dat was 90 euro + 10 euro verzendkosten. totaal 100 euro. Het is echt een aanfluiting. Het plastic is super dun. Als je er al naar kijk zit er al een gat in. Omdat de kisten van zo slecht plastic is gemaakt, heeft het ook totaal geen stevigheid. Jullie adverteren dat de kisten een winkelwaarde heeft van 149 euro. Dat is een grove leugen. Ik schat dat inkoop van deze kwaliteit kist nog geen 2,50 euro is.
Dit is pure oplichting! Ik ben zo kwaad geworden dat ik ze direct in de kliko heb gegooid.
Dit is echt een schande, ik zou ook nooit meer iets bij jullie kopen. Ik zal dan ook een ieder waarschuwen/afraden om een product bij jullie te kopen. Als jullie een beetje zelfrespect hebben, moet je deze ervaring ook publiceren.

Karel
29-03-2020

Perfect

Alles is prima verlopen. De bestelling,betaling en aflevering. Het was de eerste aankoop via koopjesdeal maar zeker niet de laatste.

Fred
29-03-2020

Vijf fruit bomen

Vijf fruitbomen gekocht waarvan er nu al drie uitlopen vol spanning wacht ik nu op de andere twee ben er niet bang van dat ze niet uit lopen ze zijn gewoon wat later

Ron
Ron
29-03-2020

Ik kijk er iedere dag naar uit

Koopjedeal geeft de koopjes waar Ik iedere dag naar uitkijk. Bestellen is simpel en het wordt heel snel geleverd en is van goede kwaliteit

Rie
29-03-2020

Koopjedeal ja

Prima en snelle bezorging, zorgvuldige verpakking

Jan
28-03-2020

Echt een geweldige deal!

Het grote aanbod en de wisselende aanbiedingen voor iedereen maakt het zo aantrekkelijk en dwingt mij om dagelijks te kijken of er wat voor me bij is.
Wat ik tot nu toe heb gekocht was prima verzorgd en kwalitatief dik in orde.
Ga zo door!
Met vriendelijke groet,
Jan Weeda

Am
Am
Deze klacht is opgelost
28-03-2020

Tja .

De steunbeugel valt zélf [binnen 5 minuten] in plaats van te voorkomen dat ik val .

Joop
28-03-2020

Geweldig

Zeer zorgvuldig verpakt en bij aankomst gelijk in de volle grond gezet , ze groeien gelijk door , Super.

Jan
27-03-2020

Afgescheept!

Mijn bestelling 87201688680587 is onvolledig
afgeleverd en de klacht niet netjes afgehandeld

Meer Koopjedeal reviews
Welk cijfer geef jij Koopjedeal.nl?
12345
67
8910

AfradenAanraden